خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

قابلیت‌های جذاب گلکسی A51 و گلکسی A71 در آپدیت جدید

کاربران سامسونگ امروز آپدیت جدیدی را تجربه خواهند کرد و این آپدیت جدید این بار مربوط به دو گوشی پرفروش سامسونگ یعنی گوشی گلکسی A51 و گلکسی A71 است. این دو جزء گوشی‌های پرفروش این برند هستند بنابراین منطقی است که نسبت به روز بودن نرم‌افزار این دو گوشی پرطرفدار خود توجه ویژه‌ای باشد.

این شرکت کره‌ای قصد دارد قابلیت‎هایی مانند Single take ، My filters و Night hyperlapse را به این دو گوشی سامسونگ اضافه کند. این ویژگی‌ها قبلاً در پرچمداران مشاهده شده بود. البته گرچه دوربین‌های گوشی A51 و گوشی A71 بسیار با کیفیت بوده، اما باز هم ممکن است این ویژگی‌های جدید برای برخی از افراد مفید واقع شود.

قابلیت‌های جذاب گلکسی A51 و گلکسی A71 در آپدیت جدید


سامسونگ اعلام کرده است که کاربران گلکسی A51 و سامسونگ A71 اکنون می‌توانند از چندین قابلیت عملکردی گلکسی اس ۲۰ مثل Manual Focus و Shutter Speed با حالت Pro بهره‌مند شوند.

برای اطلاع از قیمت گوشی a51 به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

آپدیت Galaxy A51 و A71 با ویژگی‌های دوربین گلکسی S20


در آپدیت جدید علاوه بر به روز شدن برنامه‌هایی مثل صفحه کلید و گالری قابلیت Quick Share و Music Share نیز به گوشی شما افزوده می‌شود. همچنین، این امکان برای شما مهیاست تا متن را مستقیماً ازصفحه کلید ترجمه کنید وهمچنین با کشیدن دو انگشت به سمت چپ یا راست بر روی صفحه کلید، عملیات undo ( بازگردانی عمل انجام شده به حالت قبل) و redo (انجام مجدد عمل Undo شده) را انجام دهید.

برای اطلاع از قیمت گوشی a71به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

 


در گالری، با گزینه Clean View حداکثر تا ۱۰۰ تصویر را می‌توانید به صورت متوالی در یک گروه قرار دهید وهنگام بزرگنمایی یک تصویر با استفاده از Quick Crop، می‌توانید تصویر را کراپ کنید.


علاوه بر این، انتظار می‌رود در این آپدیت جدید سیستم لرزشگیر دوربین نیز ارتقا یابد و همین مسئله در مورد امنیت نیز پیش‌بینی می‌شود. البت، طبق معمول Samsung باگ‌هایی را در این دو گوشی گلکسی خود برطرف کرده است. نظر شما در مورد این به روزرسانی ها چیست به نظر شما آیا تغییر قابل توجهی را در رابط کاربری سامسونگ به وجود خواهد آورد یا خیر؟ نظرات خود را با ۱۹کالا مگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

سوالات متداول

قابلیت clean view در آپدیت جدید گلکسی A51 و گلکسی A71 چه کاربردی دارد؟

✔️ در گالری، با گزینه Clean View حداکثر تا ۱۰۰ تصویر را می‌توانید به صورت متوالی در یک گروه قرار دهید وهنگام بزرگنمایی یک تصویر با استفاده از Quick Crop، می‌توانید تصویر را کراپ کنید.

گلکسی ای 51 و 71 چه تغییراتی در آپدیت جدید دارند؟

✔️ در آپدیت جدید علاوه بر به روز شدن برنامه‌هایی مثل صفحه کلید و گالری قابلیت Quick Share و Music Share نیز به گوشی شما افزوده می‌شود. همچنین، این امکان برای شما مهیاست تا متن را مستقیماً ازصفحه کلید ترجمه کنید وهمچنین با کشیدن دو انگشت به سمت چپ یا راست بر روی صفحه کلید، عملیات undo (بازگردانی عمل انجام شده به حالت قبل) و redo (انجام مجدد عمل Undo شده) را انجام دهید.

کدام یک از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار با آپدیت جدید در گوشی A51 و A71 قرار گرفته است؟

✔️ این شرکت کره‌ای قصد دارد قابلیت‎هایی مانندSingle take ، My filters و Night hyperlapse را به این دو گوشی سامسونگ گوشی A71 و a51 اضافه کند. این ویژگی‌ها قبلاً در پرچمداران مشاهده شده بود. البته گرچه دوربین‌های گوشی A51 و گوشی A71 بسیار با کیفیت بوده، اما باز هم ممکن است این ویژگی‌های جدید برای برخی از افراد مفید واقع شود.

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. در نرم افزار دوربین a 71یک گزینه هست در نوار بالایی از سمت راست دومی میشه (بغل گزینه فیلترها و تغییر چهره) که درآ ۵۱نیست، خواستم بدونم میشه درآ ۵۱فعالش کرد یا مخصوص آ ۷۱ هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن