خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

اولین نگاه به SURFACE DUO + ویدئو

مایکروسافت همه را با Surface Duo شگفت زده کرد. مدتها بود که همه منتظر این گوشی بودند. Surface Duo که برادر کوچکتر Surface Neo تلقی می‌شود، دستگاهی با صفحه نمایش دوتایی است که در رویداد سخت‌افزاری مایکروسافت معرفی شد. در کمال تعجب بعد از رونمایی از این محصول مشخص شد که سیستم عامل اندروید Google را اجرا می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌ها:

Surface Duo دو نمایشگر ۵٫۶ اینچی دارد و فقط ۴٫۸ میلی‌متر ضخامت دارد که به لطف یک لولا ۳۶۰ درجه می‌توانید آن را کاملاً تا کنید. مایکروسافت می‌گوید که به دستگاه‌های دارای صفحه نمایش دوگانه متعهد و وفادار است زیرا به مردم اجازه می‌دهند کارهای بیشتری انجام دهند.

اولین نگاه به SURFACE DUO 

در نگاه اول و از نزدیک بسیار کوچکتر از آنست که در عکس‌ها ظاهر می‌شود. به راحت می‌توان آن را در جیب شلوار جین، جای داد و قطعاً اولین محصولی جیبی Surface است. مایکروسافت این محصول را فقط یک تلفن تلقی نمی‌کند، Panos Panay ؛ مدیر ارشد محصول مایکروسافت میگوید:

«احساس می کنم” تلفن ” کلمه محدود کننده‌‌ای برای این محصول است و القابی چون ” تلفن هوشمند ” و سپس “فبلت” هم برای این محصول کم هستند. فکر می‌کنم اگر می‌خواهید یک دسته جدید در این زمینه ایجاد کنید، این محصول توانایی و ویژگی‌های آن را دارد .

مایکروسافت از Android در Surface Duo استفاده می‌کند که ممکن است تعجب‌آور به نظر برسد، اما واقعاً اندروید تنها انتخاب این شرکت است اگر بخواهد دستگاه جیبی بسازد که بتواند با گوشی شما جایگزین شود. این شرکت اشتباه نمی‌کند. مایکروسافت با ویندوزفون نتوانسته توجه توسعه‌دهنده و مصرف‌کننده را به خود جلب کند و نمی‌تواند با آن سهم بازار مورد نیاز برای رقابت با تسلط iOS و Android را بدست آورد. بنابراین، همراهی Android را Surface پذیرفته است.

اولین نگاه به SURFACE DUO 

مایکروسافت به مدت سه سال روی سخت‌افزار Surface Duo کار کرده، بنابراین این یک واکنش فوری به Galaxy Fold سامسونگ، Mate X هواوی یا هر مدل تاشوی دیگر نیست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

این شرکت مدعی شده که این محصول در زمان راه‌اندازی تغییری نخواهد کرد، با این وجود در حال حاضر یک پردازنده Snapdragon 855 در داخل وجود دارد که در زمان عرضه می‌تواند به آخرین نسخه سال آینده Qualcomm ارتقا یابد.

اولین نگاه به SURFACE DUO 

شاید سوال شود که دقیقاً چه قابلیتی در Surface Duo وجود دارد که یک تلفن هوشمند معمولی قادر به انجام آن نیست؟ مایکروسافت نمونه‌هایی از اجرای یک بازی در یک طرف و یک کنترلر در طرف دیگر را نشان داده است. اما این نکات و توانایی‌های کوچک تمام انتظارات از این گوشی نیست و باید دید مایکروسافت برای شگفت‌زده کردن هوادارانش چه تدارک دیده و آیا خرید گوشی جدید و افسانه‌ای مایکروسافت با استقبال مواجه خواهد شد؟

[aparat id=”Qdz08″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن