خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

رندرهای جدید آنر V30!

رندرهای جدید از گوشی آنر V30 تمام جهات این دستگاه و چینش دوربین سلفی دوگانه آن فاش شده است. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، آنر قصد دارد تا بزودی از این اسمارتفون جدید خود رونمایی کند.

نسل قبلی این گوشی موبایل با نام  آنر V20 اولین گوشی هوشمندی بود که از صفحه نمایش خود با یک حفره درون صفحه استفاده کرد و اکنون این دومین دستگاه این برند است که از نوع طراحی استفاده می‌کند. رندرهای جدید البته از ویژگی‌های جدیدتری نیز حاکی هستند. این تصاویر طراحی کامل آن را نشان داده و اطلاعات جدیدی از مشخصات گوشی را فاش می‌کنند.

مشخصات وی ۳۰ در رندرهای جدید

در رندرهای جدید یک بریدگی بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است که دو ربین سلفی دوگانه را د رخود جای داده است. نکته دیگری که از این تصاویر قابل دریافت است حذف جک ۳٫۵ میلی ملتری هدفون از گوشی جدید خواهد بود و کاربر برای استفاده از هندزفری و هدفون‌های سیمی باید از دانگل استفاده کند. حذف جک ۳٫۵ میلی متری یک اتفاق نادر در گوشی‌های آنر است و باید دید این برند دلیل آن را چه ذکر خواهد کرد. علاوه بر این موارد پنل نمایشگر آن به احتمال زیاد ال سی دی خواهد بود.

در مورد دوربین‌ها هم با دقت در رندرها می‌توان فهمید که از دوربین سه‌گانه استفاده شده که کمی نیز از بنده بیرون زده است و برجسته است. با توجه به اینکه دوربین‌های با مگاپیکسل بالا دیگر پدیده عجیبی در دنیای موبایل نیست به احتمال بسیار زیاد شایعات استفاده از لنز ۶۴ مگاپیکسلی در دروبین اصلی وی ۳۰ اصلاً دور از انتظار نیست.

گفته می شود آنر برای این محصول چیپست کایرین ۹۹۰ را پیش بینی کرده است که از قابلیت اتصال ۵G برخوردارست. در بخش امنیتی نیز حسگر اثر انگشت فیزیکی در بخش لبه راست دستگاه مشاهده می‌شود.

۲۶ نوامبر ۲۰۱۹ تاریخ رونمایی از این محصول جدید انر بوده و به احتمال زیاد در بازار بین المللی با نام  Vera 30 به فروش خواهد رسید. شایان ذکر است هنوز قیمت گوشی تخمین زده نشده است.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن