خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

تولید مدل ارزان‌قیمت دیگری از گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض!

تقریباً همه‌ی ما معتقدیم که دوران باتری‌های قابل تعویض گوشی به سر رسیده و طرح‌های مدرن باتری گوشی با ویژگی‌هایی از قبیل ضد آب بودن، جای باتری‌های قدیم را گرفته است. به حدی که این روزها باتری قابل تعویض یک اصطلاح بیگانه به نظر می‌رسد؛ اما قرار است یک گوشی سامسونگ با این نوع باتری‌ قدیمی دوباره تولید شود.

در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی سامسونگ که در سایت موجود بوده گوشی سامسونگ گلکسی A01 محسوب می‌شود و این احتمال هست که نسخه بعدی این گوشی همان مدلی باشد که این شرکت قصد دارد از باتری قابل تعویض در آن استفاده کند. اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت برای کاربردهای معمولی و استفاده معمول هستید، این دستگاه را هم می‌توانید به عنوان یک گزینه ارزان قیمت مد نظر قرار دهید. گرچه  گلکسی ای ۱۰ و ای ۱۰ اس نیز جزء گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ سری a محسوب می‌شوند. تاکنون سامسونگ از این سری ارزان قیمت هم چند مدل را معرفی کرده است.

 

با این حال سامسونگ در نظر دارد باتری‌های قابل تعویض را دوباره برای تلفن‎های همراه بکار گیرد، با این کار قیمت تمام شده‌ی گوشی‌ها را کاهش می‌دهد.

بله، Samsung در حال کار بر روی مدلی از گوشی‌موبایل با شماره مدل SM-A013F است که احتمالاً همان گوشی گلکسی A01e با باتری قابل تعویض باشد. این دستگاه یک گوشی کم مصرف با باتری ۳،۰۰۰ میلی آمپربوده که ازنظر حافظه نیز در دو نسخه  ۱۶/۳۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. درست است! این مدل یک گوشی اقتصادی به شمار می‌رود و مشخصات پایین‌تری نسبت به اکثر گوشی‌های این روزها دارد. بر اساس عکسی که از این گوشی توسط در وبسایت samMobile به ثبت رسیده، نکات مهم و کلیدی به چشم می‌خورد که نشان‌دهنده گوشی‌موبایل جدیدی با باتری قابل تعویض است.

 

تصویر به وضوح یک باتری قابل تعویض را برای این دستگاه نشان می‌دهد. برای گوشی‌های این رده باتری قابل تعویض معقول به نظر می‌رسد؛ زیرا این گوشی‌ها فاقد رتبه IP یا گواهی ضد آب هستند. بنابراین، داشتن باتری قابل تعویض حداقل بدین معنی است که می‌توان فراتر از عمر مفید باتری از این گوشی استفاده کرد به این دلیل که باتری را می توان عوض کرد.

 

سایر اطلاعات مرتبط با گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

اطلاعات بیشتر در مورد این پیشرفت سامسونگ در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. هنوز مطمئن نیستیم آیا این مدل گوشی در واقع Galaxy A01e است یا گوشی دیگریست. اگر این خبر صحیح باشد، باید منتظر بازگشت دوباره‌ی باتری‌های قابل تعویض در بازار گوشی‌های موبایل باشیم. در حال حاضر گوشی Samsung Galaxy A01 🛒ارزان‌ترین گوشی سامسونگ موجود در سایت هست که شما می‌توانید خریداری کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

مدل ارزان قیمت دیگری از گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض

 

نظر شما در رابطه با بازگشت دوباره‌ی باتری‌های قابل تعویض چیست؟ آیا نسخه بعد گوشی 🛒سامسونگ گلکسی ای ۰۱ از این نوع باتری استفاده خواهد کرد یا خیر؟ از معایب و مزایای این نوع باتری‌ها چه می‌دانید؟ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ نظرات ارزشمند خود را با ما در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن