خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیگجت‌های هوشمندنقد و بررسی ویدیویی موبایل

نقد و بررسی Honor Band 5

در حالی که صدها ردیاب تناسب اندام در بازار وجود دارد، فقط تعداد کمی از این دستبندهای سلامت ارزش ارزیابی دارند. یکی از آنها بدون شک Honor Band 5 است. یک ردیاب تناسب اندام ایده آل باید از پوشیدن راحت، داشتن صفحه نمایش روشن و واضح برای خواندن اطلاعات، سنسورهای چندگانه برای اندازه‌گیری دقیق فعالیت، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، عمر باتری طولانی، ردیابی خواب و شنا و امکان نمایش اعلان‌ها از تلفن هوشمند برخوردار باشد.

نقد و بررسی Honor Band 5

ردیاب‌های تناسب اندام بسیار کمی هستند که ترکیبی از همه این ویژگی‌ها باشند و با قیمت مناسب نیز عرضه شوند. اگر خیلی تنبل شده‌اید و به فکر خرید دستبند سلامت هستید که بتواند شما را به سمت یک شیوه زندگی فعال‌تر و سالم‌تر سوق دهد؛ Honor Band 5 یکی از بهترین‌ها در این حوزه است. در ادامه پنج دلیل و مزیت مهم Honor Band 5 را بررسی خواهیم کرد که این گجت پوشیدنی را در زمره بهترین دستبندهای سلامت قرار داده است.

صفحه نمایش AMOLED تمام رنگی

Honor Band 5 دارای یک صفحه نمایش بزرگ AMOLED رنگی و ۰٫۹۵ اینچی است که بسیار روشن و واضح است است بطوری که حتی در زیر نور مستقیم خورشید می‌توانید به وضوح مشاهده کنید که چه اطلاعاتی در آن نمایش داده می‌شود. بنابراین مهم نیست که کجا کار کنید؛ چه در یک سالن ورزشی و چه در فضای باز باشید، اندازه‌گیری فعالیت‌های شما به کمک این محصول ممکن است و به راحتی برای شما به نمایش درمی‌آید.

HONOR-Band-5-19kala-004

علاوه بر این،صفحه نمایش آنر بند ۵ لمسی است. بنابراین می‌توانید آن را مانند تلفن هوشمند برای بررسی تقویم ، تنظیم زنگ هشدار، تنظیم تایمر، فعال کردن کرنومتر، مشاهده اعلان‌ها یا هشدارهای تماس و موارد دیگر به کار بگیرید. همچنین می‌تواند برای پخش موسیقی از طریق برنامه‌هایی مانند: Apple Music ،JioSaavn ،Gaana ،YouTube Music و موارد دیگر از آنر بند ۵ استفاده کنید.

نقد و بررسی Honor Band 5

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

صفحه AMOLED همچنین مشاهده تم‌های رنگارنگ را برایتان ممکن می‌کند. حتی قادرید صدها تم موجود در Watch Face Store را از طریق گوشی‌های هوشمند اندرویدی، بارگیری کنید.

مانیتور ضربان قلب همراه با الگوریتم‌های AI برای نتایج دقیق‌تر

نقد و بررسی Honor Band 5

Honor Band 5 برای ردیابی واقعی سلامت و تناسب اندام، از سنسور نوری، سنسور مادون قرمز و الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای اندازه‌گیری بسیار دقیق ضربان قلب استفاده می‌کند. امکان اندازه‌گیری SpO2 (اشباع اکسیژن مویرگی محیطی) نیز در این محصول وجود دارد که نمای دقیق‌تری از وضعیت و سلامت بدن را ارائه می‌دهد.

Honor Band 5 همچنین دارای مجموعه‌ای از سنسورهای معمول از جمله شتاب سنج شش محوره و ژیروسکوپ برای محاسبه فعالیت‌هایی چون دویدن، شنا، دوچرخه سواری و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها و تمرین‌ها است. علاوه بر این، به طور خودکار شناسایی فعالیت‌ها را شروع می‌کند حتی اگر حالت‌ها را به صورت دستی تنظیم نکرده باشید.

ردیابی خودکار و دقیق خواب

نقد و بررسی Honor Band 5

کار کردن تنها بخشی از سالم بودن است. یک بدن و ذهن سالم قادر است حداقل روزانه شش ساعت بخوابد. Honor Band 5 می‌تواند به طور خودکار و دقیق خواب شما را اندازه‌گیری کند. سپس داده‌ها از طریق برنامه HONOR در تلفن هوشمند نمایش داده می‌شوند. برنامه، مدت زمان خواب شما و مدت زمان خواب عمیق، خواب سبک، خواب REM، کیفیت تنفس در طول خواب و تعداد دفعاتی که از خواب بیدار شده‌اید را نشان می دهد.

آنر بند ۵ تا بدین لحظه، احتمالاً تنها دستبند هوشمند است که چنین داده هایی را در مورد خواب نشان می‌دهد. اگر کاستی و یا نگرانی مربوط به خواب شما وجود داشته باشد، برنامه حتی پیشنهاد می‌کند که چگونه آن را بهبود ببخشید.

۵۰ متر مقاومت در برابر آب و شناخت انواع شنا

HONOR-Band-5-19kala-004

HONOR Band 5 نه تنها مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند ضد آب بوده بلکه در مقابل شنا نیز مقاوم است. این بدان معنی است که آب بالاتر از عمق ۵۰ متر می‌تواند آنر بند ۵ را تخریب کند.با این وجود، می‌توانید در هنگام استحمام و شنا با خیال راحت از آن استفاده کنید.

ردیابی شنا شامل شناخت خودکار چهار نوع سبک شنا از جمله کرال پشت، کرال سینه، پروانه و آزاد است. Honor Band 5 همچنین داده‌های شنا از قبیل کالری مصرفی، مسافت طی شده، سرعت و نمره SWOLF را ثبت می ‌ند. SWOLF در واقع معیار بهره‌وری در شنا است، هرچه نمره SWOLF پایین‌تر باشد، عملکرد شما بهتر بوده است.

عمر باتری تا ۱۴ روزه تنها با یک بار شارژ

نقد و بررسی Honor Band 5

یکی از اصلی‌ترین نکات در مورد هر ساعت هوشمند یا دستبند سلامت، عمر باتری آن است. خوشبختانه، Honor Band 5 با یکبار شارژ معادل ۱۴ روز دوام می‌آورد و آن را به یکی از بادوام‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام در بازه قیمتی خود تبدیل می‌کند که واقعاً چشمگیر است!

حتی با نظارت مداوم ضربان قلب و ردیابی خواب، آنر بند ۵ می‌تواند تا یک هفته دوام بیاورد و هنگامی که به طور کامل تخلیه شود، فقط در ۱٫۶ ساعت می‌توان آن را به طور کامل شارژ کرد. افزون بر آن، برخلاف برخی دیگر از محصولات رقیب، نیازی به جدا کردن کپسول اصلی از بند برای قرار دادن آن در شارژ نیست.

 

برای انتخاب این محصول سه رنگ وجود دارد: Colar Pink، Meteorite Black و Midnight Navy و از قیمت مناسبی برخودارست که می‌توانید آن را به عزیزان یا دوستان خود هدیه دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن