خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های ایفونمقایسه گوشی های هواوی

دوربین Mate 20 Pro در مقابل iPhone XS

تقریبا اکثر پرچم داران سال ۲۰۱۸ معرفی شده اند. Galaxy Note 9 و iPhone XS بدون شک دو محصول جنجالی سال ۲۰۱۸ به حساب می آیند. موبایل های پیکسل ۳، پیکسل ۳ ایکس ال هوآوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس ۶ تی مدل های پرچم دار دیگری هستند که انتظار می رود در سال ۲۰۱۸ معرفی شوند. به لطف اطلاعات منتشر شده به صورت غیر رسمی تقریبا اکثر خصیصه های این چند گوشی مشخص شده اما یکی از مواردی که می بایست تا زمان رونمایی منتظر بود ارزیابی عملکرد دوربین آنها است اما به لطف امتیازات ثبت شده در برخی بنچمارک ها پیرامون دوربین می توان تاحدودی عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار داده و یا حتی اندازه و کیفیت نمایشگر آنها را حدس زد.

دوربین Mate 20 Pro در مقابل iPhone XS

به لطف یک سری اطلاعات ثبت شده در بنچمارک های DxOMark یک ارزیابی از دوربین شکل گرفته است. DxO Labs در میان صنعت دوربین (خصوصا دوربین موبایل) بسیار شناخته شده و محبوب بوده از این رو گذراندن آزمایشهای DxOMark برای اکثر شرکت های ساخت موبایل به یک عادت همیشگی تبدیل شده است به این دلیل که آنها می خواهند بدانند که امتیاز آنها در این بنچمارک چه قدر بوده تا بتوانند آن را به عنوان شاخصی جهت مقایسه دوربین گوشی های خود با سایر محصولات در نظر بگیرند. در رابطه با امتیازات به دست آمده از این سه گوشی گفته می شود که اگر این مقادیر دقیق باشد برای شرکت اپل خوشایند نخواهد بود اما برای شرکت های گوگل و هوآوی خبر خوبی به حساب می آید.

دوربین Mate 20 Pro در مقابل iPhone XS

براساس این تصویر منتشر شده Huawei Mate 20 Pro با تفاوت چشمگیر نسبت به بقیه و امتیاز ۱۱۶ در صدر قرار دارد. گوگل پیکسل ۳ نمره ۱۰۷ و امتیاز آیفون ایکس و آیفون ایکس مکس هر دو ۱۰۴ است. یکی از گوشی هایی که در حال حاضر بالاترین رتبه در بازار را دارا است یعنی پی ۲۰ پرو امتیاز ۱۰۹ و آیفون ایکس با امتیاز ۹۷ در رتبه بعدی قرار می گیرد.

در این لیست نمره گوشی هوآوی میت ۲۰ پرو ۱۱۶ بوده که هوآوی پی ۲۰ پرو را در این میدان رقابت کنار زده است. همانند گوشی پی ۲۰ پرو،این پرچمدار هم از سه دوربین برخوردار بوده اما به جای تنظیمات عمودی ماژول دوربین به صورت دایره ای در وسط پنل عقب جایی داده شده است. leaker Ice Universe به تازگی در تویتر خود اعلام کرده که کیفت عکس های میت ۲۰ پرو، دوربین گوشی های سامسونگ و اپل را در سال آینده زیر سوال خواهد برد. این لیست منتشر شده نشان می دهد که پی ۲۰ پرو همچنان در مقابل این دو گوشی جدید مقاومت می کند اما دو گوشی تازه معرفی شده اپل پایین تر از آنها قرار گرفته و امتیازی برابر با ۱۰۴ دارند. همچنین امتیاز OnePlus 6T برابر با ۹۹ بوده و تنها ۳ امتیاز از OnePlus 6 بیشتر دارد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن