خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

تولید ارزان‌‌ترین گوشی تاشو هواوی تا اواخر سال ۲۰۲۰!

تاکنون برندهای مختلفی از گوشی‌های تاشو در بازار عرضه شده، که به دلیل هزینه بالا متآسفانه بسیاری از کاربران نمی‌توانند آنها را خریداری کنند. خبر خوب این است، کمپانی Huawei تصمیم به تولید گوشی تاشو مقرون به صرفه و ارزان‌ قیمت گرفته که با نام گوشی تاشو هواوی معرفی خواهد شد و مطمئناً مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. همانطور که می‌دانید گوشی‌ تاشو زمانی که باز می‌شود، اندازه صفحه نمایش آن تقریباً مثل تبلت و زمانی که بسته ‌شود به صورت گوشی موبایل در می‌آید که زیبایی دوچندانی را به نمایشگر می‌دهد. با ما همراه باشید تا با ارزان‌ترین گوشی تاشو ۲۰۲۰ آشنا شوید.

تولید گوشی تاشو هواوی به صورت in-folding خواهد بود.

دو گوشی تاشو هواوی یعنی هواوی میت ایکس و هواوی میت ایکس اس با قیمت‌های ۲۷۰۰ دلار و ۳۲۹۹ دلار به بازار عرضه شده است. این گوشی هواوی از تراشه قدرتمند ۸ هسته‌ای کایرین ۹۸۰ و ۹۹۰ با لیتیوگرافی ۷ نانومتری برخوردار هستند که توانایی پشتیبانی از عملیات چندگانه را دارند، اما با این وجود بسیار گران قیمت هستند.

به نظر می رسد امسال می توانیم انتظار گوشی تاشو ارزان قیمت‌تری را از این کمپانی داشته باشیم. از این رو خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی براینکه کمپانی هواوی در حال کار بر روی گوشی تاشوی خود به صورت in-folding بوده، که برخلاف گوشی میت ایکس اس، بسیار شبیه گوشی‌های Galaxy Fold و Galaxy Z Flip خواهد بود.

گوشی تاشو هواوی

گوشی تاشو هواوی

طراحی و قیمت گوشی تاشو هواوی در مقایسه با گوشی تاشو سامسونگ و شیائومی

طبق گزارشات منتشر شده گوشی هواوی از طراحی تاشو in-folding بهره‌مند خواهد بود که شیشه خیلی نازک (ultra-thin) تعبیه شده در آن قیمت گوشی هواوی را به شدت افزایش می‌دهد. بعلاوه کمپانی هواوی ادعا دارد، این گوشی جزء یکی از غول‌های گوشی‎‌ تاشو در این عرصه خواهد بود.

از این‌رو مدیرعامل شرکت تولیدکننده نمایشگر ادعا دارد، گوشی تاشو هواوی در کنار هواوی میت ۴۰ در ماه سپتامبر یا اکتبر به بازار عرضه خواهد شد؛ اما در حال حاضر اطلاعاتی درمورد قیمت گوشی تاشو هواوی در دسترس نیست.

لازم به ذکر است این گوشی از نظر فنی نسبت به گوشی Mate Xs حدود ۲۰۰۰ یورو ارزان‌تر خواهد بود. اگرچه، گوشی تاشو هواوی ممکن است تنها گوشی ارزان قیمت سال ۲۰۲۰ نباشد، اما مطمئناً نسبت به گوشی‌های تاشو دیگر با استقبال بسیاری از کاربران مواجه خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی هواوی foldable

گوشی هواوی foldable

از طرفی کمپانی سامسونگ در حال برنامه‌ ریزی بر روی تولید گوشی تاشو مقرون به صرفه با قیمت ۱.۰۹۹ دلار بوده؛ که از نظر قیمتی بسیار به مدل اولیه خود شباهت دارد. همچنین کمپانی شیائومی نیز به جمع تولید کنندگان گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۰ می‌پیوندد که البته این اولین گوشی تاشو شیائومی نخواهد بود. شرکت شیائومی با تولید گوشی تاشو دوگانه (dual-folding phone) در سال ۲۰۱۹ توانسته قابلیت جدید و جذابی را از نسل گوشی‌های تاشو به رخ جهانیان بکشد که از نظر قیمتی نیز بسیار معقول و منطقی به نظر می‌رسد.

 

گوشی تاشو Huawei نه تنها از نظر قیمتی، بلکه از لحاظ سخت‌افزاری و کیفیت نمایشگر نیز نسبت به رقبای خود پیشی گرفته است. گوشی‌های‌ تاشو شیائومی، هواوی و سامسونگ فعلاً در لیست تولیدکنندگان این حوزه هستند. آیا شما کاربران گرامی سری مدل‌های گوشی هواوی را خریداری کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد صفحه نمایش و دوربین این گوشی‌ با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

منبع: androidauthority

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن