خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلراهنمای خریدمقایسه گوشی های سامسونگ

مقایسه سری J و سری A : میان رده های ۲۰۱۸ سامسونگ

سامسونگ هر ساله سری های A ،J ،C و E را تولید می‌کند هر یک از این سری ها از نظر امکانات، قیمت، بازار هدف و غیره با هم فرق می‌کند. سری A و سری J دو خط تولید شرکت سامسونگ بوده که با هدف تسلط بر بازار میان‌رده تولید شده و هر یک از آنها دارای ویژگی‌های خوب و کاربردی بوده که در ادامه به این خصوصیات اشاره می‌کنیم. از ویژگی‌های سری A می‌توان گفت که میان‌رده‌های سطح بالای سامسونگ بوده و عملکرد آنها به پرچم داران C ،S و Note بسیار نزدیک است به همین دلیل قیمت به نسبت بالاتری دارند.

حرف A برگرفته از کلمه Alpha اولین گوشی از این سری است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی شده است و اما سری J گرچه برخی اوقات این سری میان رده در نظر گرفته می‌شود، اما حقیقتاً گوشی های این گروه پایین رده هایی هستند که از پردازنده های ارزان قیمت استفاده کرده اند. بر خلاف سری A که تماما از بدنه آلومینیومی ساخته شده همه سری های جی از مواد پلاستیکی در ساخت بدنه بهره برده اند. در این سری بیشتر تمرکز سامسونگ به جای عملکرد به قیمت پایین آنها بوده است. از نظر عملکرد و قیمت جای هیچ شکی نیست که سری A در هر دو مورد سری J را شکست خواهد داد.

برای اطلاع از قیمت گوشی های سامسونگ به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

اما کدام یک از این دو بهتر هستند؟

توصیه می‌شود که اگر از آن دسته افرادی هستید که استفاده زیادی از گوشی خود دارید و همیشه در حال بازی کردن، انجام عملکردهای چند وظیفه ای، ارسال پیام و گشت و گذار در اینترنت هستید سری A را انتخاب کنید اما اگر قیمت گوشی برای شما اهمیت دارد سری جی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد چرا که به خوبی در عملکردهای معمول روزانه مثل ارسال پیام، رسانه های اجتماعی، موسیقی و مطالعه و تماشای فیلم ها و حتی ثبت تصاویر سلفی و غیره رضایت خاطر شما را جلب خواهد کرد اما در هنگام استفاده سنگین مثل گیمینگ ممکن است عملکرد مطلوبی را ارائه ندهند.

در ادامه برخی از مدل های این دو سری پر طرف دار سامسونگ را مورد بررسی قرار خواهیم داد. خاطر نشان می‌شود که شما می‌توانید این دستگاه ها را به صورت کاملا جامع و حرفه ای از طریق پنل حرفه‌ای مقایسه گوشی در این سایت مقایسه کرده و حتی نمونه عکس های گرفته شده با آن را مشاهده کرده و با هر مدل دیگری را که مد نظر داشته باشید مقایسه کنید.

۱-سامسونگ گلکسی ای ۸ پلاس

مقایسه سری جی و سری ای

  • Exynos 7885 Octa
  •  باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری
  •  دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل- دوربین سلفی:۱۶+۸ مگاپیکسل دوگانه

این گوشی به دلیل امکانات بسیار خوبی که دارد می‌تواند جایگزین مقرون به صرفه ای برای پرچم داران سامسونگ در نظر گرفته شود. صفحه پشت و جلو از شیشه ساخته شده و فریم آن آلومینیومی است. صفحه نمایش ۶٫۰ اینچی آن Super AMOLED بوده و کیفیت Full HD+ را ارائه می‌دهد این پنل یکی از صفحه نمایش های بسیار خوب در بخش میان رده ها در نظر گرفته می‌شود و تصاویر بسیار شارپ و رنگ های شاداب و سرزنده ای را به نمایش می گذارد همچنین روشنایی آن هم قابل توجه است. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در شرایط نوری مناسب ثبت جزئیات بسیار عالی و در کل وضوح و کنتراست خوبی داشته و رنگ های بسیار جذابی را ارائه می دهد. نمونه عکس های آن را در شرایط مختلف می‌توانید در پنل پیشرفته مقایسه موبایل در ۱۹ کالا مشاهده کنید.

دوربین جلو آن هم از دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده که از خصیصه Focus Focus پشتیبانی می‌کنند این امکان برای اولین بار در گوشی نوت ۸ مشاهده شده که امکان تنظیم بلور صفحه نمایش را فراهم می آورد. سامسونگ گلکسی ای ۸ پلاس گزینه ای ایدال در میان انواع ارزان قیمت در نظر گرفته می شود. همان طور که در بالا اشاره شد به یکی از پردازنده بسیار خوب سامسونگ مجهز شده که عملکرد بسیار خوبی را برای آن به ارمغان آورده است. قدرت این پردازنده در بنچمارک آنتوتو در تقریبا در ردیف پردازنده گوشی هایی چون redmi note 6 pro، Huawei Honor 8 قرار دارد.

۲. سامسونگ گلکسی ای ۸

مقایسه گوشی های سری جی و سری ای سامسونگ

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

  • Exynos 7885 Octa
  • باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری
  • دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل- دوربین سلفی ۱۶+۸ مگاپیکسل دوگانه

ای ۸ هم جزء محصولات بسیار خوب ارزان قیمت سامسونگ بوده، که تنها از نظر اندازه صفحه نمایش و اندازه باتری با نسخه پلاس آن فرق می کند دوربین آن یکسان بوده و از پردازنده مشابه ای برخوردار هستند. امتیاز آن در بنچمارک آنتوتو تقریبا ۱۱۶٫۶۴۳ بوده و عملکرد آن به عملکرد گوشی هایی چون Mi Max 3 نزدیک است.

۳. سامسونگ گلکسی ای ۶

ای 6 پلاس

  • پردازنده Exynos 7870 Octa
  • باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری
  • دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل-دوربین سلفی:۱۶ مگاپیکسل

محصولات دیگری که سال ۲۰۱۸ در خط تولید سری A قرار گرفته گلکسی ای ۶ و گلکسی ای ۶ پلاس است. این دو مدل در ماه می ۲۰۱۸ معرفی شده اند. گوشی ای ۶ از بدنه آلومینیومی استفاده کرده و از درگاه کارت حافظه اختصاصی برای ارتقاء حافظه و جک ۳٫۳ میلی متری هدفون هم برخوردار است. نمایشگر آن ۵٫۶ اینچ و از نوع Super AMOLED است. کنتراست رنگی آن عالی بوده و تصاویر بسیار شارپی را به نمایش می گذارد. پردازنده استفاده شده در آن Exynos 7870 Octa است و قدرت آن تقریبا به سامسونگ گلکسی جی ۸ و شیائومی ردمی ۵ نزدیک است. باتری آن ۳۰۰۰ میلی آمپری بوده و فاقد شارژ سریع است.

۴. سامسونگ گلکسی ای ۶ پلاس

سامسونگ گکلسی ای 6 پلاس

  • پردازنده Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
  • باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری
  • دوربین اصلی: ۱۶+۵ مگاپیکسل- دوربین سلفی: ۲۴ مگاپیکسل

از نظر طراحی کاملا مشابه به گوشی سامسونگ گلکسی ای۶ است. بدنه آن آلومینیومی بوده و از درگاه کارت حافظه جانبی برای ارتقاء حافظه، همچنین جک ۳٫۵ میلی متری هدفون هم پشتیبانی می کند. از جمله تفاوت های آن با ای ۶ تراشه به کار رفته در آن است این تراشه ساخت شرکت کوالاکام قدرت بیشتری را برای آن به ارمغان آورده است. این مدل از نظر عملکرد کلی تقریبا در ردیف دستگاه های دیگری چون سامسونگ گلکسی ای ۷ (۲۰۱۷) و یا هوآوی میت ۱۰ لایت قرار دارد. دوربین اصلی آن دوگانه بوده و از جمله ویژگی های برجسته آن به حساب می آید. این دوربین از قابلیت Focus Focus برای خلق تصاویر سلفی استفاده می کند.

 

دوربین سلفی آن هم ۲۴ مگاپیسکلی است که باز هم همانند چند مدل دیگر عملکرد خوبی در نور مناسب داشته و کیفیت رنگ آنها عالی است اما در نور کم نویز تصاویر بیشتر شده است اما باز هم به نسبت سایر میان رده های موجود در بازار کیفیت عکس های آن قابل توجه است. شما می توانید نمونه عکس های ای ۸ در شرایط مختلف نوری را در اپلیکیشن مقایسه گوشی در این سایت مشاهده کنید. نمایشگر آن هم Super AMOLED بوده و کیفیت Full HD+ را ارائه می دهد. ارائه تصاویر شارپ و رنگ های خیره کننده از جمله ویژگی های آن بوده و از جمله روشن ترین نمایشگرهایی است که تا به حال در این حوزه مشاهده کرده اید. باتری به کار رفته در آن، ۳۵۰۰ میلی آمپر ظرفیت داشته اما از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

۵. سامسونگ گلکسی جی ۸

مقایسه گوشی های سری ای و سری جی سامسونگ

  • پردازنده Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
  • دوربین اصلی: ۱۶+۵ مگاپیکسل- دوربین سلفی: ۱۶مگاپیکسل
  • باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری

این مدل ارزان قیمت سامسونگ هم در ماه می ۲۰۱۸ عرضه شده است. در ساخت آن سعی شده که کمی از طراحی قدیمی این سری فاصله گرفته شود از این رو طراحی باریک و ظریف تری دارد. بدنه آن پلاستیکی بوده اما مقاومت خوبی دارد. همچنین جی ۸ از درگاه اختصاصی کارت حافظه و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون هم برخوردار است. پردازنده آن Qualcomm SDM450 Snapdragon 450 بوده که بر اساس فرآیند ساخت ۱۴ نانومتری ساخته شده است. از نظر عملکرد کلی این گوشی می توان گفت که به طور میانگین در پنچمارک آنتوتو امتیازی برابر با ۶۹۰۱۰ داشته در حالی امتیاز گوشی سامسونگ گلکسی ای ۸ پلاس در این پنچمارک برابر با ۱۱۶٫۳۷۶ است.

 پنل j8 هم همانند مدل های قبلی Super AMOLED بوده و کیفیت HD+ و رزولوشن ۷۲۰×۱۴۸۰ پیکسل را ارائه داده است. دوربین اصلی آن دارای دو لنز ۵و۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلو آن ۱۶ مگاپیکسلی است. در مورد عملکرد آن می توان گفت در نور کافی ثبت جزئیات فوق العاده ای داشته و تصاویر حاصل بسیار شارپ بوده و کیفیت رنگ قابل توجهی دارند که برای یک گوشی ارزان قیمت عملکرد بسیار خوبی به حساب می آید. عملکرد آن در نور کم خیلی خوب نیست درحالی که جزئیات و روشنایی حفظ شده رنگ ها از بین رفته و وضوح تصاویر پایین آمده است.

تصاویر سلفی هم در حضور نور کافی کیفیت رضایت بخشی داشته و جزئیات خوب و تولید رنگ و دقت خوبی دارد و از امکانات نرم افزاری خوبی هم برای بهینه سازی عکس ها برخوردار است. باتری استفاده شده در اینجا ۳۵۰۰ میلی آمپری بوده و همانند تمام گوشی های پایین رده و میان رده موجود در بازار فاقد شارژ سریع است.

۶. سامسونگ گلکسی جی ۶ 

مقایسه و بررسی سری جی و سری ای سامسونگ

  • پردازنده Exynos 7870 Octa
  • دوربین اصلی: ۱۳مگاپیکسل-دوربین سلفی:۸ مگاپیکسل
  • باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری

جی ۶ هم ۲۱ ماه می معرفی شده و در قبال قیمت مقرون به صرفه ای که دارد امکانات رضایت بخشی را در اختیار کاربر قرار می دهد. ویژگی برجسته این پایین رده خوب صفحه نامحدود با وجود اندازه جمع و جور آن است. بدنه آن از جنس پلاستیک پلی کربنات ساخته شده و بسیار سبک و جمع جور بوده و به راحتی با یک دست می توان با آن کار کرد. این محصول هم همانند مدل های بالا از درگاه اختصاصی جهت کارت حافظه و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون پشتیبانی می کند. نمایشگر ۵٫۶ اینچی آن هم همانند همه دستگاه های سامسونگ Super AMOLED بوده و رزولوشن ۷۲۰×۱۴۸۰ پیکسل و کیفیت  HD+ را ارائه می دهد در نتیجه تصاویر شارپ و روشنایی آن نسبت به سایر مدل هایی که در این محدوده قیمت قرار دارند قابل توجه است.

 

در مورد دوربین های آن هم می بایست گفت که، دوربین اصلی آن تنها در بردارنده یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو آن هم ۸ مگاپیکسلی است. به طور کلی عملکرد دوربین اصلی j6 در روشنایی روز رضایت بخش است. خود نرم افزار دوربین چندین گزینه مثل HDR ،Night Mode ،Panorama ،Beauty و استیکرها را ارائه داده به علاوه اینکه می توانید حالت حرفه ای را هم انتخاب کنید. به نظر می رسد عکس برداری در شب نقطه ضعف این محصول باشد. این لنز با دیافراگم f/1.9 سعی می کند که در نور کم رنگ های واقعی را ثبت کند اما تصاویر به صورت دانه ای در می آیند. به علاوه در این دوربین در هنگام شب و در موقعیت نوری پیچیده مثل یک کلاب نمی توانند جزئیات درست و دقیقی را ثبت کند.

 

دوربین جلو به راحتی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. همچنین در نور کم بهرمندی از فلش LED به مقدار بسیار زیادی در کیفیت عکس ها در این شرایط تاثیر دارد. پردازنده استفاده شده در اینجا Exynos 7870 Octa است و که بر اساس فرآیند ساخت ۱۴ نانومتری ساخته شده و امتیاز کلی این گوشی در بنچمارک ۴۶٫۰۰۰ بوده و تقریبا نزدیک به عملکرد کلی سامسونگ گلکسی جی ۶ و یا سامسونگ گلکسی جی ۷ است. Galaxy j6 دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بوده که به راحتی می تواند یک روز کامل و استفاده سنگین دوام داشته باشد. در حالی که در کاربردهای معمولی کاربران می توانند نزدیک به ۳۶ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کند.

۷. سامسونگ گلکسی جی ۶ پلاس

سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس

  • Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425
  • دوربین اصلی: ۱۳+۵ مگاپیکسل- دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
  • باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری

جی ۶ پلاس در سپتامبر سال ۲۰۱۸ عرضه شده و در کل از طراحی متفاوتی نسبت به نسخه های قبل برخوردار است. وجود یک نمایشگر نامحدود در یک گوشی ارزان قیمت این تغییر در طراحی را بیشتر نشان می دهد. در قسمت رو به رو از یک پنل تماما صفحه استفاده کرده که از قسمت بالا و پایین دارای لبه های زیادی بوده در حالی که از دو طرف حاشیه آن اندک است. فریم آن فلزی بوده اما پنل پشت آن از جنس پلی کربنات با پوشش شیشه ای بوده از این رو جلوه یک گوشی رده بالا را دارد. همچنین از درگاه اختصاصی microSD برای ارتقاء حافظه و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون هم پشتیبانی می کند.

 بر خلاف تمام مدل هایی که در بالا ذکر شد سامسونگ به منظور پایین آوردن قیمت تمام شده در این مدل پنل IPS LCD را به کار گرفته است. این پنل دارای رزولوشن ۷۲۰× ۱۴۸۰ پیکسل و کیفیت HD+ است. این نمایشگر با وجود رزولوشن پایین نسبت به سایر گوشی های هوشمند در این محدوده رنگ های واقعی تری را به نمایش گذاشته است. ویژگی این نوع صفحه نمایش ها ارائه رنگ های واقعی است درحالی صفحه نمایش های OLED رنگ مشکی عمیق تر و کنتراست بالاتری دارند.

دوربین اصلی جی۶ پلاس از یک لنز ۱۳مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 و یک لنز ثانویه ۵ مگاپیکسل تشکیل شده و دوربین جلو آن هم ۸ مگاپکیسلی است. به طور کلی کیفیت دوربین جی ۶ پلاس از گوشی هایی که در بالا به آنها اشاره شده پایین تر بوده اما تولید رنگ طبیعی دارد. از حالت Live Focus پشتیبانی کرده که مشابه به حالت پرتره در سایر مدل ها است. این حالت به کاربر امکان می دهد که پشت زمینه را محو کند. عکس های سلفی آن هم پیش از حد روشن افتاده و برخی از جزئیات از بین رفته اند.

 

پردازنده و یا چیپست به کار رفته در اینجا Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 (28 nm است که پردازنده های میان رده بوده که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده است، امتیاز این گوشی در بنچمارک آنتوتو تقریبا ۴۰٫۰۰۰ بوده در حالی که گوشی گلکسی جی ۸ امتیازی تقریبا ۶۹٫۰۱۰ دارد. گوشی هایی که از این نظر به جی ۶ پلاس نزدیک هستند می توان به هوآوی وای۷ پرو(۲۰۱۸) و شیائومی ردمی ۴ ایکس اشاره کرد. باتری به کار رفته در اینجا ۳۳۰۰ میلی آمپری بوده و فاقد پشتیبانی از شارژ سریع است.

برای اطلاع از قیمت گوشی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

۸. سامسونگ گلکسی جی ۴

سامسونگ گلکسی جی 4 میان رده سامسونگ

  • پردازنده Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل- دوربین سلفی:  ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر

Samsung galaxy j4 هم در ماه می ۲۰۱۸ عرضه شده و برای آن دسته از کاربرانی ایده ال است که استفاده سنگینی از گوشی خود نداشته و یا نمی خواهند هزینه زیادی را برای خرید آن بپردازند. از جمله خصوصیات آن می توان گفت که جنس بدنه آن پلاستیک است و طراحی بسیار سبک و جمع و جوری دارد. همچنین از درگاه اختصاصی جهت افزایش حافظه برخوردار بوده و از جک ۳٫۵ میلی متری هدفون هم پشتیبانی می کند. با وجود قیمت تمام شده پایین این محصول صفحه نمایش به کار رفته هم Super AMOLED بوده و رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل و کیفیت تصویر HD را ارائه داده است.

 

در مجموع کانتراست و ارائه رنگ های فوق العاده ای دارد. چیپست آن هم (Exynos 7570 Quad (14 nm بوده که امتیاز آن در بنچمارک آنتوتو حدود ۳۶۰۰۰ است و در کاربرد معمول روزانه هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت و عملکرد های مختلف را به خوبی اجرا می کند. دوربین اصلی آن دارای تنها یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است اما به طور کلی در مقایسه با گوشی هایی که در این رنج قیمت قرار دارند تصاویر خوبی را می تواند در روشنایی طبیعی ثبت کند و ثبت جزئیات و ارائه رنگی خوبی دارد. اگرچه کیفیت عکس های آن به پای پرچم داران نمی رسد اما حقیقتاً عملکرد مطلوبی را در حوزه گوشی های پایین رده از خود نشان داده است. باتری آن هم ۳۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

۹. سامسونگ گلکسی جی ۴ پلاس

مقایسه سری جی و سری ای گوشی های میان رده سامسونگ

  • پردازنده Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425
  • دوربین اصلی:۱۳ مگاپیکسل- دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری

Samsung Galaxy J4+ هم یکی دیگر از گوشی های پایین رده این شرکت به حساب می آید که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ عرضه شده و در قبال قیمت کم آن نسبت به سایر گوشی های موجود در بازار امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. نقطه قوت این مدل طول عمر باتری و عملکرد دوربین آن است. از microSD و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون هم پشتیبانی می کند. بسیار سبک و جمع جور بوده و به راحتی می توانید با یک دست با آن کار کنید. بر خلاف پنل به کار رفته در j4 در اینجا از پنل IPS LCD استفاده شده است. دوربین آن هم ۱۳ مگاپیکسل بوده و از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

 

در نور کافی کیفیت عکس ها رضایت بخش بوده اما در تاریکی و در نور کم نویز تصاویر بیشتر شده و جزئیات تصاویر از بین رفته اند. پردازنده استفاده شده هم (Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 (28 nm که نسبت به پردازنده استفاده شده در گوشی جی ۴ از قدرت بیشتری برخوردار بوده و در بنچمارک آنتوتو امتیاز عملکرد کلی آن تقریبا ۴۵٫۰۲۴ است.
نظر شما در مورد خرید گوشی های معرفی شده چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

نوشته های مشابه

‫۵ نظرها

  1. من گوشی جی ۴ پلاس و گوشی A-53 دارم انصافا با گوشی جی ۴ خیلی راحت تر کار میکنم من گوشی هواوی هم داشتم ولی بی اغراق گوشی جی ۴ پلاس نسبت به قیمتش واقعا ارزش داره و هیچ ایرادی به این گوشی نمیشه گرفت ، این گوشی همه چیزش اکی هست صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت ، صدای عالی و یه صفحه کلید بزرگ که کار تایپ رو واقعا راحت و لذت بخش میکنه
    من شخصا +J-4 رو به سایر مدل های سامسونگ و برندهای دیگه ترجیح میدم و اونو توصیه میکنم

  2. خعلی خوبه j 7 دارم مدل سری jساخته نمیشه ایا ؟!!!! A اصلا به زور صفحه اش می ره جدیده ترین مدل j را بگذارید لدفن سری I اگه مدل جدید امده ایمیل کنید مرسی

    1. من گوشی J5 pro دارم هه هه هه هاهاها هوهوهو مدل ۲۰۱۷ خیلی خوبه بدنه فلزی، اثر انگشت، قطب نما،دوربین جلو و عقب ۱۳ مگا که هر دو فلش دارند بله. سال ۱۳۹۶ خریدم ۹۰۰هزار تومن هنوز هم در سال ۱۴۰۳ مثل اسب کار میکنه

  3. من از گوشیj4خوشم امد خریدم باطریش عالیه قشنگ یه روز نگه میداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن