خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

قیمت، تاریخ رونمایی و مشخصات احتمالی گلکسی نوت ۲۰

شایعات تاریخ انتشار ، قیمت و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۱/ گلکسی نوت ۲۰

گرچه خبرهای مربوط به سری گلکسی اس ۲۰ این روزها داغ است؛ اما گلکسی نوت ۲۰ یا گلکسی نوت ۱۱ نیز فراموش نشده است. در اینجا به مواردی اشاره خواهیم کرد که انتظار می‌رود پیرامون گلکسی نوت ۲۰ اتفاق بیافتد.

مدتی است که شایعاتی حول این محور می‌چرخد که احتمالاً شرکت سامسونگ دیگر سری گلکسی نوت را در سال ۲۰۲۰ تولید نخواهد کرد. در واقع این خبرها از این حکایت دارد که سامسونگ قرار است گلکسی نوت را با سری اس خود ادغام کند؛ اما قرار نیست که S Pen را به طور کلی حذف کند. گرچه برخی از خبرها هنوز این موضوع را عنوان می‌کنند؛ اما هنوز samsung این خبر را تأیید نکرده؛ از طرفی نیز گزارشات زیادی پیرامون این موضوع منتشر نشده است.

اگر این موضوع صحت نداشته باشد و قرار باشد که این دستگاه تولید شود فرض بر این است که پادشاه فبلت‌های جهان به نام گلکسی نوت ۲۰ در ماه اوت ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.

مطمئناً بعد از رونمایی از گلکسی اس ۲۰ در تاریخ ۱۱ فوریه، نسبت به برنامه سامسونگ پیرامون تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی نوت ۱۱ یا گلکسی نوت ۲۰ خبرهای بیشتری منتشر خواهد شد.

اخیراً طرح مفهومی از گلکسی نوت ۲۰ در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده است:

گلکسی نوت 20

شکل ماژول دوربین عقب نشان می‌دهد که همان سبک Domino را به خدمت گرفته که انتظار داریم در Galaxy S20 نیز شاهد آن باشیم. در قسمت پایین نیز فضای کمتری برای میکروفون، بلندگو ، درگاه شارژ USB-C و قلم S Pen مشاهده می شود، اما هیچ اثری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری وجود ندارد.

دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور یک بار دیگر در سمت چپ گوشی قابل مشاهده بوده و جایگاه آنها فضای کافی برای S Pen را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد، در حالی این کلید‌ها در S20 در سمت راست قرار دارند. برای کاربران دست راست ممکن است این احساس غیر طبیعی باشد؛ اما چپ‌دست‌ها را خوشحال خواهد کرد. سنسور اثر انگشت مورد دیگریست که در اینجا دیده نمی‌شود؛ اما مطمئناً با پنل نمایش تلفیق گردیده است، 

برخی از مشخصات ذکر شده برای گلکسی نوت ۲۰، به یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی از نوع AMOLED با روکش گوریلاگلس ۶ با نسبت تصویر ۱۹: ۹ و رزلولوشن ۱۴۴۰×۳۰۴۰ پیکسل اشاره دارد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

پردازنده گوشی note20 اسنپدراگون ۸۶۵ بوده و تا ۱۲ گیگابایت رم را در برخواهد داشت. همچنین از گواهینامه ضد آب برخوردار بوده و برای تغذیه، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در آن بکار گرفته خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی موبایل سامسونگ به شارژ سریع ۵۵ وات و شارژ معکوس ۱۸ وات نیز مجهز شود.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که چندین منبع خبری تاکنون بدان اشاره کرده‌اند، استفاده از دوربین زیر نمایشگر است. در واقع همان ویژگی که سایر گوشی‌های مدعی ۲۰۲۰ سامسونگ مثل گلکسی فولد ۲، گلکسی اس ۲۰ و یا گلکسی زد فلیپ از آن برخودار نخواهند بود.

قیمت پادشاه فبلت‌های دنیا چه قدر خواهد بود؟

در رابطه با قیمت گوشی نوت ۲۰ هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است. مطمئنا بعد از رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ با تراشه جدید کولکام پیشگویی دقیق‌تری را می‌توان پیرامون آن انجام داد.

یکی دیگر از مواردی که احتمال آن زیاد است تعییر نام آن از گلکسی نوت ۱۱ به گلکسی نوت ۲۰ است. در روزهای آینده اخبار بیشتری را پیرامون آن منتشر خواهیم کرد. اگر قصد خرید گوشی نوت ۲۰ دارید باید کمی صبر کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن