خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیگجت‌های هوشمند

پاوربانک شیائومی با امکان اتصال به لوازم خانگی برقی

 

شیائومی با ساخت پاوربانک‌های ارزان قیمت با ویژگی‌های بسیار عالی در بین شرکت‌های سازنده شناخته شده است. این شرکت در اوایل سال جاری شارژ بی‌سیم را نیز به پاور بانک‌های خود اضافه کرد؛ اما اکنون جدیدترین پاوربانک خود را با یک پریز عرضه کرده است.بله، شما درست خوانده‌اید. اکنون به لوازم جانبی تولید این شرکت یک پاوربانک اضافه شده که نه تنها قادر است دستگاه‌هایی چون گوشی موبایل و لپ تاپ را شارژ کند بلکه حتی می‌توان با استفاده از پریزی که در آن تعبیه شده سایر لوازم الکترونیکی سیار را هم به آن وصل کرده و شارژ کرد.

حتی زمانی که برق قطع می‌شود نیز به راحتی می‌توان با استفاده از این پاوربانک شیائومی با لوازم خانگی برقی کار کرد. به علاوه به یک پین شارژ نیز مجهز شده، بنابراین به سادگی به یک پریز برق وصل شده و بسیاری از دستگاه‌ها را می‌توان به این شارژر-تقسیم-پاوربانک-پریز متصل کرد.

با این پریز، به برق وصل شده و شارژ می‌شود. از طریق درگاه‌های USB آنبورد آن هم می‌توان گوشی موبایل یا لوازم جانبی را شارژ کرد. هنگام بیرون آمدن از شهر یا در هر جای دیگری که باشید هم قادر خواهید بود برای اتصال به لپ تاپ یا مانیتور از سوکت کنار آن استفاده کنید.

در مورد امکانات و ویژگی‌های این اکسسوری شیائومی نیز می‌بایست گفت که شرکت شیائومی از پرداخت فلز برس خورده بر روی بدنه آن بهره‌برده است. در بالای آن هم یک نشانگر LED تعبیه شده که مقدار شارژ باقی مانده را به شما نشان می‌دهد. ظرفیت آن هم ۵،۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. 

در رابطه با تعداد و نوع پورت‌های آن هم گفته می‌شود که به یک USB Type-C با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات، دو درگاه USB-A مجهز شده و در کنار خود نیز یک شارژر دیواری ۲ پین دارد.

 این پاوربانک شیائومی طوری ساخته شده که در برابر شوک‌های الکتریکی و جریان‌های سریع و غیرعادی مقاوم است. در حال حاضر یکی از نکات مهم در رابطه با این پاوربانک شیادومی این است که سه دستگاه را در یک بسته جای گرفته است. اکنون این محصول تنها در چین توزیع شده؛ اما اگر این شرکت در بازارهای دیگر نیز این محصول را توزیع کند بسیار جالب خواهد بود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن