خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار بازی موبایلگجت های گیمینگویدئو

معرفی ۱۰ بازی مهیج کنسولی روی موبایل + ویدیو

از زمانیکه استفاده از گوشی موبایل فراگیر شد به جرأت می‌توان گفت که گیم‌های مختلف و بازی‌های اندرویدی و بازی گوشی پر دانلودترین اپلیکیشن‌ها در سرتاسر دنیا بوده‌اند. گفتنیست که گیم‌های موبایل پابه‌پای گوشی‌های هوشمند پیشرفت کرده‌اند و هر روز با بالا رفتن کیفیت بازی‌ها، سازندگان بازی‌ها تلاش می‌کنند تا لحظات مفرح‌تری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند. اگر شما نیز به دنبال بازی‌هایی با گرافیک بالا در حد گیم‌های کنسول برای موبایل هستید، تماشای ویدئو “معرفی ۱۰ بازی کنسول موبایل” را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

ویدئو معرفی بهترین بازی های کنسولی روی موبایل

 

به هنگام خرید گوشی چقدر قدرت پردازنده و توان اجرای بازی‌های گوناگون برایتان حائز اهمیت است؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما در ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

شماره ۱: Bright Memory

آفلاین
حجم: ۸۹۰ مگابایت

«خاطرات درخشان» یک بازی کامپیوتری سرتاسر هیجان و اکشن است که نسخه‌ی اندروید و ios آن نیز در دسترس است. گرافیک فوق‌العاده‌ی این بازی در موبایل ستودنی است. این بازی داستانیست و شما به عنوان نقش اول، اسحله به دست می‌گیرید تا به ماجرای یک خرابکاری فاجعه آمیز پایان دهید. “Bright Memory” یک بازی آفلاین است و به اینترنت نیازی ندارد.

بازی کنسولی
مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین بازی های اندروید

شماره ۲: Blade of God

آفلاین
حجم: ۲.۶ گیگابایت

“Blade of God” یکی از بازی های کنسولی اکشن و ۳D است. جنگ با هیولاها، احضار روح، حملات سنگین در این بازی با گرافیک بالا لحظاتی مشابه با بازی با کنسول را برایتان رقم خواهد زد. شما به عنوان قهرمان با اصل و نسب و اسرارآمیزی بازی می‌کنید که برای نجات خانواده‌ی خود باید انتخاب درستی بین بقا و ویرانی و قتل‌عام و بخشش داشته باشید. نسخه‌ی ios این بازی نیز در دسترس است.

بازی های کنسولی اندروید

شماره ۳:بازی کنسولی Pascal’s Wager

آنلاین
حجم: ۲ گیگابایت

«شرط بندی پاسکال» یک بازی کنسولی است، اما به تازگی و در سال ۲۰۲۰ به جمع بازی کنسول برای اندروید پیوست و نسخه‌ی اندروید آن با گرافیک چشمگیر منتشر شده است. این بازی بر اساس افسانه‌های باستانی ساخته شده و داستان از این قرارست که با ناپدید شدن خورشید، دنیا در تاریکی فرو می‌رود و همین سیاهی و تاریکی باعث می‌شود سر و کله‌ی موجودات بد ذات پیدا شده و زندگی مردم با دشواری همراه شود. شما نیز به عنوان قهرمان بایستی با اهریمن بجنگید و برای برگرداندن خورشید تلاش کنید.

بازی کنسولی اندروید

اگر تا اینجا ویدئو معرفی ۱۰ بازی کنسول موبایل را تماشا کرده‌اید، به نظر شما کدامیک از این ۱۰ بازی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند؟ حتماً نظر خود را در این باره در قسمت کامنت بنویسید. به نظر شما گوشی‌های گیمینگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟ اگر قصد خرید گوشی گیمینگ را دارید خواندن ویژگی مهم برای انتخاب بهترین گوشی گیمینگ را از دست ندهید!

شماره ۴: Sky: Children of The Light

آنلاین
حجم: ۱گیگابایت

«آسمان: فرزندان روشنایی» یکی دیگر از بازی های کنسولی اندروید است که با کیفیت شگفت‌انگیزش تجربه‌ی بازی کنسول برای موبایل را فراهم می‌کند. در این بازی شما به عنوان یکی از فرزندان روشنایی مأموریت دارید تا سرزمین نفرین شده‌ای که برفراز ابرهاست را نجات دهید و نور و آرامش را به این مکان برگردانید. این بازی با سبک نقش آفرینی خود لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

مقاله پیشنهادی: آموزش بالا بردن سرعت بازی در اندروید مخصوص گیمرها
بهترین بازی های کنسولی روی موبایل

شماره ۵: Battle Prime

آنلاین
حجم: ۱.۴ گیگابایت

گرافیک کنسولی را در بازی “Battle Prime” نیز می‌توانید تجربه کنید. این بازی سبکی مشابه با کال.آف.دیوتی دارد و به جرأت می‌توان گفت که از نظر گرافیک یک سر و گردن از “Call Of Duty” بالاتر است. این بازی نیز مأموریت محور است و به شما اجازه می‌دهد با بازیکنان زیادی از جای‌جای این کره‌ی خاکی به مبارزه بپردازید.

بازی کنسول برای اندروید
بیشتر بخوانید: ویدئو معرفی بهترین بازی‌های آنلاین گروهی اندروید!

شماره ۶:بازی کنسولی MudRunner

آفلاین
حجم: ۵۱۰ مگابایت

اگر به رانندگی با ماشین‌های سنگین علاقه دارید و به دنبال یک بازی کنسولی برای موبایل هستید، گزینه‌ای بهتر از “MudRunner” پیدا نخواهید کرد. گرافیک خیره‌کننده‌ی این بازی، هیجان رانندگی با ماشین‌های سنگین را دوچندان می‌کند. نسخه‌ موبایل این بازی در سال ۲۰۲۰ و ۳ سال بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی کنسول آن در دسترس قرار گرفت و از جمله بازی‌های اندرویدی پرطرفدار است.

بازی های کنسولی

شماره ۷:بازی کنسولی اندروید Grid Autosport

آنلاین/ آفلاین
حجم: ۳.۲ گیگابایت

گرافیک مثال‌زدنی بازی “Grid Autosport” تجربه‌ای متفاوت از ماشین‌سواری را برای شما رقم خواهد زد. امکان رانندگی حرفه‌ای با ۱۰۰ مدل ماشین متفاوت و پیست‌های ماشین‌سواری جذاب سه بعدی در این بازی وجود دارد. برای دیدن فضای بازی، دیدن ویدئو معرفی ۱۰ بازی کنسول موبایل که در همین صفحه نیز در دسترس است، خالی از لطف نیست.

بازی های اندروید با گرافیک کنسولی

شاید فکر کنید برای اجرای این دسته از بازی‌ها حتماً به گوشی پرچمدار نیاز دارید، اما میان‌رده‌هایی مختلفی نظیر ردمی نوت ۹ شیائومی، a51 و a71 سامسونگ و … نیز به راحتی بازی‌های اندرویدی را اجرا می‌کنند.

شماره ۸: بازی کنسولی اندرویدDream league soccer

آنلاین
حجم: ۴۰۰ مگابایت

شاید فوتبال بازی کردن با کنسول بهتر باشد، اما گرافیک «لیگ فوتبال رویایی» با موبایل شما را متحیر خواهد کرد. ترکیب تیم دلخواهتان را بچینید، بازیکن بخرید، تیم و ورزشگاه را ارتقاء دهید، بازی دوستانه و رقابتی ترتیب دهید و از فوتبال بازی کردن با موبایل لذت ببرید.

بازی های کنسول

شماره ۹: Dead by Daylight

آنلاین
حجم: ۴ گیگابایت

خبر انتشار نسخه‌ی موبایل بازی «مرگ پیش از طلوع» آنقدر داغ بود که با استقبال زیادی روبه‌رو شد. برخلاف بیشتر بازی‌ها، در این بازی نقش منفی را بازیکن ایفا می‌کند. در بازی باید آرامش خودتان را حفظ کنید و در نهایت سکوت به حرکت ادامه دهید و مأموریت خودتان را بدون گرفتار شدن به پایان برسانید. البته، هم می‌توانید به عنوان قاتل و هم به عنوان بازمانده در این بازی ایفای نقش کنید.

کنسول بازی اندروید

همانطور که می‌دانید شرکت ایسوس در ساخت گوشی‌های گیمینگ به نام «راگ فون» یکی از پیشتازان بازار است، به شما علاقمندان به بازی اندرویدی پیشنهاد می‌شود ۵ واقعیت جالب در مورد گوشی گیمینگ راگ فون ایسوس! را مطالعه کنید.

شماره ۱۰: Grimvalor

آفلاین
حجم: ۷۹۰ مگابایت

گاهی هیجان بازی‌های شمشیری حتی از تفنگ‌های فوق‌پیشرفته هم بیشتر است. این بازی در یک قلمرو خیالی و با ناپدیدن شدن پادشاه آغاز می‌شود. موجودات عجیب و غریب از نبود پادشاه سوءاستفاده کرده و زندگی را برای مردم با دشواری همراه می‌کنند؛ حال شما به عنوان یک اسطوره باید هم در جست و جوی سرنوشت پادشاه باشید و هم به جنگ با این موجودات بروید.

دانلود بازی های کنسولی برای اندروید

تمامی بازی‌هایی که از آنها نام برده شد، با سبک بازی‌های کنسولی تولید و عرضه‌ شده‌اند. گرافیک و کیفیت بالای این بازی‌ها انقلابی در صنعت بازی‌های موبایل است. هرچند که این بازی‌ها به خودی خود با این سبک طراحی شده‌اند، اما پردازنده و گرافیک گوشی موبایل شما نیز تا میزان زیادی در اجرای بازی تأثیرگذار است. ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل به شما پیشنهاد می‌دهد برای یکبار هم که شده بازی‌هایی با سبک کنسول را در موبایل خود تجربه کنید.


فراموش نکنید که نمی‌توانید این بازی‌ها را از گوگل‌پلی دانلود کنید، اما امکان دانلود رایگان این بازی‌های اندرویدی موبایل در سایت‌های معتبر ایرانی همواره وجود دارد.

امیدواریم از خواندن این مقاله و تماشای ویدئو معرفی ۱۰ بازی کنسول موبایل لذت برده باشید! نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و اگر بازی با این سبک می‌شناسید به دوستان خود در مجله‌ی ۱۹کالا مگ معرفی کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۹ رای

نوشته های مشابه

‫۱۶ نظرها

  1. سلام. ممنون از سایتتون که زحمت میکشین عالیه. فقط ای کاش میشد بازی هایی رو بگید که خودمون نمیدونستیم. به هر حال متشکرم

  2. سلام آقا اون آخر ویدئو بازی تفنگی بود اسمش هیچجا نیست لطفا اسمشو بگید

  3. سلام بعد ازgrimvalorیه بازی بود که تیر ادازی بود اسم اون رو نگفتید

  4. اسم بازی آخری رو نزدید تفنگی هست دقت کردم اسمش نبود تو فیلم. بی زحمت اسم اون آخری اکشن تنگی رو بگید

        1. سلام دوست عزیز اسم بازی اول Bright Memory هست به ترتیب در متن موجود قید شده

  5. دوست دارید چرت و پرت تحویل ملت بدید
    اینا از گوگل پلی قابل دانلودن چرا اطلاعات غلط می دید
    حیف حجم نتم که برای ویدیو گذاشتم
    آخه مرد مومن اینو که منم بلدم تو خونه درست کنم چه کاریه چارتا تریلر ردیف کردید پشت سر هم
    یه توضیحی
    چه کاریه خب همون متنو بذارید ملتم سرکار نذارید خواهشا

    1. با سلام از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشته اید ممنونم. ببینید قصد ما آشنا شدن با محیط بازی‌ها بوده برای کسانی که تاکنون این بازی ها رو بازی نکردند. در مورد دانلود هم باید گفت که شاید بشه دانلود کرد اما به دلیل تحریم ها ممکنه در فرایند نصب به مشکل بر برخورید. پس بهتر هست که از منابع دیگری این قبیل بازی ها رو دانلود بفرمایید. سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن