خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار بازی موبایل

بهترین بازی موتور (برای عاشقان سرعت و ویراژ دادن)

برای عاشقان سرعت و یا ویراژ دادن، برنامه های موتور بازی زیادی در مارکت اندروید وجود دارد که البته همه‌ی آن‌ها بهترین و خوش ساخت‌ترین نیستند.ما براساس آمار و ارقام بهترین‌های بازی‌های موتوری را انتخاب کردیم , در ادامه قرارست عنوان‌های بهترین بازی موتور را به شما معرفی کنیم jh ا شما بتوانید مطابق با سلیقه خود، چندین انتخاب از این لیست داشته باشید.

بهترین بازی موتور

در این مقاله بازی‌هایی را معرفی کرده‌ایم که حداقل چند مورد از آنها در گوشی‌ها با پردازشگر معمولی هم به خوبی اجرا می‌شوند. حال که صحبت از قدرت پردازش شد، خوب است این موضوع را هم عنوان کنیم که در فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا، گوشی موبایل در رنج‌های قیمتی مختلف قرار گرفته شده که کاربران می‌توانند در آنجا بهترین مدل‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنند.

Bike Race

اگر بگوئیم در حال معرفی مهیج‌ترین، سبک‌ترین و بهترین بازی موتور هستیم، بیراه نگفته‌ایم. این بازی با کسب امتیاز قابل‌توجه ۴.۵ از ۵ در مارکت اندروید طرفداران زیادی دارد.

بهترین بازی موتور

اول اینکه این بازی موتور سیکلت کم حجم بوده و برای اجرا به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز ندارد پس با خیال راحت آن را در انواع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی نصب کنید، دوم اینکه به صورت پیش‌فرض به صورت آفلاین اجرا می‌شود، اما امکان آنلاین و گروهی بازی کردن نیز وجود دارد و در آخر اینکه گیم‌پلی آن بسیار فان و جالب است به این صورت که اگر مهارت رانندگی به همراه کمی شانس داشته باشید، این شما هستنید که برنده‌اید. منتظر موتورسواری معمولی نباشید؛ چرا که باید برای پشت سرگذاشتن موانع، حرکات نمایشی انجام بدهید، بچرخید و تک چرخ بزنید. برای دانلود این برنامه از لینک زیر کمک بگیرید.

اگر علاوه بر بازی‌های موتوری، به گیم‌های ماشینی هم علاقه‌مندید، در مقاله بهترین بازی ماشینی اندروید چند عنوان دیگر را هم معرفی کرده‌ایم که حقیقتاً کاربر با انتخاب هر کدام تجربه‌ی جذابی را خواهد داشت. اگر گیمر هستید، حیف است حداقل یکبار آنها را امتحان نکرده باشید…

Traffic Rider

علاقه‌مندان به ماشین‌سواری محالست بازی Traffic Racer را نشناسند و حال سازنده این بازی، نسخه موتور سواری آن را تحت عنوان Traffic Rider ساخته و آن را به بهترین موتور بازی جهان تبدیل کرده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

بهترین بازی موتور سنگین

با اینکه بازی سبک ساخته شده، اما گرافیک و دقت در جزئیات واقعاً ستودنی است، جزئیاتی که در کمتر بازی این چنینی وجود دارد. پیست‌های متنوع و بدون پایانی در این بازی دردسترس است، امکان بازی در شب و روز و یا حتی شرایط‌های آب‌و‌هوایی مختلف وجود دارد و به شما اجازه می‌دهد تا لذت موتورسواری و رسیدن به نهایت سرعت را تجربه کنید. اگر می‌خواهید در این بازی برنده باشید، بایستی ماموریتی که به شما محول شده را به درستی انجام دهید، مثلاً به سرعت خاصی برسید و یا موفقیت‌آمیز تک چرخ بزنید. برای دانلود بازی موتور مرحله ای به صورت رایگان، از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Racing Fever: Moto

بهترین بازی موتوری در سبک ریسینگ همین بازی “Racing Fever” است که می‌توان از آن به عنوان یک بازی آفلاین با گرافیک تماشایی یاد کرد.

بهترین موتور بازی

این بازی یکی از واقعی ترین بازی های موتور سواری است و با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ و بیش ۵ هزار دانلود تنها در روزهای اولیه انتشار یکی از بهترین‌ها در نوع خود است. بیش از ۱۶ مدل موتورهای پرقدرت و جدید در این گیم در دسترس است و شما باید مسابقه را در بزرگرراه‌های شلوغ‌های آغاز کنید و در بین ماشین‌ها ویراژ دهید. به ۴ مدل مختلف می‌توانید خود را در بازی تصور کنید، یا از دید راننده بازی کرده و یا رانندگی را زاویه‌های دورتر انجام دهید، فرقی ندارد که کدام حالت را انتخاب می‌کنید، در هر صورت بازی هیجان‌انگیز خواهد بود.

SBK16 Official Mobile Game

گرافیک کنسول مانند را در بهترین بازی موتور سنگین تحت عنوان SBK16 Official Mobile Game تجربه کنید. ناگفته نماند که بازی کاملاً آفلاین و البته رایگان است.

بهترین بازی موتور اندروید

فرقی ندارد کدام موتور را انتخاب می‌کنید، هوندا، یاماها، کاوازاکی، BMW و … چون در نهایت این بازی ساخته شده تا آدرنالین خون شما را به ۱۰۰۰ برساند. مسیرهای این بازی موتور سنگین با کیفیت بالا بسیار متنوع بوده و در چهار قاره می‌توانید رانندگی کنید، حتی امکان انتخاب شخصیت نیز وجود دارد و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که به جای کدام قهرمان موتورسواری دنیا رانندگی کنید. این بازی را نصب کرده و تمام مهارت‌های رانندگی خود را به رخ بکشید و رقبا را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

به دلایلی این لینک دانلود بازی موتور برای گوشی از گوگل پلی حذف شده، اما می‌توانید از مارکت‌های دیگری که لینک آنها را در ادامه برایتان قرار دادیم، آن را دریافت کنید:

موتور بازی Trial Xtreme 4 Bike Racing

نسخه چهارم از بازی خوش‌ساخت تریل اکستریم کاری از کمپانی Deemedya با بیش از ۷۵۰ میلیون بار دانلود بهترین موتور بازی برای نصب در انواع دستگاه‌های اندرویدی است.

بهترین بازی موتور سواری

در این بازی بایستی با مهارت‌های موتور سواری خود، مراحل را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سربگذراید، البته موانع زیادی که سر راه وجود دارد، این کار را چالشی‌تر از همیشه خواهد کرد. بیش از صد مکان مختلف برای رانندگی در دسترس است و با اینکه تریل اکستریم ۴ کاملاً آفلاین بوده، اما امکان بازی به صورت مولتی‌پلیر و یا همان چند نفره نیز وجود دارد. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این بازی، قابلیت سفارشی‌سازی راننده، علاوه‌بر موتوسیکلت آن است و به این صورت که می‌توانید طیف وسیعی از لباس‌های حرفه‌ای را انتخاب و برای راننده در نظر بگیرد. خوشبختانه این بازی نیز رایگان بوده و شما می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

بازی موتور Gravity Rider

Gravity Rider با تمام بازی‌های موتوری که تا امروز داشتید و می‌شناسید تفاوت دارد و بهترین بازی موتور برای اندروید با سبکی متفاوت و جذاب است.

بهترین موتور بازی جهان

در این بازی منتظر جاده‌های معمول همیشگی نباشید چراکه شما به عنوان راننده، برای موتور سواری وارد جهان دیگری می‌شوید. جهانی که گرانش در آن دیگر معنا و مفهومی ندارد. وظیفه شما در هر مرحله از بازی این است که خود را به نقطه پایان برسانید و در این میان نیز از میان موانع و خطرات مختلف جان سالم به در ببرید. حواستان هم باشد که در هر مرحله فقط و فقط ۳ جان دارید و از این سه جان را از دست بدهید، بایستی از ابتدای آن مرحله از بازی را مجدد آغاز کنید. این بازی رایگان بوده و با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ و همینطور ۹۰ هزار باز دانلود، بهترین موتور بازی جهان از دید بسیاری از کاربران است.

MotoGP Racing ’23

بهترین بازی موتور سواری در سبک مسابقه‌ای که توانسته امتیاز قابل‌توجه ۴.۳ از ۵ را از پلی‌استور کسب کند.

بهترین بازی موتور کراس اندروید

بازی مسابقه‌ای MotoGP هر چیزی که برای برنده شدن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌‌ها در یک رقابت هیجانی شرکت کنید. فراموش نکنید که تا برنده شدن گاهی ممکن است تنها یک صدم ثانیه فاصله داشته باشید و اگر هوشمندانه عمل نکنید، فرد دیگری به جای شما در سکوی قهرمانی قرار می‌گیرید. این بازی را دانلود و نصب کنید، براساس تجربه و به دلخواه خود آن را سفارشی کنید و لذت یک موتور سواری با نهایت سرعت را تجربه کنید.

بازی موتور Mad Skills Motocross 3

بهترین بازی موتور کراس اندروید بازی «مهارت های دیوانه وار موتورکراس ۲» است که از نامش می‌توان فهمید با چه بازی دیوانه‌کننده‌ای طرف هستید.

بهترین بازی موتور برای اندروید

بازی را آغاز کنید، هر زمان که عقب افتادید دکمه موشک را فشار دهید و دقیقاً مانند موشک چند صد متر جلو بیوفتید، البته تا در مسابقات برنده نشوید خبری از امتیاز موشکی نیست و برای داشتن آن باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا برنده مراحل و ماموریت‌های بازی شما باشید. این بازی به هر دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجراست و نسخه مود شده آن موشک نامحدود در اختیارتان قرار می‌دهد، اما در نسخه استاندارد این شما هستید که باید موشک‌ها را به دست بیاورید تا در رقابت‌های بعدی بتوانید از آن استفاده کنید.

بازی موتور سنگین Moto Rider GO: Highway Traffic

این تایتل بهترین بازی موتور سواری برای لایی کشیدن در اتوبان است و آنقدر سبک و سرگرم‌کننده است که می‌تواند در انواع موبایل‌ها و تبلت‌های اندرویدی نصب شود و ساعت‌ها شما را با خود مشغول کند.

دانلود بهترین بازی موتور

این بازی موتوری به شما اجازه می‌دهد تا در بزرگراه با نهایت سرعت از بین ماشین‌های مختلف لایی بکشید و از آن‌ها سبقت بگیرید. همه نوع بزرگراهی در این بازی وجود دارد، از اتوبان‌های مدرن گرفته تا بزرگراه‌های صحرایی و زمستانی، حتی رانندگی در ساعت مختلف روز امکان‌پذیرست و بسته به زمان بازی، می‌تواند شب هنگام و یا در طول روز بازی کنید. این بازی آفلاین بوده و با بیش از ۷۵۰ هزار بار دانلود و کسب امتیاز بالای ۴.۴ از ۵ توانسته در لیست بهتری بازی موتور خوش بدرخشد.

موتور بازی Trials Frontier

و در انتها یکی دیگر از بهترین بازی موتور کراس اندروید را داریم که تا امروز بیش از یک میلیون بار در پلی‌استور دانلود شده است و آن چیزی نیست جز بازی هیجان‌انگیز Trials Frontier.

بهترین بازی موتور سنگین برای گوشی

در این موتور بازی پسرانه علاوه‌بر اینکه دست شما برای انتخاب موتور باز است، می‌توانید شخصیت خود را نیز انتخاب کنید. گیم‌پلی این بازی دقیقاً منطبق بر قوانین فیزیک است و ماموریت‌های چالشی زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. اگر از طرفداران بازی‌های ریسینگ هستید محال است بهتر از این، بازی دیگری را پیدا کنید. پس از طریق لینک زیر آن را به صورت کاملاً رایگان دانلود کرده و یک رقابت دیوانه‌وار را در کنار دوستان آغاز کنید.

 

بازی cafe racer

دوست دارید یک بازی موتوری نصب کنید که با آن بی‌وقفه ویراژ دهید و بازی به انتها نرسد؟ اگر اینگونه است، پس حتماً کافه ریسر را دانلود کنید. داستان این بازی برگرفته از دهه ۷۰ است که در آن زمان موتورسواران بین کافه‌های مختلف مسابقه می‌دادند.

این گیم برای کاربرانی که به دنبال نصب موتور بازی ساده با محیط جذاب و بدون تبلیغ می‌گردند، مناسب است. در این بازی شما در جاده‌های پرترافیک با سرعتی بسیار بالا مسابقه خواهید داد و اگر خوب بازی کنید، موتور سواری انتهایی نخواهد داشت و می‌توانید ساعت‌ها جاده‌های روستایی، جنگل‌ها و… را پشت سر بگذرانید… برای نصب بازی موتور یکی از لینک‌های زیر را امتحان کنید:

بازی موتور جدید مسابقه ای

بازی Racing Motorist در سال ۲۰۲۴ عرضه شده و برای اجرای آن احتیاج به یک گوشی تقریباً قدرتمند و اینترنت پرسرعت دارید. این گیم مسابقه‌ای بیش از ۱۰۰ ماموریت مختلف دارد و می‌توانید در فضای جذاب آن با دوستان خود هم مسابقه دهید. این بازی به دلیل گرافیک بالا حتی توانسته عنوان بهترین موتور بازی واقعی را هم به خود اختصاص دهد.

 

تقریباً در هر زمینه‌ای، بازی‌های جذابی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها، ساخته شده است. اگر دوست دارید به صورت یکجا ببینید که بهترین بازی های اندروید کدام عناوین هستند، در مقاله‌ی دیگری این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم.

به نظر شما بهترین بازی موتور ساخته شده برای اندروید کدام است؟ عنوان بهترین بازی موتور اندروید در این مقاله از نظر شما به کدام بازی می‌رسد؟ اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید، حتماً نظر خود را در قسمت کامنت بنویسید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۹ رای

سوالات متداول

بهترین موتور بازی برای انواع دستگاه‌های اندرویدی کدام است؟

✔️بازی‌های زیادی در سبک موتور سواری ساخته شده‌اند که همه‌ی آن‌ها بهترین نیستند و خبر خوب اینکه ما 10 تا از بهترین‌های آن را معرفی کرده‌ایم و می‌توانید با توجه به سلیقه، بازی مناسب خود را از این لیست بیابید.

عنوان بهترین بازی موتور سواری جهان به کدام بازی می‌رسد؟

✔️Trials Frontier با بیش از یک میلیون بار دانلود و Traffic Rider از جمله بهترین بازی های موتوری در جهان هستند و طرفداران زیادی دارند.

بهترین بازی موتور کراس اندروید کدام بازی است؟

✔️Trials Frontier و Mad Skills Motocross 3 دوتا از بهترین بازی‌های کراس هستند که علاوه‌بر گیم‌پلی جذاب و دوست‌داشتنی بسیار پرطرفدار نیز هستند.

برای اجرای بازی‌های موتوری به چه نوع و مدل گوشی اندویدی نیاز داریم؟

✔️خوشبختانه اکثر بازی‌های موتوری سبک ساخته می‌شوند و برای اجرا به سخت‌افزار قدرتمند نیاز ندارد و در بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید روان و بدون مشکل اجرا می‌شوند.

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. سلام من بازی موتور بازی خیلی دوس دارم. یکی بهم گفت موتور بازی جدید برم ترافیک رایدر رو بگیرم. زبانم خوب نیست میشه بگید کدوم ایناس؟ اصلا اسمشو دارم درست میگم؟ اینی که بهم گفتن موتوربازی هستش دیگه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن