خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار شیائومیگجت‌های هوشمند

۷ نکته و ترفند اساسی در مورد Xiaomi Mi Band 4 که حتماً باید بدانید!

Xiaomi Mi Band 4 در سال ۲۰۱۹ با پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسخه قبلی عرضه شد. علاوه بر صفحه نمایش رنگی AMOLED و چند تم برای ساعت، Mi Band 4 به سنسور ردیابی تناسب اندام و باتری ۱۳۵ میلی آمپر مجهز است. بنابراین، اگر از میان محصولات شیائومی، خرید می بند ۴ را در برنامه‌ی خود دارید، در ادامه چند نکته و ترفند عالی برای استفاده بیشتر و بهتر از این محصول گردآوری کرده‌ایم.

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا در ادامه به برخی از ترفند‌ها برای استفاده بهتر از شیائومی می بند ۴ اشاره خواهد کرد.

۷ نکته و ترفند اساسی در مورد Xiaomi Mi Band 4 که حتماً باید بدانید!

۱-جابجایی بین تم‌ها

در میان گجت‌های پوشیدنی شیائومی، Mi Band 4 اولین دستبند سلامتی است که از یک صفحه نمایش رنگی بهره می‌برد. برخلاف پیشینیان خود، در این مدل انبوهی از تم‌ها وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید. خود این وسیله امکان انتخاب بین ۴ تم را به شما می‌دهد، در حالی که با استفاده از برنامه Mi Fit در گوشی خود، انبوهی از امکانات را در اختیار خواهید داشت.

۷ نکته و ترفند اساسی در مورد Xiaomi Mi Band 4 که حتماً باید بدانید!

برای تغییر چهره ساعت، به قسمت More > Band Display  بروید و یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.اما اگر از تم‌های موجود در خود دستبند سلامت راضی نیستید، برنامه Mi Fit را در گوشی هوشمند خود باز کنید و به بخش Profile بروید.

خود این وسیله امکان انتخاب بین ۴ تم را به شما می‌دهد، در حالی که با استفاده از برنامه Mi Fit در گوشی خود، انبوهی از امکانات را در اختیار خواهید داشت.

در مرحله بعد ،Mi Band 4 را انتخاب کرده و گزینه Display Band را بزنید و آماده شوید تا توسط ده‌ها تم متنوع و دوست داشتنی محاصره شوید. از تم‌های ساده تا تم‌هایی که با الهام از بازی طراحی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یکی از آنها ضربه بزنید و آن را با می‌بند همگام کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

۲- حالت شب فعال کنید

خود این وسیله امکان انتخاب بین ۴ تم را به شما می‌دهد، در حالی که با استفاده از برنامه Mi Fit در گوشی خود، انبوهی از امکانات را در اختیار خواهید داشت.

روشنایی Mi Band 4 اگرچه مطلوب است، اما تأثیر قابل توجهی در عمر باتری دارد. مهمتر از همه، اینکه ممکن است خواب شب شما را مختل کند. خوشبختانه، گزینه‌ای برای تنظیم کردن صفحه نمایش با عنوان Night Mode وجود دارد. برای فعال کردن آن، برنامه Mi Fit را باز کنید و به Profile> Mi Band 4> Night Mode بروید. بعد از غروب خورشید می‌توانید این ویژگی را روشن کنید. از طرف دیگر، شما همچنین می‌توانید طبق نیاز خود برنامه زمانی به این حالت بدهید.

۳- تشخیص نرخ ضربان قلب بصورت اتومات

خود این وسیله امکان انتخاب بین ۴ تم را به شما می‌دهد، در حالی که با استفاده از برنامه Mi Fit در گوشی خود، انبوهی از امکانات را در اختیار خواهید داشت.

Mi Band 4 همچنین دارای یک ویژگی عالی است که به شما امکان می‌دهد ضربان قلب خود را به صورت خودکار ردیابی کنید اما این پایان داستان نیست. می‌توانید روش تشخیص و فرکانس تشخیص را تنظیم کنید. برای فعال کردن این ویژگی، به تنظیمات می بند ۴ بروید و روی روش ضربان قلب> روش تشخیص(Heart rate detection > Detection method) ضربه بزنید. اگرچه Mi Band 4 به شما سه گزینه می‌دهد، بهترین انتخاب اینست که با گزینه سوم بروید.

با این کار، نه تنها می‌توانید ضربان قلب خود را در طول روز ردیابی کنید بلکه همچنین داده‌های دقیق خواب را در شب جمع می‌کنید. با این حال، توجه داشته باشید که اینها فرایندهای پرقدرت هستند و در مصرف باتری می‌بند ۴ تأثیر خواهد گذاشت.

۴- شخصی‌سازی اعلان‌های برنامه

خود این وسیله امکان انتخاب بین ۴ تم را به شما می‌دهد، در حالی که با استفاده از برنامه Mi Fit در گوشی خود، انبوهی از امکانات را در اختیار خواهید داشت.

آیا می‌خواهید اعلان‌های برنامه و اپلیکیشن‌هایتان در Mi Band 4 ظاهر شوند؟ خبر خوب اینست که می‌توانید طبق ترجیح و سلیقه خود این ویژگی را شخصی‌سازی کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات> هشدارهای برنامه بروید و سوئیچ را تغییر دهید تا اجازه دهید اعلان‌ها را دریافت کنید. در مرحله بعدی، روی نماد مدیریت برنامه کوچک در پایین ضربه بزنید تا نام برنامه را مطابق نیاز خود انتخاب کنید.

۵- فعال کردن هشدارها

خود این وسیله امکان انتخاب بین ۴ تم را به شما می‌دهد، در حالی که با استفاده از برنامه Mi Fit در گوشی خود، انبوهی از امکانات را در اختیار خواهید داشت.

یک سخن معروف وجود دارد که می‌گوید در این دنیا سه نوع آدم وجود دارد. بعضی‌ها برای انجام هر کاری به اجبار نیاز دارند. برخی خود فعال هستند و دسته سوم  تقریباً برای انجام کارها به یادآوری نیاز دارند. اگر به دسته آخر تعلق دارید، ویژگی Idle Alert به طور ویژه برای شما ساخته شده است. در صورت عدم تحرک بیش از یک ساعت، این حالت لرزش کمی به دست شما منتقل می‌کند. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید مطابق ترجیح خود حالت لرزش را انتخاب کنید. همچنین قادرید زمان شروع و زمان پایان هشدار را نیز تنظیم کنید.

۶- می‌بند را قفل کنید

خود این وسیله امکان انتخاب بین ۴ تم را به شما می‌دهد، در حالی که با استفاده از برنامه Mi Fit در گوشی خود، انبوهی از امکانات را در اختیار خواهید داشت.

با داشتن این دستبند سلامت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ‌کس از ردیاب تناسب اندام شما سوءاستفاده نمی‌کند. بله درست خواندید؛ می‌توانید یک رمز عبور ۴ رقمی را برای قفل کردن باند تنظیم کنید. اگرچه این یک ویژگی Labs است، اما واقعاً خوب کار می‌کند و وقتی ساعت را خاموش می‌کنید،شروع به کار می‌کند.

۷- تنظیمات نمایشگر

۷ نکته و ترفند اساسی در مورد Xiaomi Mi Band 4 که حتماً باید بدانید!

به طور پیش فرض، Mi Band 4 دارای عملکردهایی مانند وضعیت، تمرین، اعلان و غیره است و خبر خوب این که می‌توانید صفحات را طبق نظر خود تنظیم مجدد کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات> تنظیمات نمایش بروید و گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

شما می‌توانید اخبار روز موبایل و تکنولوژی را در مجله ۱۹کالا دنبال کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۲ رای

سوالات متداول

چگونه تم ساعت را در می بند 4 شیائومی تغییر دهیم؟

✔️ برای تغییر چهره ساعت، به قسمت More > Band Display بروید و یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.اما اگر از تم‌های موجود در خود دستبند سلامت راضی نیستید، برنامه Mi Fit را در گوشی هوشمند خود باز کنید و در قسمت Display برنامه، تم مورد علاقه خود را از میان ده‌ها تم جذاب و دوست‌داشتنی انتخاب کنید.

چطور حالت شب را در شیائومی Mi Band 4 فعال کنیم؟

✔️ بسیاری از کاربران به خاطر صرفه‌جویی در باتری ترجیه می‌دهند از حالت شب استفاده کنند، به این منظور کافیست از طریق خود می بند وارد قیمت Profile شوید، سپس Mi Band 4 را انتخاب کنید و گزینه نایت مود را فعال کنید.

آیا می‌توان برای می بند 4 رمز عبور گذاشت؟

✔️ بله، شما می‌توانید یک رمز عبور ۴ رقمی را برای قفل کردن باند تنظیم کنید. اگرچه این یک ویژگی Labs است، اما واقعاً خوب کار می‌کند و وقتی ساعت را خاموش می‌کنید،شروع به کار می‌کند. به این منظور باید وارد برنامه می فیت شوید و گزینه Labs را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

‫۷۹ نظرها

  1. سلام خسته نباشید میخوام روی صفحه علاوه بر ساعت و دقیقه ،ثانیه رو مه نشون بده میشه راهنمایی کنید

  2. سلام من می بند ۴ داشتم داخل خیابون از دستم افتاده گمش کردم و الان امدم خونه متوجه شدم چطور میتونم پیداش کنم !؟؟؟؟

  3. سلام می بند ۴ داشتم رفتم خیابون از دستم افتاده گمش کردم الان امدم خونه متوجه شدم ندارم چطور میتونم پیداش کنمم!؟؟؟

  4. سلام من ساعت رو از داخل منوی ساعت قفل کردم حال چجوری باز کنم

  5. چطور میتونم یه کاری کنم که ضربان قلب و این سنسور ها و تنفس رو اندزه گیری نکنه

  6. سلام
    چند وقت از ساعت استفاده نکردم
    (میبند ۴)
    بعد ساعت قفل شد یک علامت سبز
    و یک سپر نارنجی میاره دیگه به هیچ قسمت ساعت دسترسی ندارم باید چیکار کنم

    1. باید برنامشو رو گوشیت نصب کنی بعد ساعت رو به برنامه وصل کنی بعد میاره

    2. سلام باید بیای داخل خود برنماه بالا یک +هست اون رو بزن بعد علامتی که شبیه به ساعتت هست رو بزن بعد وقتی رفت رو حالت اسکن ساعتت رو ببر پشت گوشی اومد و داشت وصل میشد برای ساعتت یه پیام میاد باید تیک رو بزنی و تمام

  7. سلام.ساعتم شارژش کمبود.شارژش کردم اما دیگ هیچ جوره روشن نشد
    چیکار کنم؟؟؟
    چطوری برگردونم ب تنظیمات اولیه

  8. سلام من حدودا یک ساله می بند ۴ رو دارم و گوشیم ایفون هست از وقتی گوشیمو عوض کردم با اینکه نوتفیکیشن روشن هست رو ساعت نمیاره چند بار هم انپیر و پیر کردم ولی نشد میشه راهنمایی کنید..؟

      1. قفل گذاشته بودم برا می بند ۴ چند بار اشتباه زدم الان علامت سپر نارنجی و یه علامت سبز اومده چیکار کنم

  9. سلام ببخشید من گوشیم شیامی redmi9 هست و ساعتم هم می‌بند ۴ هست ولی هر کاری می کنم وقتی گوشیم زنگ می خوره ساعتم هشدار نمیده کسی میدونه چرا؟؟

  10. سلام من می بند ۴ گلوبال دارم و گوشیم آیفونه. بیشتر از یکساله دارمش .دیشب که شارژش کردم انگار صفحه ش سوخته باشه اصن روشن نمیشه. فقط یه پیغام فول شارژ داد و دیگه خاموش شد.گوشی پیداش میکنه. ولی رو خود کپسولش هیچ پیغامی نمید که بتونم کانفرم کنم .unpair کردم و دوباره pair کردم . با گوشی اندروید تست کردم . با اپ های دیگه به جز می فیت تست کرد.مهمشون مچ بندو پیدا میکنن. ولی روی مچ بند پیغام کانفرم ظاهر نمیشه که درست pair بشه و خاموش مونده .

  11. سلام. میخواستم بدونم از چه آداپتوری باید برای شارژ می بند ۴ استفاده کرد؟ آیا سرشارژهای گوشی بهش آسیب می زنن؟

    1. دوست عزیز بهتر هست که از شارژر مخصوص خود این گجت ها استفاده بشه
      ولی برخی از پاوربانک ها می تونید این نوع دستگاها رو شارژ کنید چون ولتاژ خروجی رو می تونن بهینه کنند

      1. سلام مگه این گجت ها شارژر مخصوص دارن. اگه دارن چرا داخل جعبه شون هیچی نیست.

      2. سلام
        من یه مدت از ساعت استفاده نکردم
        میبند ۴
        الان آرم سپر نارنجی رنگ و یک آرم سبز رنگ میاد و هیچ کاردیگه ای نمیشه با ساعت انجام داد انگار قفل شده
        باید چیکار بکنم

      3. سلام میبند ۳دارم متاسفانه گمش کردم تو خونه به گوشیم وصل میشه ولی نمیتونم پیداش کنم

    2. سلام ببخشید من گوشیم شیامی red mi9 هست و ساعتم هم می‌بند ۴ هست ولی هر کاری می کنم وقتی گوشیم زنگ می خوره ساعتم هشدار نمیده کسی میدونه چرا؟؟

  12. سلام.من می بند ۴ دارم.امروز گوشیمو عوض کردم. و با مچ بندم پیر کردم.موقع نصب برنامه و پیر جی پی اسم روشن نبود .الان قدم شمارش درست کار نمیکنه.چی کار باید بکنم؟

  13. سلام.من می بند ۴ دارم.امروز گوشیمو عوض کردم. و با مچ بندم پیر کردم.موقع نصب برنامه و پیر جی پی اسم روسن نبود .الان قدم شمارش درست کار نمیکنه.چی کار کنم؟

  14. سلام من می بند ۵ روی لاک اسکرین زدم و ساعتم دیگه روشن نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  15. سلام من می بند ۴ دارم بلد نیستم تنظیم کنم و به گوشیم وصلش کنم میشع راهنمایی کنید؟

    1. باید ابتدا نرم افزار مربوط به اون رو روی گوشی خود نصب کنید بعد گوشی تون رو با اون سینک کنید

      1. سلام چطوری راه اندازی کنیم؟اسم برنامه چیه دانلود کنیم و اینکه خود می بندو تو چه قسمت و گزینه ای باید برید که برنامه گوشی پیداش کنه؟ممنون میشم کمک کنید

        1. سلام میبند ۳شیامی دارم گمش کردم توخونه به‌گوشیم وصل میشه پیداش نمیکنم‌چطور پیداش کنم

  16. سلام من می بند ۴ دارم بلد نیستم تنظیم کنم و نتونستم به گوشیم وصلش‌کنم میشع راهنمایی کنید؟

    1. با سلام
      دوست عزیز باید ابتدا نرم افزار مربوط رو روی گوشی خود نصب کنید سپس گوشی خودتون رو با اون سینک کنید

  17. سلام من میبند ۴ رو خریداری کردم
    الان وقتی با ساعت می‌خوام تعداد گام ها و مسافت رو حساب کنم ( توی حالت walking) مثلا تعداد گام هارو میزنه ۹۰۰ و مسافت رو مثلا ۷۰۰ متر طی شده
    ولی توی صفحه اصلی خود ساعت میزنه ۱۰۰۰ قدم و ۸۰۰ متر طی شده
    میشه خواهشاً بگید چکار باید کنم که این مشکل حل شه؟ ریست فکتوری هم کردم ولی درست نشده

    1. توی داخل برنامه گوشی تعداد قدمها رو از صبح میزنه ولی توی والکینگ اون تعدادی که واکینگ رو روشن کردین

  18. سلام ببخشید من تازه این ساعتو گرفتم وقتی زدم شارژ تا روشن شه و ازش استفاده کنیم بعد از اینکه کامل پر شد از شارژ کندم.از ۱۰۰درصد در عرض چن دقیقه دسید به ۹۰!!!ایا باطربش مسکل داره؟خیلی زود رسید به۹۰درصد.ولیوقتی رسید به ۹۰ بعد از اون سرعت کم شدن شارژش اومو پایین!!!به نظر شما مشکل داره ساعت یا عادیه که از ۱۰۰تا نود انقد سریع شارژش کم شد؟لطفا جواب بدید سوالمو

    1. با سلام نه دوست عزیز فک نمی کنم مشکلی وجود داشته باشه

      1. سلام وقتتون بخیر.من امروز می بند ۴خریدم شارژشم کردم.برنامه mifit رو هم نصب کردم با گوشی تلفنمم pair شده ولی صفحه می بندم روشن نمیشه و چیزی رو نمایش نمیده .وقتی تلفنم زنگ میخوره ویبره میره اما صفحه ش خاموشه چکار کنم
        ممنون میشم پاسخ بدید.

        1. احتمالا مشکل داره باید به یک تعمیر کار نشون بدین تا دقیق تر مشکل رو بررسی کنه

    2. نه مال من اگه مثلا الان شارژ کنم دقیق تا ۳ هفته دیگه شارژ داره برون اینکه دوباره بزنم تو شارژ تازه خیلی هم باهاش کار میکتم

      1. مال منم می بند ۴ هست از روز اول ۱۶ روز نگه میداره.حالا نوتیف یه برنامم وصله و کال.

    3. سلام دوست عزیز
      خی برای من درست دقیق به پایین حرکت مرد
      و من هرماه یک بار آن را شارژ میکنم
      و دیر شارژ آن خالی می‌شود

  19. سلام من می بند ۵ دارم آیا امکانش هس خاموشش کرد یا باید شارژش تموم شه خاموش بشه؟

    1. شارژش تموم شه خاموش میشه و گرنه خودت نمیتونی روشن خاموش کنی

  20. سلام من تو اپ قابلیت باز کردن قفل گوشی رو فعال کردم
    الان نمیتونم خاموش کنم این قابلیت رو ممنون میشم اگر راهنمایی کنید .

    1. یعنی رمز گذاشتی خاموش نمیشه اصلا یه همچین چیزی ممکن نیست

  21. سلام ببخشید من هر چقدر رمز میزارم براش باز رمزی نداره همینطور باید فلشو بکشی ب سمت بالا تا باز شه اعداد فعال نمیشن

  22. سلام چرا وقتی گوشیم زنگ میخوره می بند ۵ عکسالعمل نشون نمیده با این که تو تنظیمات اوکی کردمش

  23. سلام من می بمد ۵ دارم
    خود ب خود سنسور ضربان قلبش میزنه
    حتی زمانی ک دستم نیست حتی ضربان قلب اتوماتیکشم خاموش کردم از داخل برنامه …. اما هر چند ساعت میبینی به مدت ۱۵ ثانیه چشمک زن میزنه … ایراد فنی محسوب میشه؟ چی کار کنم؟

    1. با سلام، نه فک نمی کنم ایراد فنی باشه، تنظیمات رو بررسی بفرمایید

      1. سلام ببخشید من تازه این ساعتو گرفتم وقتی زدم شارژ تا روشن شه و ازش استفاده کنیم بعد از اینکه کامل پر شد از شارژ کندم.از ۱۰۰درصد در عرض چن دقیقه دسید به ۹۰!!!ایا باطربش مسکل داره؟خیلی زود رسید به۹۰درصد.ولیوقتی رسید به ۹۰ بعد از اون سرعت کم شدن شارژش اومو پایین!!!به نظر شما مشکل داره ساعت یا عادیه که از ۱۰۰تا نود انقد سریع شارژش کم شد؟لطفا جواب بدید سوالمو

      2. ببخشید چجوری خاموش میشه فقط از پایبنش چراغ چشمک زن روشن میشه

  24. سلام. من مچبند miband5 global خریدم و تمام mifit رو روی گوشی اجرا کردم فقط نمیدونم از کجا تایم اسکرین روشن موندن صفحه مچبند رو افزایش بدم؟) صفحه مچبند به محض تکان دست روشن میشه و درعرض یک ثانیه سریع خاموش میشه)
    ممنون از وقتی که در اختیار من میذارید🙏🙏🙏🙏🙏

    1. auto screen time off ر و از قسمت نتظیمات می بند غیر فعال کنید

  25. سلام خسته نباشید می بند من امروز که ساعت ها به عقب کشیده شد می بند من تغییر نکرده چطور می تونم ساعتش و درست کنم ممنون میشم جواب بدید

  26. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم الان که ساعت ها تغییر کرده می بند ساعتش به صورت اتومات تغییر نکرده چکار باید بکنیم ممنون میشم جواب بدید

  27. سلام وقت بخیر. من من می بند ۵ خریدم. چجوری با حرکت دست صفحه اش روشن میشه که نیاز نباشه حتما لمس کنم تا ساعتو ببینم

    1. سلام
      برید تو نرم افزار Mi Fit گوشیتون
      قسمت پروفایل و Mi smart band 5
      بعد گزینه lift wrist to view info رو فعال کنید

  28. سلام ..وقتی برای من پیام میاد تا زمانی که دست روی صفحه ساعت نزنم ویبره قطع نمیشه چیکارکنم؟
    و اینکه من mifit رو پاک کردم چون برای فارسی کردن دائمی گفتن پاک کن!
    چیکار کنم من الان؟

    1. سلام من شیامی ۴ رو دارم من کاری کردم که وقتی پیام میاد در ساعتم هم بیاد اما چند روزه وقتی از جایی پیام میاد رو ساعتم نمیاد میشه راهنمایی کنید

        1. سلام
          وقتی از می بند استفاده نمیکنیم باید خاموشش کنیم یا لازم نیست؟

  29. سلام اطلاعات خواب ثبت نمیشه پیغام میده بدون اطلاعات خواب چطوری فعالش کنم

  30. سلام من ر مز رو وارد میکنم ولی روی ساعت رمز سینک نمیشه باید چی کار کنم؟

  31. سلام داداش خوبی اون ریست،شده باید برنامه ی mi fit رو پاک کنی بعد دوباره دانلود کنی بعد برو تو اینتر نت سرچ کن “چگونه می بند ۴ را با گوشیمان مچ کنیم “برات میاره ببین دوباره بر میگرده نگران نباش براز من هم تا حالا اتفاق افتاده

  32. سلام من رمز اشتباه زوم ببینم چ میشه ک دیدم کار نمیکنه ی چیزی سبز رنگ اومده ک چینی نوشته چی کار کنم برگرده؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام داداش خوبی اون ریست،شده باید برنامه ی mi fit رو پاک کنی بعد دوباره دانلود کنی بعد برو تو اینتر نت سرچ کن “چگونه می بند ۴ را با گوشیمان مچ کنیم “برات میاره ببین دوباره بر میگرده نگران نباش براز من هم تا حالا اتفاق افتاده

    1. سلام من توی قسمت setting اونجا که زده lock creen اونجا قفله فعله ولی شما گفتید که من توی اون قسمت که چهار تا عدد یک و دو و سه و چهار هستش ر و من رمز گذاشتم و سیو کردم ولی هنوز شیاعومی ۴من رمز یا همان پسورد نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن