خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار تکنولوژی

افزایش ظرفیت تماس ویدیویی واتس آپ مشخص شد!

قبلاً ۱۹کالامگ به نقل از رسانه‌های خبری اعلام کرد که WhatsApp قصد دارد که ظرفیت تماس ویدیویی واتس آپ را افزایش دهد؛ اما این خبر مشخص نکرد که دقیقاً چه تعداد می توانند در یک تماس ویدئویی واتس آپ شرکت کنند. حال فیسبوک اعلام کرده که واتس‌اپ برخلاف محدودیت سابق حداکثر حضور ۴ نفر در تماس‌های ویدیویی، اکنون اجازه حضور ۸ نفر را در یک گپ تصویری می‌دهد.

 

با توجه به شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا که همه دنیا از طریق شبکه‌های اجتماعی در ارتباط هستند، این به روز‌رسانی را می‌توان یکی از چشمگیرترین تغییرات این برنامه در نظر گرفت. در همین حین، مسنجر‌‌‌‌ روم، سرویس جدید فیس‌بوک برگرفته شده از برنامه zoom معرفی شد. این سرویس امکان حضور حداکثر ۵۰ نفر در یک تماس ویدیویی را فراهم می‌آورد.

ظرفیت تماس ویدیویی واتس آپ

واتس‌آپ برخلاف فیسبوک مسنجر از رمز‌گذاری دو‌طرفه در تماس‌هایش بهره می‌گیرد که در همین راستا می‌توان آن را امن‌تر از فیسبوک مسنجر در نظر گرفت. از آنجاییکه سرویس Google Due به حضور حداکثر ۱۲ نفر در یک تماس ویدیویی اشاره کرده است، حداکثر حضور ۸ نفر در یک تماس در واتس‌اپ، کمی تعجب آور است. 

ظرفیت تماس ویدیویی واتس آپ افزایش می یابد

واتس‌‌اپ ظرفیت تماس ویدیویی خود را از ۴ نفر به ۸ نفر ارتقا می‌دهد. سایر اطلاعات پیرامون این قابلیت WhatsApp را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

احتمالاً واتس‌آپ این قابلیت را از برنامه Houseparty کپی کرده باشد و با در نظر گرفتن گوشی محور بودن این برنامه، هشت پنجره تماس ویدیویی، بیشترین ظرفیت متناسب با نمایشگر یک اسمارتفون است. قابلیت تماس‌های ویدیویی در طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است ، اما از آنجایی که شیوع ویروس کرونا رویه‌ی زندگی مدرن را تغییر داده و مردم به طور چشمگیری از کلیه خدمات ویدیویی استفاده می‌کنند، شرکت‌های فناوری در حال توسعه و به ‌روزرسانی سرویس‌های خود هستند.

مقاله پیشنهادی: ساخت کانال یوتیوب

پیام رسان واتس‌ اپ از زمانی که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت فیسبوک با قیمت معادل ۱۹ میلیارد خریداری شد، هنوز خدمات اصلی خود را تغییر نداده اما در عوض از خدمات مسنجر خود به عنوان بستری برای آزمایش نوآوری‌هایش بهره می‌گیرد. لازم به ذکر است که مسنجر پس از اینکه اخیراً با ویژگی‌های اضافی اشباع شده بود، مقداری پس‌رفت داشته است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت


techadvisor

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن