خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایلاخبار هوآویگجت‌های هوشمند

رونمایی از محصولات جدید هواوی: از تبلت تا تلویزیون!

هواوی روز گذشته (۲۵ نوامبر ۲۰۱۹) در یک رویداد بزرگ که در شانگهای برگزار کرد و تبلت جدید پرچمدار اندرویدی خود یعنی MatePad Pro را رونمایی کرد. در کنار آن، دو لپ تاپ MateBook، دو تلویزیون هوشمند و یک بلندگو هوشمند Sound X نیز معرفی شد!

MatePad Pro

رونمایی از محصولات جدید هواوی: از تبلت تا تلویزیون!

بعد از مدتها انتظار، هواوی بالاخره از MatePad Pro که اولین تبلت ۵G و پانچ دنیاست رونمایی کرد، یک تبلت رده بالا که رقیب جدی Apple iPad Pro و Samsung Galaxy Tab S6 است. پیش از این درباره مشخصات میت پد پرو پیش از رونمایی صحبت کردیم.

 

MateBook

رونمایی از محصولات جدید هواوی: از تبلت تا تلویزیون!

میت بوک دی ۱۴ و ۱۵ جدیدترین لپ تاپ‌های هواوی در دو نوع  ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی با سخت افزار و طراحی یکسان عرضه می‌شوند. هر دو دارای صفحه نمایش ۱۰۸۰p با نسبت ابعاد ۱۶:۹، حاشیه‌های باریک و اسکنر اثر انگشت برای ورود سریع هستند. وزن ۱۴ اینچ تنها ۱٫۳۸ کیلوگرم بوده و ۱۵ اینچی آن در ۱٫۶۲ کیلوگرم وزن دارد.

هر دو لپ تاپ با پردازنده‌های نسل دهم Intel core i5 / i7 همراه هستند. در بخش گرافیکی، GeForce MX250 از NVIDIA را شاهد هستیم. رم ۸/۱۶ گیگابایت و حافظه SSD تا ۵۱۲ گیگابایت دارد. از لحاظ نرم افزاری با ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود اما نسخه‌ای نیز وجود دارد که لینوکس را برای کسانی که ترجیح می‌دهند، اجرا کند.

تلویزیون هوشمند

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

تلویزیون هوشمند V65 و V75 همانگونه که از نامشان مشخص است؛ ۶۵ و ۷۵ اینچی هستند. هر دو تلویزیون هوشمند ۴K بوده با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز و سیستم عامل هارمونی هواوی همراه هستند. این نمایشگر بدون هیچ حاشیه است. Huawei در قسمت بالا به آنها دوربین اضافه کرده که برای کنفرانس ویدیویی مناسب است و همچنین میزبان برخی از ویژگی‌های ردیابی عمقی است که امکان ردیابی اساسی بدن و کنترل حرکات را فراهم می‌کند.

رونمایی از محصولات جدید هواوی: از تبلت تا تلویزیون!

تلویزیون‌های جدید دارای چیپست چهار هسته‌ای و رم ۴ گیگابایت و حافظه ۶۴ گیگابایتی هستند. در بخش نرم افزاری، سیستم عامل Harmony هوآوی چندین ویژگی اختصاصی مانند Huawei Share، کنترل خانه هوشمند و … است. هواوی همچنین برای داشتن صدای همه‌جانبه‌تر، یک سیستم ۹ بلندگو برای آن در نظر گرفته، همچنین این محصولات از بلوتوث ۵٫۰ و Wi-Fi دو باند پشتیبانی می‌کنند.

بلندگو Sound X

رونمایی از محصولات جدید هواوی: از تبلت تا تلویزیون!

بلندگوهای هوشمند Sound X هواوی با همکاری شرکت صوتی فرانسوی Devialet ساخته شده است. این دستگاه صدای فراگیر را با دو ساب ووفر ۳٫۵ اینچی ارائه می‌دهد. طراحی آکوستیک Push-Push Devialet مانع از تحریف صدا در سطوح بالاتر می شود. Sound X از قابلیت NFC برخوردار بوده و تمام عملکرد‌های سنتی بلندگو هوشمند را با دستورات صوتی و کنترل دستگاه های هوشمند از طریق HiLink هوآوی ارائه می‌دهد. از بلوتوث ۵٫۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن