خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

اپل، آیفون اس ای ۲ را با طراحی آیفون ۸ و چیپست A13 عرضه می‌کند!

آیفون اس ای در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. این مدل در واقع نسخه رفرش گوشی آیفون ۵ با سخت‌افزار کوچکتر به حساب می‌آمد. در این زمان نمایشگر‌های ۴٫۷ و ۵٫۵ جزء نمایشگر‌های بزرگ به حساب می‌آمد. iPhone SE اساساً بدنه آیفون ۵ و خصوصیات سخت‌افزاری و دوربین iPhone 6S را به خدمت گرفته بود. در واقع هدف اپل از عرضه این مدل جلب توجه افرادی بود که گوشی‌های کوچکتر و جمع و جورتر را ترجیح می‌دادند.

شایعات پیرامون تولید نسخه دوم آیفون اس ای ۲ از سال ۲۰۱۷ شروع شده و همان فاکتور شکل ۴ اینچی را نشان می‌داد. اکنون از آن زمان دو سال گذشته و دوباره آیفون اس ای ۲ در رأس خبرها و شایعات قرار گرفته است. گزارش‌های رسیده به نقل از تحلیل‌گر مشهور اپل؛ مینگ جی کو، حاکی از آن است که احتمالاً این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تولید خواهد شد. این پیش‌گویی با گزارشی که در ماه قبل منتشر شد نیز همپوشانی دارد.

آیفون اس ای 2 تولید خواهد شد

طبق این گزارش، قیمت گوشی موبایل آیفون اس ای ۲ از آیفون ۱۱ که در حال حاضر کمترین قیمت را در بین گوشی‌های ۲۰۱۹ اپل دارد، بسیار کمتر خواهد بود. با این وجود پردازنده A13 را به خدمت گرفته و از ۳ گیگابایت رم نیز برخوردار استفاده می‌کنند. از نظر طراحی هم گفته می‌شود که طراحی بدنه آیفون ۸ را به خدمت خواهد گرفت. این تحلیل‌گر حتی پیشگویی کرده که احتمالاً فروش این نسخه در سال بعد به ۳۰ تا ۴۰ میلیون نسخه برسد.

آیفون “SE 2” باعث می‌شود توقف تولید دو نسخه آیفون ۸ که هنوز به فروش می‌رسد، برای اپل آسان‌تر شود. برخی از کابران از ارتقاء دکمه هوم و حذف آن امتناع می‌کنند. شاید اگر این گوشی از نظر سخت‌افزاری تغییراتی داشته باشد، اپل بتواند به نحو بهتری رقابت کرده و سهم خود را در بازار حفظ کند. تولید این نسخه برای اپل یک موقعیت جدید ایجاد خواهد کرد. اگر اپل بتواند سخت‌افزار گوشی‌های ۴٫۷ اینچی خود را ارتقاء دهد بدان معنی است که می‌بایست دکمه هوم را نیز حذف کند. اپل این روزها هنوز هم در MacBooks  از Touch ID استفاده می‌کند، بنابراین این امر  کاملاً غیرممکن نخواهد بود.

اگر قرار باشد که SE iPhone تولید شود، احتمالاً سال آینده اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی اپل آیفون ۸ است. شاید جایگزینی آیفون ۸ با یک جانشین آیفون SE بتواند فروش بیشتری را از سمت مشتریانی که هنوز آیفون ۶ را در دست داشته و به روزرسانی iOS 13 را دریافت نکردند را نصیب اپل سازد.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن