خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار گوشی موبایل

۵ اپلیکیشن مفید و جذاب برای بهمن ۹۸

هفته اول بهمن ماه را پشت سر گذاشته‌ایم و ما در ۱۹کالامگ، لیستی از ۵ اپلیکیشن‌ جدید و رایگان اندرویدی را برای این ماه آماده کرده‌ایم. این اپلیکیشن‌های شگفت‌انگیز از یک کیبورد جدید گرفته تا برنامه تنظیم تصاویر پس زمینه مطمئناً شما را هیجان زده خواهد کرد.

۱- مرورگرEdge

نرم افزار edge

مرورگر Edge مایکروسافت برای اندروید، ارتقاء چشمگیری داشته و به همین دلیل درج آن در لیست این ماه ضروری است. طراحی منو ناوبری این مرورگر اندرویدی، اکنون در انتهای صفحه مجدداً اصلاح شده و این امر آن را به یک اپلیکیشن جذاب تبدیل کرده است. به خصوص اگر نمایشگر گوشی شما نسبتاً بلند باشد، تنها با یک ضربه روی یک دکمه، می‌توان به همه برگه‌ها، تاریخچه و دانلودها دسترسی پیدا کنید. افزون بر این موارد، یک منوی همبرگری یا همان سه خط در سمت راست و بالای صفحه قرار داشته و قابلیت‌های جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

لینک دانلود از گوگل پلی:

۲- کیبورد TYPEWISE

نرم افزار کیبورد گوشی

اگر حوصله برنامه معمولی صفحه کلید خود را ندارید، مطمئناً Typewise یکی از مواردیست که می‌بایست امتحان کنید. این کیبورد جدید به دنبال تحول در طرح سنتی کیبوردها با کلیدهای شش گوشه و منحصر‌به‌فرد در دسترس قرار گرفته است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طرح آشنای صفحه کلیدهای معمولی را ندارد؛ اما قبل از اینکه از کار کردن با آن دل‌زده شوید، بگذارید به شما بگوییم که سازندگان این صفحه کلید ادعا می‌کنند که حدوداً میزان غلط‌های تایپی تا ۸۰٪ با این کیبورد کاهش پیدا خواهد کرد، همه این‌ها به لطف کلیدهای بزرگتر حاصل شده است. بعد از آنکه به آن عادت کردید سرعت و دقت تایپ شما بسیار بهتر خواهد شد.

لینک دانلود از گوگل پلی:

۳- Byte-Creativity First

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

نرم افزار بایت

بایت یک شبکه اجتماعی جدیدست که استودیوی برنامه سازی Byte, Inc برای اندروید و ios طراحی کرده است. این برنامه رقیب جدی تیک تاک است و فرد می‌تواند ویدئوهای ۶ ثانیه‌ای ثبت کرده و در این شبکه اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

لینک دانلود از گوگل پلی:

۴-MY WALL:

نرم افزار وال

اگر دوست دارید تصاویر پس زمینه گوشی خود را سفارشی‌سازی کنید، برنامه “دیوار من” جلوه شگفت انگیزی را ایجاد خواهد کرد. این اپلیکیشن بسیار کم حجم و در عین حال جذاب بوده که به شما امکان می‌دهد تصویر زمینه را مطابق میل خود تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید میزان روشنایی تصویر را کاهش داده و پس زمینه تار به گوشی خود بدهید یا حتی فیلتری را اعمال کنید، در این اپلیکیشن فراهم شده است. علاوه بر این، شما می‌توانید رنگ ابزارک‌ها و نمادهای صفحه اصلی خود را با یک پالت رنگ که در اختیارتان قرار دارد، تنظیم کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی:

۵- Activity Bubbles:

نرم افزار بابل

با وجود نقش پررنگ گوشی‌ موبایل در زندگی امروزی همیشه هم نمی‌توان آنها را در دست نگرفته و از آن استفاده نکرد. گاهی استفاده از آن حالت افراطی و اعتیادآور به خود می‌گیرد. به همین دلیل مدت زمان استفاده از گوشی برای عده‌ای مهم است. این افراد می‌خواهند که بدانند دقیقاً چه مدت زمانی با گوشی خود سرگرم بوده اند. Activity Bubbles می‌تواند در این زمینه یک اپلیکیشن کاربردی در نظر گرفته شود. متناسب با فعالیت شما روی صفحه نمایش یک حباب جدید ایجاد می‌شود. هرچه بیشتر با گوشی خود کار کنید این حباب بزرگ‌تر می‌شود. در واقع این برنامه حالت هشداری را برای شما ارائه می‌دهد تا متوجه میزان وابستگی به گوشی خود شوید. 

لینک دانلود از گوگل پلی:

اگر این برنامه‌ها را نصب کردید و از آنها استفاده کردید حتماً تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن