خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار تکنولوژیاخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلگجت‌های هوشمند

آیا ساعت هوشمند گلکسی واچ می‌تواند با آیفون کار کند؟

مدل‌های مختلف و جذاب اسمارت واچ و ردیاب‌های سلامت مثل گلکسی واچ، اپل‌واچ و دستبند‌های سلامت روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. گلکسی واچ از جمله مدل‌های ساعت هوشمند محسوب می‌شود که طراحی خاص و ناوبری ساده‌ای دارد.

باتری این مدل می‌تواند تا چهار روز شارژ نگه دارد. این مدل ساعت سامسونگ برخلاف گلکسی واچ اکتیو از یک حاشیه چرخان برخوردار بوده که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند؛ اما حال این سوال مطرح می‌شود که آیا این کار با آیفون و سایر دستگاه‌های iOS کار می‌کند؟ پاسخ کوتاه بله است؛ اما پشتیبانی از گلکسی واچ از iOS محدود است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

ساعت هوشمند گلکسی واچ
ساعت هوشمند گلکسی واچ

اولین کاری که شما باید قبل از استفاده انجام دهید این است که دستگاه را جفت کنید. قبل از شروع فرآیند اطمینان حاصل کنید که بلوتوث را روشن کرده‌اید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

وقتی ساعت هوشمند گلکسی واچ را با گوشی آیفون خود جفت می‌کنید، می‌توانید وضعیت ساعت خود را در صفحه اصلی گوشی آیفون مشاهده کنید. به تنظیمات بروید و آنها را سفارشی کنید. اگر با مشکلی روبه‌رو شدید احتمالاً مشکل سازگاری با دستگاه‌ها باشد. برای بررسی می‌توانید به صفحه سازگاری‌های اصلی گلکسی واچ از طریق بارگیری برنامه Galaxy Watch از گوگل پلی مراجعه کنید.  مرحله بعدی این است که به صفحه سازگاری سامسونگ مراجعه کنید.

هنگامی که ساعت گلکسی شما از طریق بلوتوث به گوشی آیفون وصل می‌شود، کاملاً می‌تواند از تماس پشتیبانی کند

امکان برقراری تماس و دریافت تماس از طریق Galaxy Watch یکی از ویژگی‌های اصلی آن است. اگر این کار به درستی انجام نشود ویژگی‌های دیگر هم خیلی کارایی نخواهند داشت. هنگامی که ساعت گلکسی شما از طریق بلوتوث به گوشی آیفون وصل می‌شود، کاملاً می‌تواند از تماس پشتیبانی کند. فقط یک مانع وجود دارد که در مرحله اول باید برطرف کنید. هنگامی که ابتدا دستگاه‌ها را جفت می‌کنید و سعی می‌کنید تماس برقرار کنید، ساعت هوشمند گلکسی واچ خطایی را نشان می‌دهد. فقط روی پیام خطا ضربه زده و به یک دستگاهی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند وصل شوید که نامی مشابه گلکسی شما دارد.

مقاله پیشنهادی: بهترین ساعت های هوشمند

آیفون فقط تا حدی از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. این بدان معنی است که شما نمی‌توانید هنگام اتصال به آیفون پیامکی را از گلکسی واچ خود ارسال یا دریافت کنید. فقط می‌توانید اعلان‌های پیام را دریافت کنید، اما نمی‌توانید به پیام دریافت شده پاسخ دهید، اما دستگاه‌های اندروید از پیام‌رسانی کاملاً پشتیبانی می‌کنند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ
ساعت هوشمند گلکسی واچ

آیفون از ایمیل‌ها نیز فقط تا حدی پشتیبانی می‌کند و این برای بسیاری افراد ناامیدکننده است. هنگامی که برنامه گلکسی واچ خود را بررسی می‌کنید، می‌بینید که قسمت «ایمیل» در لیست وجود ندارد. برای افرادی که زیاد از ایمیل استفاده می‌کنند، این موضوع می‌تواند یک مشکل باشد.

برای اطلاع از قیمت گوشی آیفون به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

برنامه Samsung Health به شما کمک می‌کند تا پیشرفت خود و همچنین سابقه تمرینات ورزشی خود را ردیابی کنید.

پیگیری تناسب اندام چیزی است که افراد را عاشق گلکسی واچ می‌کند. جالب است بدانید که آیفون کاملاً از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. برنامه Samsung Health به شما کمک می‌کند تا پیشرفت خود و همچنین سابقه تمرینات ورزشی خود را ردیابی کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

خوب است بدانید که بیش از ۳۰ تمرین از پیش تعیین شده وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید و همه آنها در آیفون نیز موجود است. نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب ویژگی مستقلی در ساعت هوشمند گلکسی واچ است و گوشی موبایل Apple نیازی به این برنامه ندارد. همچنین دارای یک ویژگی اضافی به نام بررسی استرس است که از سنسور ضربان قلب استفاده می‌کند.

با این حال، اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری را ردیابی کنید، به شما توصیه می‌شود از برنامه Samsung Health استفاده کنید. ساعت هوشمند گلکسی واچ همچنین یک برنامه «خواب» داخلی دارد که به طور خودکار خواب شما را ردیابی می‌کند و همه چیز را ضبط کرده و لازم نیست زمان خواب را تعیین کنید. این برنامه زمان خواب REM شما را تشخیص می‌دهد این ویژگی نیز مستقل بوده و به آیفون وابسته نیست؛ اما احتمالاً بخواهید از برنامه Samsung Health استفاده کنید؛ زیرا ردیابی بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

موسیقی هم برای بسیاری از افراد در اولویت قرار دارد، پس پشتیبانی از این ویژگی هم برای افرادی که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند بسیار مهم است. هیچ سازگاری و همگام سازی خودکاری برای این مورد در گوشی آیفون وجود ندارد ولی به جای آن می‌توانید، موسیقی‌های خود را درون گلکسی واچ بارگذاری کنید.

وقتی صحبت از سازگاری کلی ساعت هوشمند گلکسی واچ با گوشی آیفون می‌شود باید گفت که تا حدودی سازگاری دارد.

وقتی صحبت از سازگاری کلی این ساعت هوشمند با گوشی آیفون می‌شود باید گفت که تا حدودی سازگاری دارد. می‌توانید کارهای ساده‌ای مانند تنظیم زنگ یا برقراری تماس انجام دهید. نباید انتظار داشته باشید که همانند ساعت هوشمند اپل از تمام ویژگی‌ها بهره‌مند شوید. در مورد ساعت هوشمند گلکسی واچ کدام ویژگی‌ها برای شما مهمتر است؟ آیا سعی کرده‌اید آن را با یک گوشی آیفون جفت کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند گلکسی واچ با آیفون سازگار است؟

✔️ وقتی صحبت از سازگاری کلی این ساعت هوشمند با گوشی آیفون می‌شود باید گفت که تا حدودی سازگاری دارد. می‌توانید کارهای ساده‌ای مانند تنظیم زنگ یا برقراری تماس انجام دهید. نباید انتظار داشته باشید که همانند ساعت هوشمند اپل از تمام ویژگی‌ها بهره‌مند شوید.

قابلیت ردیابی خواب در ساعت گلکسی واچ چگونه است؟

✔️ ساعت هوشمند گلکسی واچ همچنین یک برنامه «خواب» داخلی دارد که به طور خودکار خواب شما را ردیابی می‌کند و همه چیز را ضبط کرده و لازم نیست زمان خواب را تعیین کنید. این برنامه زمان خواب REM شما را تشخیص می‌دهد این ویژگی نیز مستقل بوده و به آیفون وابسته نیست؛ اما احتمالاً بخواهید از برنامه Samsung Health استفاده کنید؛ زیرا ردیابی بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا امکان برقراری تماس با گلکسی واچ از طریق گوشی آیفون امکان‌پذیرست؟

✔️ امکان برقراری تماس و دریافت تماس از طریق Galaxy Watch یکی از ویژگی‌های اصلی آن است. اگر این کار به درستی انجام نشود ویژگی‌های دیگر هم خیلی کارایی نخواهند داشت. هنگامی که ساعت گلکسی شما از طریق بلوتوث به گوشی آیفون وصل می‌شود، کاملاً می‌تواند از تماس پشتیبانی کند. فقط یک مانع وجود دارد که در مرحله اول باید برطرف کنید. هنگامی که ابتدا دستگاه‌ها را جفت می‌کنید و سعی می‌کنید تماس برقرار کنید، ساعت هوشمند گلکسی واچ خطایی را نشان می‌دهد. فقط روی پیام خطا ضربه زده و به یک دستگاهی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند وصل شوید که نامی مشابه گلکسی شما دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن