خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی

چند مدل گوشی پیشنهادی خوب از نظر دوربین در ۲۰۲۰

در سال‌های اخیر تب رقابت میان تولیدکنندگان گوشیهای موبایل به شدت بالا گرفته، به طوری که روزانه شاهد ایجاد ترندهای جدید، نوآوری‌های جالب و گاهی عجیب و غریب بوده‌ایم. اما این‌روزها با افزایش قیمت گوشی‌های پرچمدار انتخاب کاربران محدود شده است، از این ‌رو افراد به خرید گوشی‌های میان رده ارزان قیمت روی آورده‌اند. این گوشی‌ها نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه از سخت‌افزار و نرم افزار قوی، دوربین با کیفیت، عمر باتری طولانی و نمایشگر با رزولوشن بسیار بالا بهره‌مند شده‌اند. در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را با لیستی از مدل‌های گوشی موبایل خوب و ارزان با رنج قیمتی ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم. امید است ما را تا پایان این مقاله کاربردی و جذاب همراهی کنید.

ویدئو بررسی شیائومی Mi 10T Pro 5G؛ قاتل 144 هرتزی پرچمداران 2020!

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا به عنوان یکی از معتبر‌ترین منابع برای خرید و آشنایی با انواع گوشی‌های موبایل در ادامه به معرفی این مدل‌ها خواهد پرداخت.

 گوشی پیشنهادی از نظر دوربین از برند شیائومی

گوشی خوب شیائومی ردمی نوت ۸ پرو، شیائومی ردمی نوت ۸ تی و شیائومی می ۹ تی از جمله پرطرفدارترین موبایل‌های مقرون به صرفه با پردازنده قدرتمند به شمار می‌آیند که به لطف تراشه ۸ هسته‌ای خود عملکرد چند وظیفه‌ای را به خوبی میسر ساخته‌اند. این گوشی‌های خوب و ارزان با رنج قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار گزینه وسوسه کننده‌ای برای کاربران به شمار می‌آیند.

مقایسه دوربین اصلی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۸ تی

از نکات مثبت دوربین پشتی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و شیائومی ردمی نوت ۸ تی می‌توان به ماژول چهارگانه آنها اشاره کرد که میزبان لنز اصلی به ترتیب ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی واید با قابلیت PDAF (فوکوس خودکار در شرایط نور ایده‌آل) هستند. بعلاوه، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو (برای عکاسی از سوژه‌های بسیار کوچک) و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در هر دوی آنها قابل روئت هستند. این دو گوشی‌ نه تنها قابلیت HDR دارند بلکه می‌توانند ویدئوهای ۴K را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تولید کنند. همچنین مجهز به قابلیت لرزشگیر (gyro-EIS) هستند.

مقایسه دوربین اصلی ردمی نوت 8 پرو و ردمی نوت 8 تی

دوربین اصلی شیائومی ردمی نوت ۸ تی

مقایسه دوربین سلفی ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۸ تی 

از طرفی دوربین سلفی Xiaomi Redmi Note 8 Pro و Xiaomi Redmi Note 8T در ماژول قطره‌ای شکل در بالای نمایشگر تعبیه شده که به ترتیب میزبان سنسور ۲۰ مگاپیکسلی واید و ۱۳ مگاپیکسلی واید با قابلیت HDR و پانوراما هستند؛ لازم به ذکر است دوربین‌ سلفی آنها از تولید ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل نیز پشتیبانی می‌کنند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

مقایسه دوربین سلفی ردمی نوت 8 پرو و ردمی نوت 8 تی

 دوربین سلفی گوشی ردمی نوت ۸پرو

مقایسه دوربین اصلی شیائومی ردمی نوت8پرو و ردمی نوت8تی

دوربین چهارگانه شیائومی ردمی نوت ۸پرو

شیائومی می ۹ تی:

در مقابل ماژول گوشی شیائومی می ۹ تی به دوربین سه‌گانه مجهز شده که میزبان لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید با قابلیت PDAF، سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید است؛ Xiaomi Mi 9T برخلاف دو گوشی قبل دارای فلش ال ای دی دوگانه است که نه تنها باعث افزایش برد نور می‌شود، بلکه پراکندگی نور را هم بیشتر می‌کند. این گوشی برخلاف دو مدل قبلی متأسفانه قابلیت لرزشگیر ندارد، اما با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از تولید ویدئوهایی با کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند که یک گوشی سه دوربینه ارزان به حساب میاید.

دوربین اصلی و سلفی شیائومی می 9 تی

دوربین اصلی شیائومی می ۹ تی

این گوشی از نظر دوربین سلفی یک سر و گردن از دو مدل قبلی بالاتر است، چون از طراحی جذاب و زیبای پاپ‌-آپ استفاده کرده که  سنسور ۲۰ مگاپیکسلی واید را در خود جای داده است، ولی قابلیت پانوراما در خصوصیات دوربین سلفی به چشم نمی‌خورد. از طرفی دوربین این گوشی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از تولید ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند. اگر قصد دارید که این مدل را با سایر مدل‌های موجود در بازار مقایسه کنید می‌توانید سری به انواع بررسی ویدئویی موبایل در مجله ۱۹کالا بزنید، ویدئوهای ارائه شده بر اساس تجربه کاربری و آزمایش دقیق این گوشی‌ها بوده به همین دلیل کمک بسیاری به شما در هنگام خرید گوشی می‌کند. 

دوربین سلفی گوشی شیائومی می 9تی

دوربین پاپ‌آپ گوشی شیائومی می ۹تی

شیائومی می ۹ تی به صفحه نمایش آمولد مجهز شد 

در مورد نمایشگر باید گفت، فقط Mi 9T به صفحه نمایش آمولد مجهز شده، در حالی که Redmi Note 8 Pro و Redmi Note 8T دارای نمایشگر ال سی دی IPS هستند، اما هر سه آنها نه تنها در پنل جلویی خود محافظ کورنینگ گوریلاگلس ۵ دارند، بلکه به قابلیت فست شارژ ۱۸ واتی نیز مجهز شده‌اند. در ادامه به معرفی گوشی‌ سامسونگ می‌پردازیم تا شانس انتخاب برای شما کاربران عزیز افزایش یابد.

نمایشگر آمولد گوشی شیائومی می 9تی

نمایشگر آمولد گوشی شیائومی ردمی ۹تی

معرفی مدل‌های گوشی از نظر دوربین از برند سامسونگ

گلکسی ای ۳۰ اس و گلکسی ای ۵۰ سامسونگ از گوشی‌های مقرون به صرفه‌ی این برند هستند که با ویژگی‌های منحصر به فرد، جای خود را در فهرست بهترین‌های گوشی موبایل میان رده ۲۰۲۰ باز کرده‌اند؛ که البته از لحاظ قیمت بیشتر به بازار گوشی‌های ارزان قیمت تعلق دارند. عمر باتری طولانی آنها با ظرفیت‌‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت فست شارژ ۱۵ واتی، برای کاربرانی که به عمر باتری اهمیت می‌دهند گزینه‌ مناسبی هستند و همچنین قیمت حدود ۲۰۳.۶۵ تا ۳۰۰ دلار، از دیگر دلایلی است که آنها را به بهترین گوشی‌های میان رده ۲۰۲۰ تبدیل می‌کند.

دوربین اصلی گوشی گلکسی ای 50

دوربین سه‌گانه گوشی گلکسی ای ۵۰

بنابراین اگر از طرفداران گوشی های سامسونگ هستید و قصد دارید بدون پرداخت هزینه زیاد از قابلیت فوق‌العاده آنها استفاده کنید ما گوشی‌های گلکسی ای ۳۰ اس و گلکسی ای ۵۰ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه به توضیح کامل مشخصات گوشی از نظر دوربین می‌پردازیم. گوشی ای ۵۱ نیز می‌تواند از نظر دوربین رضایت خاطر شما را جلب کند؛ اما قیمت به نسبت بالاتری نسبت به این دو مدل دارد.

مشخصات دوربین اصلی و سلفی گلکسی ای ۳۰ اس و گلکسی ای ۵۰

نام گوشی

Samsung Galaxy A50

Samsung Galaxy A30s

مشخصات دوربین اصلی

سه‌گانه

سه‌گانه

ماژول

۲۵ مگاپیکسل

۲۵ مگاپیکسل

اندازه لنز

واید ۲۵ مگاپیکسل، اولتراواید ۸ مگاپیکسل، عمیق ۵ مگاپیکسل

واید ۲۵ مگاپیکسل ، اولتراواید ۸ مگاپیکسل، عمیق ۵ مگاپیکسل

نوع لنز

نام گوشی

Samsung Galaxy A50

Samsung Galaxy A30s

مشخصات دوربین سلفی

پانچ-قطره‌ای

پانچ-قطره‌ایماژول

۲۵ مگاپیکسل

۱۶ مگاپیکسل

اندازه لنز

واید ۲۵ مگاپیکسلواید ۱۶ مگاپیکسل

نوع لنز

لازم به ذکر است، هر دو مدل‌ گوشی A30s و A50 دارای فلش ال ای دی با قابلیت HDR هستند که با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از تولید ویدئوهای ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کنند، همچنین دوربین سلفی هر دوی آنها با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه باعث تولید فیلم‌های فول اچ دی می‌شوند.

 گوشی گلکسی ای 30 اس

گوشی گلکسی ای ۳۰ اس

 سنسور اثر انگشت در Galaxy A30s و Galaxy A50 به زیر صفحه نمایش انتقال یافته است؛ اما هر دوی آنها به نمایشگر سوپرآمولد مجهز شده‌اند که نسبت به هزینه بسیار پایین آنها دور از انتظار بود، همین ویژگی به تنهایی می‌تواند این دو گوشی را به گزینه‌ وسوسه‌ کننده‌ای برای طرفداران نمایشگر با رزولوشن بالا تبدیل کند. در ادامه به معرفی گوشی‌های میان رده ریلمی با قیمت معقول و ارزان با عملکرد سریع و چندگانه می‌پردازیم.

گوشی از نظر دوربین از برند ریلمی

کاربرانی که قصد خرید گوشی‌های میان رده ارزان قیمت دارند، می‌توانیم گوشی‌های هوشمند Realme 5 Pro و Realme X2 را پیشنهاد دهیم که به لطف تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون نه تنها سرعت پردازش افزایش یافته، بلکه قابلیت عملکرد چند وظیفه‌ای را نیز میسر ساخته است.

گوشی ریلمی ایکس ۲ از نظر نمایشگر به سوپرآمولد مجهز شده، در حالی که صفحه نمایش ریلمی ۵ پرو ال سی دی IPS دارد؛ این درحالیست که هر دو از محافظ کورنینگ گوریلاگلس در پنل جلویی بهره‌مند شده‌اند. متأسفانه Realme 5 Pro بر خلاف Realme X2 قابلیت NFC  ندارد، اما عمر باتری گوشی ریلمی ایکس ۲ نسبت به هزینه بسیار پایین آن مثال زدنی است.

نکته قابل توجه این است هر دو گوشی از نظر دوربین به گوشی‌های بالارده نزدیک هستند که برای عکاسی و فیلمبرداری یک گزینه فوق‌العاده به حساب می‌آیند. هر دو گوشی به قابلیت لرزشگیر (gyro-EIS) مجهز شده‌اند، اما ریلمی ایکس ۲ از نظر دوربین با سنسور لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، نسبت به ریلمی ۵ پرو پیشی گرفته است. با ما همراه باشید تا از قابلیت‌های عالی و کاربردی این دو گوشی آشنا شوید.

ویژگی‌های گوشی ریلمی ۵ پرو:

  • نمایشگر ۶.۳ اینچی ال سی دی IPS، نسبت صفحه به بدنه‌ ۸۳.۶%، کیفیت رزولوشن۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۴۰۹ ppi
  • سیستم عامل اندریود ۹.۰ پای
  • تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون SDM712، ۲ هسته Kryo 360 Gold 2.3 گیگاهرتزی و ۶ هسته Kryo 360 Silver 1.7 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۶
  • رم ۴/۶۴ گیگابایتی، رم ۶/۶۴ گیگابایتی، رم ۴/۱۲۸گیگابیتی و رم ۸/۱۲۸ گیگابایتی
  • لنز اصلی واید ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت PDAF (فوکوس خودکار در شرایط نور ایده‌آل)
  • ظرفیت باتری ۴۰۳۵ میلی آمپر ساعت، قابلیت فست شارژ ۲۰ واتی، شارژ ۵۰% در نیم ساعت

گوشی ریلمی 5پرو

گوشی ریلمی ۵پرو

ویژگی‌های گوشی ریلمی ایکس ۲

  • نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرآمولد، نسبت صفحه به بدنه ۸۴.۳%، کیفیت رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۴۰۳ ppi
  • سیستم عامل اندریود ۹.۰ پای
  • تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون SDM730، ۲ هسته Kryo 470 Gold 2.2 گیگاهرتزی و ۶ هسته Kryo 470 Silver 1.8 گیگاهرتزی
  • رم ۴/۶۴ گیگابایتی، رم ۶/۶۴ گیگابایتی، رم ۶/۱۲۸گیگابیتی و رم ۸/۲۵۶ گیگابایتی
  • لنز اصلی واید ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت PDAF (فوکوس خودکار در شرایط نور ایده‌آل)
  • ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر در ساعت، قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی، شارژ ۶۷% در نیم ساعت
گوشی‌های میان رده ارزان قیمت
گوشی‌های میان رده ارزان قیمت

گوشی ریلمی ایکس۲

نتیجه‌گیری:

مدل‌های گوشی معرفی شده نه تنها از نظر تراشه قدرتمند، بلکه با داشتن نمایشگر با رزولوشن بالا، دوربین با کیفیت، عمر باتری طولانی، قابلیت نصب micro SD و از همه مهم‌تر قیمت مقرون به صرفه، قطعاً می‌توانند رضایتمندی کاربران را به همراه داشته باشند.

در این خصوص سعی کردیم گوشی‌های مقرون به صرفه و کاربردی کمپانی‌های شیائومی، سامسونگ و ریلمی را معرفی کنیم. از میان گوشی‌های معرفی شده کدام گوشی را تا به حال استفاده کرده‌اید؟ آیا این گوشی‌ها همانند آنچه کمپانی ادعا دارد مقرون به صرفه بوده و کارایی خوبی دارند؟  دیدگاه خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید تا بتوانیم بهترین‌های این حوزه را کنار هم بشناسیم.

برای بررسی قیمت گوشی شیائومی و آشنایی با انواع مدل‌های آن سایت فروشگاهی ۱۹کالا می‌تواند بهترین منبع برای شما در نظر گرفته شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

سوالات متداول

دوربین گوشی شیائومی می 9 تی نسبت به گوشی ردمی نوت 8 پرو و ردمی نوت 8 تی چه عملکردی دارد؟

✔️ ماژول گوشی شیائومی می ۹ تی به دوربین سه‌گانه مجهز شده که میزبان لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید با قابلیت PDAF، سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید است؛ Xiaomi Mi 9T برخلاف گوشی Redmi Note 8 Pro و Redmi Note 8T قبل دارای فلش ال ای دی دوگانه است که نه تنها باعث افزایش برد نور می‌شود، بلکه پراکندگی نور را هم بیشتر می‌کند. این گوشی خوب و ارزان برخلاف دو مدل قبلی متأسفانه قابلیت لرزشگیر ندارد، اما با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه از تولید ویدئوهایی با کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند.

چرا گوشی گلکسی ای ۳۰ اس و گلکسی ای ۵۰ در فهرست گوشی های خوش قیمت و پرطرفدار سامسونگ قرار گرفته اند؟

✔️ گلکسی ای ۳۰ اس و گلکسی ای ۵۰ سامسونگ از گوشی‌های مقرون به صرفه‌ی این برند هستند که با ویژگی‌های منحصر به فرد، جای خود را در فهرست گوشی های خوش قیمت و پرطرفدار سامسونگ باز کرده‌اند؛ که البته از لحاظ قیمت بیشتر به بازار گوشی‌های ارزان قیمت تعلق دارند. عمر باتری طولانی آنها با ظرفیت‌‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت فست شارژ ۱۵ واتی، برای کاربرانی که به عمر باتری اهمیت می‌دهند گزینه‌ مناسبی هستند و همچنین قیمت حدود ۲۰۳.۶۵ تا ۳۰۰ دلار، از دیگر دلایلی است که آنها را به بهترین گوشی‌های میان رده ۲۰۲۰ تبدیل می‌کند. برای آگاهی از دیگر مشخصات منحصر به فرد این گوشی ها می توانید به مقاله مراجعه کنید.

ریلمی ایکس ۲ چه مشخصات برجسته ای دارد که در فهرست میان رده های کاربرپسند و پرفروش قرار گرفته است؟

✔️ گوشی ریلمی ایکس 2 در قبال برچسب قیمتی بسیار خوب بسیار خوش ساخت و با کیفیت بوده و همچنین ویژگی های بی نظیری دارد. نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرآمولد، تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون، لنز اصلی واید ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت PDAF، شارژ ۶۷% در نیم ساعت و ... از مشخصات بارز این گوشی میان رده به شمار می رود که برای اطلاع از دیگر امکانات آن می توانید به مقاله مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫۲۸ نظرها

  1. سلام
    لطفاً یکی به من بگه چرا دوربین گوشی سمت چپه چرا سمت راست نیست.
    برخی از گوشی یا سمت چپ یا وسط
    چرا سمت راست نمیزارن؟

  2. بهترین گوشی با دوربین عالی و قیمت مناسب چیه به نظرتون؟

  3. من یه گوشی بازم متاسفانه هر گوشی مزایا و معایب خودش رو داره از نظر دوربین گوشی به گرد گوشیهای قدیمی سامسونگ s8plus. S7eagh نمیرسه چون دوال پیکسل هستند. A50سامسونگ سرعت شاترش بالاست و یکی از مزیتهاش همینه اما سنسور اثر انگشت افتضاع هست. در مورد شیامی mi9داشتم گوشی بدی نبود اما دوربین زیاد کیفیت عکس رو بالا نمیبره. نوت ۹sباتریش فوقعلاده بود و سامسونگ حرفی برای گفتن نداشت بعد وقتی کیفیت عکسها رو روی خود گوشی نمیشه مقایسه کرد باید روی کامپیوتر امتحان کرد. با اومدن گوشیهای جدید سامسونگ و شیائمی و البته هواوی ۲۰۲۱ باید دید کدوم یه گوشی همه فن حریفه باتری مثلا۷۰۰۰ دوربین دوال پیکسل ۱۲۸حافظه ۲۵۶ rm12 اخرین پردازنده قوی و بدنه گلوریاگلس۶ شارژر فوق سریع تر که تو بیست دقیقه کامل گوشی شارژ بشه و دوربین اینقدر قوی باشه که با زوم حداکثری کیفیت افت نکنه لرزشگیر اپتیکال قابلیت دید در شب. ووووو…… اون گوشیه فکر کنم یه ده سالی باید منتظر موند.

  4. گوشی من a30s هستش و بیشترین استفاده رو میکنم هم شارژ دهی خوبی داره و هم هنگی چیزی نداره و دوربینشم خیییلی عالی نگم براتون فقط حالت شب نداره بدیش فقط اینه. تمام. بهترین گوشی به نظر من به شیائومی اعتماد نکنین چون یکی از اشنا هامون۳ ،۴ بار شیائومی خریده بعد از یک ماه صفحش نمی اوره و… خیلی اشکال داره هنوز تازه وارد بازاره تجربه خیلی نداره

    1. سلام
      لطفاً یکی به من بگه چرا دوربین گوشی سمت چپه چرا سمت راست نیست.
      برخی از گوشی یا سمت چپ یا وسط
      چرا سمت راست نمیزارن؟

  5. والا در اینجا هم میکنه کیفیت ساختش بده پلاستیک هاش مونده والا مال من اون طوری نیست

  6. سلام:عزیزان من ۵ماهه گوشی شیائمی ردمی نوت هشت دارم کارایی این گوشی خیلی شبیه a70هستش ولی اگه دنباله قطعات این گوشی باشی تو بازار به سختی گیر میاد دوربین سلفی جلو۱۳ و پشت ۴۸مگاپیکسل خیلی خوب شفاف عکس میگیره فعلا که راضیم ازش. اندروید۹ هشت هسته ای RAM4پردازش عالی قیمت مناسب.

  7. یعنی واقعا آدم های بی سوادی هستید که هنوزم از سامسونگ آشغال پشتیبانی میکنید.آخه احمقا دیگه شیاعومی چکار کنه براتون که بفهمید واقعا گوشی هاش خیلی خوبن.کیفیت ساختa51رو با نوت۸پرو شیاعومی مقایسه کنید خودتون میفهمید .دوربینو مقایسه کنید میفهمید .پردازنده و سرعتو مقایسه کنید میفهمید.من آدمی نیستم که طرفدار یه برند خاص باشم خودم تا چند سال پیش سامسونگ استفاده میکردم اصلاراضی نبودم تا اینکه گوشی جدیدی که خواستم بخرم به پیشنهاد یک مغازه دار و تحقیق های خودم رفتم سراغ شیاعومی.و پسرعمومم که میخواست گوشی بخره اما نیومد سمت شیاعومی و توی همون خانواده ی سامسونگ موند .ما با هم رفتیم خریدیم اونa51برداشت من نوت ۸پرو الانم آنقدر ناراحت وقتی باهم مقایسه می‌کنیم از همه لحاظ میگه کاشکی مثل تو شیاعومی نوت ۸پرو می‌گرفتم و a51نمیگرفتم .خلاصه خیلی حرف زدم ولی واقعا سامسونگ فقط پول برند میگیره و اگه میخواهید پول برند بدید برید سراغ سامسونگ و اگه میخواهید به اندازه پولی که از شما میگیرن گوشی خوب و با کیفیت بگیرین برید سراغ شیاعومی پشیمون نمیشید نمی‌خوام پشیمونیتونو ببینم

  8. منم a3شیاومی دارم دوربینش عالیه…بعضی ها خیلی چرت وپرت میگن درموردشیاومی چون ک سامسونگ اشغال دارن نوکیاهم ک ریده اون ک ازدورخارج

    1. بهتر نیست از برندی که اعتقاد دارید با تجربه ی که دارید به دیگران نتقال بدید، نه اینکه با دهن کجی کردن به همدیگه و بخاطر تعلق خاطر خودتون به یک نوع برند و موبایل باعث بشه، طوری صحبت کنید و صحبت هایی بکنید که ا شما بعید باشه ممنونم

  9. داداش خدایی من فحش نمیدم ولی ناموسن بدون تست نظر نده.هر سه تا گوشی دوربینشون آشغاله.به خصوص اس سی و ای پنجاه.حتی دوربین p smart نسل اولش از دوربین هر چار تا گوشی بهتره.تست کردم که میگم.فقط ای ۵۱رو تست نردم و نظری هم نمیدم

  10. سلام دوستان با هم دعوا نکنید،ینکته رودقت نکردید گوشیها همگی دارای دوربین اصلی وغیر اصلی هستند فروشنده هنگام خرید باید خودش بگه! البته اگر بدونه.

  11. سلام من نمیدونم رو چه ملاکی با بعضی ها فقط از روی تعصب طرفداری یه نوع گوشی می‌کنند، بعد جالبه ک بد و بیراه هم میگن!
    ما خودمون تو خونواده مون گوشی a30s سامسونگ و نوت ۸ شیامی داریم، اصلا a30s درحد شیائومی نیست، شما کلا گوشیش هاش با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ساخته میشه، واقعا از همه لحاظ یه گوشی کامله، ندونسته طرفداری نکنید.

    1. عزیزم در شب و در روز هم دوربینش رو برسی کردم شیائومی ردمی نوت ۸ پرو فقط و فقط جزئیات رو بهتر از a30s ثبت میکنه و رنگا هم در روز و شب هم a30s از ردمی نوت ۸ پرو بهتر ثبت میکنه اینکه طرفداری بی خود نیست من خودم دیدم

  12. بیشعورهای احمق دیگران رواحمق خطاب میکنندشک نکنید!!!؟چرا؟چون آقا
    یه گوشی چرت و آشغال دستش گرفته وادمین محترم ودوسداشتنی تعریف بیخودنکرده از گوشی واقعاچرتش!!؟سپاس آدمین جان نهایت استفادروازمطالب واقعی وارزشمندت بردم.زنده باشی و سلامت.

  13. بنده نوکیا۷پلاس دارم دوربینش ۱۲مگاپیکسل زایس هست دایم تازه گوشی ردمی نوت ۸پروخریده دوربینش انگشت کوچک نوکیانمیشه هم سلفی وهم دوربین جلو شیائومی صفحه نمایش خیلی حال بهم زن هست بی روح ازبین این همه گوشی میان رده فقط دو گوشی دوربین فوق العاده دیدم نوکیا۷پلاس فقط عیبش نایت مودنداره دوربینش توشب هم عالی اون یکی هواوی p30لایت رم۶ دوربین a30a50شیائومی کلااشغال هستن نوا۵tهم دوربینش درحدنوکیاهست سلفیش رنگراهم رنگ نشون میده ناامید شدم

  14. آخه احمق دوربین سلفی ردمی نوت۸ پرو به ۳۲ p30lite نمی رسه تاره p30lite دوربینش از a50بهتره

    1. سلام بچه هاکی گفته گوشی شیائومی دوربیناش مالی نیست من که دارم خیلیم راظیم من mi a3دارم واقعا عالیه

  15. سلام
    من گوشی آ۳۰ اس دارم و خیلی از دستش راضی هستم…..وقتی دوربینش رو با گوشی دوستانم که به ترتیب آ۱۰و ردمی نوت ۸ است مقایسه کردم هیچ کدوم گرد پای گوشی من نمی رسید …..نوت هشت شیائومی از لحاظ دوربین با گلکسی آ ۱۰ برابری میکنه …..دوربین نوت ۸ شیائومی آشغاله و ۴۸ مگاپیکسل هم دروغه مال من که ۲۵ هستش با نوت ۸ پرو برابری میکنه…..ممنون از سایت خوبتون …ولی کاش واسه مقایسه عکس میذاشتین
    .

    1. اره راست میگه منم a30s دارم از نظر دوربین از شیائومی ردمی نوت ۸ ونوت ۸ پرو بهتر هستش یعنی مقایسه کردم ها

    2. سلام دوست عزیز من شیائومی ردمی نوت هشت پرو دارم که نسبت به ردمی نوت هشت همین مارک خیلی تفاوت داره و عکسهای فوق العاده زیبایی از طبیعت و همینطور از ستاره ها و آسمان شب گرفتم که هیچکس باورش نمیشه چون تو تنظیمات ش رفتم و حالت‌های مختلف عکاسی در شب را امتحان کردم و بعد عکاسی کردم. پدرم سامسونگ a20s Samsung داره و باجناغم a30 Samsung داره که هیچکدوم کیفیت عکاسی در شب گوشی من که ردمی نوت هشت پرو هستش را ندارن، در ضمن امکاناتی مانندNFC , حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت پردازنده هشت هسته‌ای و حالت اسکرین شات دوگانه(حالت عادی و حالت طومار:صفحه عریض) و خیلی امکانات دیگه و قیمت مناسب و نگهداری شارژ نسبتاً طولانی از دیگر مزایای این گوشی هستش

    3. دوربین ردمی نوت هشت پرو باp30 pro برابری می‌کنه اگه میگید دروغ میگم تو اینترنت سرچ کنید دیگه اسم هواوی و سامسونگ نیارید همش چرته فقط و فقط شیائومی

  16. واقعا متاسفم
    من قبلا a3 2016 داشتم دوربینشم ۱۳ مگاپیکسل بود پدرم واسه خودش a50 خرید وقتی دوربیناشونو با هم مقایسه کردم دیدم مال a50 به گرد پای a3 هم نمیرسه یعنی دوربین آشغال. الان من a51 دارم دوربینش ۴۸ مگاپیکسله واقعا خیلی عالیه راستی شما چرا تو لیست قرار ندادین

    1. به ای ۵۱ اشاره شده و این گوشی در بین گوشی های سامسونگ سری a دوربین بهتری داره

      1. اره واقعا a51 دوربین خیلی خوبی داره منم a51 دارم ازش خیلی راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن