خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

تکنولوژی و نوآوری جدید سامسونگ در سری اس ۱۱

اخبار مربوط به سامسونگ گلکسی اس ۱۱ مدتی است که در رأس خبرها قرار گرفته است. در یکی از پتنت‌هایی که اخیراً به نمایش درآمده، مشخص شده که این گوشی احتمالاً در پنل جلو از حفره بزرگی برخوردار خواهد شد که بتواند به جای دو دوربین، سه دوربین سلفی را در خود جای دهد. همچنین طبق گزارش‌های منتشر شده، احتمالاً این پرچم‌دار تا ۱۸ فوریه و قبل از MWC 2020، رونمایی شود.

در میان همه این شایعات، امروز مورخ ۱۷ اکتبر تست مرورگر HTML 5، به صورت آنلاین فاش شده که در آن به نمایشگر جدید سامسونگ گلکسی اس ۱۱ اشاره کرده است. مدلی که برای تست بنچمارک در نظر گرفته شده، SM-G416U نام دارد. در واقع این نوع نام‌ها را سامسونگ برای گوشی‌های سری اس در نظر می‌گیرد که هنوز رونمایی نشده‌اند.

مشخصات اولیه گلکسی اس 11

Samsung Galaxy S11 با اندروید ۱۰ اجرا می‌شود و با کمال تعجب نسبت تصویر ۲۰: ۹ را ارائه می‌دهد. اگر بخواهیم آن را مقایسه کنیم می‌توان گفت که گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ نسبت تصویر ۱۹:۹ را ارائه داده‌اند.

گرچه مشخص نیست سامسونگ قصد دارد با فضای اضافی موجود بر روی صفحه نمایش چه کاری انجام دهد؛ اما هنوز چند ماه تا معرفی گلکسی اس ۱۱ باقی مانده و تا آن زمان ممکن است اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود و یا خیلی از این اطلاعات تغییر کند. با وجود اینکه هنوز به طور رسمی این اطلاعات تایید نشده؛ ولی به احتمال زیاد این موبایل از تراشه Snapdragon 865 استفاده خواهد کرد.

با وجود این تراشه، گلکسی اس ۱۱ در دو مدل، ۵G و ۴G عرضه خواهد شد. این موبایل پرچم‌دار سامسونگ با اندروید ۱۰ و رابط کاربری OneUI 2.1 اجرا خواهد و از یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر نیز بهره خواهد برد. همچنین همانند سری آیفون ۱۱، Deep Fusion و منطقه حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش بزرگتر برخوردار است. در روزهای آتی با ۱۹ کالا مگ همراه باشید تا اخبار بیشتری از این گوشی سامسونگ را انتشار دهیم.شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن