خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس؛ آغازگر فصل جدیدی برای سامسونگ

کهکشانی‌ها در رویداد جدیدی میزبان دو عضو جدید از این خانواده بودند، گوشی‌هایی که گفته می‌شود به لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری می‌توانند نقطه‌ی عطفی در تاریخ این شرکت به حساب بیایند. اندازه نمایشگر این دو مدل دست مخاطب را بازگذاشته که بین گلکسی نوت ۱۰ با صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی و رزولوشن +FHD یا گلکسی نوت ۱۰ پلاس با اندازه ۶٫۸ اینچ و رزولوشن +QHD انتخاب کند. هارمونی در طراحی اولین نکته‌ایست که در این دو مدل به چشم می‌آید؛ حفره‌ی نمایشگر به وسط صفحه منتقل شده، سامسونگ این نوع طراحی را “سینماتیک اینفینیتی” نامیده، تا تقارن و زیبایی را در آن واحد شاهد باشید.
نکته‌ی قابل توجه دیگر اینکه این نمایشگرها به خاطر داشتن فناوری Dynamic Tone Mapping تصاویر را با وضوح، شفافیت و روشنایی بیشتری نشان خواهد داد. در این دو عضو جدید خانواده‌ی گلکسی دوربین اصلی سه گانه بوده و از لرزش‌گیر اپتیکال بهره‌مند هست. اما نکته‌ی برجسته در بخش دوربین آنها تجهیز به (ToF) حسگر زمان پروازست که کارایی آن تشخیص عمق پیشرفته برای ضبط تصاویر واقعی‌تر خواهد بود.
در کنار این مورد مهم، از قابلیت ۳D اسکنر نیز برخوردار هستند که اشیا با ابعاد ۸۰ در ۸۰ و ارتفاع ۸۰ سانتیمتر را اسکن کرده و مدل سه بعدی آنها را خواهد ساخت. دوربین سلفی هر دو نیز ۱۰ مگاپیکسل و توانایی فوکوس خودکار دارد. قلم S Pen که همراه با آنها عرضه شده به راحتی ویرایش تصاویر را ممکن می‌کند. جالب اینکه این قلم از فناوری LE یا همان بلوتوث کم مصرف برخوردارست.
گفته می‌شود در این دو محصول، فیلمبرداری ۴K همراه با امکان بوکه کردن لایو وجود دارد؛ که امتیاز بزرگی به شمار می‌آید. اپلیکیشن Video Editor نیز پیش بینی شده تا کاربر به راحتی و به دلخواه ویدئوها را ویرایش کند. علاوه بر این، قلم به همراه اپلیکیشن Samsung Notes دست‌نوشته‌های خود را به متن تبدیل می کند. بخش سخت افزاری مورد مهم دیگری‌ست که باید بدان پرداخت؛ تعبیه چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مخصوص آمریکا و پردازنده‌ی جدید اگزینوس ۹۸۲۵ برای سایر نقاط جهانست. حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری و عرضه در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در هر دو مدل، با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تنها در نسخه پلاس از دیگر نکات مهمی است که باید بدان اشاره نمود.
خبر خوب سامسونگ برای گیمیرها استفاده از سیستم خنک کننده در نسخه پلاس است که علاوه بر عملکرد بهتر گوشی باعث برهم خوردن شکل ظاهری و افزایش ضخامت این مدل نشده است. منبع تغذیه این دو گوشی به ترتیب باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ و ۴۳۰۰ میلی آمپری خواهد بود که از قابلیت فست شارژر ۲۵ و ۴۵ واتی نیز پیشتیبانی می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن