خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلجعبه گشاییویدئو

جعبه‌گشایی سری می ۱۰؛ پرچمدار قدرتمند ۲۰۲۰ شیائومی

بعد از کنسل شدن کنگره بین‌المللی گوشی موبایل بارسلونا امروز شیائومی به صورت آنلاین از گوشی‌های سری پرچمدار خود رونمایی کرد. به طور کلی تاکنون این پرچمدار شیائومی در دو مدل گوشی شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو معرفی شده است. این امکان نیز وجود دارد که شیائومی مدل‌های دیگری را از این سری رونمایی کند. در ویدئو موجود شما با جعبه گشایی سری شیائومی می ۱۰؛ پرچمدار قدرتمند ۲۰۲۰ شیائومی آشنا خواهید شد.

از نظر طراحی در واقع هر دو مدل مشابه به هم بوده و از یک زبان طراحی بهره برده‌اند. پنل عقب این دو مدل از گوشی‌ شیائومی به صورت انحنادار طراحی شده و هر دو از نمایشگری استفاده کرده‌اند که دربردارنده یک هول_پانچ مجزا در قسمت سمت چپ و بالای خود است. علاوه بر پنل عقب نمایشگر این گوشی‌ها نیز به صورت انحنا‌دار طراحی شده است. ظاهراً پنجره اسپیکرها در لبه بالا و پایین جای داده شده است. پورت شارژ هر دو USB-C بوده و از زمان عرضه شیائومی می ۶ این گوشی‌ها فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند.

xiaomi mi 10

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این دو مدل نیز خاطر نشان می‌شود که هر دو از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره برده‌اند. نوع پنل بکار رفته در این نمایشگر‌ها AMOLED است. کیفیت تصویر FHD+ را ارائه داده و از HDR 10+ نیز پشتیبانی می‌کند. بر‌خلاف گلکسی اس ۲۰ و یا گوشی وان پلاس ۸ شیائومی تصمیم گرفته تا در این نمایشگر‌ها از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی استفاده کند. همان طور که قبلاً نیز در خبرها اعلام شد این گوشی شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و رم LPDDR5 بهره خواهند برد. همچنین حافظه داخلی آن نیز از نوع UFS 3.0 است.

دوربین:

در رابطه با دوربین‌ این دو گوشی شیائومی نیز خاطر نشان می‌شود که لنز اصلی بکار رفته در mi 10 و mi 10 pro قطعاً ویژگی برجسته این مدل‌ها محسوب می‌شود. در کل ماژول بکار رفته در آنها چهارگانه بوده، اما تفاوت شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو مربوط به لنز‌هایی است که در ماژول دوربین آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

ماژول بکار رفته در Mi 10 شامل یک لنز زاویه باز ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. هیچ لنز تله‌فوتویی در آن به چشم نمی‌خورد و این امر را می‌توان دلیل برتری شیائومی می نوت ۱۰ نسبت به xiaomi mi 10 دانست.

در مقابل Mi 10 Pro نیز لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را به خدمت گرفته که با لنز‌های اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو ترکیب ۴ گانه دوربین اصلی آن را شکل داده است. این ترکیب سخت‌افزاری به خدمت گرفته شده برای دوربین شیائومی می ۱۰ پرو را در ردیف بهترین گوشی از نظر DxoMark قرار داده است. در ویدئو جعبه گشایی شیائومی می ۱۰؛ پرچمدار قدرتمند ۲۰۲۰ شیائومی شما با طراحی این گوشی جذاب شیائومی آشنا خواهید شد. در مورد قیمت گوشی ها هنوز تخمین زده نشده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

دوربین می 10 شیائومی بهترست یا می 10 پرو؟

✔️ لنز اصلی بکار رفته در mi 10 و mi 10 pro قطعاً ویژگی برجسته این مدل‌ها محسوب می‌شود. در کل ماژول بکار رفته در آنها چهارگانه بوده، اما تفاوت شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو مربوط به لنز‌هایی است که در ماژول دوربین آنها مورد استفاده قرار گرفته است. در مقابل Mi 10 Pro نیز لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را به خدمت گرفته که با لنز‌های اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو ترکیب ۴ گانه دوربین اصلی آن را شکل داده است. این ترکیب سخت‌افزاری به خدمت گرفته شده برای دوربین شیائومی می ۱۰ پرو را در ردیف بهترین گوشی از نظر DxoMark قرار داده است.

دوربین شیائومی می نوت 10 بهترست یا می 10؟

✔️ ماژول بکار رفته در Mi 10 شامل یک لنز زاویه باز ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. هیچ لنز تله‌فوتویی در آن به چشم نمی‌خورد و این امر را می‌توان دلیل برتری شیائومی می نوت ۱۰ نسبت به xiaomi mi 10 دانست.

مشخصات سخت‌افزاری می 10 شیائومی بهترست یا می 10 پرو؟

✔️ هر دو مدل از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره برده‌اند. نوع پنل بکار رفته در این نمایشگر‌ها AMOLED است. کیفیت تصویر FHD+ را ارائه داده و از HDR 10+ نیز پشتیبانی می‌کند. بر‌خلاف گلکسی اس ۲۰ و یا گوشی وان پلاس ۸ شیائومی تصمیم گرفته تا در این نمایشگر‌ها از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی استفاده کند. همان طور که قبلاً نیز در خبرها اعلام شد این گوشی شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و رم LPDDR5 بهره خواهند برد. همچنین حافظه داخلی آن نیز از نوع UFS 3.0 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن