خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

تاریخ رونمایی از هوآوی میت ۳۰ مشخص شد!

یکی از مدل هایی که احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد Huawei Mate 30 است. با توجه به تحریم این شرکت توسط آمریکا ممکن است تا این زمان برخی از افراد نسبت به سرنوشت این گوشی مطمئن نبوده باشند. گر چه خبرهای جدید منتشر شده از اجلاس سران نشان می دهد که این تحریم ها به طور کامل برداشته خواهد شد. به دنبال پیروی از ترند این روزها گوشی میت ۳۰ هم در سه نسخه استاندارد، نسخه پرو و نسخه ۵G عرضه خواهد شد. تاکنون طرح و رندرهای زیادی پیرامون آن نشان داده شده اما رندر جدید آن کاملاً با تصاویر قبلی تفاوت دارد. در پنل عقب آن یک ماژول دایره ای شکل به چشم می خورد که ۴ دوربین را در خود جایی داده است.

هوآوی میت 30

این تنظیمات مشابه به میت ۳۰ پرو بوده که چهار دوربین را در یک قاب مستطیلی شکل و در مرکز جای داده در حالی که فلش V شکل LED هم در آن قرار گرفته است. علاوه بر این یکی از کاربران Weibo هم تصویری را به اشتراک گذاشته که ظاهراً پنل عقب میت ۳۰ را نشان می دهد. این تصویر هم چیز زیادی را نشان نمی دهد. تنها نکته ای که می توان از آن فهمید این است که با رندرهای نشان داده شده در بالا مطابقت دارد گرچه هنوز چیزی قطعی نیست.

19kala

اما اطلاعات منتشر شده از هوآوی میت ۳۰، هنوز ناقص بوده و چیزی قطعی نشده است. احتمالا میت ۳۰ از یک صفحه ۶٫۷ اینچی با کیفیت QHD+ بهره خواهد برد. گرچه هنوز اندازه پیکسلی دقیق دوربین های آن مشخص نشده اما برخی از اطلاعات منتشر شده خبر از زوم ۵ برابر و زوم دیجیتال ۵۰ برابر را می دهند. به یکی از پردازنده های درجه یک ساخت خود این شرکت مجهز خواهد شد. پردازنده Kirin 985 تراشه ای است که احتمال کاربرد در آن زیاد است. به احتمال زیاد هوآوی از میت ۳۰ پرو در ماه اکتبر رونمایی کند گر چه این گوشی تا ماه نوامبر یا دسامبر قفسه مفازه ها را پر نخواهد کرد بنابراین این گزارش ها از این حکایت دارد که این مدل در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در سراسر جهان در فروشگاه ها قرار خواهد گرفت.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن