خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلاخبار نوکیااخبار هوآوی

منتظر ۸ گوشی جذاب در اکتبر ۲۰۱۹ باشید

ماه گذشته ما شاهد معرفی مدل‌های بسیار عالی از برندهای مختلفی مثل اپل، وان پلاس، ریلمی، ایسوس و شیائومی بودیم. اکنون فاز دوم عرضه دستگاه‌های هوشمند امسال است. Samsung Galaxy Fold دیروز مصادف با ۱ اکتبر ۲۰۱۹ در کشور هند عرضه شده است. در ادامه به ۸ گوشی عالی که در اکتبر(۲۰۱۹)عرضه خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

۱- گوگل پیکسل ۴

گوگل پیکسل 4 ایکس ال

اگر چه هنوز سری گوگل پیکسل به طور رسمی معرفی نشده اما طبق آخرین خبرهای منتشر شده پیرامون آنها گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. تاکنون خبرهای زیادی از این گوشی منتشر‌شده و تقریباً همه امکانات آنها منتشر شده است. بر اساس خبرهای منتشر شده، سری Pixel 4 احتمالاً با ویژگی‌های جدید تشخیص چهره، سنجش حرکت، دوربین سه گانه اصلی، صفحه نمایش با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و رم بیشتر در دسترس کابران قرار خواهد گرفت. تقریباً تنها چیزی که تاکنون هنوز مشخص نشده قیمت گوشی ها می باشد. این گوشی‌ها در ۱۵ اکتبر در بازارهای مختلف توزیع می‌شوند.

۲- ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو

ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو

شیائومی هفته‌های آخر اگوست (۲۰۱۹) از مدل‌های ردمی نوت ۸ و شیائومی ردمی نوت ۸ پرو در چین رونمایی کرده است. این دو مدل هم به امکانات بسیار خوبی شامل دوربین چهارگانه و گواهینامه مقاومت در برابر گرد و خاک و آب IP52 مجهز شده‌اند. ردمی نوت ۸ پرو دارای یک نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ است که حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را از خود نشان داده است. پردازنده آن هم (Mediatek Helio G90T (12nm است و اولین موبایل شیائومی محسوب می‌شود که از تراشه ساخت شرکت هوآوی استفاده می‌کند. 

در رابطه با گوشی ردمی نوت ۸ نیز می‌توان گفت که تراشه‌ای که در آن بکار رفته Snapdragon 665 است. دوربین آن هم ۴ تایی بوه و از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی است. ردمی نوت ۸ از نمایشگر ۶٫۳ اینچی بهره برده و باتری آن ۴۰۰۰ میلی آمپری است و از شارژ سریع ۱۸وات است. 

۳- آنر ۲۰ اس

آنر ۲۰ اس نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که سپتامبر معرفی شده و قرارست که به زودی در بازارهای مختلف توزیع شود. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به بدنه کاملا شیشه ای و فریم آلومینیومی اشاره کرد. پردازنده به خدمت گرفته شده در این گوشی (HiSilicon Kirin 810 (7 nm است که بر اساس فنآوری ساخت ۷ نانومتری ساخته شده است. هسته‌های آن نیز با سرعت ۲٫۲۷ گیگاهرتز عمل می‌کنند. از نظر حافظه داخلی هم شامل دو نسخه ۱۲۸/ ۶ و ۱۲۸/۸ گیگابایتی است. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

در واقع هوآوی آنر ۲۰ اس هم از جمله‌های موبایل‌های هوآوی است که از دوربین سه گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. نمایشگر ۶٫۲۶ اینچی بوده و از باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپری بهره برده است.

۴- نوکیا ۷.۲

نوکیا 7.2

مدل دیگری که در این ماه قفسه مغازه ها را پرخواهد کرد از برند نوکیا است. نوکیا ۷٫۲ هم میان‌رده بسیار خوب شرکت نوکیا بوده که در سپتامبر ۲۰۱۹ رونمایی شده و قرارست ماه اکتبر در دسترس قرار گیرد. نوکیا ۷٫۲ نیز Qualcomm SDM660 Snapdragon 660 (14 nm) را بکار گرفته که یکی از تراشه‌های میان رده بسیار خوب شرکت کوالاکام محسوب می‌شود. این تراشه تاکنون درموبایل‌های متعددی مثل Xiaomi Redmi Note 7 و Xiaomi Mi A2 هم به کار رفته است.

از نظر حافظه در دو نسخه ۶۴/۴ و ۱۲۸/ ۶ گیگابایتی نیز عرضه شده است. این مدل هم دوربین سه گانه را بکار گرفته و از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بوده و نوع لنز هم Zeiss optics است. نمایشگر ۶٫۳ اینچی است و رزولوشن ۱۰۸۰× ۲۲۸۰ پیکسل را ارائه داده است. باتری به کار رفته در نوکیا ۷٫۲ ۳۵۰۰ میلی‌آمپری است.

۵- ویو یو ۱۰

ویو یو 10

vivo U10 یکی از گوشی‌‌های میان‌رده این برند در‌نظر‌گرفته می‌شود که به پردازنده Snapdragon 665 مجهز‌شده است. دوربین آن سه‌گانه بوده که از لنزهای ۱۳+۸+۲ مگاپیکسل تشکیل شده و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. ویژگی برجسته ویوو یو ۱۰ باتری است. باتری آن اندازه‌ای برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر دارد. ویوو یو ۱۰ با صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۳۵ اینچی و باتری بزرگ می‌تواند برای آن دسته از افرادی ایده‌ال باشد که مالتی‌مدیا اولویت آنهاست. این نمایشگر از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشن ۷۲۰×۱۵۴۴ پیکسل را ارائه‌ داده است. سنسور‌اثر‌انگشت آن هم در پنل عقب جای داده شده است.

۶- وان پلاس ۷ تی پرو

وان پلاس 7 تی پرو

شرکت وان پلاس هم از مدل وان پلاس ۷ تی در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ رونمایی کرده است. در رویدادی که در هند برگذار شد خبری از وان پلاس ۷ پرو نبوده است اما نسخه گلوبال آن هم احتمالاً در ۱۰ اکتبر در شهر لندن معرفی و عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی از وان پلاس تی پرو منتشر نشده اما به زودی خبرهای بیشتری پیرامون این مدل وان پلاس شنیده خواهد شد.

۷- ویو نکس ۳

ویو نکس 3

Vivo NEX 3 نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که با طراحی منحصر به فرد خود و نمایشگر آبشاری در زمان معرفی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. او از قابلیت‌های ۵G بهره می‌برد و با طراحی واقعاً بدون حاشیه در طرفین، دوربین‌های سه‌گانه مدور و تراشه Snapdragon 855+ به بازار عرضه می‌شود. این شرکت تاریخ راه‌اندازی هند را فاش نکرده اما انتظار می‌رود که در ماه اکتبر، احتمالاً در هفته گذشته، این اتفاق رخ دهد.

۸- گلکسی ای ۷۰ اس

گلکسی ای 70 اس

یکی دیگر از مدل‌هایی که اکتبر (۲۰۱۹) عرضه می‌شود، گوشی فوق العاده گلکسی ای ۷۰ اس است که نسخه به روزرسانی شده گلکسی ای ۷۰ است. گلکسی ای ۷۰ اس در ماه سپتامبر معرفی شده و در ماه اکتبر به بازار می‌آید. از جمله قابلیت‌های آن هم می‌توان به برخورداری از دوربین سه گانه نام برد که اولین دستگاه سامسونگ محسوب می‌شود که لنز ۶۸ مگاپیکسلی را به خدمت گرفته است.

این لنز از نوع ISOCELL Bright GW1 است. همچنین موبایل سامسونگ تراشه Snapdragon 675 را به خدمت گرفته که در گوشی‌های دیگری مثل Samsung Galaxy A60 ،Samsung Galaxy A70 ،Xiaomi Redmi Note 7 Pro هم استفاده شده است. باتری آن هم ۴,۵۰۰ میلی آمپری بوده و از تکنولوژی شارژ سریع ۲۵ هم پتشیبانی می‌کند. این غول کره‌ای هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نکرده است. احتمال می‌رود که این مدل در ۴ اکتبر ۲۰۱۹ عرضه شود.

%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84.htmعلاوه بر تمام مدل‌های مذکور، گوشی‌های دیگری مثل ای ۳۰ اس، ای ۵۰ اس، و ام ۳۰ اس نیز احتمالاً به زودی عرضه خواهند شد. ۱۹ کالامگ در اینجا تنها به چند مورد اشاره کرده است اما ماه اکتبر گزینه‌های زیادی را برای خرید گوشی موبایل برای شما ارائه می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن