خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

آنچه از LG G9 انتظار می‌رود

LG G9؛ گوشی بعدی ال جی به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۲۰ راه اندازی می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود که بزودی اخباری درباره پرچمدار آینده ال جی به گوش برسد. اما مواردی وجود دارد که درباره این گوشی درز پیدا کرده بنابراین نکات مربوط مشخصات و ویژگی‌های آن که تاکنون منتشر شده و از این گوشی انتظار می‌رود را در ادامه مرور می‌کنیم:

آنچه از LG G9 انتظار می‌رود

گرچه هیچ خبر موثقی درباره LG G9 وجود ندارد ، اما برخی منابع خبری از حق ثبت اختراع‌ ال‌جی سخن به میان آورده‌اند که احتمالاً همین گوشی باشد. این حق ثبت اختراع یک گوشی ال جی را نشان می‌دهد که هیچ دکمه فیزیکی ندارد که این مورد ظاهر گوشی را بهبود می‌بخشد و ابعاد آن را باریک‌تر می‌کند. طراحی موجود در این حق ثبت اختراع ، همچنین یک دوربین چهار لنز را نشان می‌دهد که این قابلیت برای اولین بار در مورد استفاده ال‌جی قرار خواهد گرفت. ثبت اختراع دیگر ، دوربینی را با یک حلقه در اطراف آن نشان می‌دهد که می‌تواند نوعی لنز زوم باشد. تصاویر هر دو این طرح را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

آنچه از LG G9 انتظار می‌رود

آنچه قبلاً در معرفی LG G8  مشاهده شد اسمارتفونی بسیار جالب و کم نقص را نشان می‌داد. برای G9 انتظار می‌رود همان نقص‌های کم هم مطرح نباشد. موارد زیر می‌تواند LG را در دستیابی به این امر یاری کند.

 

استفاده از بلندگوهای Crystal Sound

LG G8 دارای چندین ویژگی خوب است که موفقیت آمیزترین آنها احتمالاً بلندگوهای Crystal Sound با لرزش کمتر است. در واقع این بلندگو صدا را به جای سوراخ‌های تعبیه شده در لبه‌ها از طریق صفحه نمایش منتشر می‌کند. ال جی ادعا می‌کند این  قابلیت باعث می‌شود گوشی ضد آب باشد. به علاوه، می‌تواند به از بین بردن حاشیه‌ی بیشتر، کمک کند. بنابراین به احتمال زیاد این ویژگی در LG G9 نیز وجود دارد.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

صرف نظر از Hand ID

یکی از امکانات دارای نقص ال جی جی ۸؛ Hand ID بود. ویژگی‌ای که به گوشی امکان می‌دهد الگوی خون در رگ‌های شما را بخواند، از آن برای شناسایی استفاده کند و گوشی را باز کند. بنابراین یک جایگزین برای اسکنر اثر انگشت یا تشخیص چهره است. روی کاغذ جالب به نظر می‌رسد، اما در عمل تقریباً کاربردی نیست. به خاطر موفق نبودن احتمالاً ال جی از قرار دادن این امکان در جی ۹ صرف نظر می‌کند.

 

بازنگری در طراحی

آنچه از LG G9 انتظار می‌رود

اگر ال جی خواهان آن است که در گردونه رقابت با سایر برندها باقی بماند باید در مورد طراحی اسماتفون جدید خود تجدید نظر کند و مخاطب شاهد پیشرفت همه جانبه‌ای در این دستگاه نسبت به نسل قبلی باشد. LG G8 بسیار معمولی به نظر می‌رسد و نمی‌تواند از لحاظ بصری در مقابل بسیاری از پرچمداران ایستادگی کند. خلاص شدن از شکاف صفحه نمایش احتمالاً شروع خوبی خواهد بود.

تقویت باتری

LG G8 باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که با استانداردهای یک پرچمدار سازگار نیست. باتری در LG G8X ThinQ به ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت افزایش یافته است، بنابراین ممکن است باتری LG G9 بزرگتر باشد که خود یک امتیاز بزرگ برای این گوشی جدید خواهد بود.

لنزهای اضافی

آنچه از LG G9 انتظار می‌رود

LG G8 و LG G8X ThinQ هر دو دارای دوربین عقب با لنز دوگانه هستند که در مقابل لنزهای سه‌گانه آیفون ۱۱ پرو ، چهار لنز سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس و لنزهای نوکیا ۹، چندان قابلیت رقابت ندارد.

نه اینکه تعداد لنزها مهم باشد، اما می‌تواند امکان خوبی باشد، زیرا با فرض اینکه لنزها هرکدام کارهای مختلفی را انجام می‌دهند، تعداد بیشتری از آنها می‌تواند قدرت گوشی را در این بخش بالا ببرد. بنابراین انتظار می‌رود حداقل یک لنز دیگر به دوربین  LG G9 اضافه شود.

اگر تمامی انتظارات پیرامون گوشی جدید ال جی برآورده شود انتظار می‌رود ال جی جی ۹ رقیبی جدی و تازه نفس برای گوشی‌های پرچمدار باشد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن