خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلهوش مصنوعی

تایپ بی‌سیم با گوشی؛ پروژه دیگری از سامسونگ برای افراد پرمشغله!

بدون شک یکی از ترند‌های تکنولوژی سال ۲۰۲۰ هوش مصنوعی خواهد بود. سامسونگ نیز یکی از شرکت‌هایی است که به لطف گروه C-Lab خود قصد دارد بین روش‌های متداول قدیمی در استفاده از گوشی فاصله زیادی ایجاد کند. این گروه بار دیگر سعی دارد مشکلات رایج روش‌های غیر‌معمول را به طور کلی برطرف نماید. یکی از کاربردی‌ترین این موارد می‌تواند SelfieType باشد. این تیم قصد دارد از هوش منصوعی و دوربین سلفی برای ترجمه حرکات انگشت به ورودی صفحه کلید گوشی موبایل استفاده کند. برای مثال اگر قابلیت تایپ بی‌سیم با گوشی عملی شود، دیگر نیازی نخواهید داشت که زمانی که دست شما بند است، گوشی را برداشته و به پیام پاسخ دهید.

این تیم قصد دارد از هوش منصوعی و دوربین سلفی برای ترجمه حرکات انگشت به ورودی صفحه کلید گوشی موبایل استفاده کند.

تایپ بی سیم پروژه دیگری از سامسونگ

این شرکت همچنین ممکن است به کمک کسانی بیاد که با ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کند. پروژه Becom آن از یک دستگاه دستی، هوش مصنوعی و یک اپلیکیشن موبایل برای اسکن پوست سر شما برای بررسی پوست مرده، تراکم فولیکول مو و سایر مشخصات استفاده می‌کند و سپس بهترین راه‌حل را پیشنهاد می‌کند. شما حتی می‌توانید ترندها را مطالعه کرده تا ببینید که آیا ریزش موی شما قطع خواهد شد یا خیر.

هایلایت دیگر SunnySide بوده که به شکل یک پنجره پرتوهای مصنوعی خورشید را ایجاد کرده که با گذشت زمان تغییر کرده و این امر در تولید ویتامین D مفید خواهد بود از طرفی نیز تحت تأثیر پرتوهای مضر خورشید قرار نخواهید گرفت. Ultra V نیز یک سنسور را برای ردیابی اشعه‌های UV بکار گرفته و به شما برای بازبینی شرایط پوستی کمک می‌کند. 

سامسونگ همچنین فعالیت‌هایی را از یک استارتاپ خارجی C-Lab به نمایش می‌گذارد. یک ربات انسان نما PiBo را از Circulus مشاهده خواهید کرد که اطلاعات و «مکالمه ساده» را بر اساس گفتگو و حالت صورت ارائه می‌دهد. پروژه FITT تمرینات ورزشی اختصاصی را ایجاد کرده و بیماری‌ها را براساس تست‌های سلامت قلب، قدرت عضلانی و وضعیت عمومی بدن پیش‌بینی می‌کند.

Vtouch از ردیابی چشم و انگشت برای کنترل وسایلی مانند اتومبیل و خانه‌های هوشمند استفاده می‌کند، در حالی که Smoothy یک اپلیکیشن ویدئو چت گروهی است که در حالت بی‌صدا راه‌اندازی می‌شود تا به شما اجازه دهد تا با توجه به شرایط خود پاسخ دهید. احتمال زیادی است که این پروژها عملی شوند. موفقیت یا موفقیت آنها موضوع دیگری است. همه این موارد به کمک هوش مصنوعی محقق خواهد شد. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن