خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

۷ اپلیکیشن برتر پیام‌رسان در سال ۲۰۱۹!

در گذشته ارتباط با دوستان و خانواده از راه دور هرگز آسان نبوده است. اما امروزه به واسطه اینترنت می‌توانید با هرکسی، در هر نقطه از جهان حتی بصورت رایگان ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از برنامه‌های ارسال پیام رایگان برای Android و iPhone، باید اولویت‌های خود را تعیین کنید تا بفهمید کدام یک را انتخاب کنید. برخی صرفاً برای امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران طراحی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر بر ارتباطات گسترده‌تر در قالب تماس صوتی و تصویری تأکید دارند. برخی از برنامه‌های پیام‌رسانی شباهت زیادی به شبکه‌های اجتماعی دارند، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند.
۱۹ما در کالامگ؛ هفت برنامه برتر چت رایگان را معرفی‌ کرده‌ایم تا به شما در تشخیص برنامه بهتر کمک نماییم.

کدام ویژگی باعث می‌شود یک برنامه چت به اپلیکیشنی عالی تبدیل شود؟

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

در تلاش برای یافتن بهترین راه برای برقراری ارتباط، تقریباً ۳۰ برنامه و خدمات مختلف تست شد، اساسی‌ترین شرط این بود که همه برنامه‌ها قادر به ارسال پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای به صورت عکس و فیلم و مکالمه فردی یا گروهی باشند. ارسال پیام‌ها نیز باید رایگان باشد.
برای این جمع‌بندی، تنها گزینه مشترک برای قرار گرفتن در لیست تست هماهنگی با iOS و اندروید داشته است، بنابراین گرچه داشتن نسخه دسکتاپ و دسترسی به وب امری کاملاً جالب و ویژگی مهمی است، اما شرط برای گنجاندن در این لیست نیست. کلیه سرویس‌های موجود در این لیست نوعی رمزگذاری دارند، به این معنی که حتی ارائه دهنده خدمات قادر به خواندن پیام نیست.

ویژگی‌های شاخص هفت برنامه چت برتر۲۰۱۹:

واتساپ: امنیت و راحتی
وایبر: عالی برای چت‎های گروهی
تلگرام: سرعت
سیگنال: سادگی
Wickr Me: امنیت
فیس بوک مسنجر: انجام اموری فراتر از گپ زدن
 Tox: چت غیرمتمرکز

واتساپ:

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

بهترین برنامه پیام‌رسان و دارای تعادلی مناسب بین ویژگی‌های خوب، امنیت و راحتی است. WhatsApp حاکم بلامنازع در امر پیام رسانی رایگان در غرب است. واتس اپ در سال ۲۰۰۹ به عنوان راهی برای ارسال پیام از طریق اینترنت به جای پیامک راه اندازی شد، سرانجام در سال ۲۰۱۴ فیس بوک مالک آن شد. در سال ۲۰۱۷ به بیش از یک میلیارد کاربر روزانه رشد کرده است.

این برنامه یک سرویس پیام‌رسان ساده است که از چت، ارسال عکس و فیلم، پیام‌های صوتی و تماس تصویری پشتیبانی می‌کند. گروه‌ها ظرفیت حداکثر ۲۵۶ عضو را دارند. در آوریل ۲۰۱۶ ، این شرکت با افزودن رمزنگاری به پایان، یکی از انتقادات دیرینه از این سرویس را اصلاح کرد.

اکنون تمام پیام های ارسالی، ایمن هستند. پیام های رمزگذاری شده پس از تحویل از سرورهای واتس اپ حذف می شوند. کاربران واتساپ می‌توانند مکالمه صوتی و تصویری رایگان با سایر کاربران این سرویس برقرار کنند. تماس های گروهی با حداکثر چهار نفر امکان‌پذیرست و کلیه ارتباطات با همان رمزگذاری نهایی به پایان می رسد. همچنین می‌توانید برنامه پیام‌رسان واتساپ را برای ویندوز و مک، دانلود و نصب کنید یا از طریق مرورگر در وبwhatsapp.com به این سرویس دسترسی پیدا کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

وایبر:

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

بهترین برنامه برای چت‌های گروهی :
Viber یکی دیگر برنامه‌های پیام‌رسان‌ محبوب و دارای کاربران زیادی به ویژه برای هند، ایالات متحده، روسیه و برزیل است. این برنامه پیام‌های متنی و رسانه‌ای را همراه با یک سرویس تماس صوتی و تصویری رایگان در اختیار کاربران قرا می‌دهد. می‌توانید در وایبر با حداکثر ۲۵۰ شرکت کننده گپ گروهی ایجاد کنید. اگر مکالمه مهمی دارید می‌توانید آن را پین کنید.

رمزگذاری نهایی تمام ارتباطات Viber را ایمن می‌کند. علاوه بر تماس صوتی و تصویری رایگان با سایر کاربران وایبر، خدماتی با نام Viber Out به شما امکان می‌دهد با هر تلفن همراه یا تلفن ثابت در دنیا تماس بگیرید. البته باید هزینه این تماس را بپردازید هزینه پرداختی شما بستگی به جایی دارد که می خواهید با آنها تماس بگیرید.

تلگرام:

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

تلگرام یکی از برنامه‌های پیام‌‌رسان ایمن و پرسرعت است. شما می‌توانید از آن برای ارسال پیام‌های متنی، عکس‌ها، فیلم‌ها و پرونده‌ها به دیگر کاربران تلگرام استفاده کنید، می توانید چت های گروهی را قریب به ۲۰۰۰۰۰ عضو، ایجاد کنید. پیام‌های رمزگذاری شده “چت های مخفی” در تلگرام یک امکان جالب دیگر است، که می توان زمان برای تخریب و پاک شدن آنها تعیین کرد.
با توجه به توزیع سرورهای آنها در سراسر در جهان، تلگرام ادعا می‌کند که سریع‌ترین سرویس چت است. سرانجام اینکه ، تلگرام دارای یک API بازست، به این معنی که کاربران در ساخت برنامه‌های غیر رسمی خود با استفاده از این برنامه آزاد هستند.

سیگنال:

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

سیگنال یکی از جالب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان محسوب می‌شود که دارای یک صفحه نمایش واحد برای همه گپ‌هاست اما امکانات شخصی سازی آن پایین است. سیگنال همچنین امکان تماس صوتی و تصویری تکی با کاربران با هم را دارد. این گپ‌ها درست مانند سایر پیام‌های ارسال شده از طریق برنامه رمزگذاری می شوند. می‌توانید متن، عکس، فیلم، اسناد و پیام‌های صوتی را برای مکالمات فردی یا گروهی ارسال کنید، اما برخلاف WhatsApp ، تعداد افرادی که می توانید به گروه اضافه کنید محدودیتی ندارد. برنامه با استفاده از گزینه رمزگذاری نهایی، امنیت تمام پیام‌های ارسالی از طریق سرویس را با گزینه تنظیم تاریخ انقضا برای هر مکالمه، تضمین می‌کند. پس از پایان این زمان پیام‌های شما، دیگر قابل بازیابی نیستند.

Wickr Me :

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019! 7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

اگر امنیت برای شما از اهمیت زیادی برخوردارست، مطمئناً Wickr Me از این نظر هیچ کمبودی ندارد. Wickr Me امن‌ترین برنامه پیام‌رسان در نوع خود به شمار می‌رود. این برنامه یک برنامه پیام‌رسان استاندارد برای افراد یا گروه‌های حداکثر ۱۰ عضوی است. می‌توانید متن، فیلم، تصاویر و پرونده های کمتر از ۱۰ مگابایت را بصورت ایمن و خصوصی ارسال کنید. رمزگذاری نهایی تمام مکاتبات و پیام‎ها را شامل می‌شود و مکالمه صوتی بین دو کاربر نیز رمزگذاری می شود.
تمام پیام‌ها پس از تحویل تا شش روز منقضی می شوند و بازیابی اطلاعات غیرممکن می‌شود. شما حتی برای شروع کار با Wickr Me به شماره تلفن یا آدرس ایمیل نیاز ندارید، این بدان معنی است که هیچ اطلاعات شناسایی‌ای به حساب شما پیوند ندارد. درعوض، باید نام کاربری خود را ثبت کنید و رمز ورود خود را در جایی ایمن یادداشت کنید زیرا در صورت از دست دادن رمز عبور، هیچ گزینه بازیابی وجود ندارد.

فیسبوک مسنجر:

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

برخلاف تصور عامه، برای استفاده از Facebook Messenger نیازی به یک حساب Facebook ندارید. این شرکت فقط از شما خواسته است تا با یک شماره تلفن ثبت نام کنید تا با هر کس دیگری که از این سرویس استفاده می‌کند صحبت کنید. اگر در حال حاضر یک حساب Facebook دارید ، می توانید مستقیماً وارد آن شوید و به هرکدام از دوستان فیس بوک خود (و سایر کاربران فیس بوک) که برای مسنجر ثبت نام کرده‌اند، پیام دهید.

این برنامه شامل کلیه ویژگی های پیام رسانی اصلی است که انتظار دارید:

متن‌ها را به افراد یا گروه های حداکثر ۱۵۰ نفر ارسال کنید و به پیام‌های با گیف و ایموجی پاسخ دهید.
می‌توانید پیام‌های صوتی، عکس و فیلم ارسال کنید و از دوربین مسنجر و فیلترهای جالب آن که مانند Snapchat استفاده کنید.
اما مسنجر فقط یک سرویس چت نیست. روی نماد چهار نقطه در هر پیام ضربه بزنید تا لیستی از فعالیت‌هایی که می‌توانید شروع کنید را ببینید؛ شامل: بازی کردن، تماشای فیلم با هم، به اشتراک‌گذاری موسیقی و در برخی مناطق مانندایالات متحده، انگلیس، و فرانسه ارسال پول از طریق PayPal.

به طور پیش‌فرض، فیسبوک هیچ رمزگذاری نهایی ندارد؛ اما اگر در هر مکالمه‌ای روی نام مخاطب خود ضربه بزنید و Go to Secret Conversation را انتخاب کنید، رمزگذاری فعال می‌شود.
مسنجر نقص‌های خود را دارد، اما در نهایت، این یک اپلیکیشن با طراحی مناسب همراه بوده که استفاده از آن لذت‌بخش است.

Tox :

7 اپلیکیشن برتر چت در سال 2019!

یک برنامه پیام‌رسان واحد نیست که سرور آن در اختیار شرکت خاصی باشد، بلکه یک سرویس پیام رسانی است که توسط افرادی که از آن استفاده می کنند اجرا و نگهداری می شود. با استفاده از یک مدل توسعه متن باز با توجه به حفظ حریم شخصی کاربران طراحی شده است.
همه ارتباطات رمزگذاری شده‌اند و هیچ سرور مرکزی وجود ندارد که بتواند به آنها دسترسی داشته باشد. این بدان معناست که هیچ سروری وجود ندارد که بتواند مورد حمله قرار گیرد و اطلاعات شما در خطر باشد. گفتگوی متنی، به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و … به خوبی تکمیل شده‌اند. با این حال به خاطر داشته باشید که Tox در حال توسعه است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن