خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار گوشی موبایل

گوگل Android 9 Pie به صورت رسمی معرفی کرد

بالاخره بعد از نشان دادن نسخه های بتا اولیه، گوگل اندروید پی را در تاریخ ۵ آگوست به صورت رسمی معرفی کرد. نام این نسخه Android 9 Pie نام دارد. حال می توان آن را برای مدل های گوشی گوگل پیکسل دانلود کرد. دستگاه های OEM که بخشی از برنامه بتا Google بودند، به روز رسانی خود را تا قبل از پایان پاییز سال جاری دریافت خواهند کرد. اندروید P نهمین نسخه اندروید و در واقع ورژن بعدی اندروید Oreo به حساب می آید. در ابتدا این به روزرسانی چندین ویژگی جدید را معرفی کرده که عمدتا به استفاده ماشین یادگیری جهت هوشمند تر کردن گوشی شما تمرکز دارد.

گوگل Android 9 Pie به صورت رسمی معرفی کرد

یکی از این  آپشن ها Adaptive Battery است. این ویژگی مشخص می کند که از کدام برنامه ها کمتر استفاده شده سپس منابع متصل به آن برنامه ها را قطع کرده از این رو طول عمر باتری بالا می رود. همچنین روشنایی قابل تنظیم یا Adaptive Brightness نیز به طور خودکار با توجه به موقعیت کنونی و فعالیتی که دارید روشنایی نمایشگر را تنظیم کرده از این رو طول عمر باتری بالا می رود.

مثال دیگر App Actions بوده که بر اساس فعالیت های شما در زمان مشخصی از روز عملیات سریعی را میان لانچر برنامه الحاق می کند. شما ممکن است هنگام صبح دکمه ای را برای جهت یابی سریع محل کار خود مشاهده کرده و یا ممکن است زمانی که گوشی خود را به هدفون وصل می کنید لیست جدیدی پخش شود. این خصوصیات به محض استفاده از گوشی بهبود پیدا می کنند.

گوگل Android 9 Pie به صورت رسمی معرفی کرد

ناوبری سیستمی نیز در این نسخه از اندروید تغییر کرده و سه دکمه پایین حال به دو دکمه کاهش یافته و دارای حالت Overview هستند که به سادگی با سوایپ به سمت بالا در هر برنامه فراخوانی می شود. شما می توانید با محتوای Overview windows ارتباط برقرار کرده برای مثال کپی کردن متن آنها و پیست کردن آن متن در قابلیت Smart Text Selection به روز رسانی شده بدون اینکه به آنها بروید. تانیفیکیشن ها هم به روز رسانی شده اند. این بار شکل آیکون ها دایره ای شده و پیش نمایش پیام ها نیز بزرگ تر و از آپشن های پاسخ هوشمند هم برخوردار هستند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که قبلا نیز راجع به آن صحبت کرده ایم Digital Wellbeing است که شامل یک Dashboard جدید بوده و استفاده از یک برنامه را تحت نظر گرفته و به منظور محدود کردن استفاده بیش از حد از یک برنامه می توان برای آن تایمر تنظیم کرد. مورد دیگر Wind Down بوده که به Night Light و Do Not Disturb تبدیل شده است این خصیصه ها صفحه نمایش را به رنگ خاکستری تبدیل می کند از این رو قبلا از اینکه به خواب روید شما کمتر از موبایل استفاده خواهید کرد. قابلیت های جدید در حال حاضر در گوشی های پیکسل در دسترس بوده و برای گوشی های دیگر نیز به زودی در دسترس قرار می گیرد. در به روز رسانی جدید دسته بزرگی از ویژگی های جدید از جمله چندین ویژگی امنیتی نیز اضافه خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن