خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

بررسی عملکرد باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰؛ گوشی ارزان اپل!

آیفون از نسل دوم گوشی آیفون اس ای رونمایی کرد؛ اما به ظرفیت باتری آن و مقدار دقیق رم اشاره‌ای نکرد. از طرفی به لطف سایر منابع خبری این مقدار باتری مشخص شده است. با کمال تعجب می‌بینید که در مقایسه با ایفون ۸ مقدار رم آن ارتقاء داشته؛ اما باتری تفاوتی ندارد. گوشی آیفون se جدید از یک باتری با ظرفیت ۱,۸۲۱ میلی‌آمپری بهره می‌برد. در این مقاله به بررسی عملکرد طول عمر باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت.

 

بررسی عملکرد طول عمر باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰!

 

همان طور که می‌بینید اندازه این باتری در مقابل میان‌رده‌هایی که این روزها از باتری‌های ۴۵۰۰ و یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده‌اند قابل‌توجه نیست و شما به عنوان یک خریدار قطعاً این سوال را از خود خواهید پرسید که آیا با این باتری آیفون اس ای ۲ می‌تواند طول عمر باتری قابل‌قبولی را ارائه دهد یا خیر؟ در ادامه به این سوال شما پاسخ خواهیم داد…

همان طور که اشاره شد گوشی آیفون اس ای ۲۰۲۰ از باتری ۱,۸۲۱ میلی‌آمپر استفاده کرده و نسخه فست شارژ آن ۱۸ واتی است.

مصرف باتری و طول عمر و عملکرد آن برآیند کار مشخصه‌های مختلف یک دستگاه است. باتری این روزها یکی از مهمترین عوامل و دغدغه‌های کاربران در هنگام خرید گوشی است. سیاست اپل به گونه‌ای است که مقایسه طول عمر باتری مدل‌های آیفون خیلی راحت نیست؛ اما در این مقاله تمام مشخصات و متغیرها جمع‌آوری شده تا بتوانید طول عمر باتری مدل‌های مختلف گوشی آیفون را مقایسه کرده و بتوانید در هنگام خرید گوشی آیفون تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

برای اطلاع از قیمت گوشی آیفون به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

در ادامه به نکته‌ای اشاره می‌کنیم که اگر طول عمر باتری برای شما مهم است می‌توانید در نظر داشته باشید…

«عمر باتری نتیجه ترکیبی از عمر باتری فیزیکی، راندمان تراشه و رفتار سیستم عامل است. گرچه می‌توان تحت یک استاندارد مشخص یک عدد تقریبی را برای عمر باتری به دست آورد؛ اما از آنجایی که عمر باتری با توجه به عواملی مثل عملکرد پردازنده گرافیکی در بازی‌ها، موقعیت جغرافیایی و عملکرد افراد تغییر می‌کند، به دست آوردن داده‌های دقیق برای هر فرد نیز مشکل است. جالب است بدانید که حتی اگر جایی زندگی می‌کنید که سیگنال تلفنی ضعیف است، گوشی شما برای برقراری و حفظ اتصال، بیشتر کار خواهد کرد؛ از‌این‌رو طول عمر گوشی در این مواقع کاهش می‌یابد. اما آیا اپل در گوشی میان‌رده جدید خود راهکاری دارد؟ در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد….»

در سال‌های اخیر اپل با اتخاذ راهکارهایی مثل بهینه سازی‌های نرم‌افزاری و یا استفاده از باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر، سعی کرده که طول عمر دستگاه‌های خود را به نحو قابل‌توجهی افزایش دهد. یکی از معیارهایی معتبر برای تست عملکرد باتری، پخش ویدئو است. این تست اساساً نشان می‌دهد که یک گوشی موبایل تا چه مدت می‌تواند بی‌وقفه و بدون شارژ مجدد ویدئو پخش کند.

این تست اساساً نشان می‌دهد که یک گوشی موبایل تا چه مدت می‌تواند بی‌وقفه و بدون شارژ مجدد ویدئو پخش کند.

عملکرد باتری آیفون اس ای

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

تا به امروز پادشاه باتری در دنیای آیفون، آیفون ۱۱ پرو مکس است که از طرفی بزرگترین و گران‌قیمت‌ترین مدل‌های این اکوسیستم نیز محسوب می‌شود. این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را به خدمت گرفته و رقیبی برای گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود.

عمر باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ با پرچمداران این برند قابل رقابت نیست، برای اینکه هزینه تمام شده پایین آید، آیفون از همان باتری آیفون ۸ استفاده کرده است. در این تست آیفون اس ای ۲۰۲۰ می‌تواند به مدت ۱۳ ساعت فیلم‌های ذخیره شده در گوشی را پخش کند. یعنی عمر باتری آن تقریباً برابر با iPhone SE اصلی است. 

 

از آخرین تخفیفات گوشی های موبایل و سایر محصولات سایت مطلع شوید.

 

با این حال در استفاده معمولی آیفون اس ای ۲۰۲۰ باز هم می‌تواند یک روز دوام داشته باشد؛ اما اگر بخواهید بازی کنید مطمئنأ نیاز به شارژ مجدد خواهید داشت.

 

عملکرد باتری آیفون اس ای 2020

عملکرد شارژ سریع باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰:

یکی دیگر از عواملی را که باید در زمان خرید در رابطه با عملکرد باتری مدنظر قرار داد، نسخه فست شارژ است. این امر برای بسیاری از افراد در اولویت نیست؛ اما افراد دیگری هم هستند که به آن توجه ویژه‌ای دارند. 

از زمان آیفون ۸، می‌توانید از نسخه‌های سریع‌تر فست شارژ بهرمند شوید. اپل از آن زمان از نسخه ۱۸ وات برای تسریع در روند شارژ بهره برده است. آیفون ۸، آیفون ایکس، آیفون ۱۱ و آیفون اس ای ۲۰۲۰ همه می‌توانند طی مدت نیم ساعت تا ۵۰% شارژ شوند.

در این مقاله به بررسی عملکرد طول عمر باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ پرداخته شد. نظر شما در مورد این نوع باتری چیست؟ به نظر شما گوشی آیفون اس ای ۲۰۲۰ می‌تواند از نظر عمر باتری با گوشی‌های میان‌رده اندرویدی رقابت کند؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

سوالات متداول

باتری آیفون SE از نظر ظرفیت و نسخه فست شارژ به چه صورت است؟

✔️ اندازه باتری این گوشی آیفون در مقابل میان‌رده‌هایی که این روزها از باتری‌های ۴۵۰۰ و یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده‌اند قابل‌توجه نیست؛ گوشی آیفون اس ای ۲۰۲۰ از باتری ۱,۸۲۱ میلی‌آمپر استفاده کرده و نسخه فست شارژ آن تنها ۱۸ وات است.

آیفون SE تا چه مدت زمانی می‌تواند بدون وقفه فیلم و موسیقی پلی کند؟

✔️ این گوشی می‌تواند تا 13 ساعت بدون وقفه فیلم پلی‌ کند و این رقم برای پخش موسیقی به 50 ساعت می‌رسد و شما می‌تواند عملکرد این گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌های آیفون را در جدول موجود در مقاله تماشا کنید.

با یک بار شارژ کامل، باتری آیفون SE تا چه مدت زمانی دوام می‌آورد؟

✔️ در استفاده معمولی، آیفون اس ای ۲۰۲۰ می‌تواند یک روز کامل دوام داشته باشد؛ اما اگر بخواهید بازی کنید مطمئنأ نیاز به شارژ مجدد خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن