خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایلاینترنت اشیاءگجت‌های هوشمندهوش مصنوعی

برترین‌های CES 2020!

CES 2020 رسماً در لاس وگاس به پایان رسید. مانند هر سال در CES  بسیاری از دستگاه‌های مفهومی و فناوری‌های نوآورانه مانند تلویزیون‌های دوار، گوشی‌های تاشو، وسایل نقلیه برقی و موارد دیگر رونمایی شدند. در ادامه برخی از برترین کانسپ‌ها و فناوری‌های‌ منحصر به فرد از CES 2020 آورده شده است.

برترین‌های CES 2020

۱- Concept One 

برترین‌های CES 2020!

وان‌پلاس با تلفن مفهومی خود پا در این نمایشگاه گذاشت که دارای دوربین‌های اصلی محو شونده بود. به محض روشن شدن دوربین مشخص و بعد از خاموش کردن آن محو می‌شدند. شیشه تاریک به کار رفته در این گوشی به عنوان یک فیلتر ND-8 نیز برای عکاسی قابل استفاده است.

۲-  Galaxy S10 Lite و Note 10 Lite

برترین‌های CES 2020!

هر دوی این گوشی‌ها تقریباً با شباهت‌های یکسان رونمایی شدند. نمایشگرهای ۶.۷ اینچی Full HD + Super AMOLED ، دوربین‌های اصلی سه گانه (S10 Lite دارای سنسور اصلی OIS 48 مگاپیکسلی است) دوربین جلوی پانچ ۳۲ مگاپیکسلی اما S10 Lite روی Snapdragon 855 اجرا می‌شود در حالی که نوت ۱۰ Lite از چیپست Exynos 9810 برخوردارست. نوت ۱۰ Lite همچنین دارای اس پن و جک هدفون است در حالی که S10 Lite آنها را ندارد.

 

۳-تلفن تاشو TCL

برترین‌های CES 2020!

این اولین تلفن قابل تاشو سال ۲۰۲۰ بود که رونمایی شد. TCL از همان طراحی Moto Razer پیروی کرد. همچنین TCL از پنل OLED پلاستیکی تولید خود در این گوشی استفاده کرد. جدا از این، TCL همچنین اولین گوشی‌های هوشمند خود با نام TCL 10 Pro ، TCL 10L و TCL 10 5G. 4 را در CES 2020  رونمایی کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۰۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

 

۴- سامسونگ Ballie

برترین‌های CES 2020!

سامسونگ گجت‌های هوشمند زیادی برای نشان دادن در CES داشت از همه جالب تر اما “Ballie” بود.  Ballie دارای یک دوربین واحد برای تشخیص اشیاء و افراد است، تراشه داخلی Exynos سامسونگ را دارد تا پردازش و محاسبات تصویر در زمان واقعی انجام شود. Ballie فقط می‌تواند به چند دستور صوتی پاسخ دهد و با دستگاه های هوشمند سامسونگ ارتباط برقرار کند.

۵- تلویزیون ۸k سامسونگ

برترین‌های CES 2020!

سامسونگ تلویزیون ۸K QLED را نیز رونمایی کرد. شگفت‌انگیزترین نکته بدون حاشیه بودن آن با نسبت تصویر به بدنه  ۹۹٪ است. سامسونگ اظهار داشت: از آنجا که کمبود محتوای ۸k وجود دارد، این تلویزیون تمامی محتواهای ۴k را به ۸k افزایش می‌دهد.

 

۶-تلویزیون چرخنده سامسونگ

برترین‌های CES 2020!

تلویزیون ۴۳ اینچی ۴ کیلویی QLED Sero یکی از برترین‌های CES 2020  بود و به تلویزیون چرخنده نیز شهرت دارد. تلویزیون بیشتر به سمت کاربرانی که محتوای تلفن همراه را مشاهده می‌کنند متمرکز شده است. این مطابق جهت‌گیری موبایل شما به طور خودکار می‌چرخد.

۷- یخچال فریزر AI سامسونگ

برترین‌های CES 2020!

یخچال فریزر AI – Family Hub با کمک هوش مصنوعی و دوربین می‌تواند مواد غذایی موجود را بشناسد و چیزهایی را که کم هستند، پیشنهاد کند. علاوه بر این، دستور پختهایی را نیز بر اساس مواد غذایی که دارید ارائه می‌دهد.

 

۸- سامسونگ گلکسی کروم بوک

برترین‌های CES 2020!

این محصول سامسونگ دارای صفحه نمایش ۱۳.۳۰ اینچی ۴ کیلویی AMOLED با ۱۰-هسته Intel Core-i5 است. لپ تاپ  ۲ در ۱ است و قلم S-pen نیز دارد. این دستگاه به زودی با برچسب قیمت ۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

۹- UFO Alienware Alienware 

برترین‌های CES 2020!

Nintendo دستگاه بازی خود را با نام Alienware UFO رونمایی کرد. که شامل یک صفحه نمایش ۸ اینچی ۱۲۰۰p با کنترلر جداشونده در هر طرف است. جالب ترین نکته در مورد UFO این است که  ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند و این امر به شما امکان می‌دهد بازی‌های رایانه‌ای شخصی را بر روی آن انجام دهید. علاوه بر این ، دستگاه دارای درگاه های USB-C در بالا و پایین است، بنابراین می توانید از آن به عنوان یک کامپیوتر معمولی استفاده کنید.

۱۰- کارت گرافیک اینتل

برترین‌های CES 2020!

اینتل در کمال تعجب کارت گرافیکی اختصاصی ، Intel Xe DG1 را رونمایی کرد  در مورد تعداد واحدهای پردازنده، سرعت ، نوع RAM و غیره اطلاعاتی در دست نداریم. تنها مشخص است که با یک پردازنده ۱۰ نانومتری کار می‌کند و باید سه مدل مختلف – Intel Xe LP ، Xe HP و Xe HPC را دارا باشد.

۱۱- AMD Ryzenسه مدل

برترین‌های CES 2020!

مورد پسند‌ترین CPU‌ در CES 2020؛ AMD Ryzen 4000 برای لپ تاپ‌ها و نوت بوک‌ها بود. این تراشه ساخته شده با طراحی ۷ نانومتری از ۸ هسته ۱۶ هسته‌ای بهره می‌برد و توسط گرافیک Vega پشتیبانی می شوند.

۱۲-سونی VISION-S

برترین‌های CES 2020!

سونی با رونمایی از Sony VISION-S به حوزه خودروهای الکتریکی پیوست. فضای داخلی این خودرو AHLG نمایشگرهای عظیمی روی داشبورد است. سونی بیشتر روی ارائه جدیدترین فناوری‌های موجود و بخش بزرگی از آن روی سرگرمی متمرکز شده است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن