خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار گوشی موبایل

از کجا بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ نشانه های بلاک شدن در واتس اپ چیست؟

بلاک شدن در واتساپ برای هیچ شخصی خوشایند نیست و گاهی حتی فکر کردن به اینکه آیا واقعا بلاک شده‌ایم یا نه؟ می‌تواند ساعت‌ها و حتی روزها ذهن برخی افراد را درگیر کند، اما چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ در ادامه به روش‌هایی اشاره می‌کنیم که به این سوال که چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم ، پاسخ می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید.

از کجا بفهمیم واتساپ بلاک شدیم ؟ 

برای برخی افراد مهم هست بدانند در واست اپ بلاک شده‌اند یا خیر؟ برای فهمیدن بلاک شدن در واتساپ از روش‌هایی که در ادامه توضیح داده شده است، می‌توانید کمک بگیرید. در صورتی که هر کدام از نشانه های بلاک شدن در واتس اپ را داشته باشید به معنی بلاک شدن شما در واتساپ است.

بلاک شدن در واتساپ به چه معناست؟

بلاک شدن به این معناست که تمام پل‌های ارتباطی شما با طرف مقابل قطع می‌شود و شما دیگر به هیچ عنوان نمی‌توانید از طریق واتساپ برای آن مخاطب پیامی ارسال کنید، با او تماس بگیرید و حتی استاتوس‌های او را ببینید.
البته واتساپ تمام شرایط حریم خصوصی را رعایت می‌کنید و اگر احیاناً بلاک شوید، از هیچ طریقی به شما اطلاع نمی‌‌دهد در ادامه برای پاسخ به این سوال که چگونه بفهمم در واتساپ بلاک شدم ؟ روش هایی وجود دارد و میتوانید از طریق روش های زیر موضوع را پیگیری کنید.

۱. آیا آنلاین بودن مخاطب را مشاهده می‌کنید؟

با اینکه برخی افراد «آخرین بازدید» خود را از دید عموم پنهان می‌کنند، اما اگر آنلاین باشند، شما می‌توانید گزینه آنلاین را بالای اکانت آن‌ها ببینید پس می‌توان نتیجه گرفت که اگر برای مدت طولانی آنلاین بودن آن‌ها را مشاهده نمی‌کنید، احتمال بلاک شدن شما وجود دارد.

نکته: گاهی آنلاین نشدن طولانی مدت شخصی، ممکن است ناشی از عدم فعالیت او در واتساپ باشد و لذا نمی‌توان به طور قطعی گفت که همیشه این روش درست است.

 چگونه بفهمم در واتساپ بلاک شدم

۲. چگونه بفهمم در واتساپ بلاک شدم ؟ آیا عکس پروفایل مخاطب را می‌بینید؟

زمانی که شخصی شما را در واتساپ بلاک می‌کند، دیگر نمی‌توانید عکس پروفایل او را ببینید، البته گاهی ممکن است کاربر روی پروفایل خود عکس نگذاشته باشد پس نداشتن عکس پروفایل همیشه به معنای بلاک شدن نیست!

عکس بلاک شدن در واتساپ

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

مقاله پیشنهادی: دو ترفند عالی برای افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ

۳.پیام‌های ارسالی شما به شخص مورد نظر چندتا تیک می‌خورد؟

وقتی که در واتساپ بلاک شده باشید، پیام‌های ارسالی شما تنها یک تیک می‌خورند و این بدان معناست که پیام‌ها به دست مخاطب نمی‌رسد، البته این مورد در هنگامی که شخص به اینترنت متصل نباشد هم پیش می‌آید ولی به محض وصل شدن به اینترنت پیام شما دو تیک خواهد خورد و اگر این اتفاق نیفتاد ممکن است بلاک شده باشید.

چطور بفهمم که در واتساپ بلاک شدم

مقاله پیشنهادی: واتس اپ بیزینس چیست

۴.آیا می‌توانید با مخاطب مورد نظر تماس بگیرید؟

تماس تلفنی با فردی که ما را بلاک کرده، امکان‌پذیر نیست؛ اگر تلاش شما برای برقراری تماس با مخاطب بی پاسخ ماند، مثلا تماس خود به خود قطع شد و یا صدای بوق خوردن تماس را نشنیدید، امکان بلاک بودن شما وجود دارد.

۵. آیا می‌توانید مخاطب مورد نظر را به گروه واتساپی اضافه کنید؟

روشی دیگر برای پاسخ به این سوال که چگونه بفهمم در واتساپ بلاک شدم این که اگر بخواهید شخصی که شما را بلاک کرده به گروه اضافه کنید، واتساپ پیامی مبنی بر اینکه «شما مجاز به انجام این کار نیستید» را ارسال می‌کند و این پیام می‌تواند چراغ سبزی از بلاک شدن شما باشد.

چگونه بفهمم تو واتساپ بلاک شدم

چگونه از بلاک واتساپ خارج شویم ؟

متاسفانه هیچ روش امنی جز اینکه خود مخاطب شما را آنبلاک کند، وجود ندارد و بهترست به دنبال راه‌هایی نظیر نرم افزار بلاک شکن واتساپ و یا ربات بلاک شکن واتساپ نباشید، زیرا هیچ کدام از این روش‌ها ایمن نیستند و همواره محدودیت‌ها و مشکلاتی را به دنبال دارند.

امیدست که با خواندن این مقاله به این سوال که چگونه بفهمم در واتساپ بلاک شدم ؟ پاسخ داده باشیم، منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷۴ رای

سوالات متداول

چطور بفهمیم کسی در واتساپ بلاکمان کرده است ؟

✔️ اگر شخصی شما را در واتساپ بلاک کرده باشد، اول از همه تصویر پروفایل او را نخواهید دید، اما نبود تصویر پروفایل همیشه به معنای بلاک بودن نیست و حتماً بایستی روش‌های دیگری که در مقاله در مورد آن‌ها صحبت کرده‌ایم را نیز امتحان کنید.

آیا می‌توان شخصی که ما را بلاک کرده به گروه واتساپی اضافه کنیم؟

✔️ خیر، اگر بخواهید شخصی که شما را بلاک کرده به گروه اضافه کنید، واتساپ پیامی مبنی براینکه «شما مجاز به انجام این کار نیستید» را ارسال می‌کند.

چگونه از بلاک واتساپ خارج شویم ؟

✔️ متاسفانه هیچ روشی امنی جز اینکه خود مخاطب شما را آنبلاک کند، وجود ندارد و بهترست به دنبال راه‌هایی نظیر نرم افزار بلاک شکن واتساپ و یا ربات بلاک شکن واتساپ نباشید.

نوشته های مشابه

‫۱۸ نظرها

  1. در صورت بلاک بودن توسط کسی بیوگرافی فرد هنوز هم باقی میمونه یا نه ؟

  2. باسلام من عکس پروفایلش سخصی توی واتساپ برام حذف شده ویه تیک همخورده وانلاین بودن رونشون نمیده ولی تماس صوتی که میگیرم زنگ میخوره یعنی بلاک شدم؟

  3. سلام درصورت بلاک شدن از سمت کسی من میتونم هنوز استوری اون فرد رو ببینم یا استوری هم در صورت بلاک شدن برام ظاهر نمیشه ؟چون تصویر پروفایلش برام حذف شده

  4. اینایی که تیکش رنگی نمیشه آدم نمیفهمه بلاک کردن یا سین کردن جواب نمیدن. از کجا بفهمیم در واتس اپ بلاک شدیم وقتی یکی جواب نمیده

  5. سلام من شخصی رو واتساپ بلاک کردم اون هم من رو ولی هر دوروز یکبار تایم مشخصی هم نداره صفحه ی چتمون که از قبل بوده میزنه you unblocked this contact بعد میزنه you blocked…
    میزنه انبلاک شده بعد دوباره میزنه بلاک شد در صورتی که صفحه چتای دیگه که بلاک دارم همون تایم که بلاک کردم دیگه هیچ نوتفی نمیاد برام غیر از همین شخص چی میتونه باشه هک شدم آیا؟

  6. اگر گروه را خصوصی کرده باشه برای خودش چگونه بفهمم ک بللاکم؟

  7. هیچ برنامه ای وجود نداره واس انبلاک کردن خودمون از واتساپ دیگران؟

      1. باسلام من عکس پروفایلش سخصی توی واتساپ برام حذف شده ویه تیک همخورده وانلاین بودن رونشون نمیده ولی تماس صوتی که میگیرم زنگ میخوره یعنی بلاک شدم؟

        1. اگر بلاک شده باشید، تماس گرفته میشه، منتهی گیرنده اون رو دریافت نمیکنه. البته باز هم نمیشه با قطعیت گفت…..

  8. اگر تو واتس اپ کسی رو بلاک کنیم و اون به ما پام بده بعد از اینکه از بلاک خارجش کنیم پیامهاش بهمون میرسه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن