خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیگجت‌های هوشمندویدئو

بهترین ساعت هوشمند بازار با قیمت مناسب (فروردین ۱۴۰۳)+ویدئو

بهترین ساعت هوشمند در حال حاضر کدام مدل است؟ هنگام انتخاب بهترین مدل، باید به چه مشخصاتی توجه کنیم؟ در این راهنمای خرید ساعت هوشمند قرارست بهترین مدل‌ها را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم…

ویدئوی معرفی بهترین ساعت هوشمند:

این‌ روزها اسمارت‌واچ‌ها در مقایسه با گجت‌های هوشمند دیگر، بیشتر مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند؛ چراکه به راحتی می‌توانند آن را با مدل‌های مختلف گوشی موبایل خود همگام سازی کنند و روز به روز هم امکانات آنها بهتر و بیشتر می‌شود.

گرچه ساعت‌های هوشمند بسیاری عرضه شدند و انتخاب از بین آن‌ها دشوار است، اما برخی از دستگاه‌ها نسبت به بقیه عملکرد بهتری ارائه می‌دهند و هر کدام جوانب مثبت و منفی خود را دارند. از ساعت هوشمند اپل با عملکرد سریع و سازگاری بسیار خوب با اکوسیستم iOS گرفته تا بهترین اسمارت واچ های اندرویدی، همه خصوصیاتی دارند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست.

۱۹کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر به معرفی چند مدل از این ساعت‌ها پرداخته است. ما را تا پایان راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند همراهی کنید تا خلاصه‌ای از مشخصات مدل‌های مختلف این گجت‌های هوشمند و جذاب را بشناسید. می‌توانید باتوجه به مواردی که خواهیم گفت، مقایسه ساعت های هوشمند را در ذهن خود ترتیب دهید، تا بهترین مورد را انتخاب کنید.

ویژگی‌های بهترین ساعت هوشمند

در بیشتر مواقع پیدا کردن بهترین ساعت هوشمند دشوار است؛ به خصوص که حتماً باید هنگام خرید، تمام نکات مهم نظیر ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، ظاهر و… را مد نظرمان قرار دهیم. پیش از اینکه بگوییم در هر بازه قیمتی چه محصولاتی ارزش خرید بالایی دارند، قصد داریم عنوان کنیم که یک ساعت هوشمند خوب چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد تا در بین بهترین ساعت های هوشمند بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب ساعت هوشمند

همانطور که می‌دانید این‌روزها دیگر ساعت‌ها فقط برای نشان دادن زمان کاربرد ندارند، بلکه از برخی ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند هم برخوردارند، اما کدامیک کاربردی‌ترست؟ در این مشاوره انتخاب ساعت هوشمند قصد داریم مواردی که قبل از انتخاب بهترین اسمارت واچ باید مدنظرتان قرار دهید را توضیح دهیم.

بهترین ساعت هوشمند

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

در انتخاب ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم ؟

  • سبک و قابل حمل بودن: به این نکته توجه داشته باشید که قرارست ساعت هوشمندتان را در طول روز، حین پیاده‌روی، ورزش کردن و حتی موقع خواب روی دستتان ببندید؛ بنابراین در این مواقع وزن آن برایتان اهمیت پیدا می‌کند.
  • اندازه نمایشگر: هدف بیشتر کاربران از خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان و حتی گران قیمت‌ترین مدل، خواندن اعلان‌های گوشیست. مسلماً خواندن تکست‌ها در صفحه‌نمایش کوچک کار راحتی نخواهد بود.
  • عمر باتری: گرچه برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار عمر باتری زیادی ندارند، اما واقعاً یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب ساعت هوشمند که باید به آن توجه کنید، ماندگاری شارژست. به خصوص اگر برای ردیابی خوابتان هم از ساعت هوشمند استفاده می‌کنید. اینکه عمر باتری یک ساعت زیاد است یا نه، تعیین کننده قیمت نیست. در حقیقت برخی از بندهای سلامت از برندهایی نظیر شیائومی تا دو هفته هم ماندگاری شارژ دارند و در عین حال قیمت آنها هم چندان زیاد نیست. از آن طرف هم تا نسل چهارم گلکسی‌واچ‌ها شاهد عمر باتری کم بودیم، در حالیکه این محصولات در دسته پرچمداران جای می‌گیرند؛ بنابراین اینکه این مورد برای شما مهم است یا نه را باید خودتان تعیین کنید.
  • پیدا کردن گوشی: جالب است بدانید که در برخی از کشورها کاربران با استفاده از ساعت هوشمندشان، کلیدها و ماشین خود را پیدا می‌کنند. با این حال اگر شما هم نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید، اسمارت‌واچتان حداقل باید بتواند هر زمان که خواستید گوشیتان را پیدا کند. بسته به قیمت، برخی از مدل‌ها بر روی نقشه محل گوشی را نشان می‌دهند و برخی هم تنها قادرند زنگ آن را به صدا درآوررند.
  • تماس گرفتن: اگر در بازه قیمتی موردنظرتان، ساعت هوشمند انتخابیتان بلندگو ندارد، حداقل باید اعلان تماس را نشان دهد که اگر قادر به پاسخگویی با هدفونتان بودید، بتوانید از طریق ساعت آن را جواب دهید. البته داشتن میکروفون و بلندگو این امتیاز را دارد که اگر گوشیتان در دسترس نبود، از طریق خود ساعت مکالمه را برقرار کنید.
  • قطب‌نما و مسیریابی هوشمند: نه تنها ساعت هوشمندتان باید بتواند جهت‌های شمال، جنوب و شرق و غرب را تشخیص دهد، بلکه باید مسیرها را هم برای رفتن به مکان مورد نظر نشان دهد، به خصوص اگر برای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری مسیرهای ناآشنایی را انتخاب کرده باشید. البته در نظر داشته باشید که این نوع سنسور قیمت نسبتاً بالایی هم دارد.
  • پخش موسیقی: در برخی از ساعت‌های هوشمند می‌شود موسیقی ذخیره کرد. در این حالت با خود ساعت می‌توانید آهنگ گوش دهید. البته اگر هم قصد شما داشتن اسمارت واچیست که با آن بتوانید پخش موسیقی گوشی را کنترل کنید، باید بگوییم که تقریباً تمام محصولات این ویژگی را دارند.
  • دسترسی به اعلان‌ها: حقیقتاً نمی‌شود بهترین ساعت هوشمند جهان را در اختیار داشت و از این قابلیت مهم چشم‌پوشی کرد. با این امکان از طریق ساعت هوشمندتان می‌توانید اعلان‌های گوشی را ببینید. بسته به نوع و مدل اسمارت واچ، برخی از آنها، قابلیت پیام نوشتن را هم دارند. در ضمن این نکته را هم مد نظر قرار دهید که برخی از ساعت‌ها با زبان فارسی سازگاری ندارند و متن‌های این چنینی را یا به شکل به هم ریخته و یا به صورت مربعی نشان می‌دهند.
  • تماس اضطراری و تشخیص حادثه: اگرچه این قابلیت برای ما کاربرد ندارد، اما جالب است بدانید که برخی از اسمارت‌واچ‌ها به لطف سنسورهایی که دارند می‌توانند حوادثی مانند تصادف را تشخیص دهند و از طریق تماس اضطراری وقوع حادثه را گزارش دهند.
  • سیستم عامل: این مورد هم یکی از مهم‌ترین نکاتیست که حتماً باید هنگام انتخاب اسمارت واچ به آن توجه کنید. به عنوان مثال، اپل واچ‌ها به هیچ عنوان با دستگاه‌های اندرویدی سازگاری ندارند و اگر کاربری که گوشی اندوریدی دارد، چنین محصولی را خریداری کند، پول خود را دور ریخته است.
  • فناوری نمایشگر: به صورت عموم، نمایشگر ساعت‌ها یا امولد است یا ال‌سی‌دی. اگر شما به دنبال محصولی هستید که ضخامت کمتری داشته باشد، پس اسمارت واچی را انتخاب کنید که نمایشگر آن از نوع امولدست. اگرچه استفاده از فناوری امولد خرج بیشتری بر دست کمپانی می‌گذارد، اما در کلاس بهترین ساعت هوشمند تا ۵ میلیون هم شاهد این نوع صفحه‌نمایش هستیم.
  • تغییر دادن طراحی: اگر چز افرادی هستید که هر دفعه دوست دارید ساعتتان را با رنگ لباستان ست کنید، موردی را انتخاب کنید که بند قابل تعویض داشته باشد.
  • ویژگی‌های تناسب اندام: یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب اسمارت‌واچ‌ها، ردیابی حرکات ورزشیست. به عنوان مثال، شمردن قدم‌ها، ضربان قلب، نوار قلب، نشان دادن میزان اکسیژن خون و ردبابی جی‌پی‌اس مواردی هستند که در این زمینه بودنشان لازمست و آماری خوب را در مورد میزان چربی‌سوزی به شما نشان می‌دهند.
  • قیمت: دیگر اسمارت‌واچ‌های زیادی را در بین برندهای مختلف شاهد هستیم؛ بنابراین در هر رنج قیمتی دستتان برای انتخاب باز خواهد بود. اینکه قیمت ساعت هوشمند انتخابی شما چقدرست، کاملاً به سنسورها، متریال ساخت و قابلیت‌های آن بستگی دارد. ممکنست که شما در لیست، بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون را انتخاب کنید.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

در ادامه راهنمای خرید ساعت هوشمند ما به شما خواهیم گفت که در هر بازه قیمتی کدام ساعت هوشمند بهترین است و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که مد نظرتان قرار داده‌اید و ویژگی‌هایی که به دنبال آنها هستید، بهترین ساعت هوشمند را پیدا کنید.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

اگر فکر می‌کنید با قیمت حدود ۲ میلیون، بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمتی وجود ندارد، سخت در اشتباهید. در این بازه قیمتی هم می‌توان ساعت‌هایی را پیدا کرد که به نوبه خود امکانات و قابلیت‌های منتوعی را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، حالت‌های ورزشی مانند: پیاده‌روی، شنا، کوهنوردی و… در این رنج قیمت هم پشتیبانی می‌شوند و حتی اکثر این ساعت‌ها هم سنسورهایی برای سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب و همچنین ردیابی چرخه خواب دارند. بنابراین دیدن ضدآب بودن، پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی و خوانش ضربان قلب در بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون هم دیده می‌شود.

برخی از ویژگی‌ها مانند الکتروکاردیوگرام(نوار قلب)، ارتفاع سنج، سنسور اندازه‌گیری دمای بدن و… بیشتر در ساعت‌های گران‌قیمت‌تر دیده می‌شود. اگرچه باز هم می‌توان ساعت‌های اقتصادی‌تری را پیدا کرد که یکی از این ویژگی‌ها را در خود گنجانده‌اند تا خود را در دسته بهترین ساعت هوشمند بازار جای دهند. البته توجه داشته باشید که کمپانی برای ساخت ساعت هوشمند گران قیمت خود از سنسورهای باکیفیت‌تری استفاده می‌کند و به همین دلیلست که می‌بینیم برخی از ساعت‌های پرچمدار اعداد دقیق‌تری را در خصوص سلامتی نشان می‌دهند.

به هر حال، اگر به مواردی چون، دریافت اعلان‌ها، سوئیچ کردن بین آهنگ‌ها، تغییر دادن واچ فیس، سنجش ضربان قلب، ردیابی خواب و ورزش‌هایی نظیر پیاده‌روی اهمیت بیشتری می‌دهید، بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون هم انتخابی بسیار خوب خواهد بود. محصولات زیادی هستند که در این بازه قیمتی به فروش می‌رسند که ما در این بین، آنهایی را انتخاب کردیم که در رنج قیمت خود حقیقتاً ارزش بالایی دارند و چیز زیادی هم از ساعت‌های گران قیمت‌تر، کم ندارند؛ بنابراین ممکنست شما در این بخش از راهنما خرید ساعت هوشمند انتخاب کنید.

Haylou RS4 – بهترین ساعت هوشمند ارزان

از بهترین ساعت های هوشمند تا ۲ میلیون که در حال حاضر در بازار ایران می‌توان یافت، ساعت هوشمند هایلو RS4 است که در اصل زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود.

بهترین برند های ساعت هوشمند

شاید تعجب کنید، اما مثل بهترین اسمارت واچ ها نمایشگر این مدل امولد و واقعاً باکیفیت است. باتری ۲۳۰ میلی‌آمپری آن هم شارژدهی خیلی خوبی دارد و با یکبار شارژ شدن، تا چندین روز شما را همراهی می‌کند. احتمالاً برایتان جالب باشد بدانید که این ساعت، سنسور پایش اکسیژن خون و ضربان قلب هم دارد که در کلاس قیمتی ۲ میلیون تومان اطلاعات تقریباً دقیقی را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4

قیمت ساعت هوشمند هایلو مدل RS4

Mibro Watch x1 – بهترین ساعت هوشمند اقتصادی

باز هم در راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون محصول کاربردی دیگری از برند میبرو شاهد هستیم. یکی از بهترین ساعت های هوشمند با قیمت مناسب ساعت میبرو X1 است که نمایشگری امولد با تراکم پیکسلی فوق‌العاده‌ی ۳۹۰ پیکسل در هر اینچ دارد و امکاناتی از جمله اندازه‌گیری ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، گام شمار، پایش خواب، پشتیبانی از ۳۸ حالت ورزشی و مهم‌تر از همه، پشتیبانی از زبان فارسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته در همین بخش این نکته را اضافه کنیم که اصولاً ساعت‌های میبرو از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و بر همین اساس هم محصولات پرفروشی در بازار به شمار می‌روند.

اسمارت واچ خوب

باتری این ساعت هم نزدیک به ۱۴ روز شارژدهی دارد. از جمله ایراداتی که به این مدل وارد شده دقیق نبودن سنسور اکسیژن خون آنست؛ بعلاوه اپلیکیشن موبایلی نسبتاً ضعیفی دارد، اما جایی برای نگرانی در مورد برنامه موبایل نیست. چرا که این اپلیکیشن‌ها به صورت مداوم آپدیت می‌شوند و عموماً رو به پیشرفت هستند.

ساعت هوشمند میبرو X1

ساعت هوشمند میبرو X1

قیمت ساعت هوشمند میبرو X1

Redmi Watch Lite 2

اینکه چرا در راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۳ میلیون یا حتی ۲ میلیون تومان این مدل را انتخاب کرده‌ایم، دلایل زیادی دارد. اگر از هواداران شیائومی هستید و مناسب ترین ساعت هوشمند ورزشی را می‌خواهید “Redmii Watch lite 2” را به شما پیشنهاد می‎‌دهیم. خوشبختانه برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی در این بازه قیمتی موارد زیادی وجود دارد که ما این اسمارت‌واچ را به دلیل داشتن ارزش بسیار بالا در این لیست آورده‌ایم.

بهترین مدل های ساعت هوشمند

این مدل یک باتری ۲۶۲ میلی‌آمپری دارد که می‌تواند تا یک هفته کامل هم دوام بیاورد. نمایشگر آن ۱.۵۵ اینچی و از نوع تی اف تی است و تراکم پیکسلی ۳۱۱ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مواردی چون برخورداری از سنسور اپتیکال برای محاسبه‌ی ضربان قلب با قابلیت سنجش سطح اکسیژن خون، پشتیبانی از ۱۰۰ مود ورزشی مختلف و مقاومت در برابر نفوذ مایعات تا عمق ۵۰ متری زیر آب اشاره کرد. این ساعت اسپیکر ندارد؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون با قابلیت مکالمه هستید، مناسب شما نیست، اما اگر این مورد برایتان اهمیت ندارد، از داشتن آن پشیمان نخواهید شد.

بهترین ساعت های هوشمند تا ۶ میلیون

اگر در راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون محصول مورد نظرتان را پیدا نکردید، نگران نباشید، چراکه لیست ما هنوز ادامه دارد. طبیعتاً هر چه رو به جلوتر می‌رویم با افزایش قیمت‌ ساعت‌ها، شاهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری هستیم. حتی اگر بخواهیم محتاطانه‌تر به آنها نگاه کنیم، می‌بینیم که متریال بکار رفته در آنها هم مقاوم‌ترشده‌است؛ بنابراین اگر شما در لیست بهترین ساعت هوشمند تا ۵ میلیون قصد به دنبال مدلی هستید، اسمارت‌واچی خوب خواهید داشت. اگر دوست دارید بدانید که در این بازه قیمتی چه مواردی به عنوان بهترین ساعت هوشمند اقتصادی و خوش قیمت وجود دارد، از شما می‌خواهیم به محصولات انتخابی زیر توجه کنید.

Bip U Pro Amazfit

اگر “Bip u pro” را به عنوان بهترین ساعت هوشمند اقتصادی معرفی کنیم بی‌راه نگفته‌ایم. این مدل که در رنج قیمت تقریباً بالای ۲ میلیون تومان جایی می‌گیرد، در این کلاس امکانات کم‌نظیری ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند خوب

صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی ال سی دی Bip u pro حاشیه زیادی دارد که نسبت به کلاس قیمتی‌ آن منطقیست و روشنایی بسیار خوبی ارائه می‌دهد و محتوای نمایشگر زیر نور مستقیم خورشید هم قابل مشاهده است. Bip u pro در واقع بهترین ساعت هوشمند قیمت مناسب است که برای ردیابی شما در فضای بیرون به “GPS” هم مجهز شده و به وسیله‌ی میکروفونی که دارد صدای شما را شناسایی می‌کند و با توجه به قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا کارهایی مثل کنترل لوازم لوازم هوشمند و چک کردن وضعیت آب و هوا را انجام می‌دهد.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند

این مدل بیش از ۶۰ حالت ورزشی دارد و از قابلیت اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و همچنین نمایش ضربان قلب هم برخوردارست. بعلاوه ضد آب بوده و تا عمق ۵۰ متری زیر آب می‌تواند در مقابل نفوذ مایعات مقاومت کند. باتری آن هم با ظرفیت ۲۸۰ میلی‌آمپر در حالت استفاده‌ی عادی تا ۱۴ روز و در حالت استفاده‌ی زیاد تا ۷ روز عمر می‌کند. در مجموع اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند تا ۴ میلیون را دارید، این محصول یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

Amazfit T-Rex Pro

“Amazfit” یک برند چینی تولیدکننده لوازم هوشمند پوشیدنیست که از زیر مجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود و به صورت تخصصی به ساخت و ارائه‌ی ساعت‌های هوشمند مشغول بوده و ساعت T-Rex Pro هم یکی از مدل‌های محبوب آنست.

بهترین ساعت های هوشمند بازار

احتمالاً شما هم با آگاهی از اینکه نام این مدل تیرکس است و البته نگاهی به ظاهر سرسخت آن، حدس زده‌اید با ساعت هوشمندی طرف هستیم که استقامت بالایی دارد و با شرایط سخت سازگارست. این مدل توانسته ۱۵ تست در درجه‌ی نظامی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد؛ در گرمای ۷۰ درجه سانتی‌گراد و یا حتی سرمای -۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد دوام می‌آورد، در برابر نفوذ مایعات تا عمق ۱۰۰ متری زیر آب مقاومت می‌کند و در برابر ضربه هم مقاوم است.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit T-Rex Pro گلوبال

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit T-Rex Pro گلوبال

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit T-Rex Pro گلوبال بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit T-Rex Pro گلوبال

این مدل یک باتری با ظرفیت ۳۹۰ میلی‌آمپری دارد که در زمانی حدود یک ساعت و نیم شارژ می‌شود و در صورت استفاده‌ی متوسط تا ۱۸ روز و در حالت استفاده‌ی زیاد تا ۹ روز شارژدهی دارد. نمایشگر آن هم ۱.۳ اینچی و از نوع امولدست که رزولوشن ۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسلی دارد که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند.

بهترین ساعتهای هوشمند

البته اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستید، این ساعت ناامیدتان می‌کند، چراکه در آن خبری از پشتیبانی مکالمه نیست؛ با این حال یکی از محکم‌ترین مدل‌هاییست که در بازار می‌توان یافت و در صورتی که محیط کاری پرخطری دارید و به هر شکلی امکان قرارگرفتنتان در شرایط محیطی دشوار، زیادست یا ورزشکار حرفه‌ای هستید، تی رکس پرو بهترین ساعت هوشمند ورزشی برای شماست. ناگفته نماند این مدل در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و نزدیک‌ترین مدل به آن درسال ۲۰۲۲ “t-rex 2” است که امکاناتی مشابه و قیمتی بالاتر دارد.

بهترین اسمارت واچ تا ۹ میلیون

اگرچه در این بازه قیمتی بهترین مدل ساعت هوشمند جهان جای نگرفته، اما بی شک می‌توانید یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید. برای اینکه بگوییم در این رنج قمیت شاهد چه مشخصاتی خواهید بود، از شما می‌خواهیم تا به معرفی ساعت هوشمند های زیر نگاهی بیندازید.

Amazfit GTR 4

یک مدل دیگر از برند Amazfit که تصمیم گرفتیم آن را در این لیست معرفی کنیم و ظاهری گرد و دایره‌ای شکل دارد. ساعت امازفیت GTR 4 نسبت به قیمتش مشخصاتی عالی را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به مواردی مثل قابلیت ذخیره موسیقی و پاسخ به تماس، پشتیبانی از ۱۵۴ حالت ورزشی، سنسور اکسیژن خون و ضربان قلب، پشتیبانی از ردیابی چرخه قاعدگی و تمرین تنفس اشاره کرد. همچنین باتری این ساعت هوشمند شیائومی ۴۷۵ میلی‌آمپریست و طبق گفته کارشناسان این برند، در استفاده‌های عادی و سبک تا ۱۲ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit GTR 4 گلوبال

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit GTR 4 گلوبال

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit GTR 4 گلوبال بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit GTR 4 گلوبال

البته از آمیزفیت مدل‌های دیگری هم وجود دارد که با قابلیت‌های عالی خود نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کرده‌اند.

بهترین مارک ساعت هوشمند تا ۱۲ میلیون

اگر شما از طرفداران برندهایی مانند هوآوی و سامسونگ هستید، خبر خوب ما به شما اینست که در این رنج قیمت بهترین محصولات این برندها قابل خریداری خواهند بود؛ بنابراین ما این رنج قیمت را به آنهایی پیشنهاد می‌کنیم که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند.

Samsung Galaxy Watch 5 Pro

گلکسی واچ ۵ پرو بهترین ساعت هوشمند اندرویدی که با قابلیت‌های خود توانسته دل کاربران زیادی را به دست بیاورد. فریم این مدل از تیتانیوم ساخته شده تا لوکس بودن را به کاربران هدیه دهد. همچنین ابعاد و باتری نسخه پرو از ورژن پایه بزرگ‌ترست. درواقع مهم‌ترین ویژگی این مدل طول عمر باتری آنست. باتری گلکسی واچ پرو ۵۹۰ میلی‌آمپری بوده و با یک بار فول شارژ کردن آن، می‌تواند حداقل تا ۴ روز کامل پاسخگوی نیاز شما باشد. اگرچه ضعف نسخه‌های قبلی ماندگاری کوتاه شارژ بود، اما این کمپانی برای نسل چهام بهترین ساعت هوشمند سامسونگ این موضوع را تاحدی برطرف ساخت.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro (R920)

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro (R920)

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro (R920)

البته همین ویژگی باعث شده قیمت ساعت هوشمند سامسونگ نزدیک به ۳۰ درصد گران‌تر از نسخه پایه تعیین شود. از دیگر ویژگی‌های نسخه پرو می‌توان به Track Back اشاره نمود که شبیه ردیاب مسیر است و با فعال کردن آن، شما به نقطه‌ ابتدایی حرکت خود راهنمایی می‌شوید و با این قابلیت هیچوقت گم نخواهید شد. نظر شما در مورد این محصول به عنوان بهترین ساعت هوشمند اندروید چیست؟

مقایسه ساعت های هوشمند

Samsung Galaxy Watch 5

می‌توان گلکسی واچ ۵ را به عنوان بهترین ساعت هوشمند اندرویدی با ارزش‌ بسیار بالا معرفی کرد.

در واقع همان طور که در ابتدا عنوان کردیم، بهترین مدل های ساعت هوشمند قیمتی حدود ۳۰۰ دلار به بالا دارند، اما این اسمارت واچ با وجود قیمت ۱۸۵ دلاری‌اش مشخصاتی ارائه می‌دهد که واقعاً قابل‌توجه است. این مدل حتی می‌تواند با بهترین ساعت هوشمند بازار رقابت کند و پا به پای آن همه‌ی آزمایش‌های سنگین برای سنجش استقامت را پشت سر بگذارد، چرا که گواهینامه‌ی MIL-STD-810G را کسب کرده که استاندارد نظامی ایالات متحده آمریکاست و همچنین گواهی‌نامه‌ی IP68 هم دارد، اما به گفته‌ی سامسونگ می‌تواند تا عمق ۵۰ متری زیر آب هم دوام داشته باشد.

بهترین برند ساعت هوشمند

Galaxy Watch 5 یک نمایشگر سوپرآمولد ۱.۴ اینچی با محافظ گوریلاگلس و تراکم پیکسلی ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ دارد و از تراشه‌ی پردازنده ۵ نانومتری Exynos W920 با پردازنده گرافیکی Mali-G68 هم استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این مدل برابر ۴۱۰ میلی‌آمپرست و از نظر شارژدهی عملکرد خوبی دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 (R910) 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 (R910) 44mm

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 (R910) 44mm

ویژگی جالب و البته قابل‌تحسین این ساعت در این محدوده‌ی قیمتی، برخورداری آن از قابلیت ECG برای گرفتن نوار قلب است و بعلاوه این مدل توانایی مانیتور کردن فشار خون و همچنین قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و “VO2 Max” یا «میزان اکسیژن مصرفی» شما را هم دارد.

بهترین ساعت هوشمند دنیا

به وسیله‌ی Galaxy Watch 5 می‌توانید وضعیت سلامتی و پیشرفت در برنامه‌های ورزشی‌تان را دنبال کرده و بدون نیاز به دسترسی داشتن به گوشی، نوتیفیکیشن‌هایتان را هم دریافت کنید.

به طور کلی این محصول بهترین ساعت هوشمند با قیمت مناسب است که اگر گوشی سامسونگ هم دارید برایتان انتخابی فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شود، چرا که این گجت هوشمند به خوبی با گوشی‌های سامسونگ سینک می‌شود و قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش را در اختیارتان قرار می‌دهد. در کل، اگرنظر شما اینست که بهترین برند ساعت هوشمند در جهان سامسونگ است، به شما توصیه می‌کنیم که از این محصول غافل نشوید.

کدام ساعت هوشمند بهتر است

Huawei GT3 Pro

جذاب‌ترین ویژگی این ساعت ظاهر کلاسیک و فوق‌العاده شیک آنست و همین موضوع آن را تبدیل به بهترین ساعت مچی هوشمند می‌کند. این مدل قیمت ۲۹۱ دلاری دارد که در مقایسه ساعت های هوشمند با قیمت مناسب، همچنان گران ارزیابی می‌شود، اما در نوع خود یک گزینه‌ی فوق‌العاده زیباست.

این ساعت یک باتری حجیم ۵۳۰ میلی‌آمپری دارد که به صورت بی‌سیم و با سرعت ۱۰واتی شارژ می‌شود و تا حدود دو هفته هم شارژدهی دارد. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتست و یک نمایشگر امولد ۱.۴۳ اینچی با وضوح ۳۲۶ پیکسل‌در‌هر‌اینچ هم دارد.

بهترین مارک ساعت هوشمند

این ساعت به سنسور SpO2 برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ترمومتر برای سنجش دمای بدن مجهزست که عملاً ابزار خوبی برای سنجش سلامتی محسوب می‌شود. الگوریتم هوش مصنوعی در این مدل ارتقاء یافته تا بتواند بهتر سیگنال‌های مزاحم را فیلتر کند و حتی در زمان ورزش‌های سنگین هم ضربات قلب را با دقت بالایی اندازه‌ بگیرد. همچنین این مدل می‌تواند برنامه خواب شما را مانیتور کند تا در داشتن یک روتین خواب مناسب به شما کمک کرده باشد.

این ساعت بیش از ۱۰۰ ورزش متفاوت، مثل دویدن، اسکی، دوچرخه سواری، شنا و … را پشتیبانی می‌کند و به طور کلی برای ورزش هم مناسب است؛ بعلاوه تا عمق ۵۰ متری زیر آب هم در مقابل نفوذ مایعات مقاومت می‌کند و می‌توان از آن برای غواصی هم استفاده کرد.

بهترین مدل ساعت هوشمند

بهترین برند ساعت هوشمند

یک واقعیت غیرقابل انکار اینست که محصولات اپل باکیفیت‌ترین گجت‌های بازار هستند و اپل واچ هم از این قائده مستثنی نیست. در واقع بهترین برند های ساعت هوشمند هم توان رقابت با سیستم‌عامل یکپارچه‌ی‌ iOS را ندارند و عملاً هر چقدر هم که محصولات خود را با کیفیت بالایی بسازند، یک سروگردن پایین‌تر از اپل واچ‌ها هستند. در ادامه بهترین ساعتهای هوشمند این برند امریکایی را معرفی می‌کنیم.

بهترین ساعت هوشمتد تا ۱۵ میلیون

اگرچه محصولات اپل در بازار قیمت بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارند، اما دیگر این موضوع به اکثر ما ثابت شده که از نظر کیفیت و قابلیت‌ها، رقیب‌‎های کمی را می‌توان برای آنها پیدا کرد و کاربران این برند می‌دانند که سال‌ها می‌توانند از آنها استفاده کنند، اما متاسفانه این محصولات با اندروید سازگاری ندارند؛ بنابراین اگر دوستتان که کاربر اندرویدست از شما پرسید، ساعت هوشمند چی بخرم ؟ به هیچ عنوان اپل واچی را به او معرفی نکنید.

اگر می‌خواهید بدانید که در ازای پرداخت این هزینه چه مشخصاتی دریافت خواهید کرد، به اپل واچ‌هایی که در زیر معرفی کرده‌ایم نگاهی بیندازید.

Apple Watch 7 series

مدل‌ های سری ۷ را می‌توان جزء مقاوم‌ترین و بهترین ساعت هوشمند دنیا به حساب آورد که اپل ساخته و نمایشگرشان در مقابل شکستن، حتی نسبت به مدل‌های قبلی هم مقاوم‌ترست.

این نمایشگر بزرگ ۱.۹ اینچی از نوع Retina LTPO OLED است که پیک روشنایی فوق‌العاده‌ی ۱۰۰۰ نیتی دارد، از حالت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و وضوحی برابر ۳۲۶ پیکسل‌در‌هر‌اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل باعث می‌شود همه‌ی موارد در اپل واچ سری ۷ با اندازه‌ای بزرگ‌تر و کیفیتی بهتر به نمایش درآیند.

بهترین اسمارت واچ

البته نمایشگر بزرگ، محکم و باکیفیت تنها نقطه قوتی نیست که این مدل را به کاندیدای بهترین ساعت هوشمند بازار تبدیل کرده، در واقع این محصول مزایای فوق‌العاده‌ و امکانات کم‌نظیری دارد که می‌توان آن را به عنوان بهترین و البته دقیق‌ترین ابزار برای سنجش سطح سلامتی درنظر گرفت. این مدل سنسور و برنامه‌ی پیشرفته برای سنجش سطح اکسیژن خون دارد. بالا و یا پایین و همچنین نامنظم بودن ضربان قلب را اعلام می‌کند و می‌تواند هر زمانی که بخواهید “ECG” یا نوار قلب بگیرد و عملاً وضعیت سلامت شما را نمایش دهد.

ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 7 Series 45mm Aluminum

ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 7 Series 45mm Aluminum

قیمت ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 7 Series 45mm Aluminum

این مدل برای ورزشکاران هم ایده‌آل است و می‌تواند انواع حرکات ورزشی شما را شناسایی و دنبال کند و حتی ورزش‌هایی مثل «تای چی» و «پیلاتس» هم به آن اضافه شده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این مدل پشتیبانی از کیبورد QWERTY است که به شما اجازه می‌دهد علاوه بر ضربه زدن روی هر یک از حروف، به وسیله‌ی سوایپ کردن هم متن مورد نظرتان را تایپ کنید.
این مدل گواهی‌نامه‌ی IP6X دارد، یعنی در مقابل نفوذ گرد و غبار کاملاً مقاوم است و همچنین یکی از بالاترین درجات ضد آب بودن را هم داراست.

بهترین ساعت هوشمند جهان

در واقع این مدل توانایی مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری را داراست و با توجه به اینکه IP68 تنها بیانگر ضدآب بودن تا عمق ۱.۵ متریست، این ساعت در سطح بالاتری قرار می‌گیرد و عملاً می‌توان با آن حتی در اقیانوس هم شنا کرد.

این مدل به تراشه‌ی پردازنده‌ی قدرتمند “Apple S7” مجهز شده و یک باتری ۳۰۹ میلی‌آمپری لیتیوم یونی هم دارد که به صورت بیسیم شارژ می‌شود. این مدل در بازارهای جهانی با قیمتی حدود ۴۳۰ دلار عرضه شده است.

۲۰۲۲ Apple Watch SE

اپل واچ SE 2022 هم ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و می‌تواند بهترین ساعت هوشمند ارزان اپل لقب بگیرد و با توجه به اینکه از نظر قیمتی نسبت به سری ۷ و ۸ مناسب‌ترست، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. سری جدید اس ای با اینکه قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به سری ۸ دارد، اما از همان تراشه “Apple S8” استفاده می‌کند.

البته از نظر امکانات مثل نسخه پیشین SE است و یک نمایشگر ۱.۷۸ اینچی از نوع Retina LTPO OLED دارد که وضوح ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ و پیک روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد، ولی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی نمی‌کند و همچنین “ECG” برای گرفتن نوار قلب هم ندارد و خبری از سنسور اکسیژن خون یا دمای بدن نیست. گرچه از نظر برنامه‌های ورزشی چیزی از سری ۸ کم ندارد.

بهترین ساعت هوشمند بازار

این مدل هم قابلیت مقاومت در برابر نفوذ مایعات تا عمق ۵۰ متری زیر آب را داراست و در حال حاضر با قیمتی حدود ۲۹۰ یورو در بازار به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند اپل واچ SE 44mm GPS مدل 2022

ساعت هوشمند اپل واچ SE 44mm GPS مدل ۲۰۲۲

قیمت ساعت هوشمند اپل واچ SE 44mm GPS مدل 2022

در اینکه اپل بهترین مارک ساعت هوشمند است هیچگونه شکی وجود ندارد، اما اپل واچ‌ها گران‌ترین مدل‌های بازار هم هستند و اصولاً اگر تصمیم داشته باشید بهترین ساعت های هوشمند بازار زیر ۴ میلیون را بخرید، انتظار نداشته باشید که در این برند مدلی را پیدا کنید

بهترین ساعت هوشمند تا ۱۸ میلیون

اگر در کنار خرید بهترین ساعت هوشمند به روز بودن هم برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد بعدی ما در این رنج قیمت، جدیدترین اپل واچ حال حاضر است که در این بخش به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلیدی آن خواهیم پرداخت.

Apple Watch 8 series

بی‌شک مهم‌ترین کاندیدای دریافت جایزه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۲، سری جدید اپل واچ است. شاید در نگاه اول فکر کنید اپل واچ سری ۸ تفاوتی با سری ۷ ندارد، اما با کمی دقت متوجه بزرگ‌تر شدن نمایشگر و مصرف بهتر باتری آن می‌شوید.

طراحی این مدل به واسطه خمیده‌تر شدن لبه‌ها و استفاده از نمایشگر ۱.۹۹ اینچی، بسیار زیباتر شده و روی مچ دست جلوه‌ی جذاب‌تری دارد. این ساعت نیز تنها در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری روانه بازار شده است. در بطن سری ۸ تراشه قدرتمند S8 دیده می‌شود و از نظر عملکرد سخت‌افزار تغییر چشمگیری نسبت به نسخه پیشین وجود ندارد، گرچه چندین قابلیت جالب به آن افزوده شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سیستم تشخیص تصادف اشاره کرد.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

شاید بپرسید این ویژگی چگونه کار می‌کند؟ در واقع این سیستم با چک کردن علائم حیاتی شما می‌تواند وقوع تصادف را تشخیص دهد و با فعال کردن سرویس‌های اضطراری به کمک شما بیاید و با اورژانس تماس بگیرد. البته این قابلیت به لطف ژیروسکوپ ۳ محوره اپل کار می‌کند و واژگونی یا تصادف را به درستی تشخیص می‌دهد. متاسفانه این قابلیت برای کاربران ساکن ایران در دسترس نیست.

ساعت هوشمند اپل مدل apple watch series 8 45mm Aluminum

ساعت هوشمند اپل مدل apple watch series 8 45mm Aluminum

قیمت ساعت هوشمند اپل مدل apple watch series 8 45mm Aluminum

نمایشگر LTPO OLED در نظر گرفته شده برای این ساعت روشنایی عالی ۱۰۰۰ نیتی دارد و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. سیستم‌عامل WatchOS اپل مطابق انتظار سازگاری بی‌نقصی با بهترین مارک ساعت هوشمند دارد و تمامی نوتیفیکیشن‌های گوشی شما را نشان می‌دهد. میکروفون و بلندگوی این ساعت نیز عملکردی عالی دارند و برای برقراری یا پاسخ تماس بسیار کاربردیست.

قابلیت‌های این سری نیز بهبود محسوسی داشتند که در این بین می‌توان به مواردی مثل ردیابی خواب اشاره کرد که گزارشی کامل از وضعیت خواب شما را در اختیارتان می‌گذارد؛ برای مثال در چه ساعاتی خواب عمیق یا سبکی داشتید.

بهترین ساعت های هوشمند

حسگر دمای پوست نیز دمای بدنتان را زیر نظر می‌گیرد و می‌تواند چرخه تخمک‌گذاری بانوان را با دقت بیشتری پیش بینی و اطلاع رسانی کند. در آخر باید به یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های این سری نسبت به نسخه پیشین، یعنی باتری اشاره کرد. اپل قابلیت Low Battery Mode را به سری ۸ اضافه کرده که با استفاده از آن طول عمر باتری تا ۳۶ ساعت افزایش می‌یابد.

بهترین ساعت هوشمند جهان

متاسفانه محصولی که قصد داریم در این لیست آن را به عنوان بهترین ساعت هوشمند جهان مغرفی کنیم، با دستگاه‌های اندرویدی سازگاری ندارد و تنها کاربران اپل می‌توانند از آن استفاده کنند. اگرچه برخی از ویژگی‌های حائز اهمیت آن برای ما قابل استفاده نیست، اما به شما خواهیم گفت که چرا در جهان به عنوان بهترین مارک ساعت هوشمند شناخته می‌شود.

Apple Watch Ultra

یکی از جدیدترین نسخه‌ها به عنوان بهترین اپل واچ که شاید اکثر شما حتی از وجود آن آگاه نباشید اپل واچ اولترا است که بی‌شک بهترین ساعت هوشمند جهان تا به امروز و البته گران‌ترین آنست از قابلیت‌های خاص بی‌شماری بهره می‌برد و بیشتر برای افراد ماجراجو مثل کوهنوردان حرفه‌ای یا غواصان طراحی شده است. این ساعت هوشمند از لحاظ اندازه بزرگ‌ترین سایز را بین اسمارت واچ‌های اپل دارد و اگر مچ ظریفی دارید، شاید برای شما زیاد مناسب نباشد. گرچه طراحی آن به گونه‌ایست که حتی روی دست‌ بانوان نیز جذاب به نظر می‌رسد.

بهترین ساعت هوشمند

این مدل که بهترین ساعت هوشمند بازار به حساب می‌آید، بدنه تیتانیومی دارد و صفحه نمایش آن از شیشه یاقوتیست و علاوه بر مقاومت بالا، کیفیت و روشنایی کم ‌نظیرش نشان می‌دهد اپل تا جایی که توانسته این ساعت را لوکس و مقاوم ساخته است. یک دکمه نارنجی رنگ جدید نیز برای این مدل تعبیه شده که در شخصی‌سازی بیشتر برنامه‌ها به شما کمک می‌کند.

جالب است بدانید این مدل بالاترین استاندارد ضدآب ساعت‌های هوشمند را دارد و به نوعی حتی در غواصی نیز با آن به مشکل نمی‌خورید و برای هر شرایطی ایده‌آل است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد بهترین ساعت هوشمند اپل استفاده از بلندگوهای جدیدیست که در شرایط بحرانی توانایی پخش آژیری به بلندی ۸۶ دسی‌بل را دارد که تا فاصله ۱۸۰ متری قابل شنیدن است و می‌تواند برای کوهنوردان یا کسانی که به ماجراجویی در نقاط ناشناخته علاقه دارند، بسیار کاربردی باشد.

بهترین ساعت هوشمند ارزان

از نظر سیستم عامل و سخت افزار نیز این مدل با سری ۸ تفاوت چندانی ندارد. ناگفته نماند که این مدل به عنوان بهترین مدل ساعت هوشمند نزدیک به ۸۰۰ دلار قیمت دارد و برای این امکانات فوق‌العاده هزینه بالایی را باید بپردازید.

نظر شما چیست؟ تجربه‌ی استفاده از اسمارت واچ‌ها را دارید؟ به نظر شما در این راهنما خرید ساعت هوشمند کدام اسمارت واچ بهتر است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

سوالات متداول

بهترین برند ساعت هوشمند چیست و چه مدل‌هایی برای شما مناسب‌تر است؟

✔️ اگر از قیمت صرف نظر کنیم برند اپل بهترین و باکیفیت‌ترین اسمارت واچ‌ها را می‌سازد. در مقاله بالا به معرفی بهترین ساعت های هوشمند و مناسب خرید پرداختیم که پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

بهترین ساعت هوشمند ورزشی که می‌توان در بازار ایران یافت کدام مدل است؟

✔️اپل واچ اولترا را می‌توان بهترین و دقیقترین مدل در میان ساعت‌های هوشمند مناسب ورزش دانست، ولی در واقع ساعت های هوشمند ورزشی متنوعی با امکانات کاربردی در محدوده‌های قیمتی متفاوت در بازار ایران می‌توان یافت که در این مقاله آنها را معرفی کردیم.

بهترین ساعت های هوشمند زیر 2 میلیون و با قیمت مناسب چیست؟

✔️Haylou rs4 که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود، یکی از خوش قیمت‌ترین مدل‌هاییست که امکانات خوب و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین ساعت سیمکارت خور چیست؟

✔️باید گفت که بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور بدون درگاه برای سیم‌کارت فیزیکی ساخته می‌شوند و در واقع از تکنولوژی ایسیم پشتیبانی می‌کنند که در حال حاضر در ایران قابل دسترس نیست؛ از همین رو در این مقاله به آن نپرداختیم.

نوشته های مشابه

‫۱۳ نظرها

  1. سلام
    تفاوت سری اکتیو وگالکسی ساعت هوشمند توچیه وکدوم توصیه میشه

  2. سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوبتون ببخشید من یه مشاوره خرید لازم داشتم،

    من یجا خوندم که ساعت های هوشمند به دستیارهای صوتی هم وصل میشن، ولی ننوشته بود که کدوم مدل ها از گوگل اسیستنت پشتیبانی میکنن، ممکنه یه مدل خوب بهم معرفی کنید؟

  3. سلام یه سوال داشتم ساعت هوشمند دی تی نامبر وان ۸ مک س خوبه یا x 8 پرو خوبه ممنون میشم پاسخ دهید

  4. سلام ببخشید می خواستم بدونم که بهترین ساعت حول و حوش ۲ ۳ میلیون چه ساعتی را می‌توان تهیه کرد و شما پیشنهاد می دهید.
    و همچنین نظرتان درباره ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 چیست؟
    خیلی ممنون میشم پاسخ بدید

    1. در کل ساعت های امیز فیت در بین ساعت های خوش قیمت بهترینن

      1. سلام ساعت Bip U Pro Amazfit قابلیت پخش موزیک ، مکالمه ، بلوتوث ، اتصال به گوشی رو داره

  5. لطفاً یک پست بررسی ساعت هوشمند های زیر سه میلیون بزارین ، بیشتر از این مبلغ نمیصرفه هزینه کرد،هم توی این شرایط جامعه نداریم

  6. گلکسی اکتیو ۲ استیل با المینیوم هیچ برقی با هم ندارن،فقط استیل براق هست،المینیوم مات،و جز کامل ترین ساعت های هوشمند هست از همه لحاظ.

      1. آقا این مدل آخری هایلوrs4 ، واقعا این امکانات رو داره،توی دو سه ماه نشه بندازیم آشغالی ؟ گارانتی معتبر داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن