خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ مشخص شد

همان طور که می دانید در اوایل امسال یکی از تحلیلگران معتبر KGI خاطر نشان کرده است که اپل در سال ۲۰۱۸ حداقل بر روی سه مدل گوشی آیفون کار می کند. آیفون Xs در سال ۲۰۱۸ جایگزینآیفون ایکس خواهد شد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی OLED استفاده خواهد کرد. گوشی آیفون ایکس اس پلاس نیز از یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی استفاده خواهد کرد. برخلاف این دو گوشی iPhone 9 از یک صفحه نمایش LCD استاندارد برخوردار خواهد بود.

در تاریخ ۲۶ ژانویه در رابطه با گوشی های احتمالی برند اپل گزارشی منتشر شده است که برخی از اطلاعات منتشر شده تاکنون را کنار می زند. این اطلاعات جدید توسط تعدادی منابع ناشناس در بلومبرگ به اشتراک گذاشته شده است. برطبق این گزارش، پیش بینی تحلیل گر KGI بسیار دقیق بوده  و نشان می دهد که اپل بر روی سه گوشی جدید کار می کند.

این منبع اطلاعاتی را در اختیار می گذارد که قبلا از هیچ منبع دیگری منتشر نشده است. گوشی آیفون ایکس پلاس به نام کدی D33 شناخته شده است. پنل صفحه نمایش بزرگ این گوشی رزولوشن ۱۲۴۲ x 2688 را به ارمغان آورده است که تراکم پیکسلی ۴۵۵ در هر اینچ را ارائه خواهد داد. این تراکم پیکسلی به تراکم پیکسلی گوشی آیفون ایکس با تراکم پیکسلی DPI 459 بسیار نزدیک است.

گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ مشخص شد
 
نسل بعد آیفون ایکس که به نام آیفون ایکس اس نامیده شده است با نام کدی D32 شناخته شده است. این مدل از یک صفحه نمایش ۵٫۸ استفاده کرده و رزولوشن آن نیز مشابه به آیفون ایکساست. برای دو نسل بعد آیفون ایکس آپشن رنگی طلایی خاص آیفون نیز ارائه خواهد شد . گفته می شود که برای اولین بار است که شرکت اپل آپشن دو سیم کارته بودن را برای این مدل ها در برنامه خود قرار داده است البته به منطقه و بازار هدف نیز بستگی دارد. براساس این منبع، این شرکت بر روی فناوری E-SIM کار می کند که امکان ارتباط گوشی های هوشمند با حامل های مختلف را بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی فراهم می کند.
 

گوشی دیگر آیفون ۹ است. در واقع نسخه بعدی گوشی هوشمند آیفون ۸ بوده و گفته می شود شرکت اپل جذاب ترین خصیصه های Xs-duo را در یک مدل معمولی خود می گنجاند. این خصیصه ها شامل پنل تماما صفحه نمایش، Face ID، دوربین TrueDepth هستند؛ اما اپل در طراحی این مدل ها به منظور کاهش گوشه ها لمس تری دی را حذف کرده است.

آیفون ۹ دارای یک پنل LCD استاندارد بوده و پنل عقب از جنس شیشه، فریم آن از جنس آلومنیوم ساخته خواهد شد و در عقب این گوشی هوشمند نیز تنها یک دوربین وجود خواهد داشت.

گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ مشخص شد

می توان نتیجه گرفت که از آنجایی که این اطلاعات منتشر شده از بلومبرگ با پیش بینی های تحلیگر KGI یکی است با اطمینان می توان گفت که این اطلاعات درست است اما باز هم می بایست تا آن زمان صبر کرد بنابرین تا چند ماه دیگر ممکن است برخی از خصیصه های آنها کاملا فرق کند.نظر شما در مورد خرید گوشی های جدید آیفون چیست؟

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن