خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار گوشی موبایل

اندروید پی با قابلیت تبدیل گوشی به موس بلوتوث و کیبورد

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا می توان برای استفاده از گوشی موبایل خود به عنوان موس یا کیبورد کامپیوتر از سیستم عامل اندروید استفاده کرد یا خیر؟ بر اساس تحقیق و بررسی های جدید انجام گرفته این امر به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد. این خبر از یکی  شایعات پیرامون نسخه بعدی اندروید به نام اندروید پی نشأت گرفته است. علاوه بر این یکی از منابع معتبر نیز خاطر نشان کرده است که اولین پیش نمایش توسعه دهنده این نسخه از اندرید در اواسط ماه مارس عرضه خواهد شد.

 

این خصیصه ممکن است به اندازه خصیصه DeX Pad سامسونگ که در واقع زمانی که داک می شود (حالت داک کاربری گوشی های هوشمند را تغییر می دهد) گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ را به یک کامپیوتر تبدیل می کند هیجان انگیز نباشد اما استفاده از یک دستگاه اندروید به عنوان یک صفحه کلید یا موس ممکن است یک ترفند عالی باشد که تنها برای کاربران کامپیوتر های شخصی می تواند بسیار با ارزش باشد.

اندروید پی با قابلیت تبدیل گوشی به موس بلوتوث و کیبورد

بر اساس xda-developers اندرید پی از نمایه Bluetooth HID پشتیبانی خواهد کرد؛ که برای Human Interface Device کوتا است. این همان چیزی است که شما برای تبدیل یک گوشی هوشمند به کیبورد و یا موس نیاز دارید. چندین سال است که در مورد پشتیبانی از بلوتوث HID بحث می شود اما گوگل تاکنون از این مشخصات پشتیبانی نکرده است، اما شواهد جدید نشان می دهد که همه چیز در حال تغییر است و احتمال دارد که نسخه جدید اندروید یا اندورید پی با پشتیبانی از Bluetooth HID عرضه شود.

اندروید پی با قابلیت تبدیل گوشی به موس بلوتوث و کیبورد

بنابراین، نتیجه این است که توسعه دهندگان می توانند این خصیصه را به برنامه های خود اضافه کنند؛ و این واقعیت که این خصیصه خاص اندورید است به این معنا است که گوشی های هوشمند که به اندروید پی به روزرسانی می شوند می توانند به عنوان دستگاه ورودی کامپیوتر عمل کنند. ممکن است گوگل به زودی افزونه جدید پروفایل بلوتوث را تأیید کرده و از برخی خصیصه های اصلی Android P رونمایی کند . انتظار می رود که گوگل از اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندرید پی هفته آینده در Pi Day  رونمایی کند و سپس این شرکت در Google I/O 2018 خصیصه های این نسخه از اندروید را به طور مفصل شرح خواهد داد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن