خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

قرارداد جدید ساسونگ برای بی‌رقیب ماندن در تولید گوشی تاشو

طبق گزارش‌های اخیر DOWOO INSYS، سازنده شیشه فوق العاده نازک (UTG) یک قرارداد انحصاری با سامسونگ بسته است، بدین معنی که این شرکت ملزم است تنها محصولات خود را در این زمینه به سامسونگ بفروشد.

ظاهراً، این قرارداد مطابق با اهداف شرکت سامسونگ در کسب محبوبیت و بالا بردن دوام برای صفحه نمایش گوشی‌های تاشو هماهنگ است.طبق گزارش ها DOWOO INSYS قادر به ساخت نمایشگرهایی با ضخامت ۱۰۰ میکرومتر است که احتمالاً سازنده می‌تواند ضخامت آنها را به ۳۰ میکرومتر کاهش دهد. از آنجا که این شیشه در برابر خراش مقاوم است، می‌تواند دوام گوشی‌های تاشو را افزایش دهد.

چرا قرارداد جدید ساسونگ برای بی‌رقیب ماندن در تولید گوشی تاشو به این شرکت کمک می‌کند؟

قرارداد جدید ساسونگ برای بی‌رقیب ماندن در تولید گوشی تاشو

DOWOO INSYS امیدوار است که از روند تاشو سود ببرد DOWOO INSYS یک شرکت نسبتاً جدید است. درست مانند سامسونگ، در کره جنوبی فعالیت دارد. این شرکت از زمان آغاز به کار در سال ۲۰۱۰، ۱۰٫۳ میلیون دلار سرمایه‌ از سامسونگ دریافت کرده است. ظاهراً این سازنده در حال حاضر می‌تواند ۵۰۰۰۰۰ پنل UTG را هر ماه تولید کند. با این حال، یک مشکل وجود دارد. ظرفیت تولید مورد نیاز برای سامسونگ هنوز محقق نشده است.

این بدان معناست که میزان خروجی ۵۰۰۰۰۰، نرخ قابل بهره برداری نیست. این شرکت می‌خواهد عرضه را افزایش دهد و برای این کار نیاز به بودجه دارد و ظاهراً امیدوار است که سامسونگ ناجی او باشد و سرمایه مورد نیازش را تأمین کند. جدا از بازده پایین، مسئله دیگری نیز وجود دارد.

از آنجایی که UTG در دوران ابتدائی سخت و تولید است، ساختن آن هزینه‌های زیادی دارد. با این وجود سامسونگ قبلاً قرارداد خود را با  DOWOO INSYS امضا کرده است. همانطور که گفته شد این قرارداد تأمین کننده پنل را متعهد می‌کند تا همچنان منبع انحصاری سامسونگ باشد. این نکته بدان معنی است که نمی‌تواند پنل های UTG خود را به عنوان مثال هواوی به شرکت های دیگر ارائه دهد. پس از انقضای قرارداد، این شرکت برای فروش پنل به شرکت‌های دیگر آزاد خواهد بود. از این گذشته، بازار تاشو برای رشد مناسب است. علاوه بر تلفن های هوشمند، ممکن است در آینده شاهد تبلت‌ها و لپ تاپ‌های قابل تاشو نیز باشیم.

آینده گوشی‌های تاشو در دستان سامسونگ

گوشی‌های تاشو سامسونگ به احتمال زیاد بر بازار چند سال دیگر تسلط خواهند یافت. به نظر می رسد سامسونگ در حال حاضر تنها بازیکن واقعی در بازار تاشو است؛ زیرا در این زمینه Royole یک شرکت اصلی نیست و Huawei گرفتار مشکلات داخلی است. از طرف دیگر سامسونگ اعلام کرده است برنامه ریزی برای معرفی دو تلفن تاشو در سال آینده دارد. داشتن پنل UTG می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا خود را از سایر شرکت ها متمایز کند. سامسونگ مایل به فروش گوشی‌های تاشو بیشترست و برای رسیدن به این هدف، دوام و مقرون به صرفه بودن از عوامل مهم هستند.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن