خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های سامسونگمقایسه گوشی های شیائومیمقایسه گوشی های نوکیامقایسه گوشی های هواوینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

ویدیو اختصاصی مقایسه گوشی های سامسونگ A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت۸ پرو و نوکیا ۷.۲ با توضیحات

در این ویدئو شما شاهد مقایسه گوشی سامسونگ A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت۸ پرو و نوکیا ۷.۲ یا گوشی‌های میان رده پرفروش بازار خواهید بود.

 برای یک انتخاب درست و کسب رضایت بیشتر از خرید خود، ویدئو را تا آخر تماشا کرده تا به پاسخ سوالات خود پیرامون این مدل‌های هم قیمت برسید. تیم فنی ۱۹ کالا در ویدئو موجود این مدل‌های گوشی موبایل را از نظر طراحی، دوربین، نمایشگر، عملکرد گیمینگ و… مورد بررسی و مقایسه دقیق قرار داده است.

نکته:

همان طور که می‌دانید قیمت گوشی موبایل در بازار ایران متأثر از عوامل بسیاری مثل تفاوت ارز خریداری شده، کمبود برند یا یک مدل خاص و… همیشه متفاوت و در نوسان است، خاطر نشان می کنیم که انتخاب این موارد بر اساس قیمت پایه اعلام شده به دلار بوده است. 

کدام میان‌رده از کدام برند؟

یکی از سوالات متداول خریداران در هنگام خرید گوشی میان‌رده این است که از کدام برند گوشی خود را انتخاب کنند.اخیراً شرکت‌های سازنده گوشی موبایل مدل‌های بسیار جذابی را روانه بازار کرده‌اند. اگر قصد خرید گوشی میان‌رده را داشته باشید، قطعاً سری به بازار زده‌اید و با تنوع زیاد گوشی‌های موبایل خصوصاً میان‌رده‌ها روبه‌رو شده‌اید!

تیم ۱۹ کالا به عنوان بهترین سایت مقایسه گوشی برای اینکه روند انتخاب شما را از بین این همه مدل متنوع راحت کند، سعی بر این داشته که برخی از مدل‌های میان‌رده را با هم مقایسه کند.

در ویدئو مقایسه گوشی A51 و شیائومی نوت ۸ پرو با هوآوی Y9s و گوشی نوکیا، هر چهار مدل در یک کلاس بوده و در یک محدوده قیمتی قرار می‌گیرند. از نظر حافظه و مقدار رم نیز خاطر نشان می‌شود که هر چهار مدل از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم برخوردار هستند. اولین نکته‌ای را که می‌بایست در رابطه با مقایسه گوشی A51 با شیائومی نوت ۸ پرو در نظر داشته باشید، این است که برای خرید گوشی گلکسی A51 باید هزینه بیشتری را اختصاص دهید در حالی که ردمی نوت ۸ پرو به نسبت امکاناتی که دارد از قیمت بسیار پایین‌تری برخوردارست.

مقایسه طراحی در ویدئوی مقایسه گوشی A51 و شیائومی نوت ۸ پرو با دو مدل دیگر

در اولین مرحله تست و مقایسه گوشی A51، شیائومی نوت ۸ پرو، هوآوی Y9s و نوکیا ۷.۲ این مدل‌ها از نظر کیفیت ساخت و مواد بکار رفته در ساخت بدنه و به طور کلی طراحی بررسی شده‌اند. Y9s جدیدترین گوشی سری Y است که در کنار گوشی هواوی Y9prime معرفی شد، بدنه آن از جنس گلس بوده و از نظر اندازه یک مدل تقریباً بزرگ محسوب می‌شود؛ اما امتیاز این گوشی میان‌‌رده هواوی دوربین سلفی پاپ‌آپ آن است که باعث شده گوشی از روبرو جذاب‌تر از مدل‌های رقیبش به نظر آید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

برای اطلاع از قیمت گوشی های شیائومی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید
 

گوشی جذاب دیگر این مقایسه، نوکیا ۷.۲ است که جزء بهترین میان‌رده‌های بازار در نظر گرفته می‌شود و رنگ مشکی مات آن واقعاً خاص و منحصر‌به فرد است. از طرفی این گوشی نیز همانند بسیاری از مدل‌های گوشی نوکیا از بدنه محکمی برخوردارست.

اما اگر در مقایسه گوشی A51 با شیائومی نوت ۸ پرو، هوآوی Y9s و گوشی نوکیا، ارگونومی بودن را در نظر بگیریم باید گفت که شیائومی ردمی نوت ۸ پرو در کنار همه نقاط مثبتی که دارد یک نقطه ضعف هم دارد و آن سنگین بودن آنست که ممکن است مورد پسند بعضی از کاربران قرار نگیرد؛ اما خب اکثر کاربران با آن مشکلی نخواهند داشت خصوصاً اگر طراحی زیبا و عملکرد برایشان در اولویت قرار داشته باشد. در مورد Redmi Note 8 Pro باید گفت که با وجود اینکه نسخه بعدی آن هم در برخی از بازارها عرضه شده، اما هنوز هم جزء گوشی‌های میان رده پرفروش دنیا محسوب می‌شود.

مقایسه از نظر دوربین:

بعد از طراحی نوبت به تست آپشن جذاب همه گوشی‌ها می‌رسد! در این مرحله شما شاهد تست و مقایسه گوشی A51 با شیائومی می نوت ۸ پرو، نوکیا ۷.۲ و هواوی Y9s از نظر دوربین خواهید بود.

برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید
 

در ویدئو موجود دوربین این گوشی‌ها مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید نتیجه تست را در ویدئو مشاهده کنید؛ اما برای اینکه درک بهتری از عملکرد دوربین هر یک از این مدل‌ها داشته باشید در ادامه به نوع لنز‌های استفاده شده در هر یک از مدل‌ها اشاره خواهیم کرد:

گلکسی نوت ۸ پرو:

  • لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسی
  • لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو
  • لنز ۲ مگاپیکسلی ثبت عمق تصویر
برای اطلاع از قیمت گوشی a51 به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

هواوی وای ۹ اس 

  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
  • لنز ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی پاپ آپ ۱۶ مگاپیکسلی
برای اطلاع از قیمت گوشی هواوی y9s به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

نوکیا ۷.۲

  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
  • لنز ثبت عمق ۵ مگاپیکسلی
  • لنز ۲۰ مگاپیکسلی

سامسونگ A51

  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید
  • لنز اوتراواید ۱۲ مگاپیکسلی
  • لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی
  • لنز ثبت عمق ۵ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی واید
برای اطلاع از قیمت گوشی a51 به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

در تست اول عملکرد این گوشی‌ها در نور متوسط فضای داخلی محک زده شده‌اند و در این شرایط عملکرد هر چهار مدل عالی بوده است. در ویدئو موجود عملکرد دوربین این مدل‌ها را بهتر می‌توانید ببینید؛ اما به طور کلی می‌توان گفت که هواوی Y9s تصاویر را روشن‌تر و جذاب‌تر ثبت می‌کند و حداقل مقدار نویز را دارد؛ تصاویر ثبت شده با نوت ۸ پرو هم از نظر رنگ به واقعیت نزدیک‌تر بوده و ثبت جزئیات آن هم عالیست؛ اما می‌توان گفت که گلکسی ای ۵۱ جزئیات را کمتر از بقیه ثبت کرده است. نوکیا ۷.۲ هم بعد از Y9s کمترین نویز را داشته ولی خب رزولوشن بالایی را ارائه داده است.

مقاله پیشنهادی: گوشی ارزان نوکیا

 

مرحله بعدی مقایسه گوشی گلکسی A51 با شیائومی نوت ۸ پرو با دو مدل دیگر، عملکرد این مدل‌ها در نور کم مورد بررسی قرار گرفته است. در واقع مدل‌های مختلف گوشی در نور کم نقطه ضعف خود را نشان می‌‎دهند. نتیجه این مرحله مقایسه را هم می‌توانید در ویدئو مشاهده کنید. در ادامه ویدئو مقایسه گوشی A51 با شیائومی نوت ۸ پرو با دو مدل دیگر، شاهد بررسی و مقایسه عملکرد پرتره این گوشی‌ها خواهید بود.

تصاویر سلفی در همه‌ی مدل‌ها عالی و در یک سطح هستند ولی اگر دقیقاً به جزئیات رنگ نگاه کنید، تصویر شیائومی طبیعی‌تر و تصویر نوکیا هم به واقعیت نزدیک‌تر بوده است؛ اما تصویر سامسونگ کمی تن قرمزی دارد و هوآوی رنگ پوست را کمی روشن کرده است. در کل تفاوت چندانی در ثبت جزئیات به چشم نمی‌خورد گرچه نوت ۸ پرو و A51 تا اندازه‌ای ثبت جزئیات بهتری دارند.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین گوشی huawei ، کدام گوشی هواوی را بخریم؟
ویدیو اختصاصی مقایسه گوشی های سامسونگ A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت8 پرو و نوکیا 7.2 با توضیحات

مقایسه از نظر باتری:

بدون شک عملکرد باتری برای همه کاربران از اولویت مهمی برخوردارست. از‌این‌رو این چهار مدل را از این نظر نیز مورد بررسی و مقایسه قرار داده‌ایم. شرایط استانداردی که برای این قسمت در نظر گرفته شده اجرای یک ویدئو یکسان و مشابه بر روی هر چهار مدل با میزان صدا و نور میانگین بوده است. برنده این بخش گوشی Nokia 7.2 و گلکسی ای ۵۱ بوده که کمترین میزان مصرف شارژ را داشته اند؛ ردمی نوت ۸ پرو و هواوی وای ۹ اس در مرتبه بعدی قرار می‌گیرند و به نسبت شارژ بیشتری را مصرف کرده‌اند، در ویدئو به مقدار دقیق مصرف شارژ این گوشی‌ها اشاره شده است.

برای اطلاع از قیمت گوشی نوکیا به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید
 

و اما برای تست قدرت و عملکرد، ما نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو را بر روی هر چهار مدل موجود در این مقایسه اجرا کرده‌ایم که نوت ۸پرو با اختلاف قابل‌توجه نسبت به مدل‌های دیگر در صدر جدول امتیازات این مقایسه قرار گرفت. در ویدئو مقایسه گوشی A51 با شیائومی نوت ۸ پرو با گوشی وای ۹ اس و نوکیا ۷.۲ با امتیاز بنچمارک هر چهار مدل اشاره شده؛ اما خب می‌بایست دید که در شرایط واقعی عملکرد آنها به چه صورت خواهد بود.

بازی‌ها جزء عملکرد‌های چند وظیفه‌ای محسوب می‌شوند به همین دلیل از آنها برای محک زدن عملکرد این گوشی‌ها در شرایط واقعی استفاده کرده‌ایم.

بازی‌ها جزء عملکرد‌های چند وظیفه‌ای محسوب می‌شوند به همین دلیل از آنها برای محک زدن عملکرد این گوشی‌ها در شرایط واقعی استفاده کرده‌ایم. در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که بازی کال آف دیوتی بر روی هر چهار مدل گوشی نصب و اجرا شده است. در این شرایط نوت ۸ پرو این بازی را با حداکثر تنظیمات گرافیکی و ارائه سطح قابل توجهی از جزئیات اجرا کرده است و بقیه مدل‌ها بعد از آن قرار گرفته‌اند. اگر بخواهید دقیقاً عملکرد این چهار مدل را مشاهده کنید این قسمت ویدئو کمک زیادی به شما خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت گوشی های هواوی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

مقایسه گوشی A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت۸ پرو و نوکیا ۷.۲ از نظر قدرت پردازنده:

در این حالت برای درک بهتر، ما به منوی تنظیمات گرافیکی بازی رفتیم و شما می‌توانید حداکثر سطح کیفیت گرافیک و فریم ریت گیم را برروی گوشی‌ها مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید سطح تنظیمات شیائومی بالاترین و هوآوی هم بر روی کمترین سطح کیفیت گرافیک و فریم ریت تنظیم شده و A51 و نوکیا هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار می‌گیرند.

هر یک از این گوشی‌ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. نکته‌ای که همیشه گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم این است که قبل از خرید باید اولویت خود را برای خرید گوشی موبایل مشخص کنید و بر اساس همان اولویت‌ها مدل‌هایی را مد نظر قرار دهید. در ویدئو نتیجه کارشناسی این مقایسه را می‌توانید ببیند؛

امیدواریم که این ویدئو مقایسه گوشی A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت۸ پرو و نوکیا ۷.۲ توانسته باشد به شما در انتخاب یک گوشی خوب کمک کند. برای مشاهده انواع بررسی ویدیویی موبایل ما را در پیج و سایت ۱۹کالا دنبال کنید. اگر شما تجربه کار با یکی از مدل های این گوشی های پرفروش را دارید لطفا نظرات خود رو با ما و سایر بازدید کنندگان به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

سوالات متداول

کدام یک از مدل‌های سامسونگ A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت۸ پرو و نوکیا ۷.۲ قدرت و عملکرد بهتری دارد؟

✔️ برای تست قدرت و عملکرد، ما نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو را بر روی هر چهار مدل موجود در این مقایسه اجرا کرده‌ایم که نوت ۸پرو با اختلاف قابل‌توجه نسبت به مدل‌های دیگر در صدر جدول امتیازات این مقایسه قرار گرفت. در ویدئو مقایسه گوشی a51با شیائومی نوت ۸ پرو با گوشی وای ۹ اس و نوکیا ۷.۲ با امتیاز بنچمارک هر چهار مدل اشاره شده است.

قدرت پردازنده کدام یک از مدل‌های گوشی A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت۸ پرو و نوکیا ۷.۲ بهتر است؟

✔️ در این حالت برای درک بهتر، ما به منوی تنظیمات گرافیکی بازی رفتیم و شما می‌توانید حداکثر سطح کیفیت گرافیک و فریم ریت گیم را برروی گوشی‌ها مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید سطح تنظیمات شیائومی نوت ۸ پرو بالاترین و هوآوی هم بر روی کمترین سطح کیفیت گرافیک و فریم ریت تنظیم شده و A51 و نوکیا هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار می‌گیرند.

کدام یک از مدل‌های سامسونگ A51، هوآوی Y9s، شیائومی نوت۸ پرو و نوکیا ۷.۲ از نظر دوربین از کیفیت بهتری برخوردارند؟

✔️ در تست اول عملکرد این گوشی‌ها در نور متوسط فضای داخلی محک زده شده‌اند و در این شرایط عملکرد هر چهار مدل عالی بوده است. در ویدئو موجود عملکرد دوربین این مدل‌ها را بهتر می‌توانید ببینید؛ اما به طور کلی می‌توان گفت که گوشی huawei y9s تصاویر را روشن‌تر و جذاب‌تر ثبت می‌کند و حداقل مقدار نویز را دارد؛ تصاویر ثبت شده با نوت ۸ پرو هم از نظر رنگ به واقعیت نزدیک‌تر بوده و ثبت جزئیات آن هم عالیست؛ اما می‌توان گفت که گلکسی ای ۵۱ جزئیات را کمتر از بقیه ثبت کرده است. نوکیا ۷.۲ هم بعد از Y9s کمترین نویز را داشته ولی خب رزولوشن بالایی را ارائه داده است.

نوشته های مشابه

‫۲۸ نظرها

  1. سلام دوست عزیز چرا برند شیامی هواوی بده برای مثال هواوی y9s داره با A51وA71مقایسه میشه از نظر من هواوی بهترین عالی هست هم کیفیت داره هم قیمت مناسب الان y9aوA71مثل هم هستن قیمت A71حدود ۱۲ ملیون هست ولی y9aفقط۸ ملیون از نظر هواوی هم از نظر قیمت و کیفیت برنده هست

  2. من یه ماهه که ردمی نوت هشت پرو دارم . خیلی خوبه . هم واسه بازی عالیه هم برای عکس .

  3. سلام
    من شیائومی نوت ۸پرو
    را دارم
    رودستش نیست
    تو فامیلامون همه این گوشیا هست من یبار تست یک روز کامل تست کردم با بازی call of duty
    و انواع برنامه های گرافیکی و رندرینگ
    خوب نتیجه رو رتبه بندی میکنم
    ۱_xiaomi redmi note 8 pro
    ۲_hoawie y9s
    ۳_samsung a51
    ۴_nokia 7.2

  4. من دو ماهه ردمی نوت۸ پرو دارم که توی این دوماه اعصابه منو داغون کرده و کاری کرده که من اقدام کنم به خرید galaxy a71.قبل نوت۸ یه گلکسی a7 2018 داشتم که واقعا فوق العاده بود.بعد یکسال خواستم گوشیمو ارتقاع بدم و به پیشنهاد اقوام نوت۸ پرو خریدم ولی نمی دونستم از اوج به قعر می رسم .الان پشیمونم و بهتون پیشنهاد می کنم به هیچ وجه سراغ برند هواوی و شیائومی نرید .پشیمون میشید مثل من

  5. من هواوی هم داشتم،نوکیاهم دارم اما نوکیا سالاره حیف تبلیغات نداره

    1. نوکیا آشغال من ۶.۲ و ۷.۲ داشتم مضارع ترین گوشی های الان نوکیا هستند

      1. , حامد جان میخوای نوکیا رو تخریب کنی من الان خودم نوکیا ۶.۲ دارم خدا شاهده الان ۷ماهه دارم ی لگ کوچولو م ندیدم پابجیم بازی میکنم بدون هیچ لگی اجرا می‌کنه دوستانی ک اطلاع کافی ندارید لطفاً انقدر سریع قضاوت نکنید البته هرچی بگم شما نمی‌فهمید مث حامد جان ک اصلا درحد ی دست زدن ب اون گوشیم اطلاعات کافی نداره کسی ک نوکیا بگیره دستش می‌فهمه چ سالاریه من هرچی بگم قبول نمیکنید

  6. حتما تا باحال غیر از هواوی چیزی تو دستت نگرفتی ما گفتیم کلی هواوی کل بالاش فقط دوربین بقیه چیزاش مضغرفه

  7. با سلام منم کاملا با مطالعه a51رو انتخاب کردم و خیلی خیلی راضی هستم فوق العاده هست نسبت به پولی که خرج میکنیم

  8. اینجا کاملا یکطرفه دارن مقایسه میکنن گوینده که از نوکیا خوشش اومده بودو اونو حتی از هواوی بهتر معرفی کرد اگر که اطلاع داشته باشین یه پردازندهgtبر رویه هواوی نصب شده که فط و فقط برای گیم راه اندازی شده حتی اینجور بگم که بهترین کیفیت برای بازی فورت نایت و پابجی داره واقعا ۱ طرفه مقایسه شد اصلا از این ویدئو خوشم نیومد

  9. یکی از نکات مهم ایجا انتخاب گوشی ها هست مثلا گوشی سامسونگ و شیائومی در رده ۵/۵گیلیون هستند ولی هواوی و نوکیا در رده ۴/۵ هستند و قابل مقایسه نیستند باید از گوشی هایی مانند nove 5t استفاده میکردید

    1. با سلام ممنون از نظرتون! این مقایسه‌ها با توجه به سوال متداول کاربران در مورد این گوشی‌ها تهیه شده و قیمت ملاک نبوده بیشتر تمرکز بر شناخت و مقایسه مشخصات این مدل‌هاست

    2. دوست عزیز نوا۵تی اصلا همکلاس این چهار گوشی نیست و اینها دقیقا هم کلاس و هم رده هستند، و تفاوت قیمت ها هم بخاطر وجود اجناس با ارزهای آزاد و نیمایی و یا کمبود بعضی برندها مثل شیامی در بازار ایجاد میشه و شما باید قیمت جهانی رو در نظر بگیرید

      1. بهترین گوشی هواوی هست آدمایی که چی از گوشی میدونن می‌فهمن مزخرف‌ترین گوشی سامسونگ و شیایومی هست

  10. سلام و دورو و خسته نباشید به تیم۱۹کالا مقایستون خوب بود.
    اگه میشه هانر۲۰ رو با نوا۵t و گلگسیa51 مقایسه کنید مچکر ازتیم.

  11. ممنون از مقایسه شما اما مقایسه اینجا از یک نظر ناعادلانه هست چون قیمت نوت ۸ پرو در حال حاضر ۵ و ۳۰۰
    قیمت a51 هم ۵ و ۷۰۰ قیمت نوکیا ۷.۲ هم ۵ تومن
    اما قیمت y9 s کمترین هست چهار و ۵۰۰
    و اینجا باید nova 5t با قیمت ۵ و۷۰۰ مقایسه میشد

      1. هرچقد پول بدی همونقدر آش میخوری
        الان گوشی انجوی زد هواوی هم معرفی شد اونم با قیمت ۲۴۰ دلار اصلا مشخصاتش قابل مقایسه نیست
        واقعا ارزون قیمت اونم گوشی ۵g
        واقعا حیف شد برند هواوی تحریم هست

        1. اینجا کاملا یکطرفه دارن مقایسه میکنن گوینده که از نوکیا خوشش اومده بودو اونو حتی از هواوی بهتر معرفی کرد اگر که اطلاع داشته باشین یه پردازندهgtبر رویه هواوی نصب شده که فط و فقط برای گیم راه اندازی شده حتی اینجور بگم که بهترین کیفیت برای بازی فورت نایت و پابجی داره واقعا ۱ طرفه مقایسه شد اصلا از این ویدئو خوشم نیومد

  12. با سلام و تشکر از تیم حرفه ای ۱۹ کالا
    جدا از کیفیت و قیمت مناسب اجناس
    دیدن فیلم مقایسه، یه حس خوب و انرژی مثبتی داره که صدای گوینده در اون نقش اصلی رو ایفا میکند.

  13. چقدر خوب مقایسه کردید
    نوت ۹ پرو عالیه
    نظرم راجع به شیائومی عوض شد کاملا

  14. سامسونگ A51 خیلی بهتر از بقیه است دلیلش عملکرد بهتر در کار با چندین اپ با هم هست ، و باتری سامسونگ از شیائومی تو عمل بیشتر شارژ نگه می داره ، سامسونگ سه روز و شیائومی نهایتا یک روز ، البته اگر تمام روز اینترنت استفاده کنید و حداقل ۵ تا اپ را باز نگه دارید.

    1. کار نکرده زود قضاوت نکنیم
      من الان ردمی نوت ۸ پرو دارم
      و الان از هر لحاظ هم راضی ام
      باتریش ۱ روز نیم دوام میاره که واسه گوشی
      خوبه ولی اینکه شما میگید روز یکم شک اوره یا کلا کار نمیکشید یا اینکه فقط تو جیبتونه و دست نمیزنید

    2. سلام دوست عزیز چرا برند شیامی هواوی بده برای مثال هواوی y9s داره با A51وA71مقایسه میشه از نظر من هواوی بهترین عالی هست هم کیفیت داره هم قیمت مناسب الان y9aوA71مثل هم هستن قیمت A71حدود ۱۲ ملیون هست ولی y9aفقط۸ ملیون از نظر هواوی هم از نظر قیمت و

  15. خرید موبایل ساسونگ رو از روی همین مقاله انجام دادم. واقعاً ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن