خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

گوشی پرچم دار لنوو با چیپست Snapdragon 855

گرچه شرکت لنوو در زمنیه تولید مدل های مختلف لپ تاپ لنوو شناخته شده تر بوده به طوری که در سال ۲۰۱۸ عنوان برند برتر لپ تاپ را به خود اختصاص داد اما این روزها برای اینکه در بازار رقابت موبایل هم از رقبایش عقب نماند نوآوری هایی را به به کار گرفته است. چند روز قبل لنوو رویدادی را برای معرفی گوشی ۳ دوربینه Lenovo Z5s برگزار کرده است.

شایعاتی که قبلا راجع به این موبایل لنوو منتشر شده نشان داد که احتمالا این گوشی از رم بیش از ۸ گیگابایت برخوردار خواهد بود اما ظاهرا این شرکت سورپرایز بزرگتری را برای مشتریان خود ارائه داده است. این موبایل لنوو Lenovo Z5 Pro GT نام داشته و اولین گوشی است که به پردازنده Snapdragon 855 مجهز شده و دارای ۱۲ گیگابایت رم است. این پردازنده با استفاده از تکنولوژی ۷ نانومتری ساخته شده و سرعت بسیار بالایی دارد در حالی که مصرف انرژی آن به نحو قابل توجهی پایین آمده است برخلاف تصور، این پردازنده فاقد مودم ۵ جی است اما قابلیت AI آن ارتقاء قابل توجهی داشته است.

گوشی پرچمدار لنوو

از آنجایی که در این گوشی سرعت حرف اول را می زند طراحی آن هم به گونه ای است که این حس سرعت را به کاربر القاء می کند. صفحه پشت آن شیشه ای است اما از الگوی کربن تقلید کرده در حالی که نور قرمز رنگی در لبه ماژول دوربین و نیمه پایین اسلایدر اضافه شده است.

لنوو زد 5 پرو جی تی

دیگر خصوصیات آن مشابه به گوشی vanilla Lenovo Z5 Pro است. صفحه نمایش آن Super AMOLED بوده و به صورت اسلایدی طراحی شده است و اندازه ای برابر با ۶٫۴ اینچ دارد. سنسور اثر انگشت هم در زیر آن قرار دارد مکانیسم اسلایدی، ماژول دوربین سلفی دوگانه ۱۶+۸ مگاپیکسلی را مخفی کرده در حالی که دوربین های اصلی به دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی و لنز ثانویه ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است.

سه نسخه متفاوت با سه برچسب قیمتی متفاوت شامل نسخه ۶/۱۲۸، ۸/۲۵۶ گیگابایت و قدرتمند ترین نسخه آن با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. گفته می شود که عرضه این گوشی در تاریخ ۲۴ ثانویه در بازارهای رسمی شروع خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن