خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

جزئیات جدیدی از وان پلاس ۸ پرو!

گرچه گوشی‌های سری ۸ وان پلاس سال آینده معرفی می‌شوند، اما اخبار پیرامون مشخصات فنی و شکل ظاهری آنها هر روز در حال انتشار است. به‌تازگی پتنتی که جزئیات طراحی گوشی موبایل وان پلاس ۸ پرو را نشان می‌دهد نیز منتشر شده است.

سری ۷ وان پلاس آخرین پرچمداران این برند بودند که در مدت زمان عرضه موفقیت مالی خوبی را برای وان پلاس به ارمغان اورده وطرفداران خاص خود را داشته‌اند. حال گزارش‌ها در مورد دیگر پرچمداران آن بی وقفه در حال انتشار است. جدیدترین آن پتنت‌های مربوط به وان پلاس ۸ پرو است.

طبق گزارشی از TrueTech، این طرح که از اسناد این شرکت به صورت اتفاقی لو رفته است؛ جزئیات جالبی در مورد این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

دوربین:

طبق این طرح OnePlus 8 Pro دارای چینش سه‌گانه در بخش دوربین اصلی است. برخلاف گوشی وان پلاس ۸ که مشخص شده بود یک دوربین برای سلفی دارد، در نسخه پرو برای گرفتن تصاویر سلفی نیز دو دوربین در بخش جلویی در نظر گرفته شده که در درون یک حفره قرار خواهد گرفت و برخلاف سلف خود پاپ آپ نخواهد بود. گوشی جدید وان پلاس، به سنسور ToF مجهز خواهد شد و لنز‌های تله‌فوتو و اولترا واید در کنار لنز اصلی این گوشی قرار می‌گیرند. این گوشی همچنین از سیستم فلش LED دوگانه استفاده خواهد کرد.

طراحی و نمایشگر:

طبق این طرح همانگونه که گفته شد نمایشگر دارای یک حفره برای دوربین سلفی است و حاشیه‌های آن نیز به میزان زیادی کم بوده و از نسبت بالای نمایشگر به بدنه برخوردارست. اصلی‌ترین ویژگی این سری در بخش طراحی را می‌توان به طراحی باریک‌تر و کشیده‌تر بدنه نسبت به سری وان پلاس ۷ دانست.

آنتن‌ دستگاه، برخلاف سری‌های قبلی از گوشه‌ها به بالا و پایین انتقال یافته است و هنوز معلوم نیست این تغییر بر روی عملکرد سیگنال گوشی همراه چه تأثیری خواهد داشت. محل قرارگیری دکمه‌ها در هر دو گوشی OnePlus 8  و ۸ Proیکسان بوده و راکر صدا در سمت راست بدنه و در سمت چپ شاهد حضور کلید پاور هستیم.نظر شما در مورد خرید گوشی وان پلاس پرو چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن