خرید گوشی گیمینگ شیائومی
سبک زندگی

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

در این مقاله بهترین عطر و ادکلن های زنانه جدید که در پاییز ۲۰۱۷ معرفی شده اند را مرور می کنیم. اگر به دنبال بهترین هدیه برای یک دوست یا به دنبال بهترین عطر و ادکلن برای خود هستید می توانید نمونه ای از بهترین ها را در زیر بشناسید.

Chloe Absolu de Parfum :

یکی از عطرهای سال ۲۰۱۷ Chloe Absolu de Parfum 50ml ساخت شرکت  John Lewisمی باشد. ده سال پیش ساخت اولین عطر Chloe آغاز شد و طی دهه گذشته، تجربیات مختلفی از عطر های این برند وجود داشته است. این برند همیشه از گل رز به عنوان نت آغازین عطر های زنانه استفاده می کند. در سال ۲۰۱۷ همزمان با سالگرد را اندازه این برند Absolu de Parfum معرفی شد. این عطر تفسیر شدیدی از رایحه مخصوص این برند است، در این عطر رایحه وانیل به همراه گل رز و نعنای هندی به مشام می رسد. این عطر دارای رایحه ای غنی است بدون اینکه رایحه ای جا بماند، به سادگی با هم تلفیق زیبایی دارند.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Romilly Wilde Idle Eau de Parfum :

این یکی از آن عطرها است که افراد بارها و بارها از شما میپرسد چه عطری استفاده کرده اید؟

اگر عطرهایی را دوست دارید که با آن در عین حال جسور، غیرمعمول و خاص به نظر برسید عطرRomilly Wilde Idle Eau de Parfum 30ml ساخت شرکت Romilly Wilde گزینه مناسبی است. نت های اولیه این عطر با ترنج و نارنگی ماندارین سبز شروع می شو که نشانگر جنب وجوش و تحرک می باشد. بعد از آن شکوفه های لیندن و یاسمن سبزی نت اولیه را تزیین می کنند، درحالی که بذر آنجلیکا (گلپر) و هل آن را به سمت گرمایی طولانی تر از اکثر عطر ها می کشاند، نت پایانی شامل چوب و گل به صورت همزمان ماندگار می شود.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Jo Malone English Oak & Hazelnut Cologne  :

ترکیبات عجیب و غریب در۳۰ml Jo Malone اتفاق جدیدی نیست. ریحان و نارنگی ماندارین از ترکیبات پیشگام در برند تجاری John Lewis هستند و جزو نت های رایج مربوط به این شرکت می باشند. ترکیب عجیب بلوط و فندق در عطر زنانه جالب به نظر می رسد و می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. نت های همچون دود چوب همراه با رایحه ای شیرین، با نت های ساده و تلخ مخلوط شده است، در حالی که تنشعطر و ادکلن های مردانه دارد همچنان زنانه بودن عطر را حفظ کرده است.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Dolce & Gabbana The One Eau de Toilette :

این یک تفسیر جدید و سبک تر از رایحه ای است که تاکنون از این برند و شرکت Debenhams شناخته شده است، با گرمای آرام همیشگی، اما با پیچ و تاب تازه. عطر The One 30ml ترکیبی از شکوفه پرتقال ایتالیایی، ماندارین، هلو سفید، لیش، یاسمن، یلانگ یلانگ است. تمام این گل های میوه با توجه به نت هایی بر پایه شیرینی غنی از خس خس، کهربا، وانیل است.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Tiffany & Co. Eau de Parfum :

این عطر با بوی ظریف زنانه، را از دست ندهید. اگر شما این نوع عطر و رایحه را دوست داشته باشد، توسط شرکت House of Fraser در حجم ۵۰ml  برای شما ساخته شده است. اولین نت این عطر نارنگی ماندارین زرق و برق دار و سبز است که به قلب گل زنانه زنبق و بوی حساس نعنای هندی خشک تبدیل می شود. یک بوی بسیار زیبا و یک انتخاب مناسب برای یک هدیه دادن است. بطری این عطر از برش الماس الهام گرفته شده است و همه آنها در یک جعبه آبی Tiffany امضا شده اند.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Floral Street Wonderland Peony :

استفاده از گل صد تومانی اغلب در رایحه ها قابلیت به حساب نمی آید، اما شرکت Floral Street به عطر این گل بسیار اهمیت داده است. از گل صدتومانی به عنوان رایحه گل رز و اشاره به مرکبات استفاده شده است. بسته بندی  این عطر مستحق توجه است. به روشی مدرن، تصویر گل صد تومانی بر روی شیشه عطر ۵۰ml در پشت بطری اثر می گذارد به طوری که از درون عطر نگاه کنید، گل را می بینید. جعبه این عطر از کارتن کمپوست (برای اولین بار در صنعت عطر سازی) است که می توان برای رشد نهال و گیاهان، و یا به سادگی برای نگهداری اشیا از آن استفاده کرد. عنصر گل صد تومانی با یک انفجار تند و تیزه از لیمو سیسیلی، توت صورتی، گواوا صورتی و گل تمشک صورتی، با پایه زمینی چوب سدر و خس خس تکمیل شده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Elie Saab Girl of Now Eau de Parfum :

این عطر و طعم زمستانی خوشمزه با قلب نت های پایه بادام است که کیک های کریسمس و شیرینی را به ذهن می آورند. کسانی که عطر و بوی بادام مانند را دوست دارند عطرهای مبتنی بر آن مانند Burberry Brit و Dior Hypnotic Poison و این عطر را نیز دوست دارند. یادداشت های درخشان ترکه از پرتقال، نارنگی ماندارین و گلابی است به سبکی شیرین به بادام طعمی خوب می بخشد، در حالی که شکوفه پرتقال و مگنولیا در نت های پایه با استفاده از گل به این عطر زنانگی می دهد. این بطری  ۵۰mlزیبا دارای گلبرگهای چینی شبیه به تخم اردک، آبی رنگ است که هنر ساخت شیشه را به نمایش می گذارد. این عطر ساخت شرکت Escentual می باشد.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Michael Kors Ruby Eau de Parfum :

در حال حاضر در اینجا عطر هیجان انگیز از شرکت Boots را تشریح می کنیم. در این عطر ابتدا درخشش عطر تمشک وجود دارد به دنبال آن رایحه زردآلو و فلفل خشک به گلهای پر زرق و برق پرتقال، گل رز و گل یاس تبدیل می شوند. گرما و شدت رایحه آن از نت های پایه چوب های جنگلی و دانه وانیل می آید. بطری شیشه ای قرمز در حجم  ۵۰mlمانند یک احساس غیرمعمول و پر زرق و برق است.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Annick Goutal Nuit Confidences Eau de Parfum :

این نوع عطر از دسته عطرهایی است که خط بوی بالایی دارد. به طوری که اگر فرد مصرف کننده در یک اتاق باشد پس از رفتن آن فرد از اتاق همچنان رایحه آن در اتاق ماندگار است. نت اولیه از ترنج و فلفل به طرز فریبکارانه ای به نت میانی کندر و لوبیا تونکا تبدیل می شود. وانیل و مشک سفید، گرمای غنی و شیرینی را در نت پایه از عطر و بوی که روی پوست باقی می ماند، می دهد. این مواد قدرتمند با هم ترکیب می شوند تا یک عطر واقعا متمایز ایجاد کنند. یک شاهین یادآور آسمان شب است که با شیشه نیلگون محو شده تا روشنایی تداعی شده است، شرکت  John Lewis این عطر را با یک گل ابریشمی در اطراف گردن بطری ۵۰ml تزیین کرده است.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Gucci Bloom Eau de Parfum :

این عطر باعث می شود یک شب عجیب و غریب و گرم تابستانی را با گل های سفید فراوان به یاد آورید. این یک عطر و طعم است که با گل مریم هندی و گل یاس اسپری می شود و یک بوی گل دوگانه را عرضه می کند. بطری غیر معمول در حجم ۵۰ml که در یک رنگ صورتی ظاهر می شوند، بیشتر شبیه به ظروف چینی از شیشه است. این عطر ساخت شرکت John Lewis است.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

Jimmy Choo Rose Gold Edition Eau de Parfum :

این عطر مخصوص دختران پر زرق و برق است. این عطر از شرکت Boots در حجم ۵۰ml و نسخه محدود تولید شده است با یک ترکیب عمیق و شدید، تازه و شیرین. ابتدا به یک پرده نازک از پرتقال و ارکیده ببری توجهتان جلب می شود سپس در قلب نت ها به شیرینی مانند رایحه تافی می رسد و نت پایه به چوب صندل و نعناع هندی ختم می شود.

بهترین عطرهای زنانه پاییز ۲۰۱۷

اما در آخر باید گفت:

رایحه های جدید عطر و ادکلن زنانه بسیار جذاب هستند. عطر رومیلی ویلد فتنه انگیز و جذاب است. تیفانی اند کو کلاسیک و مناسب برای هدیه می باشد. دی اند جی پر جنب جوش، درخشان و تازه است. جومالون خاص و با تناقض مردانه در عین حال ظریف و زنانه است. نقطه عطف کلوئه رایحه زیبا و جذاب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن