خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

نحوه‌ی اتصال گوشی‌های اندروید به تلویزیون از طریق Wi-Fi Direct+روش‌های جایگزین

اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند برای تماشای محتوای یک گوشی از طریق یک نمایشگر بزرگ بسیار کارساز است. می توانید با گوشی خود فیلم بگیرید و فیلم های ثبت شده از لحظات خوب خود را روی تلویزیون خود مشاهده کنید. WiFi Direct یک اتصال بی‌سیم است که توسط همه‌ی افراد و انواع دستگاه‌ها مورد ‌استفاده قرار می‌گیرد، اما کمتر کسی در ‌مورد آن صحبت می‌کند. این قابلیت تقریباً از اوایل دهه ۲۰۰۰ امکان برقراری ارتباطات بی سیم دو سویه‌ی متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است. Wi-Fi Direct در واقع دو یا چند دستگاه را بدون داشتن شبکه‌ی متمرکز در مجاورت یکدیگر به هم متصل می‌کند. امروزه بسیاری از برندهای تلفن همراه از جمله سامسونگ، هوآوی و… از این قابلیت برخوردار هستند. برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی هواوی می توانید به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا مراجعه کنید.

یک دستگاه به‌عنوان نقطه دسترسی عمل کرده و دستگاه دیگر با استفاده از پروتکل‌های امنیتی WPS و WPA/WPA2 به آن متصل می‌شود. یکی از مهمترین مزایای وای فای دایرکت این است که در صورت عدم وجود شبکه Wi-Fi برای دسترسی به دستگاه‌ها، بسیار کاربردی عمل می‌کند. این قابلیت امکان اتصال سریع چندین دستگاه را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم را بدون نگرانی‌های امنیتی فراهم می‌کند.

در‌حال‌حاضر، بسیاری از دستگاه‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؛ دستگاه‌های اندرویدی از نسخه ۲.۳ و دستگاه‌های اپل از iOS 7 به بعد از این قابلیت به‌طور مستقیم پشتیبانی می‌کنند. همچنین بسیاری از ابزار‌های سرگرمی با استفاده از این قابلیت، محتوای خود را از طریق گوشی موبایل منتشر می‌کنند؛ برنامه‌هایی مثل Roku ،Chromecast، Xbox و بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند قابلیت اتصال Wi-Fi Direct را ارائه می‌دهند.

لوازم‌جانبی بسیاری مثل هدفون‌ها، چاپگر‌های بی‌سیم و حتی صفحه‌کلید‌ها نیز به این قابلیت مجهز شده‌اند و به جای بلوتوث از Wi-Fi Direct استفاده می‌کنند. همچنین در ادامه به برسی برنامه اتصال گوشی به تلویزیون با wifi direct می پردازیم.

نحوه‌ی اتصال گوشی‌های اندروید به تلویزیون هوشمند:

شما می‌توانید گوشی موبایل خود را بدون نیاز به شبکه Wi-Fi به تلویزیون وصل کنید. این امر امکان پخش پرونده‌های رسانه‌ای شما روی تلویزیون و به اشتراک گذاشتن آنها با دوستان و خانواده‌تان را نیز فراهم می‌کند. برای اتصال هر دو دستگاه باید از این قابلیت برخوردار باشند. 

برنامه اتصال گوشی به تلویزیون با wifi direct 

۱.  برای فعالسازی وای فای دایرکت در تلویزیون به گزینه‌ی Menu رفته، روی گزینه‌ی Network کلیک کنید و در این قسمت گزینه‌ی Wi-Fi Direct را فعال کنید.

نحوه‌ی اتصال گوشی‌های اندروید به تلویزیون

۲. Wi-Fi Direct را روی موبایل خود فعال کنید. تلویزیون به طور خودکار لیستی از دستگاه‌های موجود را اسکن کرده و نمایش می‌دهد. همچنین نام تلویزیون روی موبایل شما ظاهر می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

۳. برای شروع اتصال، نام دستگاه را از لیست انتخاب کنید. اگر درخواست اتصال از طرف تلویزیون باشد، اعلان درخواست اجازه روی گوشی شما ظاهر می‌شود. با قبول این درخواست، گوشی شما و تلویزیون به هم وصل می‌شوند.

مقاله پیشنهادی: کنترل تلویزیون با گوشی چگونه انجام می‌شود ؟

جهت اتصال گوشی به تلویزیون از طریق WiFi Direct مراحل زیر را در تلویزیون هوشمند خود دنبال کنید:

برای اتصال گوشی به تلویزیون از طریق Wi-Fi Direct مراحل زیر را در گوشی موبایل خود دنبال کنید:

۱. برای وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی با وای فای به قسمت Settings درگوشی خود بروید. سپس روی گزینه‌ی Settings کلیک کرده، به قسمت Connections رفته و در قسمت Wi-Fi، گزینه‌ی Wi-Fi Direct را فعال کنید.

برنامه اتصال گوشی به تلویزیون با wifi direct

مقاله پیشنهادی: آموزش تبدیل گوشی به وبکم

۲. در صفحه‌ی وای فای دایرکت لیستی از دستگاه‌های موجود را مشاهده می‌کنید. نام تلویزیون خود را انتخاب کنید. سپس گوشی شما شروع به برقراری ارتباط با تلویزیون می‌کند.

نرم افزار اتصال گوشی به تلویزیون از طریق وای فای

۳. با برقراری اتصال، پیامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن اتصال روی تلویزیون ظاهر می‌شود.

چگونه وای فای تلویزیون را روشن کنیم

گوشی های موبایل با توجه به داشتن صفحات نمایش کوچک ابزار مناسبی برای دیدن محتواهای چند رسانه ای نیستند، به همین علت عده زیادی برای مرور آلبوم های خود اقدام به اتصال گوشی به تلویزیون می کنند. شما به آسانی می توانید  گوشی موبایل خود را با وای فای به تلویزیون  وصل کنید. در ادامه به معرفی برنامه های کاربردی برای اتصال گوشی به تلویزیون از طریق wifi میپردازیم .

۱.استفاده از برنامه iMediaShare – Photos & Music برای اتصال گوشی به تلوزیون

این برنامه‌ی رایگان امکان انتقال تصاویر، فیلم‌ها و آهنگ‌ها را از گوشی به تبلت، تلویزیون هوشمند و دیگر دستگاه‌های مجهز به سیستم DLNA فراهم می‌کند. در این برنامه می‌توانید فیلم‌ها را به صورت خودکار در تلویزیون پخش کنید. لازم به ذکر است که می‌توان این برنامه را روی تلویزیون هوشمند نیز نصب کرد؛ البته پخش کردن فیلم در تلویزیون از طریق شبکه بی‌سیم با کمی تأخیر همراه است.

دانلود برنامه اتصال گوشی به تلویزیون با wifi direct

۲. استفاده از نرم افزار  Google Chromecast برای اتصال گوشی به تلویزیون از طریق وای فای

روش دیگری برای انتقال محتوا‌های گوشی به تلویزیون با وای فای استفاده از دستگاه Google Chromecast است. این دستگاه به شما امکان می‌دهد محتوا‌های گوشی موبایل یا تبلت خود را به راحتی در تلویزیون پخش کنید. اولین قدم برای اجرای آن، نصب برنامه Google Home است که به صورت رایگان در Play store وجود دارد.

قدم بعدی این است که این دستگاه را به درگاه HDMI تلویزیون خود وصل کنید. در فهرست برنامه Google Home، فقط گزینه Cast Screen Audio را انتخاب کنید، سپس روی دکمه‌ی آبی ضربه زده و دستگاه مورد‌نظر را انتخاب کنید.

۳. استفاده از اتصال کابل (MHL)

در نظر داشته باشید که همیشه امکان اتصال بی‌سیم برای انتقال محتوای گوشی موبایل یا تبلت به تلویزیون وجود ندارد. برای جلوگیری از این قبیل مشکلات، باید مستقیماً گوشی را به تلویزیون هوشمند (یا معمولی) وصل کرد. برای این کار می‌توانید از کابل HDMI استفاده کنید. یافتن یک خروجی HDMI برای تبلت چه به صورت مینی و چه به صورت میکرو دشوار به نظر می‌رسد، اما برای گوشی موبایل از MHL استفاده می‌شود. علاوه ‌بر‌این، پورت MHL 3.0 امکان انتقال HDMI محتوای ۴K از موبایل به تلویزیون‌های اولترا اچ دی را فراهم می‌کند.

۴. استفاده از پورت USB

اگر هیچ کدام از روش‌های اشاره شده برای انتقال محتوای گوشی به تلویزیون کارساز نبود، می‌توانید به راحتی گوشی خود را به پورت USB تلویزیون وصل کنید. بنابراین، عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده در حافظه داخلی یا کارت حافظه در تلویزیون پخش می‌شوند.

آیا از این روش‌ها برای اتصال گوشی خود به تلویزیون استفاده کرده‌اید یا روشی جایگزین دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۷ رای

سوالات متداول

آیا روش دیگری جایگزین وای فای دایرکت وجود دارد یا خیر؟

بله روش‌هایی وجود دارد که به برخی از آنها در مقاله اشاره شد و با این روش‌ها امکان پخش پرونده‌های رسانه‌ای شما روی تلویزیون و به اشتراک گذاشتن آنها با دوستان و خانواده‌تان را نیز فراهم می‌کند. برای اتصال هر دو دستگاه باید از این قابلیت برخوردار باشند.

قابلیت Wifi-direct چیست؟

Wi-Fi Direct یک اتصال بی‌سیم است که در واقع دو یا چند دستگاه را بدون داشتن شبکه‌ی متمرکز در مجاورت یکدیگر به هم متصل می‌کند. یک دستگاه به‌عنوان نقطه دسترسی عمل کرده و دستگاه دیگر با استفاده از پروتکل‌های امنیتی WPS و WPA/WPA2 به آن متصل می‌شود. یکی از مهمترین مزایای Wi-Fi Direct این است که در صورت عدم وجود شبکه Wi-Fi برای دسترسی به دستگاه‌ها، بسیار کاربردی عمل می‌کند. این قابلیت امکان اتصال سریع چندین دستگاه را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم را بدون نگرانی‌های امنیتی فراهم می‌کند.

چه گوشی‌ها و دستگاه‌هایی از قابلیت وای فای دایرکت پشتیبانی می‌کنند؟

امروزه بسیاری از برندهای تلفن همراه از جمله سامسونگ، هوآوی و… از این قابلیت برخوردار هستند. دستگاه‌های اندرویدی از نسخه ۲.۳ و دستگاه‌های اپل از iOS 7 به بعد از این قابلیت به‌طور مستقیم پشتیبانی می‌کنند. همچنین بسیاری از ابزار‌های سرگرمی با استفاده از این قابلیت، محتوای خود را از طریق گوشی موبایل منتشر می‌کنند؛ برنامه‌هایی مثل Roku ،Chromecast، Xbox و بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند قابلیت اتصال Wi-Fi Direct را ارائه می‌دهند. لوازم‌جانبی بسیاری مثل هدفون‌ها، چاپگر‌های بی‌سیم و حتی صفحه‌کلید‌ها نیز به این قابلیت مجهز شده‌اند و به جای بلوتوث از Wi-Fi Direct استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

‫۷۸ نظرها

  1. سلام، تنظیمات شبکه WI FI تلویزیون به هم ریخته نمی توانم وارد شبکه شوم فقط آدرس MAC دارد از WI FI گوشی استفاده می کنم IP,گیت وی،و ماسک زیر شبکه هم ندارد، اگر وارد منوی مخفی شوم تنظیمات شبکه بر می‌گردد باتشکر. مدل تلویزیون سامسونگ UA55ES6950

  2. من با وای فای دایرکت به تلوزیون وصل میشه ولی پخش ویدیو از این طریق با چه صورت هست؟

  3. سلام
    چگونه وای فای تلویزیون بُست ۴۰ اینچ را روشن کنم؟

    خیلی خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید 🙏

  4. سلام. Tv ینی فقد ب وای فای گوشی وصل میشه . مودم و اینا هیچی نمیخاد

  5. سلام خسته نباشید
    وای فای تلویزیون ما (هیوندای) رمز ۸ رقمی برای اتصال با موبایل لازم دارد
    این رمز ۸ رقمی هم نه داخل دفترچه هست نه تلویزیون
    حالا باید برای پیدا کردن این رمز چکار کنیم؟!
    ممنون میشم جواب بدید.

    1. اون رمز در دفترچه وجود ندارد بلکه زیر دستگاه مودم‌قرار دارد که باید پشت دستگاه را نگاه کنید اگه درست سوالتان را فهمیده باشم ازاینطریق مشکلتان رفع میشود

  6. سلام. وقت بخیر. برای تلویزیون پاناسونیک باید چجوری وای فای دایرکت رو روشن کنیم؟؟ هر جا که می گردیم پیرا نمیکنم خیلی ممنون از پاسخ دادن شما.

    1. تلویزیون شما باید هوشمند باشه و از این قابلیت پشتیبانی کنه چک کنید ببنید تلویزیون شما هوشمند هست یا خیر

      1. منم تلویزیون هوشمند اندروید ۱۱ پاناسونیک دارم ولی بدون اینکه هر دو دستگاه به یک مودم وصل باشه نمیشه چیزی رو فرستاد روی تلویزیون

  7. سلام من در وای فای زدم تلویزیون آورد ولی زدم وصل نشد

  8. الان گوشیم تلویزیون رو پیدا کرده و همچنین بر عکس اما از گوشی یدونه کد میخواد اون کد چیه ؟

  9. بله .من همیشه تلویزیون رو با نت گوشی اپ دیت میکنم یا از کاوشکرش استفاده میکنم.

    1. با وای فای دایرکت و یا برنامه‌های شخص ثالثی مشابه به AirScreen و یا Screen Mirroring استفاده کنید

  10. اتصال گوشی به تلویزیون ایکس ویژن با وای فای با روش شما رفتم و جواب گرفتم ممنون

    1. سلام چرا گوشی موبایل a 12 به تلویزیون وصل نمی شود لطفا گوشی a 12 به تلویزیون وصل می کنم باتشکر از شما

    2. سلام تلویزیون سامسونگ ۴۲ اینچ قسمت wifi direct ش رو پیدا نمیکنم کجاست؟؟؟

        1. سلام تلویزیون من سوپرا هست با چقد گشتن وای فای دایرکتش رو پیدا کردم و تلویزیون و گوشی رو بهم وصل کردم اما چیزی از روی گوشی به صفحه تلویزیون منتقل نمیشه و روی گوشی مینویسه همه دستگاهی وای فای دایرکت رو پشتیبانی نمیکنن مشکلش چیه؟

  11. راهنمای کامل برای انتقال تصویر گوشی به تلویزیون با وای فای

    1. از برنامه Eshare استفاده کن بعداز وصل شدن تلویزیون به وای فای وگوشی به همون دستگاه وای فای از اون برنامه استفاده کنی خودش گام بگام راهنمایت میکنه

  12. دوستان اتصال گوشی هواوی به تلویزیون با wifi direct هم امکان پذیره

  13. من خیلی دنبال راهکار وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی با وای فای میگشتم مرسی از شما

    1. سلام دوستان ایا میشه تلویزیون هوشمند از اینترنت موبایل به جای وای فا استفاده کنه؟اگر میشه لطفا راهنمایی کنید با تشکر ایمیل من

      1. بله .من همیشه تلویزیون رو با نت گوشی اپ دیت میکنم یا از کاوشکرش استفاده میکنم.

      2. بله که میشود نقطه اتصال گوشی همراهتو روشن کن بعد با تلویزیون درقسمت لیست شبکه وای فای اسم وای فای گوشیتو پیدا کن بهش وصل بشو وقتی وصل شدی به گوشیت حالا میتونی از اینترنت گوشیت استفاده کنی با تلویزیون به همین راحتی با بلوتوث هم میشود ولی یکم انتقال داده ها کندتر است همین روش خیلی سریعتر است

  14. سلام ببخشید اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی از طریق وای فای چطوریه ؟

    1. سلام، تنظیمات شبکه WI FI تلویزیون به هم ریخته نمی توانم وارد شبکه شوم فقط آدرس MAC دارد از WI FI گوشی استفاده می کنم IP – گیت وی – و ماسک زیر شبکه هم ندارد با وارد شدن به منوی مخفی تنظیمات شبکه بر می‌گردد. مدل تلویزیون سامسونگ UA55ES6950MSHD
      با تشکر

  15. سلام مشکل وای فای دایرکت شیائومی من باتوضیحاتتون حل شد ممنون

  16. سلام میشه یک نرم افزار اتصال گوشی به تلویزیون از طریق وای فای را معرفی کنید

  17. سلام
    ببخشید واسه تلوزیون های الجی۲۰۱۸با چه روشی امکان پذیره؟؟؟؟

  18. سلام ببخشید توی تلویزیون من Wi-Fi direct. غیر فعال هستش می شه کمک کنید. کمک

  19. سلام ببخشید توی تلویزیون من Wi-Fi direct. غیر فعال هستش می شه کمک کنید

  20. سلام تلویزیون ما به WiFi direct وصل نمیشه
    چی کار کنم که وصل بشه

    1. سلام
      من از طریق wifi direct وصل میشم به تلویزیون ولی از کجا تصویر و فیلم های گوشی رو بندازم روی تلویزیون ؟؟؟

  21. سلام از طریق وای فای دایرکت وصل میشم ولی وقتی فایل رو ارسال میکنم بعد چند ثانیه مینویسه فایل ارسال نشد و هیچی رو تلویزیون نشون نمیده.چی کنم تو رو خدا اگه میدونید بگید

      1. آیا با آینه کردن گوشی روی تلویزیون، احتمال اینکه همسایه‌ها تلویزیون هوشمندشان عکسها وکلیپهای ما را بگیرد وجود دارد؟

        1. با سلام. در صئرتی که فقط تحت یک شبکه مشخص و برقراری ارتباط بین دو دستگاه مشخص عمل کرده باشید چنین خطری وجود ندارد.

          1. با سلام تلوزیون ما گزینه ی network رو داره چیکار کنیم ؟ میشه راهنمایی کنید

      2. سلام گوشی من آ۱۲*هست و تلویزیون ال جی از طریق وای فای دایرکت اتصال برقرار شده ولی تصویر بالا نمیاد مشکل از کجاست؟

  22. سلام من گوشیم اندروید۵ تلوزیونم دارای وای فای و هوشمند و تموم مراحلی رو هم که گفتید رفتم ولی تصویر گوشی اصلا روی تیوی نمیاد درحالیکه هردوهم متصل شدن بهم دلیلش چیه؟؟

    1. از برنامه Eshare استفاده کن بعداز اینکه هردو به وای فای متصل کردی اون برنامه رو باز کن همه چیزایکه میخوای رو میتوان باهاش انجام داد

  23. سلام گوشسم سامسونگ به تلویزیون سونی از طریق دایرکت وصل میشه اسم تلویزیون درگوشی دیده میشه میگه باضربه به تلویزیون وصل شوید ولی محتوا از طریق اشتراک ارسال نمیشه مشگلم متاسفانه اینه میشه راهنمایی بفرماید

  24. سلام ، گوشی من هواوی است ، با گزینه ماریو شاره، نمیتونم وصل کنم ،تی وی هم سامسونگ ۴۲،هست، با کابل هم نمیتونم ؟چطوری وصل بشم؟؟؟

  25. سلام… من گوشی اندروید به تی وی ال جی کانکت میشه.. ولی زمانی که میخوام تصویر را از طریق دایرکت به اشتراک بزارم میزنه جستجوی دستگاه و هیچ عملی انجام نمیشه… لطفا آموزش را به صورت تصویری و گام به گام انجام بدین ممنونم

  26. سلام گوشی سامسونگ j82019هست یه تلفزیون هایسنس وصل نمیشه چرا تلویزیون ۵۰ ۴k 2020هست

    چکار کنم وای فای پیدا میکنه وصل میشه ولی وای فای دایرکت نداره

  27. چطوری‌با‌گوشی‌شیامیوصل‌بشم‌بهتلویزیون‌الجی‌وصل‌بشم

    1. با سلام گوشی های شیائومی در قسمت تنظیمات یک گزینه داره به نام
      Wireless Display داره با این مشخصه هم می تونید محتوای گوشی رو از طریق نمایشگر های بزرگتر مشاهده کنید و به زودی سعی می کنیم که آموزش این مطلب روی مجله قرار دهیم

      1. گوشی من سامسونگِ… وقتی از طریق وای فای داریکت میخوام‌فیلمی رو اشتراک بزارم بر روی تلویزیون نمیشه…!

        1. سلام از طریق وای فای دایرکت وصل میشم ولی وقتی فایل رو ارسال میکنم بعد چند ثانیه مینویسه فایل ارسال نشد و هیچی رو تلویزیون نشون نمیده.چی کنم تو رو خدا اگه میدونید بگید

  28. سلام تلویزیون ما مارشال اندروید ۴kهستش چجوری میشه برنامه ای پیدا کنم که که بتونم فیلمهای یوتیوب رو توش ببینم

  29. سلام.تلویزیونهایی که wifi ندارن مثل ال جی ۵۲۱۰۰ چطور بی سیم وصل میشه؟آیا راهی وجود داره؟

    1. در مواقعی که تلوزیون هوشمند نیست برای اتصال بی سیم آن با گوشی از دانگل کروم کست استفاده میشه این ابزار به پورت HDMI تلوزیون وصل میشه و تلوزیون را به قابلیت وای فای مجهز می کند. به گونه‌ای که می توان تلوزیون را به صورت بی سیم به گوشی و دیگر گجت های الکترونیکی وصل کرد. نحوه ی کار با این ابزار در مقاله توضیح داده شده است.

  30. بعد از وصل شدن از طریق وای فای دیرکت باید چیکار کرد تا پخش کنه؟

    1. بعد از اینکه گوشی موبایل و تلوزیون به هم متصل شدن، اون محتوایی که قصد دارید روی تلوزیون منتشر کنید را اجرا کنید. گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کرده و به قسمتWi-Fi Direct بروید. از بین لیست اسامی دستگاه هایی که نمایان شده ، نام تلوزیون خود را انتخاب کنید. در نهایت مشاهده می کنید که محتوا به طور مستقیم روی نمایشگر تلوزیون پخش می شود. برای راحت کردن این امر می توانید از اپلیکیشن google photoes برای ارسال عکس ها و فیلم ها از گوشی به تلوزیون از طریق Wi-Fi Direct بهره ببرید.

      1. سلام وقتتون بخیر تلوزیون سونی رو به اینترنت گوشی وصل میکنم میزنه اینترنت محدود و وصل نمیشه رمزم درست میزنم میشه بگید دلیلش چیه؟

  31. بعد از متصل شدن از طریق وای
    فای دیرکت باید چجوری پخش کرد؟

    1. بعد از اینکه گوشی موبایل و تلوزیون به هم متصل شدن، اون محتوایی که قصد دارید روی تلوزیون منتشر کنید را اجرا کنید. گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کرده و به قسمتWi-Fi Direct بروید. از بین لیست اسامی دستگاه هایی که نمایان شده ، نام تلوزیون خود را انتخاب کنید. در نهایت مشاهده می کنید که محتوا به طور مستقیم روی نمایشگر تلوزیون پخش می شود. برای راحت کردن این امر می توانید از اپلیکیشن google photoes برای ارسال عکس ها و فیلم ها از گوشی به تلوزیون از طریق Wi-Fi Direct بهره ببرید.

      1. سلام ممنون از راهنمای تون . اما خواستم لطف بفرمایدبگیدتمام دستورات را عمل میکنم نام تلویزیون ووقتی ضربه میزنم وصل هم میشه اشتراک و هم انجام میدم بعد گزینه ارسال نشد ظاهر میشه اشتراکم ارسال نمیشه . چرا و جیکار باید انجام بدم . لطفا کمکم کنید تشکرمیشه جوابتون و ایمیل کنید

        1. در صفحه مربوط به تنظیم Wi-Fi Direct گزینه[‎نمایش شبکه (SSID)/رمز ورود‎] را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را انجام دهید

          1. سلام wife direct کجای تلویزیون سامسونگ هست تو دستور عمل تلویزیون گفته باید برم تو این و نمیدونم کجاست میشه راهنمایی کنید؟؟؟

  32. گوشی سامسونگ فقط با لمس یک کلید وصل می شه
    این همه دنگ و فنگ نداره که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن