خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

گوشی هوآوی اینجوی ۲۰ پلاس؛ میان‌رده‌ای با دوربین جزیره‌ای!

براساس اخبار رسمی، آنطور که انتظار می‌رفت گوشی هوآوی اینجوی ۲۰ پلاس به پردازنده‌ی کایرین مجهز نشده و یک پردازنده‌ی مدیاتک نسل ۵ را به خدمت گرفته است. این امر به دلیل تحریم‌های جدید وضع شده توسط دولت ایالات متحده است که به شرکت‌های سازنده تراشه‌ی کایرین با فناوری آمریکایی ضربه بزرگی زده است. در واقع این تحریم‌های سخت‌گیرانه‌، انتخاب دیگری برای هوآوی باقی نگذاشته است.

همانطور که می‌دانید دولت آمریکا، Huawei را به اتهام سرقت اطلاعات از شهروندان ایالات متحده تحریم و تمام روابط دو‌طرفه این شرکت با آمریکا و بالعکس را ممنوع کرد؛ اما این باعث نمی‌شود که این غول سازنده دست از فعالیت و ارائه نوآوری‌های جدید در گوشی‌های خود بردارد.

مشخصات گوشی هوآوی اینجوی ۲۰ پلاس

مشخصات گوشی هوآوی اینجوی 20 پلاس

رندرهای رسمی منتشر شده حاکی از آن است که اینجوی ۲۰ پلاس از همان طراحی جزیره‌ای دوربین پشتی گوشی هوآوی میت ۳۰ که سال گذشته عرضه شد، بهره برده است.

همچنین نمایشگر گوشی اینجوی ۲۰ پلاس به لطف استفاده از دوربین سلفی پاپ-آپ، فاقد هر گونه شکاف و بریدگی است. دکمه پاور نیز در سمت راست قرار گرفته و با حسگر اثر انگشت تلفیق شده است و به احتمال زیاد این گوشی از یک پنل LCD در طراحی خود بهره برده است. علاوه بر این، در سمت چپ این گوشی موبایل هیچ پورت دیگری به چشم نمی‌خورد؛ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در بالا و درگاه شارژ USB-C، پنجره‌ی اسپیکر و اسلات سیم کارت در پایین قرار دارند.

با استناد بر اخبار رسمی، به احتمال زیاد گوشی هوآوی Enjoy 20 Plus از پردازنده‌ی مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ نسل ۵ بهره برده که اولین گوشی هوآوی خواهد بود که از این پردازنده استفاده می‌کند.

در واقع در سری اینجوی ۲۰، گوشی هوآوی اینجوی ۲۰ پرو قبلاً به طور رسمی معرفی شده که از پردازنده‌ی مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ استفاده کرده است. البته این خانواده به یک نسخه‌ی وانیلا(نسخه ارزان قیمت) اینجوی ۲۰ هم نیاز دارد.

بر طبق رندرهای منتشر شده، احتمال می‌رود که این گوشی هوآوی اینجوی ۲۰ پلاس از یک نمایشگر ۶.۶۳ اینچی و یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع ۴۰ واتی بهره ببرد. همچنین در پنل پشتی شاهد بکارگیری ماژول سه‌گانه‌ی دوربین با ترکیب لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز خواهیم بود.

نظر شما در مورد این گوشی هوآوی چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن