خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

گوشی فوق مقاوم برای دولتمردان؛Galaxy XCover FieldPro!

گوشی موبایل مستحکم و فوق العاده محکم سامسونگ با عنوان Galaxy XCover FieldPro با هدف استفاده توسط مقامات سیاسی و دولتی رونمایی شد.

گوشی فوق مقاوم برای دولتمردان؛Galaxy XCover FieldPro!

سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۱۹ دیشب مورخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۹ از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در کنار محصولاتی چون لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک آیو که شروع طوفانی سامسونگ وقدمی محکمی در حوزه لپ تاپ به شمار می‌آید و غول فناوری کره‌ای رسماً از جدیدی خانواده کهکشانی‌ها هم که اصطلاحاً Rugged یا فوق مقاوم نمایده می‌شود، نیز رونمایی کرد.

پسوند پرو در این گوشی بیش از آنکه از بالا رده بودن این گوشی حاکی باشد نشان از حرفه‌ای بودن و ساخته شدن آن برای اهداف خاصی است.

این گوشی با ظاهری پر ابهت و دارای جذبه، موفق به دریافت استاندارد MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا شده است.  این استاندارد بدین معنی است که مقاومت و استحکام کافی درهنگام  قرار گرفتن در شرایط نامطلوب محیطی و ضربات فیزیکی دارد. علاوه بر این استاندارد، گوشی گلکسی Xcover FieldPro دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار نیز هست.

مشخصات فنی گلکسی ایکس کاور فیلدپرو سامسونگ

گوشی فوق مقاوم برای دولتمردان؛Galaxy XCover FieldPro!

از نشانه‌های قدرتمند بودن این گوشی برخورداری از دوباتری است که هر دو ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری دارند و با تمام شدن شارژ یکی کاربر می‌تواند از باتری دیگر استفاده نماید. افزون بر این موارد پین‌هایی روی بدنه به چشم می‌خورد که امکان شارژ کردن آن با  قرار گرفتن روی داک شارژ را فراهم کنند.

از لحاظ سخت افزاری نیز وظیفه پردازش در Xcover FieldPro بر عهده تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۱۰  بوده و در کنار آن  از  ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد که تا ۵۱۲ گیگابایت قابلیت ارتقأ با کارت میکرو اس دی را دارد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

نمایشگر این گوشی فوق مقاوم ۵٫۱ اینچی بوده و از نسبی ۱۶:۹ بهره می‌برد. دوربین سلفی روی نمایشگر ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی ان هم ۱۲ مگاپیکسلی هست که در آن فلش LED سه‌گانه وسنسور اثر انگشت نیز قابل مشاهده است.

چرا این گوشی برای دولتمردان و سیاستمداران کاربردی است؟

گلکسی ایکس کاور فیلدپرو سامسونگ از پلتفرم Knox بهره می‌برد این پلتفرم امنیت دستگاه را تا حد زیادی تضمین کرده است. بدین صورت که هر فایل در حال اجرا را مدام بررسی کرده و می‌خواند و در صورت احساس خطر امنیتی برنامه را حذف می‌کند.

همچنین گوشی گلکسی Xcover FieldPro از دکمه‌های مستقلی برای جواب یا رد تماس، شماره‌گیری و ارسال درخواست‌های اضطراری بهره می‌برد.  دکمه‌ی آخر را می‌توان به‌گونه‌ای شخصی‌سازی کرد که هنگام فشرده‌شدن، داده‌های مربوط به لوکیشن را در مواقع اضطراری ارسال نماید.

نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن