خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های سامسونگمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه سامسونگ A51 و ردمی نوت ۹ اس ؛ دو میان‌رده محبوب و پرفروش بازار

بروز رسانی : مقایسه گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 9 پرو و گلکسی ای 51

داشتن اطلاعات فنی و شناخت کامل نسبت به یک محصول بسیار مهم و حیاتی است. اگر بخواهیم گوشی موبایل را در نظر بگیریم بسیار مهم است که قبل از خرید گوشی موبایل تحقیق کرده و نسبت به یک مدل شناخت کامل و همه جانبه پیدا کنید، خصوصاً مدل‌های گوشی میان‌رده که این روز‌ها مشخصات بسیار نزدیک به هم دارند. در طی دو سال اخیر سامسونگ و شیائومی را می‌توان شرکت‌هایی به حساب آورد که بیشترین تنوع را در محصولات خود ایجاد کرده‌اند. در ویدئو موجود در متن مقایسه ردمی نوت ۹ اس با a51 دو میان‌رده محبوب و پرفروش بازار را شاهد خواهید بود. سامسونگ تاکنون چندین گوشی را از سری A و سری M تولید و روانه بازار کرده که سامسونگ A51 یکی از بهترین میان‌رده‌های این برند از خط تولید A محسوب می‌شود و آمار فروش این گوشی نشان از محبوب بودن این مدل بین کاربران گوشی موبایل سامسونگ است. شیائومی نیز ردمی نوت ۹ اس را که در واقع نسخه بعدی گوشی ردمی نوت ۸ پرو محسوب می‌شود را روانه بازار کرده است. حقیقتاً هر دو جز بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار به حساب می‌آیند و هر کدام نقاط قوت و نقاط ضعف خود را دارند. و همینطور در ادامه به مقایسه a51 با note 9 pro نیز پرداختیم.

بهترین قیمت گوشی موبایل

ویدیو مقایسه ردمی نوت ۹ اس با a51

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ پرو به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید.

مقایسه ردمی نوت ۹ اس با a51 از نظر طراحی:

در واقع تیم ۱۹کالا طراحی این دو مدل که بهترین قیمت گوشی در بین میان‌ردها را دارند، مقابل هم قرار داده است. اگر قصد خرید گوشی میان‌رده دارید و این دو مدل را به عنوان گزینه‌های پیش روی خود در نظر گرفته‌اید، ویدئو را تا پایان تماشا کنید. در این مقایسه گوشی، میان‌ردهای محبوب شیائومی و سامسونگ از چندین نظر مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. ۱۹کالا ابتدا به مقایسه ردمی نوت ۹ اس با a51 از نظر طراحی پرداخته است.

سامسونگ A51 در ساخت بدنه از پلاستیک بهره برده و همین امر باعث شده که بتوان آن را یک گوشی سبک وزن در نظر گرفت. بر خلاف پنل پشت که از جنس پلاستیک ساخته شده برای محافظت نمایشگر در برابر خط و خش و ضربه از گوریلاگلس ۳ استفاده شده است.

مقایسه ردمی نوت 9 اس با a51

در مقابل شیائومی ردمی نوت ۹ اس هم که جزء جدیدترین میان‌رده‌های شیائومی محسوب می‌شود هم در ساخت بدنه و هم در پنل پشت از شیشه گوریلاگلس ۵ بهره برده است. در ویدئو موجود در متن شما می‌توانید نقاط قوت و نقاط ضعف این مدل‌ها را مشاهده کرده و ببینید که کدام یک از این مدل‌ها طراحی زیباتری دارند. مرحله بعد این گوشی‌ها از نظر نمایشگر مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. 

برای اطلاع از قیمت گوشی a51 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

مقایسه a51 با note 9s از نظر نمایشگر:

در ادامه به مقایسه a51 با note 9s از نظر نمایشگر میپردازیم، سامسونگ A51 از نمایشگر Super AMOLE استفاده کرده در حالی که پنل استفاده شده در ردمی نوت ۹ اس از نوع IPS LCD است. به نظر شما کدام یک از این مدل‌ها از نظر نمایشگر بهتر عمل خواهند کرد؟ در این ویدئو این مدل‌ها هم از نظر ارائه رنگ و هم از نظر میزان نمایش جزئیات و…. مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. پس اگر در هنگام خرید گوشی موبایل گلکسی A51 یا شیائومی ردمی نوت ۹ اس را مد نظر قرار دارید، تماشای این قسمت از ویدئو یک دید کامل و همه جانبه در مورد نمایشگرهای این دو به شما خواهد داد.

خصوصاً اگر گیمر باشید و یا به تماشای فیلم از طریق موبایل علاقه زیادی داشته باشید، توصیه می‌شود که این قسمت ویدئو را از دست ندهید. 

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ اس به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

مقایسه گوشی شیائومی نوت ۹ پرو با a51 از نظر دوربین:

به نظر شما بهترین گوشی با دوربین حرفه ای کدام مدل است؟ جالب است بدانید اکثر عکس‌هایی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین مشاهده می‌کنید با موبایل گرفته می‌شوند. پس این مشخصه هم برای بسیاری از افراد در اولویت قرار دارد. از نظر تئوری همه ما می‌توانیم ببینیم که برای مثال یک گوشی موبایل از چه لنزی استفاده کرده و دیافراگم آن چیست و از چه تعداد لنز کمک گرفته؛ اما هیچ کدام از ما نمی‌توانیم تشخیص دهیم که ترکیب این بسته سخت‌افزاری دوربین با تراشه بکار رفته چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت. از‌این‌رو هیچ راهنمایی بهتر از دیدن نمونه تصاویر ثبت شده در موقعیت‌های مختلف از یک گوشی نیست. در این قسمت ویدئو، نمونه‌های ثبت شده با دوربین این میان‌رده‌ها در موقعیت‌های مختلف بررسی و مقایسه شده‌اند. همچنین تیم ما به مقایسه دوربین a51 با a71 مقایسه نیز برداخته است ، که می توانید ان را مطالعه کنید.

از‌این‌رو می‌توانید بعد از مقایسه شیائومی نوت ۹ اس با a51 و دیدن نمونه تصاویر قضاوت کنید که کدام مدل از دید شما عملکرد عکاسی بهتری دارد؛ گرچه به طور مفصل این تصاویر نقد و بررسی شده‌اند. در این مقایسه می‌توانید نمونه عکس‌های هر دو مدل را در موقعیت‌های مختلف نوری و همچنین نمونه ویدئو ثبت شده با آنها را مشاهده کنید.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی سامسونگ به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

در ادامه به مقایسه گوشی سامسونگ a51 با شیائومی نوت ۹ پرو از لحاظ نوع لنزهای استفاده شده در این دو مدل اشاره می‌کنیم:

ردمی نوت ۹ اس:

  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
  • لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی
  • لنز ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی ای ۵۱:

  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • لنزاولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی
  • لنز ثبت عمق ۵ مگاپیکسلی
  • لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

مقایسه مقایسه ردمی نوت ۹ اس با a51 از نظر سخت افزار:

مورد دیگری که همه ما می‌بایست در هنگام خرید گوشی موبایل به آن توجه کنیم سخت‌افزار است. در واقع عملکرد خوب یک تراشه است که به نتایج خوب در مشخصه‌های دیگر یک دستگاه نیز می‌انجامد. مشخصه‌هایی مثل دوربین، نمایشگر، اجرای عملکرد‌های چند وظیفه‌ای و سنگین همه و همه از جمله عواملی است که تحت تأثیر چیپست و پردازنده است. همچنین یکی از عوامل موثر درعملکرد گیمینگ گوشی موبایل هم در نظر گرفته می‌شود. برد با چه کسی است؛ شیائومی یا سامسونگ؟ به نظر شما گلکسی ای ۵۱ و شیائومی ردمی نوت ۹ اس از نظر سخت‌افزاری به چه صورت عمل خواهند کرد و کدام یک بر دیگری برتری خواهد داشت؟ این قسمت هم مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته و نتیجه آن در اختیار شما قرار داده شده است.

در مجله اختصاصی ۱۹کالا ، به مقایسه ردمی نوت ۹ اس با a51 از نظر تراشه پرداخته ایم. ابتدا از نظر امتیازی که بنچمارک آنتوتو از آنها به ثبت رسانده مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته و نتیجه در اختیار شما قرار داده شده و مرحله بعد مختص گیمرهاست و عملکرد گیمینگ بازی‌ها مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. از آنجایی که بازی کال آف دیوتی از جمله بازی‌های مشهور و پرطرفدار در بین کاربران موبایل است، ما این بازی را روی این دو مدل اجرا کرده‌ایم و عملکرد این دو مدل در اجرای این بازی را  می‌توانید در ویدئو مشاهده کنید.

مقایسه a51 با note 9s
مقایسه ردمی نوت ۹ اس با a51 ؛ دو میان‌رده محبوب و پرفروش بازار!

مقایسه مقایسه a51 با note 9s از نظر باتری:

به نظر شما این دو از نظر باتری به چه صورت عمل می‌کنند، عملکرد سامسونگ Galaxy A51 بهتر است یا redmi Note 9s

باتری که Xiaomi در مدل شیائومی ردمی نوت ۹ اس مورد استفاده قرار داده ظرفیتی برابر با ۵۰۲۰ میلی‌آمپر دارد در حالی که باتری گلکسی A51 4000 میلی‌آمپریست. از نظر نسخه فست شارژ نیز متفاوت عمل کرده‌اند و نسخه فست شارژ این گوشی شیائومی ۱۸ واتی بوده در حالی که سامسونگ در این میان‌رده خود از فست شارژ ۱۵ واتی استفاده کرده است. حقیقتاً هر دو جزء میان‌رده‌های محبوب و خوب بازار هستند. در ویدئو به نقاط قوت و ضعف هر کدام یک از این گوشی‌ها اشاره شده است. گلکسی A51 گرچه از پلاستیک ساخته شده؛ اما بسیار سبک بوده و با ظرافت تمام طراحی شده است.

در مقابل شیائومی ردمی نوت ۹ اس هم بسیار زیباست و از جمله گوشی‌های مستحکم در نظر گرفته می‌شود. اگر گوشی‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ را ترجیح می‌دهید ردمی نوت ۹ اس را هم می‌توانید در هنگام خرید گوشی موبایل در نظر بگیرد. ویدئو را تماشا کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت استفاده از این دو مدل تجربه کاربری، نقاط قوت و نقاط ضعف مدل‌های مذکور را کامنت کنید.

مقایسه a51 با note 9 pro

میان‌رده‌های زیادی این روزها در بازار موبایل وجود دارند، از این میان برخی از مدل‌های آن با استقبال بیشتری از سوی کاربران روبه‌رو شده‌اند؛ برای مثال نسخه گلوبال ردمی نوت ۹ پرو از جمله مدل‌هایی بود که فروش بسیار خوبی را برای این شرکت رقم زد از طرفی این گوشی رقیب دیگری هم در بازار دارد و آن گوشی گلکسی ای ۵۱ است. اگر قصد خرید یکی از این دو مدل را دارید، مقایسه a51 با note 9 pro را مطالعه کنید.

مقایسه a51 با note 9 pro
مقایسه ردمی نوت ۹ پرو با a51

ابتدا شاهدمقایسه a51 با note 9 pro از نظر طراحی خواهید بود و بررسی می‌کنیم که از نظر مواردی مثل مقاومت بدنه، کیفیت ساخت و زیبایی کدام یک بر دیگری برتری دارد.

در ادامه مقایسه گوشی a51 با شیائومی نوت ۹ پرو بدنه ردمی نوت ۹ پرو از جنس شیشه گوریلاگلس ۵ ساخته شده و مقاومت قابل‌توجهی دارد، اما فریم آن از جنس پلاستیک است. در مقابل گلکسی A51 هم در پنل عقب و فریم هر دو از پلاستیک بهره برده است. با مقایسه گوشی a51 با شیائومی نوت ۹ پرو از نظر مقاومت بدنه دریافتیم که ردمی نوت ۹ پرو کمی بهتر عمل کرده است؛ اما خب این مورد را نباید نادیده گرفت که سنگین‌تر از میان‌رده سامسونگ بوده و ۲۰۹ گرم وزن دارد. هر دو مدل نیز برای محافظت نمایشگر  در مقابل ضربه و خط و خش از محافظ گوریلاگلس استفاده کرده‌اند.

از نظر اندازه هم گفته می‌شود که ردمی نوت ۹ پرو بزرگ‌تر بوده و بیشتر مناسب افرادیست که از نمایشگر بزرگتر استفاده می‌کنند. هر دو گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارند و از درگاه کارت حافظه جانبی نیز برخوردارند.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ پرو به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

مقایسه گوشی a51 با شیائومی نوت ۹ پرو از نظر نمایشگر:

در رابطه با نمایشگر این دو میان‌رده باید گفت که اگر طرفدار نمایشگر‌های بزرگ‌تر هستید ردمی نوت ۹ پرو را مد نظر قرار دهید به این دلیل که با اندازه ۶.۶۷ اینچی خود می‌تواند برای مثال برای تماشای فیلم یک گزینه ایده‌ال باشد، در مقابل گلکسی A51 نمایشگر کوچکتری دارد.

یکی از تفاوت‌های عمده گلکسی ای ۵۱ با شیائومی ردمی نوت ۹ پرو نمایشگر آنهاست. نمایشگر سامسونگ A51 از نوع Super AMOLED و نوت ۹ پرو هم از نمایشگر IPS LCD استفاده کرده است. رزولوشن تصویر هر دو به یک اندازه است؛ اما تراکم پیکسل گوشی A51 بالاترست.

مقایسه گوشی a51 با شیائومی نوت ۹ پرو

مقایسه ردمی نوت ۹ پرو با A51 از نظر دوربین:


دوربین هم برای بسیاری از افراد بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ از‌این‌رو در این قسمت به مقایسه ردمی نوت ۹ پرو با A51 از نظر دوربین پرداخته‌ایم…

از نظر لنزها این دو تفاوت قابل‌توجهی با هم دارند گلکسی ای ۵۱ از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده و لنز اصلی ردمی نوت ۹ پرو هم ۶۴ مگاپیکسلی است؛ اما آنچه که اهمیت دارد این است که بدانیم کدام یک از این مدل ها بسته به نوع تراشه ای که بکار برده‌اند عملکرد بهتری دارند.

با مقایسه Note 9 Pro با A51 از نظر دوربین و تست‌هایی که انجام گرفته می‌توان دریافت که در بسیاری از موقعیت‌ها ردمی نوت ۸ پرو عملکرد بهتری داشته، به این دلیل که هم تراشه قدرتمندی را بکار بسته و هم اینکه از لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره برده است. هردو از لنز‌های تشخیص عمق و ماکرو ۵ مگاپیکسلی یکسان بهره برده اند؛ اما لنز اولتراواید آنها فرق می‌کند.

مقایسه ردمی نوت ۹ پرو مکس با A51 از نظر تراشه و عملکرد سخت افزاری:

به نظر شما در مقایسه سامسونگ A51 با شیائومی نوت ۹ پرو از نظر تراشه کدام بهتر است و یا کدام یک بهتر می‌تواند عنوان های مختلف بازی را اجرا کند؟
برای مقایسه A51 با شیائومی نوت ۹ پرو از نظر تراشه و عملکرد سخت‌افزاری بهترین معیار می‌تواند مقایسه امتیازاتی باشد که این گوشی‌ها در بنچمارک کسب کرده‌اند؛ اما قبل از آن به نوع تراشه‌ای که این دو مورد استفاده قرار داده‌اند می‌پردازیم.

مقایسه ردمی نوت ۹ پرو با a51
مقایسه ردمی نوت ۹ پرو مکس با a51

شیائومی در این گوشی خود تراشه اسنپدراگون Snapdragon 720G بهره برده و تراشه A51 هم از نوع Exynos 9611 است. امتیازی که A51 در بنچمارک آنتوتو به دست آورده ۱۳۴ ۱۸۶ و امتیاز گوشی ردمی نوت ۹ پرو در این بنچمارک ۲۷۴۵۹۶ است. اگر گیمر هستید باید گفت که در مقایسه گوشی نوت ۹ پرو با A51 و تست های انجام گرفته ردمی نوت ۹ پرو در اجرای بسیاری از بازی‌ها بهتر عمل کرده است اما گلکسی ای ۵۱ هم جزء گوشی های خوب بازار محسوب می شود.

مقایسه a51 با note 9 pro از نظر باتری می‌پردازیم:


در انتها به  مقایسه a51 با note 9 pro از نظر باتری می پردازیم، باتری گلکسی A51 ظرفیتی برابر با ۴۰۰۰ میلی‌آمپر داشته و فست شارژ آن ۱۵ واتی است. در مقابل ردمی نوت ۹ پرو نمایشگر بزرگ‌تری دارد، بنابراین برای ارائه یک طول عمر بهتر باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری و فست شارژ ۳۰ واتی را به خدمت گرفته است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵۷ رای

سوالات متداول

مقایسه سامسونگ A51 و ردمی نوت 9 اس ؛ دو میان‌رده محبوب و پرفروش بازار

در رابطه با نمایشگر این دو میان‌رده باید گفت که اگر طرفدار نمایشگر‌های بزرگ‌تر هستید ردمی نوت ۹ پرو را مد نظر قرار دهید به این دلیل که با اندازه ۶.۶۷ اینچی خود می‌تواند برای مثال برای تماشای فیلم یک گزینه ایده‌ال باشد، در مقابل گلکسی A51 نمایشگر کوچکتری دارد. یکی از تفاوت‌های عمده گلکسی ای ۵۱ با شیائومی ردمی نوت ۹ پرو نمایشگر آنهاست. نمایشگر سامسونگ A51 از نوع Super AMOLED و نوت ۹ پرو هم از نمایشگر IPS LCD استفاده کرده است. رزولوشن تصویر هر دو به یک اندازه است؛ اما تراکم پیکسل گوشی A51 بالاترست

گوشی سامسونگ ای 51 در اجرای بازی موفق‌تر عمل می‌کند یا ردمی نوت ۹ پرو؟

شیائومی در گوشی ردمی نوت 9 پرو خود تراشه اسنپدراگون Snapdragon 720G بهره برده و تراشه A51 هم از نوع Exynos 9611 است. امتیازی که A51 در بنچمارک آنتوتو به دست آورده ۱۳۴ ۱۸۶ و امتیاز گوشی ردمی نوت ۹ پرو در این بنچمارک ۲۷۴۵۹۶ است. اگر گیمر هستید باید گفت که در مقایسه گوشی نوت ۹ پرو با A51 و تست های انجام گرفته ردمی نوت ۹ پرو در اجرای بسیاری از بازی‌ها بهتر عمل کرده است اما گلکسی ای ۵۱ هم جزء گوشی های خوب بازار محسوب می شود.

دوربین سلفی ردمی نوت ۹ اس بهتر است یا سامسونگ گلکسی ای ۵۱ ؟

دوربین سلفی نوت 9 اس 16 مگاپیکسلی است و سامسونگ گلکسی ای 51 مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلیست. می‌توانید بعد از دیدن نمونه تصاویر موجود در ویدئو مقاله قضاوت کنید که کدام مدل از دید شما عملکرد عکاسی بهتری دارد.

نوشته های مشابه

‫۸۰ نظرها

  1. سلام
    دوستان من ۲ هفته ای میشه A51 گرفتم .خیلی هم راضیم
    منتها موقع ضبط ویدیو کیفیت تصویرش میاد پایین و زمانی که دوربین رو به سوژه مورد نظر نزدیک میکنم اصلا واضح نیست .اگه تنظیمات خاصی داره لطفا راهنماییم کنید.
    باتشکر.

  2. با هم دعوا نکنین سر سامسونگ بدرد نخور و شیاعومی زود داغ کن
    هوآوی هوآوی هوآوی
    هوآوی رو عشقههههههههه

  3. با سلام دوستان
    مقایسه تقریبا خوبی بود و من آ۵۱ گرفتم و مادرم نوت ۹ پرو
    در مورد ظاهر و وزن و … بگم که ردمی نوت نه پرو گوشی واقعا سنگبنیه و در عوض آ۵۱ یکی از خوش دست ترین گوشی های میانردس و در مورد محافظ بگم که در هر حال ما کاور میندازیم و گلس هم میندازیم پس زیاد فرقی نداره بنابراین وزن گوشی میره بالا و …
    در مورد پردازنده که هیچ شکی نیست سوپر امولد بهتره و در مورد دوربین باید بگم در لنز اصلی آ۵۱ رنگ هارو روشنتر و ردمی نوت ۹ پرو جزئیات رو بیشتر نشون میده ولی در مورد بقیه دوربین ها یعنی ماکرو و سلفی و … آ۵۱ بهتره
    در مورد سخت افزارشون هم بگم که تنها نقط ضعف ساسونگ در پردازنده و باتری هست که بعد میگم.ولی پردازنده آ۵۱ اونقدراهم ضعیف نیست و دوستان با توجه به حرف های انتوتو و بنچمارک تصمیم گیری میکنن باید بگم بیشتر تجربه های کاربری رو مطالعه کنید ولی در کل میگم که پردازنده شیائومی واقعا بهتره در صورتی که دست و پای سامسونگم بسته نیست و به راحتی از پس اجرای بازی ها بر میاد.
    در باره باتری بگم که قطعا باترین ۵۰۲۰ شیائومی بهتره و دو روز رو جواب میده(شایدم سه روز) ولی باتری آ۵۱ با توجه به صفحه نمایش و اندروید ۱۰ و … مصرفش منطقیه و تا ۱ روز جواب میده ولی دیگه باید بزنید به شارژ و زیاد مهم نیست چون بالاخره در روز وقتی دارید که به شارژ کردن باتری بزارید.
    در مورد فست شارژم بگم نوت ۹ پرو بهتره و سریعتر شارژ میکنه.
    در کل هر دو گوشی های فوق العاده هستن و رابط کاربری هم سلیقه ای است بنابراین تعصب رو بزارید کنار و از تجربه کاربری خودتون بگید نه چیزایی که رو کاغذ هست.
    ممنون از تیم ۱۹ کالا ببخشید جرفام زیاد شد ولی امیدوارم به دردتون بخوره.
    در ضمن این مقایسه نسخه پرو بود در صورتی که اینجا با نسخه اس مقایسه کردن.

    1. اگه ضعیف بودن باطری و پردازنده a 51 بخاطر اندروید ۱۰ باشه باید بگم که سامسونگ بیشتر گوشی هاشو به اندروید ۱۱تغییر داده و تقریبا نقطه ضعف های a 51 کاهش پیدا کردن من خودم a51رو دارم و با بروزرسانی از اندروید ۱۰به ۱۱ تبدیل شده و خیللی خوب شده این سایت هم. در قبال a 51 خیللی اغراق کرده

  4. سلام ببخشید من میخواستم گوشی بخرم درحد ۵یا ۶ ملیون میخواستم بدونم که کدوم گوشی ازنظر دوربین و استقا مت و برای بازی هایی مثل کالاف رو بدونه لگ بیاره

    1. پوکوx3 بگیر عکاسی خوب استحکام زیاد و پردازنده اسنپ دراگون ۷۳۰ که با همین قیمت ردمی نوت ۹ پرو با پردازنده ۷۲۰اسنپ دراگون است

      1. دوتا گچشی بخاری مقایسه بایک گوشی مستحکم میکنی؟
        پوکو ها که گوریلا گلس ۱هم نیس چه برسه استحکام بهتری باشه
        تودوربین وباتری هم نوت نه پرو چون پوکو ها مصرف زیادی دارن وگرمای زیاد
        دوربین هم که نوت نه پرو حتی a7 1رو هم شکست میده

      2. سلام
        دوستان من ۲ هفته ای میشه A51 گرفتم .خیلی هم راضیم
        منتها موقع ضبط ویدیو کیفیت تصویرش میاد پایین و زمانی که دوربین رو به سوژه مورد نظر نزدیک میکنم اصلا واضح نیست .اگه تنظیمات خاصی داره لطفا راهنماییم کنید.
        باتشکر.

        1. برای عکاسی از سورژه های ریز و از فاصله نزدیگ از لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی این استفاده کنید

  5. سلام اخرنگفتین نوت ۸پروهمون شیاموی خوبه توقیمت خودش ازهمه نظر یاسامسونگ تواین قیمت نوت۸ کدوم بهتره عمل میکنه واقعا اونای داشتن میدونن راهنمایی کنن ممنون

      1. دوست متعصب و وطن دوست و غیرتی ،میشه یه گوشی کاملا ساخت داخل معرفی کنی که نه تمام امکانات این گوشیها ،فقط نیمی از مشخصات این گوشیهای چینی رو داشته باشه ،تازه کره‌ای هم نه ،میشه بفرماییدتا ماهم رگ غیرتمون باد کنه ؟

  6. سلام ۱۹ کالا به من یه گوشی میخوام از نظر باتری عملکرد و در بازی هیچ لگی نزنه به نظر شما گوشی ردمی نوت ۹ pro در این زمینه عملمردش بهتر یا A71

  7. سلام من طبق بررسی و مقایسه هایی که گذاشته بودید گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ است را خریداری کردم و به نظر من این گوشی واقعاً معرکه است اما چند وقتیه که هنگ می کنه و داخل بخش امنیت من روی گزینه ی حل اشکالات کلیک می کنم و میزنم تنظیمات شما مشکل دارد میشود به من بگید که این یعنی چه ؟ ممنون می شوم.

  8. اینم بگم شیائومی دو طرف گوریلا گلس پنجه که توی سامسونگ a51 گوریلا گلس سه و گوشی رو ضیف تر میکنه

  9. باعرض سلام و خدا قوت خدمت عوامل سایت بابت تهیه ویدیوتون . اینو می نویسم برای کسایی که بررسی مو شکافانه تری میخوان بررسی تون ضعیف بود و به بعضی از نکات سطحی اصلا اشاره نشد.و اون خانومم اصلا کال آف بلد نبود و بقول دوستمون چند تا انگشت میزد رو صفحه میگفت گرافیکش خوبه.
    خب
    اثرانگشت a51زیر صفحه است و یکم اذیت میکنه. نوت ۹اس بغلشه و یکم باحال تره ولی اگه گارد ضخیم بگیرین یکم توی عملکردش تاثیر میزاره وگرنه با گارد ژله داخل کارتونش سرعت اثر انگشت درحد صدم ثانیه هست.
    شیائومی نوت ۹اس قفل چهره قوی داره و خیلی سریع باز میکنه و شاید به ۱ثانیه نکشه ولی سامسونگ حداقل۳ثانیه طول می‌کشه .شیائومی از فاصله ی ۲.۵ متری باز میکنه و شاید بعضی ها اینو نپسندن.
    اگه گوشی جمع و جور میخواین حتما a51رو بردارین چون کوچیک تره وزنش کمتره. شیائومی پنل دوربینش خیلی بیرون زده و برای محافظت حتما باید گارد بزارید.
    شیائومی نوت ۹اس خیلی قابلیت های زیاد و جالبی داره تو رابط کاربریش ولی با این حال باگ هایی هم داره من این گوشی رو با بررسی زیاد گرفتم و چند تا از ایراداش به این شکله:
    گوشی ب طور پیشفرض هندزفری نداره و من از هندزفری سامسونگ استفاده میکنم بعضی وقتا بعد از کشیدن هندزفری اسپیکر جلویی قطع میشه و موقع تماس یه صدای بپ میده و صداش قطعه و با ری استارت کردن درست میشه. یکبارم کلا نویز گرفت و موقع آهنگ گوش دادن قرقر می کرد بعد از اینکه هندزفری رو کشیدم و به یکی زنگ زدم صدای اسپیکر جلویی خیلی خش خش داشت و با ری استارت درست شد. یجا‌ خوندم تو اروپا گزارش های زیادی اومده ک دوربین نوت ۹اس گرد و غبار میگیره و یه نمونه شم به چشم دیدم . پس اگه گوشی رو در معرض گرد وهاک میزارید باید حواستون باشه.سلفی ۳۲سامسونگ قطعا از سلفی ۱۶شیایومی بهتره و من تو حالت های مختلف اینو متوجه شدم. جزییات تو سامسونگ بیشتره.
    قطعات هردو گوشی گرونه و شیائومی کمبایم هست پس اگه گوشی تو دستتون نمیچسبع شیائومی رو بردارین ‌و یه قاب پوست لاکپشتی بندازین روش.
    شیائومی فست شارژ ۱۸واته ک تو جعبه شارژرش ۱۸واته وبه طور میانگین توی یک ساعت پر میشه ولی نکتش اینه که اگه وقتی که صد درصد شد از شارژ بکشید بعد از یه ربع میشه۹۷ ولی اگه یه بیست دقیقه بعد از شارژ بکشید بعد از نیم ساعت کار معمولی میشه ۹۵درصد.
    امیدوارم این ایراداتی که گفتم با آپدیت حل بشه.
    درمورد بنچمارک ها باید بگم شیائومی نوت۹اس با a71رقابت میکنه و اصلا جای بحث ندارد که با a51مقایسه کنید.پردازنده شیائومی (۷۲۰g) که پسوند g به معنی گیمینگه و با ۷۳۰تقریبا یکیه سامسونگ کلا پردازنده های اگزینوسش که تولید خودشه از اسنپدراگون ضعیف تره.
    یه تفاوت مهمی ک این دو گوشی دارن قیمتشونه که الان قیمت رم ۶ و حافظه۱۲۸هردو تو دیجی کالا ۵۰۰فرقشه و سامسونگ گرونه.
    این بود نظر من دیگه چیزی به ذهنم نمی‌رسه و و امیدوارم به کارتون بیاد.
    اگه غلط املایی داشت ببخشید حسش نیست دیگه. مهم اینه که حق مطلب ادا شد.

    1. این جور که شما گفتی اگه note 9sبگیریم باید به خاطر بلند گوهاش روزی چند بار گوشی رو ری استارت کنیم و اطلاعات باتری هم خوب به نظر نمیومد

  10. سلام گوشی سامسونگ a51 بهتر هست یا شیائومی نوت ۹ s

    راست که می گن شیائومی زود خراب میشه، قطعات ش هم گیر نمیاد

  11. سلام و خسته نباشین،یه انتقادی ب تست باتریتون داشتم، تو صفحه نمایشای امولد پخش ویدیو خیلی مصرف کمی داره و اگه تستای باتری سایتارو نگا کنین گوشی ای ک تو ویدیو ۲۰ ساعت گرفته تو وبگردی ۱۰ ساعت میگیره، ولی این اعداد تو صفحه ips خیلی بهم نزدیکن،برای همین برا تست باتری وبگردی معتبر تره چون بیشتر استفاده کاربرا مثل وبگردیه( چرخ زدن تو اینترنت، اینستاگرام،تلگرام و …)،، تو تستای باتری صفحه نمایشای امولد فقط وقتی قرار باشه تستای دیگه مثل وبگردی و گیم و دوربین هم بگیرن لا ب لاشون یکی دو ساعتم ویدیو میگیرن ولی هیچوقت ویدیو رو تنهایی نمیگیرن،، برا همین میخواستم بگم تو تستاتون اگه میشه وبگردی رو جایگزین ویدیو کنین نتیجه واقعی تر میشه، چون تو استفاده واقعی نوت۹ اس شارژدهیش از a51 بیشتره

    1. با سلام ممنونم از نظرتون، البته تیم فنی از چندین نظر باتری های گوشی رو بررسی و آزمایش می کنند از جمله وبگردی. تا به یک نتیجه منطقی برسند، اما به تیم مربوطه ارجاع داده خواهد شد

  12. عجب، انگار ما ایرانیا عادت کردیم به جون هم بیوفتیم گوشی کره ای یا چینی ، تو هر دوتاشون پول از جیب ما ایرانیا میره اونم با این قیمتهای نجومی ، تعصب فقط برازنده ایران و محصول ایرانیه ،اگه غیر این باشه تا قیام قیامت ما وضعمون همینه ،

  13. من که شیائومی نوت ۹ گرفتم و داره عالی عمل میکنه به نظر من نوت ۹ بهتر از سامسونگ است

  14. پس معلوم میشه نت نه اس طرف دارهای بیشتری داره منم این انتخاب میکنم برای خرید

  15. واقا؟؟من نوت ۹پرو خریدم تازه،،ولی بعضیا میگن زود خراب میشه

    1. خیر متاسفانه بعضی از روی جو سازی اینگونه نظر می دهند

  16. سلام
    درسته که میگن گوشی های شیائومی می ۹ یا نوت ۹ چه اس چه پرو چه لایت چ هرچیز دیگه ای
    زود خراب میشن و گیر میکنن؟

  17. من شیائومی رو انتخاب میکنم چون نسبت به قیمتش کارایی بهتری داره و رابط کاربری زیباتری داره

    1. شیاعومی سریع خراب میشه
      من خودم ۲ تا از عمو هام شیاعومی دارن خیلی هم باهاش کار نمیکنن ولی داغ میکنه حتی زمانی کهدتو شارژه

  18. باسلام
    درسته که شیایومی برند خوبی هستش ولی سامسونگ در موقع فروش خیلی خیلی راحت تر فروش میره که این موضوع خیلی حایض اهمیت هست.این خودش کلی امتیاز داره.

    1. داداش صحبتت درسته ولی شیائومی نوت ۹ معمولی من a51 را قورت میده هم با باتری هم با دوربین هم باعملکرد

      1. سلام گوشی سامسونگ a51 بهتر هست یا شیائومی نوت ۹ s

        راست که می گن شیائومی زود خراب میشه، قطعات ش هم گیر نمیاد

    1. با سلام مقایسه نسخه پرو با چندین مدل دیگه در سایت هست و شما می تونید استفاده کنید.

  19. من خودم شیائومی خریدم ردمی ۹ خیلی ازش راضی هستم منم برندسامسونگ همیشه میخریدم ومدنطرم A51بود ولی بانشورت ونظرات همکاران تصمیم برشیائومی گرفتم وخوشحالم وانتخاب خوبی کردم

  20. عالی خیلی ممنون بازهم لطفا مقایسه دیگر گوشی هارو بزارید لطفا

  21. سلام ردمی نوت ۹اس ارز آ ۷۱ از نظر سخت افزاری قوی تری هست اینو یادتون باشه

      1. قوی تره حاجی جان برو مقایسه اسنپ دراگون ۷۲۰gبا۷۳۰معمولی بخونی ۷۲۰g قوی تره که در ردمی نوت ۹ اس هست a71فقط از نظر دوربین قوی تره و سوپر امولد ولی بجاش نوت ۹ اس محافظ عالیی داره و کیفیت ساختش عالیه

        1. دوربینشم من عملا به مدت پنج روز در شرایط مختلف تست کردم وبا اطمینان میگم در تمام حالات دوربین ردمی نوت۹بهتر بود،بدون تعصب،شیاومی در ضمینه دوربین یک شاهکار واقعیست به خصوص دوربینmi a3که بهترین در بین تمام میان رده های بازاره لطفا تست کنید عملا تا متوجه بشین ،البته نه با یکی دو عکس

          1. Mi a3 که خیلی خرابی داشته چطور تو داری راجبش فکر میکنی a.71 هم دوربینش شاهکارتره در کل سامسونگ سلطان گوشیاست

  22. خیلی هم عالی من تونستم با راهنمایی شما ردمی نوت ۹اس بخرم و ازشم راضیم

  23. سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون
    اتفاقا شما چیزایی رو مقایسه کردین که همه هم دنبالش هستن
    حالا بماند یه سری ها میخوان ادای حرفه ای ها رو در بیارن
    وگرنه همه از بهترین مدل گوشی هم همین چیزا رو میخوایم
    بازم ممنون

  24. سلام ببخشید ردمی نوت ۹ اس دارم و ۳ روز بدون شارژ نگه میداره و تو ۱ ساعت ۳ یا ۴ درصد شارژ استفاده می‌کنه

    1. من گوشی شیایومی نوت۹اس خریدم چراباطریش یه روزمیره؟لطفاراهنماییم کنین
      بنظرشماوقتی باطری۹۵درصدداره وازشار›میکشیم مثلانیم ساعت توی اینستاباشیم باید۶۰درصدبشه؟خیلی زودش خالی میکنه بنظرم

      1. مصرف باتری بستگی به این داره که چه کارهایی رو انجام بدین

      2. بده گارانتی گوشیتو باتریش مشکل داره من برا پابجی ۲ساعت بازی میکنم یسره ۲۰ درصد میره تازه پابجی خیلی سنگین تر از اینستا وایناس بالاخره گیمه دیگه

  25. بررسی خوبی بود ولی کاش یکم در بخش اسپیکر و باتری بیشتر تمرکز میکردین.مثلا تست اجرای فیلم ۴kمیگرفتید یا بازی تا معلوم میشه دوام واقعی باتری هر دو گوشی چقدره و چقدر داغ میکنن.و کیفیت میکروفون ها رو هم تست میگردین.
    به هر حال ممنونم از ویدیو خوبتون

  26. من و پسرم هر دو نوع این گوشیها رو داریم و الآن ده روزی میشه شیائومی۹رو من خریدم.انصافا جدای از تمام محاسن شیائومی باتری قدرتمند شیائومی و فست شارژش واقعا عالیه.
    باور کنین با حجم زیادی که ازش استفاده میکنم سه روز یکبار شارژ میکنم ولی سامسونگ با همین میزان استفاده نهایتا یکروزه نیاز به شارژ داره.
    بقیه موارد رو به دوستانی که تجربه و تخصص بیستر دارند واگذار میکنم.
    ایام به کام

    1. نمیدونم شما باهاش کار کردین که سامسونگ ۱ روز میبره تا شارژ خالی کنه ولی شیائومی ۳ روز ولی توی این مقایسه توی یک ساعت فیلم سامسونگ ۴ درصد ولی شیائومی ۸ درصد شارژ مصرف کرد یاگوشی تون مشکل داره یا اینکه به قول بعضیا تعصبی هستین

      1. سلام ممنون از نظرات خوب و سازنده شما دوست عزیز، ببینید هم در ویدئو و هم در متن هر دو گفته شده که ما برای تست باتری این گوشی‌ها از یک شرایط استاندارد استفاده کردیم و طبق اون شرایط این نتیجه به دست آمده و برای اطمینان هم دو بار این تست تکرار شده، تعصب معنا نداره برای سایتی که برند‌های مختلفی رو به فروش می رسونه، این رو هم در نظر داشته باشید که نوت ۹ اس نمایشگر بزرگتری داره و ای ۵۱ هم پنل آمولد داره. در واقع معیار اصلی در این مقایسه نمایشگر هست. درسته ممکنه در استفاده معمول و سبک و استفاده‌های دیگر تا سه روز هم دوام داشته باشه به این جهت که باتری بزرگی داره، سپاس

        1. سلام. گلگسی اس ۹ بهتره یا ردمی نوت ۹ ؟ خواهشا بگید چون گلگسی پرچمداره پرسیدم

      2. شما برو قیمتو مقایسه کن میفهمی در ضمن نمایشگر شیائومی بزرگتره
        کیفیت فیلم رو نگاه کن تا بفهمی کدوم بهتر بود
        شما هیچی نمیدونی نظر نده
        من خودم نوت نه اس دارم سامسونگو میزاره تو جیبش
        گرافیک و مقایسه کن بعد بگو
        تا کی سامسونگ

        1. سلام دوستان تفاوت اصلیو زمانی خواهید فهمید ک یک قطعه ی سخت افزاری از گوشین اسیب ببینه و حتی ب کوچکترین مغازه تعمیرات در دور ترین نقطه ایران هم برین قطعات سامسونگ موجوده ولی شیائومی وحشتناک سخته گیر اوردن قطعاتش

  27. دوتایی گوشی های خوبین اما من هنوزم realme 6 pro رو ترجیح میدم قیمت و سخت افزار عالی درکنار صفحه نمایش ۹۰ هرتزی

    1. سلام مطالبی که گفتید مفید بود ولی آخر شیائومی نوت۹ بهتره یا سامسونگa51؟

    2. حرفت درسته ولی ما داریم کیفیت و کارایی گوشی رو نسبت به قیمتشون بررسی میکنیم که شیائومی نسبت به قیمت بهتره و رابط کاربری شیائومی من رو عاشق خودش کرد

  28. سلام
    درسته سامسونگ یک برندی است که به اندازه کافی در دنیا جا افتاده ولی من گوشی شیایومی را انتخاب میکنم چون از همه لحاظ از سامسونگ سره و به راحتی با دو روز کار سنگین با گوشی کردن میشه به این نتیجه رسید که ردمی نوت ۹ از گلکسی a51 شراره.
    فعلا با این اوضاع اقتصادی کشورمان بهترین انتخاب گوشیهای برند شیایومی است.هرچند واقعا از لحاظ کیفیت ساخت و قدرت و سرعت با بزرگان موبایل کاملا قابل مقایسه هستند

    1. تو اصل بلد نیستی نمیخاد مقایسه کنی شیاومی با سامسونگ رو با این توضیحاتت اصل خودتم فهمیدی کدوم بهترن

      1. آقای ایمان اگه مقایسشون مشکل داره شما نگا نکن زورتون که نکردن
        چیزی که زیاده تو وب سایت ها مقایسه گوشی ها هست برو بقیه رو نگا کن
        شما خودتون اول خوب رفتار کنین تا خوب هم جوابتون بدن
        معلوم نیست از کدوم سوراخ داری میخوری که اینجا تخریب کنی
        احتمالا خودت a 51 دارین که اینطوری رفتار میکنین

  29. سلام چقد بد بررسی میکنین شما که تخصص ندارین همینطوری گوشی نزارین توی دستتون صرفا جهت نمایش شما اصل هیچ تستی روی اینا انجام نمیدین

    1. دوست عزیز
      ما خیلی خوب بلد هستیم چطور مقایسه کنیم، شما لطفا تخصص مارو قضاوت نکنید…
      این یک سبک مقایسه است،ما برای احترام به زمان، حوصله و حجم اینترنت ۹۸ درصد از افرادی که عمدتا یک نتیجه گیری کلی از همه آپشن ها واسشون مهمه، این ویدئو رو ساختیم، هیچ کاربری حوصله این رو نداره که نیم ساعت ویدئو در مورد یه گوشی ببینه که حالا چهارتا جزئیات مثل قطر گوشی و این موارد رو بفهمه…
      اگر شما جزو افرادی هستید که بدنبال اطلاعات غیر کاربری و ریزبینانه تر هستند میتونید نقد وبررسی صفحه محصول سایت رو بخونید، اونجا اطلاعات دقیق وجود داره… با تشکرررر

      1. یعنی چی شما چطوری توی ده دقیقه میفهمین گوشی حرف نداره بلاخره اگه کارشناسی دارین حرف میزنین باید کارشناسی هم باهاش کار کنید دو روز باید با گوشی کار کنید که عیب و ایرادش مشخص بشه شما اول اون بررسی خانوم ببینین انگار الکی انگشت میزنه روش صفحه بعد میگه عجب گرافیکی لذت بردم بعد الان شما میگین مگه گیمر خانوم کارشناس

    2. سلام
      من چند روزه که شیائومی نوت ۹ اس خریدم و از همه لحاظ ازش راضی هستم.
      من قبل خرید خیلی پرس و جو کردم و اکثرا گفتن شیائونی نوت ۹ اس بهتره و الان که خودم هم دارم ازش خیلی خیلی راضیم و به نظرم انتخاب درستی کردم و از نظر من شیائومی نوت ۹ اس از سامسونگ A51 بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن