خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

می میکس آلفا طراحی گوشی‌های موبایل را متحول کرد

بالاخره بعد از شایعات و خبرهای ضد و نقیض فراوان پیرامون محصولات خارق‌العاده شیائومی امروز مورخ ۲۴ سپتامبر (۲۰۱۹) این شرکت از این محصولات خود رونمایی کرد. در این رویداد گوشی می میکس آلفا، می ۹ پرو ۵G و نسخه جدید رابط کاربری به‌صورت‌ رسمی معرفی شدند.

حقیقتاً شیائومی در طراحی گوشی mi mix alpha انقلاب بزرگی را به‌پا کرده است و یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها را بکار گرفته که آن را از همه گوشی‌های موبایلی که تاکنون عرضه شده متمایز می‌سازد.

با بکارگیری یک نمایشگر با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸۰٫۶% از نظر طراحی رقبای دیگر قطعاً حرفی برای گفتن نخواهند داشت. با این طراحی نمایشگر دور تا دور گوشی را فرا گرفته است. طبق گفته این شرکت، آینده گوشی‌های موبایل در انحصار نمایشگرهای به اصطلاح ساندویچی خواهد بود.

همچنین علاوه بر نمایشگر جذاب آن، برخورداری از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، دوربین عقب، از لنزهای ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی هم برخوردارست. به راحتی می‌توان گوشی را چرخانده و از دوربین اصلی آن استفاده کنید، در نتیجه فاقد دوربین سلفی است. 

 سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی آن از نوع ISOCELL Bright HMX سامسونگ است که به لطف بیش از ۱۰۰ میلیون پیکسل موثر، قادر به ثبت تصاویر خارق‌العاده در شرایط روشنایی عالی خواهد بود. اندازه این سنسور ۱ / ۱٫۳۳ اینچ بوده از‌این‌رو می‌تواند با مساحت بزرگ خود نور بیشتری جذب کند. سنسور ISOCELL Bright هم برای ضبط فیلم‌ها با وضوح حداکثر (۶K (6016 X 3384 پیکسل با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته‌شده است.

می میکس آلفا با طراحی متفاوت

شیائومی به منظور خنثی‌کردن لمس اطراف دستگاه، از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یک سنسور اختصاصی استفاده کرده است. یک موتور haptic که در آن استفاده شده هم بازخورد لمسی کلیدهای تنظیم صدا مبتنی بر نرم‌افزار را ارائه می‌دهد. با استفاده از اطراف نمایشگر هم می‌توان اعلان‌ها و نمادهای وضعیت را مشاهده کرد.

این دستگاه خارق‌العاده شیائومی از تراشه Snapdragon 855 Plus بهره برده و به رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده است. باتری آن نیز ۴,۰۵۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

“نوار” موجود پشت دستگاه، که دوربین را در خود جای داده از سرامیک ساخته شده و برای محافظت در برابر خط و خش شیشه ای از جنس یاقوت کبود روی آن را پوشانده و فریم می میکس آلفا هم از جنس تیتانیم ساخته شده است. این گوشی مخصوص طرفداران خاص این برند بوده از این رو جای تعجب ندارد که قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

طراحی خارق العاده می میکس الفا

اینکه بعداً قرارست که این گوشی در کدام بازارها توزیع شود هنوز مشخص نیست. در حال حاضر تنها می‌توان گفت که یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های موبایل در دنیا را از آن خود کرده است.در این رویداد، شیائومی همچنین لیست دستگاهایی را که قرارست به این نسخه از پوسته سفارشی به روزرسانی شوند نیز اعلام کرد.

[aparat id=”mwPZi”]

همه دستگاه‌ها در تاریخ ۲۴ سپتامبر بتاهای داخلی را دریافت می‌کنند، در حالی که بتای عمومی در تاریخ ۲۷ سپتامبر اجرا می‌شود. برای اطلاع از کلیه دستگاه‌های دریافت‌کننده بروزرسانی بتا عمومی، می‌توانید لیست زیر را مشاهده کنید.

شیائومی:

Mi 5C, Mi MAX 2, Mi Note 2, Mi MIX, Mi 5s, Mi 5s Plus, Mi 5X, Mi Play, Mi Note3, Mi 6X, Mi 6, Mi MIX 2, Mi 8 SE, Mi 8 Youth Edition, Mi MAX 3, Mi CC 9, Mi CC 9e, Mi CC 9 Meitu Custom Version, Mi 8, Mi 8 screen fingerprint version, Mi MIX 3, Mi 8 Explorer Edition, Mi MIX 2S, Mi 9 SE, Mi 9

ردمی: 

Redmi Note 4X, Redmi 4X, Redmi Note 5A standard version, Redmi Note 5A high version, Redmi 5A, Redmi 5, Redmi 5 Plus, Redmi 6A, Redmi 6, Redmi Note 5, Redmi 6 Pro, Redmi Note 7, Redmi Note 7 Pro, Redmi K20 Pro, Redmi K20, Redmi Note 8 Pro

لیست بالا متعلق به تمام دستگاهایی است که نسخه بتا را دریافت خواهند کرد. در زیر شما می‌توانید برنامه زمان‌بندی دریافت نسخه جهانی این رابط کاربری را مشاهده کنید:

اواسط اکتبر:

شیائومی:

Mi 9, Mi 9 Transparent, Mi 9 SE, Mi MIX 3, Mi MIX 2S, Mi 8, Mi 8 Youth, Mi 8 Explorer’s Edition, Mi 8 (in-display fingeprint), Mi 8 SE, Mi MAX 3

ردمی:

Redmi K20 Pro ، Redmi K20 Pro Premium Edition ، Redmi K20 ، Redmi Note 7 ،Redmi Note 7 Pro ، Redmi 7

اواخر اکتبر:

شیائومی:

Mi 9 Pro 5G version, Mi CC 9, Mi CC 9 Meitu Custom Version, Mi CC 9e, Mi MIX 2, Mi Note3, Mi 6, Mi 6X

ردمی: 

Redmi 7A, Redmi 6 Pro, Redmi Note 5, Redmi 6A, Redmi 6, Redmi S2

اوایل نوامبر:

شیائومی:

Mi MIX, Mi 5s, Mi 5s plus, Mi 5X, Mi 5C, Mi Note2, Mi PLAY, Mi Max 2

ردمی:

Redmi Note 8، Redmi Note 8 Pro، Redmi 5 Plus، Redmi 5، Red Rice Phone 5A، Redmi Phone 4X، Redmi Note 5A Edition Standard، Redmi 5A High Edition

نکته:

  • چند نکته را که می‌بایست در نظر داشته باشید:
  • مدل های می‌پد دیگر این نسخه از رابط کاربری را دریافت نخواهند کرد.
  • نسخه بتا این رابط کاربری برای Redmi K20 تنها در ۲۰ اکتبر منتشر خواهد شد.
  • نسخه بتا عمومی برای Redmi Note 8 Pro در ۱۱ اکتبر منتشر خواهد شد.
  • Xiaomi CC 9e بتا داخلی نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن