خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار ریلمیاخبار گوشی موبایل

رونمایی از محصولات جدید ریلمی اوپو: سری ریلمی ۶ و ریلمی بند

امروز در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۰ برند ریلمی در رویدادی از سه محصول خود به نام‌های ریلمی۶، ۶ پرو و ریلمی بند در هند رونمایی کرد. فروش این محصولات از ۱۱مارس نیز آغاز خواهد شد. هر دو گوشی هوشمند سری ریلمی ۶  Realme از طریق آمازون هند و Realme.Com در دسترس خواهند بود.

این شرکت همچنین اولین دستبند سلامت خود با نام Realme Band را هم راه اندازی کرد و نکته جالب اینکه به تمام ۱۵۰۰ نفر حاضر در این رویداد یک ریلمی بند هدیه داد.

مشخصات ریلمی بند

این دستبند سلامت از نمایشگر LCD منحنی ۰.۹۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰ در ۸۰ پیکسل برخوردارست. می‌تواند تا ۶۴ حرف در یک صفحه نشان دهد. یک دکمه لمسی وجود دارد که به لطف حسگر گرانشی می‌تواند برای ناوبری و سایر عملیات‌ها استفاده شود. این بند دارای مواد TPU است که در مقابل آب، سرما، روغن و … مقاوم است.

ریلمی بند

در ریلمی بند یک باتری ۹۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که ادعا می‌شود تا ۹ روز بدون فعال کردن عملکرد ضربان قلب دوام دارد.  ردیابی ضربان قلب و مانیتور کیفیت خواب، هشدار کم تحرکی و پیگیری  ۹  حالت ورزشی از دیگر مشخصات آن است.

 

مشخصات ریلمی ۶ پرو

Realme 6 Pro  از نمایشگر ۶.۶ اینچی با وضوح کامل HD + LCD با نرخ تجدید ۹۰هرتزی، هول پانچ دوتایی، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۶۰ درصد  برخوردار بوده و برای پوشش آن از  Gorilla Glass 5 استفاده شده است.

ریلمی 6 پرو

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

این گوشی دارای تراشه Snapdragon 720G  همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 618، حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 خواهد بود که تا ۲۵۶ گیگابایتی قابل ارتقاء است.

ریلمی ۶ پرو سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری سفارشی Realme UI 1.0 را اجرا می‌کند. همچنین از باتری ۴،۳۰۰ میلی آمپری بهره‌مند است و از شارژ سی واتی پشتیبانی می‌کند.

در مورد دوربین آن باید گفت که دارای یک دوربین چهارگانه در بخش پشتی است که از یک لنز اولیه ۶۴ مگاپیکسلی (F / 1.8) سامسونگ GW1، یک لنز ۸ مگاپیکسلی (F / 2.3) با زاویه دید عریض، یک لنز ۱۲MP  با بزرگنمایی دیجیتال ۲۰ برابر و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردارست.

 

مشخصات Realme 6

ریلمی ۶  از نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح کامل HD + با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۰۴۰ پیکسل، سرعت تجدید ۹۰هرتزی، هول پانچ تکی و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۵ درصد بهره می‌برد.

ریلمی 6

این گوشی به تراشه MediaTek Helio G90T SoC به همراه ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 مجهز شده است که تا ۲۵۶ گیگابایتی قابل ارتقاء است.

ریلمی ۶  سیستم عامل اندروید ۱۰ را با رابط کاربری سفارشی Realme UI 1.0 اجرا می‌کند. انرژی آن نیز توسط یک باتری ۴،۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع VOOC 4.0 30W تأمین می‌شود.

از نظر عکاسی، Realme 6 همچنین دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW1، یک لنز ۸ مگاپیکسلی (F / 2.3) با زاویه دید عریض لنزهای ۲ مگاپیکسلی مونو و ماکرو می‌شود.

منبع: ۹۱ موبایل

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن