خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشیویدئو

مقایسه گوشی گلکسی ام ۳۰ اس و شیائومی ردمی نوت ۸ پرو

در ادامه به مقایسه گوشی گلکسی ام ۳۰ اس و شیائومی نوت ۸ پرو می‌پردازیم. به نظر شما گلکسی ام ۳۰ اس در مقابل شیائومی ردمی نوت ۸ پرو به چه صورت عمل خواهد کرد؟

شرکت شیائومی و سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۹ بسیار پرکار ظاهر شده‌اند. در این مدت گوشی‌های متعددی از این دو برند عرضه شده است. یکی از این گوشی‌ها میان رده ام ۳۰ اس بوده که در واقع نسخه بعدی ام ۳۰ به حساب می‌آید. این نسخه در ماه ژانویه عرضه شد. شیائومی نیز نسخه بعدی ردمی نوت ۷ پرو را روانه بازار کرده است.

مقایسه ردمی نوت 8 پرو و گلکسی ام 30 اس

شاید مهمترین تفاوت این دو میان‌رده عالی دوربین‌ها باشد. redmi note 8 pro دوربین چهارگانه استفاده کرده و لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. در حالی که گلکسی ام ۳۰ اس از دوربین سه‌گانه استفاده کرده و لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. در رابطه با نمایشگر این دو هم می‌بایست گفت که نمایشگر نوت ۸ پرو ۶٫۵۳ و نمایشگر Galaxy M30s هم ۶٫۴ اینچ است. ردمی نوت ۸ پرو همان طور که از نام آن پیداست به نمایشگر بزرگتری مجهز شده است.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ پرو به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

 

این نکته را مد‌نظر داشته باشید که ام ۳۰ اس از نمایشگر Super AMOLED استفاده کرده در حالی پنل بکار رفته در ردمی نوت ۸ پرو IPS LCD است. با این وجود میزان روشنایی ردمی نوت ۸ پرو ۵۰۰ نیت بوده در حالی که ماکسیمم روشنایی گلکسی ام ۳۰ اس ۴۲۰ نیت است. این گوشی شیائومی از روکش گوریلاگلس برخوردار بوده که محافظت خوبی را در مقابل خط و خش را برای آن به وجود آورده و این ویژگی در خرید گوشی موبایل یک امتیاز خوب به حساب می‌آید.

پردازنده سامسونگ یا پردازنده گیمینگ مدیاتک کدام یک بهتر عمل خواهد کرد

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این دو نیز می‌بایست گفت که شیائومی ردمی نوت ۸ پرو، اولین گوشی است که به تراشه گیمینگ مدیا‌تک به نام Mediatek Helio G90T مجهز شده است. طبق ادعای این شرکت سازنده، پردازنده مذکور نسبت به بسیاری از تراشه‌هایی که اکنون در بازار وجود دارد عملکرد بهتری خواهد داشت. در مقابل گلکسی ام ۳۰ اس از پردازنده خود شرکت سامسونگ به نام Exynos 9611 بهره برده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

برای اطلاع از قیمت گوشی m30s به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

عملکرد گلکسی ام ۳۰ اس در مقابل شیائومی ردمی نوت ۸ پرو 

در مورد عملکرد این دو گوشی امتیازی که این دو گوشی در بنچمارک‌ها گرفته اند می‌تواند بهترین شاخص به حساب آید. شیائومی نوت ۸ پرو در بنچمارک انتوتو امتیازی برابر با ۲۷۹۳۵۵ به دست آورده در حالی که این دستگاه سامسونگ هم امتیاز ۱۸۰۳۲۱ را به دست آورده است. اگر بخواهیم گوشی را مد‌نظر قرار دهید که امتیاز بازی بسیار خوبی داشته باشد. نوت۸پرو عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

مقایسه دوربین ام ۳۰ اس و ردمی نوت ۸ پرو؛ دوربین کدام یک بهترست؟

زمانی که دوربین‌های این دو را در کنار هم قرار می‌دهیم از نظر سخت‌افزاری تفاوت بسیار قابل‌توجهی دارند. شیائومی در گوشی خود از لنز ۶۴ مگاپیکسل استفاده کرده که در کنار تراشه بسیار خوب، عملکرد آن عالیست؛ اما می ۳۰ اس لنز ۴۸ مگاپیکسلی را در بر داشته و دوربین آن هم سه‌گانه است. پس از نظر دوربین نیز گوشی شیائومی عملکرد بسیار بهتری دارد، ما به عنوان یک مرجع موبایل این گوشی را در کنار گوشی‌های دیگری نیز محک زده و شما می‌توانید ویدئو‌های ارائه شده در این مجله را نیز ببینید.

مقایسه ردمی ام ۳۰ اس و ردمی نوت ۸ پرو از نظر باتری

باتری بکار رفته در ام سی اس، ۶۰۰۰ میلی‌آمپری بوده در حالی که نوت ۸ پرو باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری را به خدمت گرفته است. نسخه فست شارژ استفاده شده در نوت ۸ پرو نیز ۱۸ وات است. امتیاز ام ۳۰ اس در مقابل رقیبش می‌تواند همین باتری قطورش باشد.

می‌بایست دید که این دو میان‌رده در عمل به چه صورت خواهند بود. اگر دوست دارید بدانید که این دو در واقعیت به چه صورت عمل می‌کنند ویدئو موجود در متن را ببینید.

نظر شما در مورد این دو مدل گوشی چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالا در میان گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

بیشترین تفاوت گلکسی ام ۳۰ اس با شیائومی ردمی نوت ۸ پرو در چیست؟

✔️ مهمترین تفاوت این دو میان‌رده عالی دوربین‌ است؛ redmi note 8 pro دوربین چهارگانه استفاده کرده و لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. در حالی که گلکسی ام ۳۰ اس از دوربین سه‌گانه استفاده کرده و لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است.

کدام مدل از نمایشگر بهتری برخوردارست؟ گلکسی ام ۳۰ اس یا ردمی نوت ۸ پرو ؟

✔️ گلکسی ام ۳۰ اس از نمایشگر Super AMOLED استفاده کرده در حالی پنل بکار رفته در ردمی نوت ۸ پرو IPS LCD است. با این وجود میزان روشنایی ردمی نوت ۸ پرو ۵۰۰ نیت بوده در حالی که ماکسیمم روشنایی گلکسی ام ۳۰ اس ۴۲۰ نیت است. این گوشی شیائومی از روکش گوریلاگلس برخوردار بوده که محافظت خوبی را در مقابل خط و خش را برای آن به وجود آورده است.

پردازنده سامسونگ یا پردازنده گیمینگ مدیاتک کدام یک بهتر عمل خواهد کرد؟

✔️ شیائومی نوت ۸ پرو اولین گوشی است که به تراشه گیمینگ مدیا‌تک به نام Mediatek Helio G90T مجهز شده است. طبق ادعای این شرکت سازنده، پردازنده مذکور نسبت به بسیاری از تراشه‌هایی که اکنون در بازار وجود دارد عملکرد بهتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن