خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

نوکیا نیز گوشی تاشو می‌سازد!

آنچه را که قبلاً تصور می‌شود که نه تنها غیرممکن بوده بلکه غیر عملی است به نظر می‌رسد به زودی به ترند طراحی گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد.  علیرغم هزینه‌ای که دارد مدل‌های گوشی‌ موبایل تاشو و یا حداقل نمونه‌های اولیه آنها هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. تاکنون چندین شرکت محصولات تاشو خود را به بازار عرضه کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که شرکت نوکیا یا HMD Global نیز گوشی‌های تاشو خود را تا اواخر ۲۰۲۰ عرضه کند.

موتورولا موتو ریزر ۲۰۱۹ و گلکسی زد فلیپ از جمله گوشی‌های تاشو هستند که احتمالا قبل مدل‌های دیگر در فقسه فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت. حال به نظر می‌رسد که شرکت نوکیا نیز به دنبال حفظ جایگاه خود و ماندن در این بازار رقابتی، اقدام به ورود به این عرضه کرده است.

این خبر که شرکت HMD Global قصد دارد گوشی‌های تاشو تولید کند واقعاً جای تعجب ندارد؛ چرا که با وجود اینکه اکنون تعداد کمی از گوشی‌های آن در بازار وجود دارد اما همه این گوشی‌ها از طراحی و امکانات متداول و ترند این روزها بهره برده‌اند.

این خبر که شرکت HMD Global قصد دارد گوشی‌های تاشو تولید کند واقعاً جای تعجب ندارد؛ چرا که با وجود اینکه اکنون تعداد کمی از گوشی‌های آن در بازار وجود دارد اما همه این گوشی‌ها از طراحی و امکانات متداول و ترند این روزها بهره برده‌اند. منحصر به‌فرد‌ترین گوشی نوکیا را می‌توان نوکیا ۹ دانست که حاوی ۵ دوربین و یک ماژول خاص است. نوکیا ۹ پیور ویو در واقع همان گوشی است این شرکت هنوز نتوانسته نسخه دوم آن را منتشر کند.

گوشی نوکیا

این همان جایی است که شرکت اچ.دی.ام گلوبال در رابطه با آن به مشکل برخورده است. برخی منابع خبری ادعا می‌کنند که این شرکت از ساخت نسخه نوکیا ۹.۱ صرف نظر کرده به این دلیل که تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ قدیمی شده است. به جای آن این شرکت قصد دارد که از گوشی نوکیا ۹.۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند. شایعات جدید از این حکایت دارند که دوربین‌های پنجگانه دیگر مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. این طراحی انتقاد‌های زیادی را در رابطه با طراحی این گوشی نوکیا در پی داشته است.  

گوشی نوکیا

به نظر می‌رسد که این یک شروع امیدوار کننده برای شرکت نوکیا خواهد بود. به طور کلی شرکت HMD Global سعی کرده است که با پایین آوردن قیمت گوشی ها و  محصولات خود و همچنین استفاده از نسخه خام اندروید جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن