خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

بازنده و برنده های ۲۰۲۰ سامسونگ (کدام گوشی برنده و کدام گوشی بازنده شد؟)

حال که وقت آن رسیده سال عجیب و غریب ۲۰۲۰ را به پایان برسانیم، بد نیست کارنامه کهکشانی‌ها را نیز به آن‌ها تحویل دهید و با معرفی بازنده و برنده های ۲۰۲۰ سامسونگ ؛ برای این غول کره‌ای سالی پر از مدل‌های موفق را آرزو کنیم.

بازنده و برنده های ۲۰۲۰ سامسونگ کدام‌اند؟

پیش از شروع باید گفت در سالی که گذشت کره‌ای ‌ها هم در آسمان کهکشان خودشان حسابی درخشیدند و هم با معرفی برخی مدل‌ها سامسونگ را نا امید کردند و فروش خوبی برای این کمپانی به همراه نداشتند.

اولین بازنده سامسونگ؛ Galaxy S20 Ultra

گلکسی اس ۲۰ اولترا همین لحظه یکی از بهترین‌های بی‌چون و چرای سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است، ولی شاید بپرسید چرا اسم آن در بین بازنده‌هاست، ادامه مطلب را بخوانید تا به این سوال پاسخ دهیم! این گوشی نسبت به گلکسی نوت ۲۰ اولترا لنز پریسکوپ قوی‌تری دارد، از همان تراشه یکسان استفاده کرده است، از یک نمایشگر بزرگ و سریع بهره گرفته و به لطف دریافت چندین مرحله بروزرسانی نرم‌افزاری، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن در بین بهترین‌ها خودنمایی می‌کرد، حتی قیمتی نجومی که سامسونگ برای آن در نظر گرفته بود، در ماه مارس به سطح قابل قبول‌تری رسید حتی در همین لحظه اس ۲۰ اولترا به خاطر استفاده از اندروید ۱۱ و جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی های سامسونگ یعنی One UI 3.0 برگه برنده‌ی خوبی در دست دارد.

اما چرا Galaxy S20 Ultra در بین بازنده‌های سامسونگ است؟

به هنگام عرضه، فوکوس دوربین اصلی این مدل با مشکلات نرم افزاری زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و خروجی نهانی دوربین موبایل حرف زیادی برای گفتن نداشت، از طرفی طول عمر کم باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن بسیاری از طرفداران سامسونگ را از خرید این مدل منصرف کرد و حتی با وجود اینکه سامسونگ با آپدیت‌های نرم‌افزاری بسیاری این مشکلات را برطرف کرد، اما گل سرسبد خانواده اس ۲۰ نتوانست فروش خوبی برای سامسونگ به ارمغان بیاورد.

بازنده و برنده های 2020 سامسونگ

اولین برنده سامسونگ؛ Galaxy Note 20 Ultra

خوشبختانه سامسونگ زمان زیادی در اختیار داشت تا نسخه اولترا گلکسی نوت را به عنوان بهترین گوشی پرچمدار و بدون مشکل راهی بازار کند؛ نوت ۲۰ اولترا اولین مدلی بود که از LTPO پشتیبانی می‌کرد و این یعنی می‌توانست با نرخ‌های مختلف نوسازی شود و در واقع رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آن ثابت نبود و نتیجه آن شد که این مدل با باتری کوچک‌تر ۴۵۰۰ میلی‌آمپری توانست موفقیت بیشتری نسبت به ۲۰ اولترا کسب کند.

بهترین گوشی پرچمدار

نوت ۲۰ اولترا در دوربین اصلی خود از فوکوس خودکار لیزری استفاده کرده و بهترین S-pen را در سری گلکسی نوت تا به امروز، به همراه داشته که با کاهش تاخیر در عملکرد، حس نوشتن روی کاغذ را در کاربر القا می‌کند. قیمت آن هم نسبت به زمان عرضه کاهش داشته و حال می توانید بهترین قیمت note 20 ultra در بازار موبایل شاهد باشید. پس اگر بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ را می‌خواهید، از Galaxy Note 20 Ultra غافل نشوید!

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۰۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

دومین بازنده؛ Galaxy Note 20

گوشی خوب دیگری از سامسونگ که از همان ابتدا به خاطر قیمت بالای پای میز محاکمه رفت و هیچ کدام از طرفداران سامسونگ تمایلی به خرید آن نشان ندادند و اقبال خوبی برای کره‌ای‌ها نداشت، زیرا قیمت مدل ۴G حدود ۹۵۰ یورو بود و مدل ۵G آن حتی به ۱۰۵۰ یورو هم رسید! قیمتی که با امکانات گوشی سازگار نبود و مشتریان دلیلی برای پرداخت این مبلغ گزاف پیدا نمی‌کردند. گفتنیست که قیمت فعلی این مدل در بازارهای جهانی حدود ۶۲۰ یورو است و کمی معقول‌تر به نظر می‌رسد.

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ

دومین برنده؛ Galaxy Z Fold2

سامسونگ با ساخت اولین گوشی تاشو خود در واقع انقلابی در بازار موبایل به پا کرد، هرچند که اولین گوشی این سبک تنها یک ویترین برای گوشی‌های تاشو بود تا سامسونگ بتواند با ارتقا آن مدلی بدون نقص مثل گلکسی زد فولد ۲ را بسازد. لولای جدیدی که سامسونگ با کمک آن گوشی تاشو ساخته کاملاً قابل اعتماده بوده است و نمایشگر با وجود اینکه جنس پلاستیکی دارد، اما بسیار مقاوم است و حتی از محافظ صفحه هم استفاده کرده است و به جرأت می‌توان گفت که هیچ ایرادی به این گوشی وارد نیست. با اینکه هنوز قیمت جهانی این مدل به حد قابل قبولی نرسیده، اما امید است که با پایین آمدن قیمت آن رویای داشتن یک گوشی تاشو برای عاشقان این مدل به واقعیت تبدیل شود.

بهترین گوشی سامسونگ

سومین برنده؛ Galaxy S20 FE

بدون شک سامسونگ s20 fe به خاطر قیمت جذابی که داشت یکی از مدل‌هایی بود که فروش خوبی برای سامسونگ به همراه داشت، نسخه ۵G این مدل سوار بر اسنپدارگون ۸۵۶ راهی بازارهای جهانی شد و جدای از آن نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نمایشگر جذاب، باتری کارآمد همه و همه اس ۲۰ اف ای را به گزینه‌ای جذاب برای طرفداران سامسونگ تبدیل کرده است.

پردازنده‌ای که بازنده شد!

همانطور که می‌دانید در بسیاری مواقع گوشی‌های سامسونگ در بازار جهانی با پردازنده اختصاصی اگزینوس راهی بازار می‌شوند و بازار امریکا سامسونگ تنها اجازه فروش با پردازنده شرکت کوالکام را دارد؛ شکی نیست که تراشه اسنپدارگون ۸۶۵ که در واقع رقیب اگزینوس ۹۹۰ است، عملکرد بهتری دارد.

کاربران زیادی گزارش داده‌اند که مدل‌هایی که به اسنپدارگون ۸۶۵ مجهز هستند، نسبت به همتای خود که اگزینوس ۹۹۰ دارند، طول عمر باتری بهتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند و با اینکه اختلاف زیاد نیست، اما مسئله ای است که وجود دارد و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
البته به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ اگزینوس ۲۱۰۰ از اسنپدارگون ۸۸۸ پیشی بگیرد و اینبار اگزینوس برنده کورس قدرت در گوشی‌های سامسونگ و فروشگاه موبایل در جهان باشد.

سری‌های برنده؛ گلکسی M و گلکسی A

با داغ شدن بازار گوشی‌های میان ‌رده اگر سامسونگ مدل‌های بی‌نظیری چون M51 با باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپری و گلکسی A51 محبوب را نمی‌ساخت، بعید نبود سهم فروش خود در این بازار رقابتی را از دست می‌داد.


بیشتر بخوانید: تفاوت گوشی های سری m و a سامسونگ


در این مقاله سعی کردیم بازنده و برنده های ۲۰۲۰ سامسونگ و مدل‌های که بیشترین فروش برای کره‌ای‌ها را به همراه داشتند و گوشی‌هایی که از آنها استقبال زیادی نشد را معرفی کنیم، به نظر شما عنوان بهترین گوشی ۲۰۲۰ سامسونگ معلق به کدام مدل است؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۸ رای

سوالات متداول

برنده‌های 2020 سامسونگ کدام مدل‌ها هستند؟

✔️ Galaxy Note 20 Ultra ،Galaxy Z Fold2 و Galaxy S20 FE.

چرا پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 990 بازنده شد؟

✔️ زیرا نسبت به همتای امریکایی خود یعنی اسنپدراگون 865 عملکرد ضعیف‌تری داشت.

کدام مدل‌های سامسونگ در سال 2020 برنده‌ هستند و از مدل‌های خوب محسوب می‌شوند؟

✔️ گلکسی نوت 20 اولترا (Galaxy Note 20 Ultra)، گلکسی زدفولد 2 (Galaxy Z Fold2)، گلکسی اس 20 اف ایی (Galaxy S20 FE) از جمله مدل‌های 2020 برند سامسونگ هستند که محبوبیت و فروش خوبی را در بازار موبایل کسب کردند.

کدام پردازنده اختصاصی سامسونگ عملکرد خوبی را ارائه نکرده است و کدام کارایی بهتری داشته؟

✔️ همانطور که می‌دانید در بسیاری مواقع گوشی‌های سامسونگ در بازار جهانی با پردازنده اختصاصی اگزینوس راهی بازار می‌شوند و بازار امریکا سامسونگ تنها اجازه فروش با پردازنده شرکت کوالکام را دارد؛ شکی نیست که تراشه اسنپدارگون ۸۶۵ که در واقع رقیب اگزینوس ۹۹۰ است، عملکرد بهتری دارد. کاربران زیادی گزارش داده‌اند که مدل‌هایی که به اسنپدارگون ۸۶۵ مجهز هستند، نسبت به همتای خود که اگزینوس ۹۹۰ دارند، طول عمر باتری بهتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند و با اینکه اختلاف زیاد نیست، اما مسئله ای است که وجود دارد و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

‫۱۸ نظرها

  1. سلام خسته نباشید من ۱۳ سالمه و گوشی a71دارم اما نمی‌دانم کی a52میاد بازار تا بخرمش چون اون خیلی عالی‌تره و بی نظیره .من خواهرم ایفون۱۲داره خیلی قشنگه پر کاربرده .ولی به نظر من a71هم یکی از بهترین گوشی های مدل aهست اما من دو ساله دستمه دیگه ازش خسته شدم میخواهم آیفون۱۲بخرم
    خواستم یه رهنمایی بکنم

  2. سلام دوستان من۱۴ سال دارم و در حال حاضر گوشی a71دارم پدرم گفته اگه در ازمون های قلم چین رتبه بیارم برام ایفن SEبخره خیلی الیه اما نزرم تغییر کرد میخام سامسونگ NOTe20ultraبخره بعد ایفن ۱۱

    1. اگه کسی گوشی گیمی حرفه‌ای میخاد a71واقعا علیه همه بازی بالا میاره داغ نمی کنه حرفه‌ای هست

    2. سلام خسته نباشید من ۱۳ سالمه و گوشی a71دارم اما نمی‌دانم کی a52میاد بازار تا بخرمش چون اون خیلی عالی‌تره و بی نظیره .من خواهرم ایفون۱۲داره خیلی قشنگه پر کاربرده .ولی به نظر من a71هم یکی از بهترین گوشی های مدل aهست اما من دو ساله دستمه دیگه ازش خسته شدم میخواهم آیفون۱۲بخرم
      خواستم یه رهنمایی بکنم

  3. سلام دوستان من۱۴ سال دارم و در حال حاضر گوشی a71دارم پدرم گفته اگه در ازمون های قلم چین رتبه بیارم برام ایفن SEبخره خیلی الیه اما نزرم تغییر کرد میخام سامسونگ NOTe20ultraبخره بعد ایفن ۱۱

  4. اصلا با قیمت نجومی سامسونگ وارزش پایین نسبت به قیمتش،چرا ادم عاقل باید سامسونگ بخره،وقتی هواوی وبه خصوص شیاومی با این کیفیت عالی وقیمت مقرون به صرفه در بازار هست،منم قبلا عاشق سامسونگ بودم ولی وقتی برای اولین بار شیاومی دستم گرفتم دیگه عمرا طرف سامسونگ برم

  5. من که عاشقه اس ۲۰ فن ادیشن شدم اما قیمتش و پوله من منو اجبار به خرید نوا ۷ i شدم که ۹۰ هرتز است اما ای پی اس

  6. بررسی خوبی بود اما اس ۲۰ الترا از دست این کرونا بد شانسی اورد وگرنه گوشیه همه فن حریفه

    1. بله همینطوره دوست عزیز، تمام باگ های نرم افزاری این مدل برطرف شده و قیمتش هم از نظر جهانی کمی معقول تر به نظر میرسه ولی خب متاسفانه موفق نشده فروش خوبی برای سامسونگ داشته باشه.

  7. به نظر من بهترین گوشی پرچمداری که زده نوت ۲۰ اولترا فقط به خاطر قلمش و ای کاش همه رو جای اگزینوس با اسنپدارگون زده بود!

    1. با سلام، بله گوشی نوت ۲۰ اولترا فوق العادست ولی متاسفانه فقط برخی از بازارها این گوشی رو با تراشه کوالکام دریافت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن