خرید گوشی گیمینگ شیائومی
سبک زندگیعلم و دانش

۷ نوشیدنی مفید برای پاکسازی کبد

کبد بزرگترین اندام داخلی بدن است. اما بسیاری از ما در اغلب موارد به آن فکر نمی‌کنیم، درصورتی که عملکرد خوب کبد، برای تمام لحظات زندگی ضروری است. براحتی و با کشف نوشیدنی‌های ساده و طبیعی، می‌توان کبد را شاداب‌تر از همیشه کرد.

۱۹مگ؛ ۷ نوشیدنی برای تمیز کردن طبیعی کبد را به شما پیشنهاد می‌دهد. برخی از این نوشیدنی های طبیعی را امتحان کنید و مطمئن باشید، کبدتان از شما تشکر می کند!

  • آب هویج

هویج به هر شکلی، به جز مربای آن، برای سلامت فوق العاده است. هویج سرشار از ویتامین A است که ثابت شده از ابتلا به بیماری کبد جلوگیری می‌کند. همچنین مملو از فلاونوئیدها و بتاکاروتن‌هاست که برای تمام قسمت‌های بدن مفیدست، بنابراین هر روز از نوشیدن آب هویج لذت ببرید.

  • سبزیجات برگ‌دار

سبزیجات با برگ سبز واقعا سالم هستند! کلم، اسفناج و کاهو از جمله این سبزیجات هستند. آن‌ها فرآیند هضم و جذب مواد مغذی را سرعت می‌دهند. همچنین باعث تحریک صفرا شده و به پاک کردن کبد شما به آرامی کمک می کند.

  • چای سبز

اگر به دنبال یک نوشیدنی فوق العاده هستید، چای سبز انتخابی ویژه خواهد بود. چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان است که رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و به عنوان یک مبارز با سرطان شناخته شود. چای سبز همچنین به بدن شما کمک می‌کند که چربی را سوزانده و برخی از فشارهای مربوط به کبد را برطرف می کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

  • زردچوبه

زردچوبه یک ادویه رایج محسوب می‌شود و قدرتمندترین ادویه برای پشتیبانی از کبد شما نیز هست. حتی ممکن است به کبد شما در بازسازی سلول‌های جدید کمک کند. همچنین با التهابات یا حتی علت احتمالی بیماری کبد مبارزه می‌کند.

  • مرکبات

ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های موجود در مرکبات برای پاکسازی کبد شما بسیار عالی هستند. مرکباتی مانند لیمو، گریپ فروت و پرتقال را میل کنید. مقداری لیمو تازه با آب یکی از محبوب‌ترین پاک کننده‌های کبد است، ساده اما مؤثر!

  • آب چغندر

چغندرها معمولاً در لیست غذاهای مورد علاقه، نیستند. چغندر و آب چغندر در حمایت و پاکسازی کبد شما کاملاً شگفت‌آور عمل می‌کند. چغندر با کمک به پاکسازی آن، میزان اکسیژن موجود در خون شما را افزایش می دهد، تولید صفرا را تحریک می‌کنند و به فعالیت آنزیم کمک می‌کنند.

  • غذاهای سرشار از فیبر

غذاهای سرشار از فیبر با افزایش حرکات روده به کبد شما کمک می کند تا سموم را از بین ببرد. بسیاری از نوشیدنی‌هایی که به آنها اشاره کردیم دارای فیبر سرشار هستند. میکس کردن نوشیدنی‌ها با آب سیب و حتی کلم یک راه ساده برای افزودن فیبر به نوشیدنی‌های پاک کننده کبد است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن