خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

قیمت و مشخصات کلیدی منتشر شده از گوشی ‌های جدید آیفون!

یکی از شایعاتی که مدت‌هاست در مورد گوشی ‌های جدید آیفون در تیتر خبرها قرار دارد این است که اپل احتمالاً امسال اندازه‌های جدیدی از صفحه نمایش را معرفی خواهد کرد. یکی از گوشی‌های آیفون ۱۲ احتمالاً صفحه نمایش ۵.۴ اینچی خواهد داشت (این درحالی است که کوچکترین گوشی در بین گوشی‌های آیفون تاکنون اندازه‌‍ای برابر ۵.۸ اینچ دارد) و آیفون ۲۰۲۰ پرو مکس می‌تواند به بزرگی ۶.۷ اینچ باشد؛ اما آیفون ۱۱ پرو مکس به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی مجهز شده است.

 

همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که صفحه نمایش آیفون ۱۲ سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز را خواهد داشت. اکثر گوشی‌ های جدید آیفون از نمایشگر‌هایی با سرعت ۶۰ فریم‌در‌ثانیه یا ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند، اما سایر گوشی‌ها مانند OnePlus 7T و OnePlus 7 Pro از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز استفاده کرده‌اند. گوشی گیمینگ Razer Phone 2 نیز دارای صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. نرخ تازه سازی بیشتر باعث می‌شود یک 🛒گوشی موبایل هنگام پیمایش از صفحات وب و برنامه‌ها سریع‌تر و نرم‌تر عمل کند.

قیمت و مشخصات کلیدی منتشر شده از گوشی‌های جدید آیفون!

قیمت و مشخصات کلیدی منتشر شده از گوشی ‌های جدید آیفون!

قیمت احتمالی گوشی های جدید آیفون:

در زمان خرید گوشی قیمت گوشی در انتخاب یک مدل حرف اول را می‌زند این امر خصوصاً اگر طرفدار برند اپل باشید از اهمیت بیشتری برخوردارست. اما اپل احتمالاً با ارائه قیمت‌های کمتر وفاداران به برند خود را شگفت زده خواهد کرد.

 

تاکنون خبرهایی مربوط به گوشی آیفون ۱۲ منتشر شده و اکنون ما در مورد طراحی و برخی از مشخصات آن اطلاعاتی داریم. برای مثال این احتمال هست که گوشی‌ های جدید آیفون از نمایشگری با لبه های تخت استفاده کنند. امروز خبرهایی نیز پیرامون قیمت‌گذاری این گوشی‌ها منتشر شده است. گفته می‌شود که آیفون ۱۲ پرو مکس که از نمایشگر ۶.۱ اینچی استفاده کرده با قیمت پایه ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ اما بر اساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده جانشین و یا نسخه بعدی آیفون ۱۱ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و نسخه کوچکتر آن با نمایشگر منحنی ۵.۴ اینچی به ترتیب قیمت‌هایی برابر با ۷۴۹ و ۶۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

قیمت و مشخصات کلیدی منتشر شده از گوشی‌های جدید آیفون!

قیمت و مشخصات کلیدی منتشر شده از گوشی‌ های جدید آیفون

گفته می‌شود که جایگزین آیفون ۱۱ و نسخه کوچکتر آن از گوشی های جدید آیفون احتمالاً از شبکه ۵G پشتیبانی کرده و نمایشگر آنها از نوع OLED خواهد بود.

 

گفته می‌شود که جایگزین آیفون ۱۱ و نسخه کوچکتر آن از گوشی‌های جدید iPhone احتمالاً از شبکه ۵G پشتیبانی کرده و نمایشگر آنها از نوع OLED خواهد بود. رندرهایی که تاکنون در رابطه با این گوشی‌ها نیز منتشر شده استفاده از دوربین دوگانه در این مدل‌ها را تأیید می‌کند. البته در نظر داشته باشید که ممکن است این قیمت‌ها تغییر کند؛ اما اگر برچسب‌های قیمتی اعلام شده برای گوشی ‌های جدید آیفون صحت داشته باشد، در سال ۲۰۲۰ شاهد گوشی‌های ارزان‌تری از این برند خواهیم بود. سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش تعداد گوشی‌های پرچمداری بودیم که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند؛ اما ظاهراً اپل نمی‌خواهد برای آن هزینه‌ی بیشتری را بپردازند.

 

نکته‌ی دیگر اینکه، با توجه به بحران به وجود آمده به دلیل شیوع COVID-19 ممکن است این گوشی‌ها تا اواخر سال ۲۰۲۰ به بازار نیایند. احتمالاً ما در چارچوب زمانی اکتبر-نوامبر شاهد این گوشی‌ها خواهیم بود. نظر شما در مورد طراحی گوشی های جدید آیفون چیست؟ نظرات خود را با ۱۹ کالامگ به اشتراک گذارید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن